musta viinimarjaa?Tai siis tyhmästi kirjoitettu,koska minulla sellainen on,mutta onko se miten yleinen?Itse en ole aiemmin törmännyt vastaavaan.
onko olemassa valkoista
11
659
Vastaukset
- höpöhöpö
ettei ois viherherukkaa? Mulla löytyy myös, hieman makeampaa kuin musta, oikein hyvänmakuista...
- olemassa myös
aito valkoherukkakin.
- mummolassani
olemassa myös kirjoitti:
aito valkoherukkakin.
oli aikanaan valkoherukkapensaita,marjojen maku oli lähellä punaherukkaa.itselläni on vain puna- ja mustaherukkaa.
- hele 2
viherherukalta...mutta joissain tiedoissa sanottiin että uutuuslajike,mitenhän uusi sitten olisi?Tietääkseni tähän taloon ei ole ainakaan 10 vuoteen istutettu uusia marjapensaita ja talo on rakennettu 80 luvun alussa jolloin lienee marjapensaat laitettu?
- juuso
ainakin 20 vuotta. Muistan ainakin 90-luvun alussa jo mainostetun viherherukka Verttiä
- ippu
Meillä on pari puskaa. Istutettu 80 luvulla. Tilasin taimia ja ihmettelin miksi siinä ei marjat rupea punertamaan ennen kuin kolmantena vuonna vasta tajusin että onkin valkoista marjaa. On hieman punaista miedompi maku , aivan mukava sekaannus, koska muuten eipä olisi tullut ostettuakaan.
Silloin sitä oli Ahosen taimistolla ainakin. Ollut terve ja tullut paljon marjoja . Toisen olen itse lisännyt kun yksi oksa oli juurtunut maata vasten.- juuso
eli siitä jalostettu muunnos, eikä siis mustaherukan kanssa mitään tekemistä
- tietämäni pensaat
olivat kyllä ainakin 30 vuotta vanhoja,siis todella jotain muuta kuin uutuuslajikkeita.
- jalostusmuoto?
juuso kirjoitti:
harvinainen?
- herukkalajia
juuso kirjoitti:
on viljelty iätajat.hyviä kaikki.
- herukka hullu
tietämäni pensaat kirjoitti:
olivat kyllä ainakin 30 vuotta vanhoja,siis todella jotain muuta kuin uutuuslajikkeita.
ostimme taimitarhalta 10 mustaherukka pensasta ja yksi niistä oli viherherukka
kauhean suuret ja komeat marjat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409