Minkälaisia kuitteja teillä on yleensä tapana tehdä? Onko olemassa mitään ilmais/maksullisia ohjelma joista tulostaa kuitit?
Kuitin tekeminen
6
12706
Vastaukset
Riippuu kai kuittimäärästä mikä on parhaiten soveltuva keino. Pienet määrät voi tehdä vaikka taulukkolaskentaohjelmalla kuittipohjalle. Maksullisia ohjelmia löytyy pilvin pimein Passelista alkaen.
- Jorpa-Kypi
Tosiyrittäjä ei paljoa kuitteja kirjoittele.
- sAAmari
itse lasku/kuittipohjan Excelillä mutta ohjelmiakin tosiaan on saatavissa, tuo Passeli on minullekin nimenä tuttu.
Kirjakaupoista saa kuittilomakkeita, muistankohan väärin että niitä olisi joskus kutsuttu Paragon-kuiteiksi? Löytyy joka tapauksessa nimellä "jäljentävä kuittilomake". - Vänr. Koskela
Itse en tee kuitteja, vaan ostan ne aina suoraan kuittikauppiaalta. Rakennusalalla olevan ystäväni firman sivutoimiala on kuittikauppa. Valikoimat ovat monipuoliset; on mustavalkoisia, värillisiä, alvillisia ja alvittomia, eri tuoteartikkeleille ja kappalemäärille. Kaiken lisäksi saat itse valita niihin haluamasi summan!
...- Ihan Kuitti
Joo minäkin olin töissä Kuitti Oy:ssä. Tällä hetkellä yritys on telakalla koska Tj ja Myyntijohtaja ovat tutkintovankeudessa!
- ....
Ihan Kuitti kirjoitti:
Joo minäkin olin töissä Kuitti Oy:ssä. Tällä hetkellä yritys on telakalla koska Tj ja Myyntijohtaja ovat tutkintovankeudessa!
Mikälaisen tutkinnon vankina ovat, akateemisen vai keskiasteen? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713105
- 922875
- 512115
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201575- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51338Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181270
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232