Olen yli puolivotta jutellut hänen kanssaan, ja alussa meillä oli oikein mukavaa. Emme pahemmin pääse tapaamaan toisiamme, mutta juttelemme paljon netin kautta. Alussa hän aina aloitti keskustelut ja kyseli kuulumiset.. nykyään hän ei noteeraa minua ollenkaan. Ja aina, kun olen aloittanut keskustelemaan hänen kanssaan niin hän ei oikein ole innostunut puhumaan kanssani. Olenko sitten liian tylsä, vai mistä on kyse?
Itse olen horoskoopiltani rapu.
Olisiko mitään hyviä konsteja miten saisin hänen mielenkiintonsa minuun?
kiitos jo etukäteen.
Vesimies mies kiinnostumaan.
Tähtöinen
1
778
Vastaukset
- varattu
Rapu, olethan varovainen sanoissasi, vesimies on yleensä aika tarkka sille ettei se tunne olevansa liian tiukassa narussa.
Älä ole liian tyrkky,ole vähän jännittävä ja salaperäinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun644606KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1643532Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?642913- 1492871
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492694- 241923
- 241811
- 301656
- 1741630
- 421342