Pitäisköhän viinaveroa laskea Suomessa, jotta Matti ja muut tyhmät suomalaiset joisivat enemmän? Viina on niin terveellistä ja yleishyödyllistä. Se hillitsee sopivasti väestönkasvua, koska viina takia moni ihminen kuolee vuosittain.
Viinavero?
4
260
Vastaukset
- tyhmää juoda viinaa...
kysynpä vaan?
- mitä hyötyä
ja järkeä on juoda viinaa? Onko siitä mitään muuta hyötyä kuin että on rennonpaa, mukavempaa ja saa irtoseksiä helpommin?
Niitä haittoja: raha, terveys (maksa, aivot), väkivaltarikokset, perheriidat/erot, työtehon lasku krapulassa ja kaikki muut mitä se aiheuttaa.
Eli.
Onko viinassa enemmän positiivista vai negatiivista. Mietippä sitä. - ..........
mitä hyötyä kirjoitti:
ja järkeä on juoda viinaa? Onko siitä mitään muuta hyötyä kuin että on rennonpaa, mukavempaa ja saa irtoseksiä helpommin?
Niitä haittoja: raha, terveys (maksa, aivot), väkivaltarikokset, perheriidat/erot, työtehon lasku krapulassa ja kaikki muut mitä se aiheuttaa.
Eli.
Onko viinassa enemmän positiivista vai negatiivista. Mietippä sitä.siis rennonpaa ja mukavempaa on sen kännin ajan siis. Mutta voi olla muutenkin mukavaa. On järjen köyhyyttä ja älykkyysosamäärän pienuutta jos ei osaa nauttia elämästä selvin päin!
- matin
takia tarvii laskea. eiköhän sillä emännällä riitä rahaa ostella ukollensa juotavaa vaikka veroa ei lasketakkaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076