ANNETAAN!

cccccc

Annetaan tilan-ja ajanpuutteen vuoksi n. 7-8 vuotias kuningasboa
(boa constrictor) pientä korvausta vastaan hyvään kotiin jossa entuudestaan kokemusta käärmeistä.

[email protected]

15

5024

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä ottaja

      minä olisin kiinnostunut kuningasboasta.
      Haluaisin tietää miten syö / Luo nahkansa? Tottunut käsittelyyn?
      Millaista korvausta vastaan? Missä päin? :)

      T. Kiinnostunut

      • cccccc

        sähkäriä.


    • Tänään

      Käärme ei ole mikään tavallinen kotieläin!! Antaisitte olla ostamatta moisia etelänmaan eläimiä,niin nekin saisivat elää siellä,missä niiden kuuluu saada elää!!!!

      • ...

        Käärmeet elävät terraariossa monta kertaa enemmän kuin luonnossa. Kaiken kattaavassa terraariossa missä on kaikki mitä tietty käärmelaji tarvitsee pärjää aivan hyvin ja tuskinpa tarvitseekaan mitään muuta. Onhan niillä varsin aktiivinen elämä terraariossakin. Sillonkuin ne eivät nuku.


      • Käärmeidenystävä

        Ymmärrän mitä tarkoitat mutta mielestäni käärme sopii yhtä hyvin lemmikiksi kuin koira tai kissa.


    • Gertix69

      jos pitää pikkansa niin täällä OLIS hakija, ollaan haluttu käärme jo kauan mut ne maksaa =(

      • ipanaaa

        Tottakai eläin maksaa! onhan se elävä olento ! minusta on niin inhottavaa kun täällä ANNETAAN "pientä maksua" vastaan käärmeitä. Omistajat kuitenkin vaativat niille hyvät kodit ja jos sellaisen haluaa käärmeelleen, on siitä syytä pyytää jonkin verran rahaa ! silloin ainakin tietää että menee käärme sellaiseen kotiin, jossa ollaan oikeasti kiinnostuneita siitä eikä otettu hetken mielijohteesta ! älkää antako eläimiä ilmaiseksi !


    • käärme

      Minä aion ostaa viljakäärmeen,olen kattokaas vasta aloittelija käärmeiden hoitoon....

      • Anonyymi

        Paljonko on peltoa ostajalla viljelyksesä kyseleepi tässä KärppäMatti.


    • gaga77

      Eihän se ihan niinkään ole, että se että eläimestä maksaa jotain, takaa että se saa paremman kodin. Esim. itse en enää viitsisi maksaa käärmeistä, kun niitä on tullut ostettua jo pari, mutta ilmaisen eläimen voisin vielä mahduttaa kotiini. Eli enkö hoitaisi senkin yhtä hyvin kuin nämä mistä olen jo maksanut? Lähinnä ilmaisin voisin ottaa, että joku jonka on luovuttava syystä tai toisesta lemmikistään, voisi iloisella mielellä tietää, että osaan hoitaa kyllä käärmeitä ja otan vastuun, enkä osta edullisesti ja myy eteenpäin voitolla. Uskon kyllä, että moni joka itse on pitänyt eläimestään hyvää huolta varmistaa myös tulevan kodin pätevyyden hoitaa ko eläintä eikä anna ensimmäiselle, joka sitä hetken mielijohteestä on ottamassa. Muussa tapauksessa eläimen kannalta on valitettavasti aivan sama jääkö antamassa olevalle omistajalle vai meneekö jollekulle muulle joka ei ole asiaa miettinyt loppuun saakka

      • kun1

        kiltti kuningasboa on minulla väliaikaishoidossa. itse en ole käärmeharrastaja,mutta tämän kaverin isäntää ei enää ole. siksi otin sen väliaikaisesti,kunnes oikea koti löytyy.
        käsiteltävissä oleva yli 2m pitkä.
        lisätietoja saa sp. [email protected]


    • Anonyymi

      Olisin kiinnostunut tuleeko terraario mukaan?

      • Anonyymi

        Tulee! Ja yksi muumioitunut käärmeen raato terran mukana. Millon haet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee! Ja yksi muumioitunut käärmeen raato terran mukana. Millon haet?

        hyvä vitsi


    • Anonyymi

      Haluaisin kyseisen käärmeen ,olen pienestä pitäen rakastanut käärmeitä.Allergian vuoksi minulla on ollut vain hamstereita,eli mahdollisimman vähän karvaa.Myös lintuhämähäkki ,Meksikon Punajalka, on ollut lemmikkinä.Tietoa käärmeiden hoidosta ei ole,mutta jokaiseen lemmikkiini olen perehtynyt ja hoitanut hellyydellä.
      Odottelen vastausta kuumeisesti,Anu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5650
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3587
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1710
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1702
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      92
      1166
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      72
      839
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe