Elikkä mihin muihin autoihin käy mersun jaolla olevat vanteet?Onko olemassa www-sivuja,joissa voi verrata eri autojen vanteiden pulttijakoja?
Kiitokset etukäteen tiedoista!
Mersun pulttijako 5x112...
11
7017
Vastaukset
- C-klass
Käy ainakin joihinkin Audeihin esim A 4 .
- Minä
Transportterissa on sama, ainakin noissa vanhemmissa.
- GT70
Eipä tosiaan ole yleinen jako, edellämainittujen lisäksi muutkin uudemmat Audit (ei A3 ja TT), Ford Granada ja Scorpio -94 asti, VW Passat 97- eteenpäin ja VAG/Ford tila-auto Alhambra/Galaxy/Sharan.
- hande
EI etuvetoisissa voi käyttää takavetoisen vanteita.
Offsetin lisäksi on myös huomioitava keskireikä,
jolla todellinen keskittäminen tapahtuu.
(eikä taatusti saa olla millin pielessä) - C-klass
hande kirjoitti:
EI etuvetoisissa voi käyttää takavetoisen vanteita.
Offsetin lisäksi on myös huomioitava keskireikä,
jolla todellinen keskittäminen tapahtuu.
(eikä taatusti saa olla millin pielessä)Jos pulttijako on sama, Kittisarjalla joka sisältää muoviholkit ja joka on joka merkkiin oma hoidetaan se keskitys.
- hande
C-klass kirjoitti:
Jos pulttijako on sama, Kittisarjalla joka sisältää muoviholkit ja joka on joka merkkiin oma hoidetaan se keskitys.
puhun nyt alkuperäisistä teräslevypyöristä.
Aluvanteet tietenkin on oma lukunsa!
Mutta sieläkin pätee etu/takaveto-sääntö - mä
C-klass kirjoitti:
Jos pulttijako on sama, Kittisarjalla joka sisältää muoviholkit ja joka on joka merkkiin oma hoidetaan se keskitys.
Muistelisin, että Suomessa ei saisi käyttää mitään muoviholkkivirtyksiä. Eu on voinut muuttaa asiaa, mutta minä en ainakaan käyttäisi, sillä metalli vasten metallia on parempi kuin se, että siinä on joku pehmeä muovihimmeli välissä.
- C-klass
mä kirjoitti:
Muistelisin, että Suomessa ei saisi käyttää mitään muoviholkkivirtyksiä. Eu on voinut muuttaa asiaa, mutta minä en ainakaan käyttäisi, sillä metalli vasten metallia on parempi kuin se, että siinä on joku pehmeä muovihimmeli välissä.
Kirjoitin vahingossa muoviholkki vaikka se on metallia."Spacerit" on asia erikseen niitä ei Suomessa saa käytää vaikka muualla EU maissa saa, merkkikohtainen asennussarja jossa on holkit on vanteen mukana tuleva sarja jota suosittelevat parhaan kohdistuksen ja tasapainon saavuttamiseksi.
- alfa 16V
hande kirjoitti:
Mutta sieläkin pätee etu/takaveto-sääntöMillä tavalla eroaa etu/takaveto vanteet jos molemmissa on sama ET etc? Vai sitäkö nimenomaan tarkoitit?
- luoja...
hande kirjoitti:
Mutta sieläkin pätee etu/takaveto-sääntöMikä vitun etu- / takaveto sääntö? Jos vanteen ET-luku on sopiva niin miksen voisi niitä autooni laittaa jos ne on kertaalleen ollut eri autossa? Entäs neliveto, kokonaan omat vanteet vai? Peräkylien olettamuksia sanon minä...
- SL-klass
C-klass kirjoitti:
Kirjoitin vahingossa muoviholkki vaikka se on metallia."Spacerit" on asia erikseen niitä ei Suomessa saa käytää vaikka muualla EU maissa saa, merkkikohtainen asennussarja jossa on holkit on vanteen mukana tuleva sarja jota suosittelevat parhaan kohdistuksen ja tasapainon saavuttamiseksi.
...ne ainkin minulla oli kun jouduin uudet tilaamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552513Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1462352Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot971009- 64881
- 61774
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka273701Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18697Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85680Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait202658Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22648