Oinasnainen+Rapumies

Oinasnainen

Kertokaa kokemuksianne,onko tällainen Yhdistelmä" toiminut?Suhteessamme oli alkuaikoina paljon asioita missä mielipiteemme meni ristiin mutta olemme löytäneet asioihin kompromissin.Tunnen että suhteemme on onnellinen :)

9

3522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sekin suhde

Myös julkkispari Mervi (Oinas) ja Matti (Rapu) Nykänen ovat jo pitkään viihtyneet ja kiihtyneet yhdessä ;)

• Linneae

Hienoa, että olette löytäneet tasapainon!
      Oinasnaisena yhdeksän vuotta rapumiehen kanssa naimisissa olleena - ja sittemmin myös eronneena -
      voin kertoa että suhde se on siinä missä muillakin merkeillä, aikansa.. Rapu on veden merkkinä kovin omistushaluinen, tasainen, kotikeskeinen ja muuttumishaluton. Oinas tulimerkkinä taas vauhdikas ja vaihtelunhaluinen. Siinä onkin yhtälö, jota me emme kyenneet kasassa pitämään, liiton tuloksena on kuitenkin kaksi ihanaa lasta, kestävä ja hyvä suhde ex-mieheen ja molemmilla uudet, myös horoskooppimerkeiltään sopivammat uudet puolisot.
      Oinas oppi sen liiton aikana paljon itsestään..
      Onnea teille!

• Kisuliini

Itse tässä puoli vuotta yrittäny sahata ravun kanssa edestakas. Pakko sanoa, et koskaan ei näin vaikeeta suhdetta oo ollut :D Aina kun luulee tietävänsä mitä rapu haluaa, tämä vetäytyykin kuoreensa. Välillä tulta, välillä jäätä. Ja kyllähän tässä jo kerran erottiin ravun uskottomuuden takia, mutta joku magneetti siinä on, joka veti takaisin. Olen lukenut, että rapu olisi hellä, huomaavainen, herkkä, yms. mutta tämä rapu on kyllä kovapäinen, itsekäs ja täynnä tulta ja tappuraa :D Joku mystinen side välillämme silti on, jota kumpikaan ei osaa selittää.. Myönnettäköön, että ravun kanssa tarvii pitkää pinnaa, eikä saa olla liian herkkä, jos toinen vetäytyy kuoreensa hetkeksi. Tämä suhde on vaikea, mutta siitä huolimatta (tai ehkä juuri siksi) niin ihana :) Vaikka välillä molemmat hakkaa päätä seinään, niin poiskaan en vaihtaisi!!

• Kisuliini
        Kisuliini kirjoitti:

Itse tässä puoli vuotta yrittäny sahata ravun kanssa edestakas. Pakko sanoa, et koskaan ei näin vaikeeta suhdetta oo ollut :D Aina kun luulee tietävänsä mitä rapu haluaa, tämä vetäytyykin kuoreensa. Välillä tulta, välillä jäätä. Ja kyllähän tässä jo kerran erottiin ravun uskottomuuden takia, mutta joku magneetti siinä on, joka veti takaisin. Olen lukenut, että rapu olisi hellä, huomaavainen, herkkä, yms. mutta tämä rapu on kyllä kovapäinen, itsekäs ja täynnä tulta ja tappuraa :D Joku mystinen side välillämme silti on, jota kumpikaan ei osaa selittää.. Myönnettäköön, että ravun kanssa tarvii pitkää pinnaa, eikä saa olla liian herkkä, jos toinen vetäytyy kuoreensa hetkeksi. Tämä suhde on vaikea, mutta siitä huolimatta (tai ehkä juuri siksi) niin ihana :) Vaikka välillä molemmat hakkaa päätä seinään, niin poiskaan en vaihtaisi!!

Ja siis itse olen oinas, joten myöskin tulta ja tappuraa ja itsepäinen kuin mikä :D Anteeksi pyytäminen taitaa olla suhteessamme vaikeinta.. Ja jos riidellään, niin kumpikaan ei meinaa antaa periksi ja tehdä sitä sovinnon elettä. Oinaana suutun nopeasti, mutta myös lepyn heti, ravulla taas kestää hetki ja lauhtuminen on hitaampaa.

• Oinasnainen
        Kisuliini kirjoitti:

Ja siis itse olen oinas, joten myöskin tulta ja tappuraa ja itsepäinen kuin mikä :D Anteeksi pyytäminen taitaa olla suhteessamme vaikeinta.. Ja jos riidellään, niin kumpikaan ei meinaa antaa periksi ja tehdä sitä sovinnon elettä. Oinaana suutun nopeasti, mutta myös lepyn heti, ravulla taas kestää hetki ja lauhtuminen on hitaampaa.

Olen oinasnainen ja mieheni on Rapu.Kirjoittamasi päti täysin myös meihin,ihan samanlainen suhde minulla ja miehelläni.Anteeksipyytäminen on todella työn takana vaikka tiedämme kumpikin miten tärkeää se on suhteessa.Kun riidellään,emme meinaa antaa kumpikaan periksi ja useimmiten minä(oinas)olen sitkein(mikä on pahakin juttu)ja mieheni joutuu tulemaan sovittelemaan riitaa.Sanoisinko että vaikea suhde tällainen rakkaus-"viha"-suhde.Rakastan silti miestäni aivan valtavasti ja hän minua enkä vaihtaisi häntä kehenkään muuhun :)

• Oinas-nainen minäkin!
        Oinasnainen kirjoitti:

Olen oinasnainen ja mieheni on Rapu.Kirjoittamasi päti täysin myös meihin,ihan samanlainen suhde minulla ja miehelläni.Anteeksipyytäminen on todella työn takana vaikka tiedämme kumpikin miten tärkeää se on suhteessa.Kun riidellään,emme meinaa antaa kumpikaan periksi ja useimmiten minä(oinas)olen sitkein(mikä on pahakin juttu)ja mieheni joutuu tulemaan sovittelemaan riitaa.Sanoisinko että vaikea suhde tällainen rakkaus-"viha"-suhde.Rakastan silti miestäni aivan valtavasti ja hän minua enkä vaihtaisi häntä kehenkään muuhun :)

Hyvin kuitenkin pyyhkii,tähän asti ainakin...:) Paljon ollaan riidelty ja paljon annettu anteeksi...Rapu-mies erittäin koti ihminen voisi jopa luulla ettei napanuora olisikaan kotiin katkennu...

• rapraprapu

Hyvin ollaan toisiamme ymmärretty.

• Seurustellaan

Olen seurustellut (mies)ravun kanssa kohta puoli vuotta. Yhteistä on paljon: pidetään matkustelusta, pidetään erotiikasta, ollaan tunteellisia, jääräpäisiä. Erilaisuuttakin on. Rapu kiinni paljon menneessä, oinas katsoo tulevaisuuteen. Rapu miettii raha- ja työasioita oinasta enemmän. Oinaalla on yleensä paljon ystäviä, ravulla ei. Enemmän on plussaa kuin miinusta.

• Yhdessä kulkien

Samat on sävelet, kuin teillä.
      Hyvin jo ymmärretään toisiamme 11 vuoden jälkeen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      24
      5182
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4627
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      104
      1409
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      147
      1386
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1230
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1024
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      169
      892
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      853
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      809
    Aihe