Metroasema

Pietarissa

Onko Suomen aseman lähettyvillä metroasema? Sinnehän tietääkseni Suomesta tulevat junat syksyllä saapuvat.

12

1340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metro löytyy ihan läheltä.

      Tietääkö kukaan missä on lähin baari joka tarjoaa baltika 8 lähistöllä...

      • metrosta vielä:

        Onko se niin kaukana, että sinne pitää ajaa taksilla? Emme viitsisi kantaa matkatavaroita kovin pitkää matkaa.


      • metrosta vielä: kirjoitti:

        Onko se niin kaukana, että sinne pitää ajaa taksilla? Emme viitsisi kantaa matkatavaroita kovin pitkää matkaa.

        suoraan suomen aseman alla!


    • metroasema on samassa rakennuksessa ja 8 baltikaa saa toisen kerroksen kaupasta tai baarista

      • metroasema on stansija lenina, mutta baarijuttu ja kauppan sotkin laatokan asemaan. Eli en lukenut takasti.


      • sitte

        on tuo 8 baltikaa??


      • olga74
        sitte kirjoitti:

        on tuo 8 baltikaa??

        asema ei ihan samassa rakennuksessa oo. Kun kävelet ulos junalaiturilta ja kävelet aseman eteen niin ota suunnaksi vasen. Metro löytyy seuraavan kulman takkaa. Aika pieni tämä "uusvanha" asema kyllä on. Yks baari oli ainaki ennen ja seki aina tupaten täys. Valikoimassa lähinnä tsaikkaa, suklaata, piirakoita ja jottain herättäviä. Ja hirviän innokas myyjätärkin siellä ol. Sai miulle myytyä vissii 3 suklaarasiata...

        Jottain kiskoja siinä vieressä oli ainaki enne. Ja joku nakkikoppiki. Tosin sieltä saatava pitsa ei ollu miun makkuun ;=( Vastapäätä oli kauppa, kattava valikoima ja itsepalvelumyymälä. Tosin nää miun tiiot on niiltä ajoilta ku junat kulki sinne. Asiat on voineet muuttua. Tosin pääsen testaamaan kyytiä heti 3.9 ku junat alakaa kulkea sinne. Katotaan sitten uusiksi.


      • yhteensattuma
        olga74 kirjoitti:

        asema ei ihan samassa rakennuksessa oo. Kun kävelet ulos junalaiturilta ja kävelet aseman eteen niin ota suunnaksi vasen. Metro löytyy seuraavan kulman takkaa. Aika pieni tämä "uusvanha" asema kyllä on. Yks baari oli ainaki ennen ja seki aina tupaten täys. Valikoimassa lähinnä tsaikkaa, suklaata, piirakoita ja jottain herättäviä. Ja hirviän innokas myyjätärkin siellä ol. Sai miulle myytyä vissii 3 suklaarasiata...

        Jottain kiskoja siinä vieressä oli ainaki enne. Ja joku nakkikoppiki. Tosin sieltä saatava pitsa ei ollu miun makkuun ;=( Vastapäätä oli kauppa, kattava valikoima ja itsepalvelumyymälä. Tosin nää miun tiiot on niiltä ajoilta ku junat kulki sinne. Asiat on voineet muuttua. Tosin pääsen testaamaan kyytiä heti 3.9 ku junat alakaa kulkea sinne. Katotaan sitten uusiksi.

        Meillä on myös lähtöpäivä 03.09.
        Ehkäpä näemme junassa?
        Kiitokset suunnistusohjeista!


    • vieressä...............

      eli kun asemalta ulostautuu Lenina ploschadille, siis lännen puoleiselle kadulle ja taapertaa etelään muutaman kymmentä metriä Lenina pl:n ja Komsomola ulitsan kulmaan, niin pitäisi olla jo aika likellä - metro on siis komsomola ulitsalla rautatieaseman eteläpuolella. Olutta, ehkä myös Baltikaa, saa heti siitä , kun on ulostautunut asemalta lännenpuoleiselle kadulle, siinä on baari, josta saa linjastotyyppisesti myös hyvä ruoka. Ja syödä vaikka isolla terassilla, voila! Siitä tulee varmaan hitti siitä paikasta.. :)

    • alakerrassa

      löytyy helposti, en muista tosin nimeä, mutta on! Ja toveri Leninin patsaskin valvoo järjestystä aseman lähettyvillä!

    • mä....

      taitaapi arvon kommentoijilla olla vanhaa tietoa. suomen asemalle ei enää suomesta tulevat junat pysäköi, nykyinen asema on vähän kauempana. ei kyllä hajuakaan, meneekö metro sieltä, itseäni tulee aina tutut hakemaan autolla.

      • asiaan...

        "Pietariin kulkevat Sibelius- ja Repin-junat siirtyvät käyttämään Suomen asemaa syyskuussa. Nykyisin junat ajavat Pietarissa Laatokan asemalle. Muutos nopeuttaa Pietarin junien matka-aikoja yhdessä oikoradan vaikutuksen kanssa."


        http://www.vr.fi/heo/ita/faikataulut.htm


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe