Minulla on ollut uusi tulari nyt kk:n ja se vaihtaa toistamiseen nahkaa.
"Ongelmaksi" on kuitenkin muodostunut nahan jääminen tulariin (kaulapanta ja muutama roikkuva siivu)
Tuo kauluri ja siivut toki lähtevät parin päivän päästä, mutta voiko nahan jääminen aiheuttaa jotain tulehdusta tai mätäneekö nahka roikkuessaan tularista?
Kaveri on virkeä ja syö hyvin joten en kiinnittänyt siihen sen suurempaa huomiota ensimmäisellä kerralla...nyt homma kuitenkin toistui.
Eikö se vain osaa kuoria sitä..=)
nahanluonti-ongelma?
5
558
Vastaukset
- Miriam
Joskus saattaa liskoille jäädä nahanluonti puoliväliin,mutta itse ne kuitenkin hoitavat asian loppuun.
Jos nahka kerran lähtee itsellään pois niin ei huolta.Ei kuitenkaan kannata antaa nahan kuivua.Eli jos lisko on kuivalla maalla oleskelemassa,niin kastella muutamilla tipoilla vettä sitä voi.
Jos lisko kerran on virkeä,syö hyvin ja nahanluonti kuitenkin saadaan päätökseen niin ei tuohon ongelmaan kannata sen kummemmin puuttua.- tania
Eilen sai päätökseen omansa kun kaveri poisti nahkansa 20 minutissa... =)
- Miriam
tania kirjoitti:
Eilen sai päätökseen omansa kun kaveri poisti nahkansa 20 minutissa... =)
Taitaa vain olla hieman laiskempi tapaus tämä toinen=)
- tania
Miriam kirjoitti:
Taitaa vain olla hieman laiskempi tapaus tämä toinen=)
Laiska tai vain niin pullea ettei saa nahkaa masun yli kerittyä...(paljon pulleampi kuin toinen)
- enuli13
tania kirjoitti:
Laiska tai vain niin pullea ettei saa nahkaa masun yli kerittyä...(paljon pulleampi kuin toinen)
akvassa kannattaa olla eri muotoisia kantoja.
Meillä miekkahännät kihnuttavat itseään niihin, kun nahka ei irtoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1621374
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä40965Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38705- 14620
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28612- 35604
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver19580Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30567Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17553