Pitäisköhän viinaveroa laskea Suomessa, jotta Matti ja muut tyhmät suomalaiset joisivat enemmän? Viina on niin terveellistä ja yleishyödyllistä. Se hillitsee sopivasti väestönkasvua, koska viina takia moni ihminen kuolee vuosittain.
Viinavero?
4
429
Vastaukset
- tyhmää juoda viinaa...
kysynpä vaan?
- mitä hyötyä
ja järkeä on juoda viinaa? Onko siitä mitään muuta hyötyä kuin että on rennonpaa, mukavempaa ja saa irtoseksiä helpommin?
Niitä haittoja: raha, terveys (maksa, aivot), väkivaltarikokset, perheriidat/erot, työtehon lasku krapulassa ja kaikki muut mitä se aiheuttaa.
Eli.
Onko viinassa enemmän positiivista vai negatiivista. Mietippä sitä. - ..........
mitä hyötyä kirjoitti:
ja järkeä on juoda viinaa? Onko siitä mitään muuta hyötyä kuin että on rennonpaa, mukavempaa ja saa irtoseksiä helpommin?
Niitä haittoja: raha, terveys (maksa, aivot), väkivaltarikokset, perheriidat/erot, työtehon lasku krapulassa ja kaikki muut mitä se aiheuttaa.
Eli.
Onko viinassa enemmän positiivista vai negatiivista. Mietippä sitä.siis rennonpaa ja mukavempaa on sen kännin ajan siis. Mutta voi olla muutenkin mukavaa. On järjen köyhyyttä ja älykkyysosamäärän pienuutta jos ei osaa nauttia elämästä selvin päin!
- matin
takia tarvii laskea. eiköhän sillä emännällä riitä rahaa ostella ukollensa juotavaa vaikka veroa ei lasketakkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 351926
- 49836
- 82819
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7691Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35681Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 60509
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28459- 44459
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap74417