mietin tässä että saisikohan kohtuu hinnalla veljelle rippilahjaksi mitään persoonallista, 20 e... olen miettinyt ja mieleen tulee vaan joku ranneketju,sekin 30e. voiko ostaa vain jotain käyttötavaraa?? en ole aikaisemmin rippilahjaa ostanut, siispä vinkkejä?
rippilahja pojalle?
3
2267
Vastaukset
- Henkka
Sain tädiltäni rannkorun, johon voin kerätä palasia myöhemminkin, nyt siinä on risti ja kun olen jalkapallofani niin Italian lippu.
Korun nimi on joku NOMINATION?
Olen jo valinnut lukuisista vaihtoehdoista synttärilahjaksi uuden palasen ja se on etukirjaimeni, kultainen ja zirkoni-kivillä. - tätsä
mietin itsekin lahjaa. Poika harrastaa moottoripyöräilyä, joten olen miettinyt, olisiko tökeröä antaa lahjaksi kanisterillinen bensaa..
- voi ostaa
Itse painin saman ongelman kanssa ja juhlat ovat sunnuntaina.
Siskon poika sai synttärilahjaksi jerry-kannun 10 l bensaa, oli oikein mieluisa lahja!
Jos uskot että sille on käyttöä, osta pois vain.
Meillä on valitettavasti niin kaavoihin kangistunut suku, että rippilahjaksi se on hieman liian humoristinen / perinteitä rikkova.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Medvedev: Suomi tuhoutuu ydinsodassa ensimmäisenä
Venäjän ydinaseilla on lyhyin matka Suomeen, joten ydinsodassa Suomi tuhoutuu heti sodan alkuminuuteilla, muilla mailla6122236- 1081098
Hotellille löytyi ostaja....
Tämän päivän Kainuun Sanomissa oli uutinen, että pesänhoitajan mukaan Hotelli Kainuu myydään ensiviikolla. Hieno homma,251085Saana airola ja. muusikko spekulaatiota
Saara airolan kirja muusikko mies. Oisko redrama tai lauri tähkä? Saana oli 13 v vuonna 2014 Tekoäly sanoo : tähkä Julki4937Onko se loukkaavaa
Kun joka kerta tuijotan sun peppua. En mahda sille mitään, että se vangitsee katseeni. Pohdin vain että ei minusta ole k101855- 86845
Onko kaivattusi seinäruusu?
Kun hän saapuu paikalle, huomaako kukaan, vai kääntyvätkö päät? Onko se hyvä vai huono juttu? Oletko sinä huomattu vai50759Jos saisit palata takaisin johonkin vuoteen
Mikä vuosi se olisi? Ja mitä siinä hetkessä tapahtuisi?89752- 63725
- 65573