Onko Suomen aseman lähettyvillä metroasema? Sinnehän tietääkseni Suomesta tulevat junat syksyllä saapuvat.
Metroasema
12
1340
Vastaukset
metro löytyy ihan läheltä.
Tietääkö kukaan missä on lähin baari joka tarjoaa baltika 8 lähistöllä...- metrosta vielä:
Onko se niin kaukana, että sinne pitää ajaa taksilla? Emme viitsisi kantaa matkatavaroita kovin pitkää matkaa.
metrosta vielä: kirjoitti:
Onko se niin kaukana, että sinne pitää ajaa taksilla? Emme viitsisi kantaa matkatavaroita kovin pitkää matkaa.
suoraan suomen aseman alla!
metroasema on samassa rakennuksessa ja 8 baltikaa saa toisen kerroksen kaupasta tai baarista
metroasema on stansija lenina, mutta baarijuttu ja kauppan sotkin laatokan asemaan. Eli en lukenut takasti.
- sitte
on tuo 8 baltikaa??
- olga74
sitte kirjoitti:
on tuo 8 baltikaa??
asema ei ihan samassa rakennuksessa oo. Kun kävelet ulos junalaiturilta ja kävelet aseman eteen niin ota suunnaksi vasen. Metro löytyy seuraavan kulman takkaa. Aika pieni tämä "uusvanha" asema kyllä on. Yks baari oli ainaki ennen ja seki aina tupaten täys. Valikoimassa lähinnä tsaikkaa, suklaata, piirakoita ja jottain herättäviä. Ja hirviän innokas myyjätärkin siellä ol. Sai miulle myytyä vissii 3 suklaarasiata...
Jottain kiskoja siinä vieressä oli ainaki enne. Ja joku nakkikoppiki. Tosin sieltä saatava pitsa ei ollu miun makkuun ;=( Vastapäätä oli kauppa, kattava valikoima ja itsepalvelumyymälä. Tosin nää miun tiiot on niiltä ajoilta ku junat kulki sinne. Asiat on voineet muuttua. Tosin pääsen testaamaan kyytiä heti 3.9 ku junat alakaa kulkea sinne. Katotaan sitten uusiksi. - yhteensattuma
olga74 kirjoitti:
asema ei ihan samassa rakennuksessa oo. Kun kävelet ulos junalaiturilta ja kävelet aseman eteen niin ota suunnaksi vasen. Metro löytyy seuraavan kulman takkaa. Aika pieni tämä "uusvanha" asema kyllä on. Yks baari oli ainaki ennen ja seki aina tupaten täys. Valikoimassa lähinnä tsaikkaa, suklaata, piirakoita ja jottain herättäviä. Ja hirviän innokas myyjätärkin siellä ol. Sai miulle myytyä vissii 3 suklaarasiata...
Jottain kiskoja siinä vieressä oli ainaki enne. Ja joku nakkikoppiki. Tosin sieltä saatava pitsa ei ollu miun makkuun ;=( Vastapäätä oli kauppa, kattava valikoima ja itsepalvelumyymälä. Tosin nää miun tiiot on niiltä ajoilta ku junat kulki sinne. Asiat on voineet muuttua. Tosin pääsen testaamaan kyytiä heti 3.9 ku junat alakaa kulkea sinne. Katotaan sitten uusiksi.Meillä on myös lähtöpäivä 03.09.
Ehkäpä näemme junassa?
Kiitokset suunnistusohjeista!
- vieressä...............
eli kun asemalta ulostautuu Lenina ploschadille, siis lännen puoleiselle kadulle ja taapertaa etelään muutaman kymmentä metriä Lenina pl:n ja Komsomola ulitsan kulmaan, niin pitäisi olla jo aika likellä - metro on siis komsomola ulitsalla rautatieaseman eteläpuolella. Olutta, ehkä myös Baltikaa, saa heti siitä , kun on ulostautunut asemalta lännenpuoleiselle kadulle, siinä on baari, josta saa linjastotyyppisesti myös hyvä ruoka. Ja syödä vaikka isolla terassilla, voila! Siitä tulee varmaan hitti siitä paikasta.. :)
- alakerrassa
löytyy helposti, en muista tosin nimeä, mutta on! Ja toveri Leninin patsaskin valvoo järjestystä aseman lähettyvillä!
- mä....
taitaapi arvon kommentoijilla olla vanhaa tietoa. suomen asemalle ei enää suomesta tulevat junat pysäköi, nykyinen asema on vähän kauempana. ei kyllä hajuakaan, meneekö metro sieltä, itseäni tulee aina tutut hakemaan autolla.
- asiaan...
"Pietariin kulkevat Sibelius- ja Repin-junat siirtyvät käyttämään Suomen asemaa syyskuussa. Nykyisin junat ajavat Pietarissa Laatokan asemalle. Muutos nopeuttaa Pietarin junien matka-aikoja yhdessä oikoradan vaikutuksen kanssa."
http://www.vr.fi/heo/ita/faikataulut.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251238
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89904- 90845
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede21786- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282712- 109636
- 32603
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet117530