mietin tässä että saisikohan kohtuu hinnalla veljelle rippilahjaksi mitään persoonallista, 20 e... olen miettinyt ja mieleen tulee vaan joku ranneketju,sekin 30e. voiko ostaa vain jotain käyttötavaraa?? en ole aikaisemmin rippilahjaa ostanut, siispä vinkkejä?
rippilahja pojalle?
3
2154
Vastaukset
- Henkka
Sain tädiltäni rannkorun, johon voin kerätä palasia myöhemminkin, nyt siinä on risti ja kun olen jalkapallofani niin Italian lippu.
Korun nimi on joku NOMINATION?
Olen jo valinnut lukuisista vaihtoehdoista synttärilahjaksi uuden palasen ja se on etukirjaimeni, kultainen ja zirkoni-kivillä. - tätsä
mietin itsekin lahjaa. Poika harrastaa moottoripyöräilyä, joten olen miettinyt, olisiko tökeröä antaa lahjaksi kanisterillinen bensaa..
- voi ostaa
Itse painin saman ongelman kanssa ja juhlat ovat sunnuntaina.
Siskon poika sai synttärilahjaksi jerry-kannun 10 l bensaa, oli oikein mieluisa lahja!
Jos uskot että sille on käyttöä, osta pois vain.
Meillä on valitettavasti niin kaavoihin kangistunut suku, että rippilahjaksi se on hieman liian humoristinen / perinteitä rikkova.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017563
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1065615- 835057
- 1394456
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113160- 502855
- 522769
- 612387
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102374Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.561976