Jouskari(M) Kaksonen(N)

entäs tää...??

Voiskohan tälläne juttu toimia??

11

2047

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimisi

      ... paitsi kaksoset ovat hieman... hmmm... kaksinaamaisia. Mitenkään yleistämättä :)

    • petollisinta

      merkkiä yhdessä, kysyitkö tosissasi? Älä naurata. Petätte toisianne kilpaa, ottakaa vaikka kisaa kumpi pettää useamman kanssa:D Ja molemmat merkit lisäksi melkoisia tuuliviirejä, ailahtelevaisia luonteeltaan. Nämä merkit kaipaavat kumpikin rinnalleen jotain "jalat maassa"-tyyppiä, koska ovat kummatkin sellaisia haihattelijoita.


      Kaksoselle voisi sopia vaikka vaaka tai vesimies
      ja jousimiehelle oinas tai leijona

      • ppp

        täällä taas haukutaan jouskareita.Itse olen
        jouskari(M) enkä ole koskaan pettänyt.
        Kaikista merkeistä löytyy pettäjiä,sehän on selvä.Jokainen parisuhteessa elävä voi katsoa
        peiliin jos tuntuu että kumppani pettää ja
        suurin syy on että siellä makuukammarin puolella
        VAAN nukutaan.

        Niinhän sitä sanotaan,että tulen merkit sopivat
        toisilleen,mutta tässä olen eri mieltä.Mitään
        sielujen sympatiaa en ole kokenut oinaan tai
        leijonan kanssa,jouskarin kanssa tulee kyllä
        toimeen ja ymmärtää hyvin toisiaan.
        "Jalat maassa" ihminen tasoittaa hyvin (härkä,kalat)
        kunhan vaan ymmärtävät olla sitomatta liikaa.
        Itse tulen hyvin toimeen skorpionin kanssa,
        johtuen hyvin pitkälti nousevasta merkistäni.


    • Jax

      Näämä kaksi kyseistä merkkiä toimineet 5w yhdessä.
      Älä tuomitse jollet todella tiedä mistä puhut.
      On sairaan älykäs parivaljakko!
      Huilut sinulle. Tiedän muutaman samanlaisen yhdistelmän ja menee upeasti. Näissä suhteissa on clamooria ja voluumia.
      Makuuhuoneessa hehkuu seinät poskien lisäksi.

    • noitako?

      jos jonkun jutun pitäs toimii niin ehdottomasti kaksosen ja jousimiehen liitto.. ei ainakaan hauskuus ja mielikuvitus puutu, heissä on paljon samaa mutta ovat kuitenkin astrologiassa tositensa vastakkaiset merkit. astrologia sanoo että jokainen horoskooppimerkki yrittää löytää vastakkaisen merkkinsä kumppaniksi koska siinä on omat ominaisuudet mitkä eivät vain ole sillä.. eli ikäänkuin peilejä toisilleen.. olipas epäselvää mut toivottavasti tajuutte.

      • jouskari&kaksonen

        Joo-kyllä toimii-kun pistää toimimaan! Niin-suhteen eteen pitää tehdä töitä, ja kun se kukoistaa niin se kukoistaa. On ollut vaikeita hetkiä, mutta hyvät hetket voittaa ja pitävät suhteen koossa sekä antaa vipinää ja clamouria. Mun mielestä ollaan loistava parivaljakko, täysipainoista elämää joka päivä.:)


      • NKA
        jouskari&kaksonen kirjoitti:

        Joo-kyllä toimii-kun pistää toimimaan! Niin-suhteen eteen pitää tehdä töitä, ja kun se kukoistaa niin se kukoistaa. On ollut vaikeita hetkiä, mutta hyvät hetket voittaa ja pitävät suhteen koossa sekä antaa vipinää ja clamouria. Mun mielestä ollaan loistava parivaljakko, täysipainoista elämää joka päivä.:)

        SAMAT SANAT TÄÄLLÄ, TOSIN VAAN 2 VUOTTA VASTA. MONESTI RIIDELLÄÄN TYHMISTÄ ASIOISTA JA TOISIAMME SYYLLISTETÄÄN, MOLEMMAN YHTÄ MUSTASUKKAISIA AIVAN OMANLAINEN SUHDE. KAKSONEN JA JUOSIMIES SOPIVAT VAIKKA OVATKIN ERILLAISIA


      • Jousipoitsu
        NKA kirjoitti:

        SAMAT SANAT TÄÄLLÄ, TOSIN VAAN 2 VUOTTA VASTA. MONESTI RIIDELLÄÄN TYHMISTÄ ASIOISTA JA TOISIAMME SYYLLISTETÄÄN, MOLEMMAN YHTÄ MUSTASUKKAISIA AIVAN OMANLAINEN SUHDE. KAKSONEN JA JUOSIMIES SOPIVAT VAIKKA OVATKIN ERILLAISIA

        Epäromanttisten kokemusteni perusteella kaksonen osaa olla hauska, mutta välillä sitäkin ärsyttävämpi ja konfliktin sattuessa tekee mieli tunkea kenkä kaksosen suuhun. Ehkä liian vilkas ja näsäviisas luonne tälle jousimiehelle.


      • tattarainen
        Jousipoitsu kirjoitti:

        Epäromanttisten kokemusteni perusteella kaksonen osaa olla hauska, mutta välillä sitäkin ärsyttävämpi ja konfliktin sattuessa tekee mieli tunkea kenkä kaksosen suuhun. Ehkä liian vilkas ja näsäviisas luonne tälle jousimiehelle.

        itse kaksosnainen ja kultani jousimies ja suhteemme toimii upeasti! molemmat olemme energisiä ihmisiä ja meillä on paljon varsinkin urheilullisia harrastuksia. ja toisesta saa aina seuraa kun haluaa kokeilla jotain uutta. koska kumpikin olemme vapaudenkaipuisia, osaamme antaa toisillemme tilaa emmekä ole turhasta mustiksia. olemme myös hyväntuulisia ja puheliaita, joten monia syvällisiä ja ei-niin-syvällisiä keskuteluja käymme tuontuostakin. joten mielestäni toimii hyvin =)


      • Jouskaks
        jouskari&kaksonen kirjoitti:

        Joo-kyllä toimii-kun pistää toimimaan! Niin-suhteen eteen pitää tehdä töitä, ja kun se kukoistaa niin se kukoistaa. On ollut vaikeita hetkiä, mutta hyvät hetket voittaa ja pitävät suhteen koossa sekä antaa vipinää ja clamouria. Mun mielestä ollaan loistava parivaljakko, täysipainoista elämää joka päivä.:)

        Meillä liitto on kestänyt n. 5-vuotta. Ja voin sanoa , että se on ollut allon harjalla tasapainoilua ja aallon pohjalta uuden vauhdin ottoa. Ja tietty kaikkea ihanaa siinä välissäkin. Mustasukkaisia olemme ja siitä päätä seinään hakkaammekin usein. Se taitaa olla ainoita riitelyn aiheitamme, vaikka silti toisiimme luotammekin. Liittoa on vaalittava ja kohdeltava parhaalla mahdollisella tavalla toinen toisestaan huolta pitäen ja huomioon ottaen. Makuukammarissa ei taatusti kyllä kylmäksi jää myöskään. Molemmat vahvoja itsenäisiä merkkejä ja siksi voikin olla näitä konflikteja. Mutta, riidellen rauhassa keskustellen on varsin kasvattavaa kumpaisellekin.


    • pikkukaksonen

      Aika hauskaa, minusta taas jousimies oli liian vauhdikas kaksoselle. Tai ainakin minusta tuntui ettei kukaan pysynyt jousimiesten mukana, mutta nyt olen itse löytänyt oman jousimieheni ja elämä on ollut hauskempaa kuin aiemmin. Sopii siis minusta todella hyvin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1798
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      179
      1301
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1158
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      34
      1053
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      81
      977
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      935
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      880
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      806
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      751
    Aihe