onko olemassa valkoista

hele 2

musta viinimarjaa?Tai siis tyhmästi kirjoitettu,koska minulla sellainen on,mutta onko se miten yleinen?Itse en ole aiemmin törmännyt vastaavaan.

11

679

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöhöpö

ettei ois viherherukkaa? Mulla löytyy myös, hieman makeampaa kuin musta, oikein hyvänmakuista...

• olemassa myös

aito valkoherukkakin.

• mummolassani
        olemassa myös kirjoitti:

aito valkoherukkakin.

oli aikanaan valkoherukkapensaita,marjojen maku oli lähellä punaherukkaa.itselläni on vain puna- ja mustaherukkaa.

• hele 2

viherherukalta...mutta joissain tiedoissa sanottiin että uutuuslajike,mitenhän uusi sitten olisi?Tietääkseni tähän taloon ei ole ainakaan 10 vuoteen istutettu uusia marjapensaita ja talo on rakennettu 80 luvun alussa jolloin lienee marjapensaat laitettu?

• juuso

ainakin 20 vuotta. Muistan ainakin 90-luvun alussa jo mainostetun viherherukka Verttiä

• ippu

Meillä on pari puskaa. Istutettu 80 luvulla. Tilasin taimia ja ihmettelin miksi siinä ei marjat rupea punertamaan ennen kuin kolmantena vuonna vasta tajusin että onkin valkoista marjaa. On hieman punaista miedompi maku , aivan mukava sekaannus, koska muuten eipä olisi tullut ostettuakaan.
      Silloin sitä oli Ahosen taimistolla ainakin. Ollut terve ja tullut paljon marjoja . Toisen olen itse lisännyt kun yksi oksa oli juurtunut maata vasten.

• juuso

eli siitä jalostettu muunnos, eikä siis mustaherukan kanssa mitään tekemistä

• tietämäni pensaat

olivat kyllä ainakin 30 vuotta vanhoja,siis todella jotain muuta kuin uutuuslajikkeita.

• jalostusmuoto?
        juuso kirjoitti:

harvinainen?

• herukkalajia
        juuso kirjoitti:

on viljelty iätajat.hyviä kaikki.

• herukka hullu
        tietämäni pensaat kirjoitti:

olivat kyllä ainakin 30 vuotta vanhoja,siis todella jotain muuta kuin uutuuslajikkeita.

ostimme taimitarhalta 10 mustaherukka pensasta ja yksi niistä oli viherherukka
        kauhean suuret ja komeat marjat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3103
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      60
      2834
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2395
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2208
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      60
      2043
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2016
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1606
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1567
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1410
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      35
      1408
    Aihe