onko olemassa valkoista

hele 2

musta viinimarjaa?Tai siis tyhmästi kirjoitettu,koska minulla sellainen on,mutta onko se miten yleinen?Itse en ole aiemmin törmännyt vastaavaan.

11

675

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöhöpö

ettei ois viherherukkaa? Mulla löytyy myös, hieman makeampaa kuin musta, oikein hyvänmakuista...

• olemassa myös

aito valkoherukkakin.

• mummolassani
        olemassa myös kirjoitti:

aito valkoherukkakin.

oli aikanaan valkoherukkapensaita,marjojen maku oli lähellä punaherukkaa.itselläni on vain puna- ja mustaherukkaa.

• hele 2

viherherukalta...mutta joissain tiedoissa sanottiin että uutuuslajike,mitenhän uusi sitten olisi?Tietääkseni tähän taloon ei ole ainakaan 10 vuoteen istutettu uusia marjapensaita ja talo on rakennettu 80 luvun alussa jolloin lienee marjapensaat laitettu?

• juuso

ainakin 20 vuotta. Muistan ainakin 90-luvun alussa jo mainostetun viherherukka Verttiä

• ippu

Meillä on pari puskaa. Istutettu 80 luvulla. Tilasin taimia ja ihmettelin miksi siinä ei marjat rupea punertamaan ennen kuin kolmantena vuonna vasta tajusin että onkin valkoista marjaa. On hieman punaista miedompi maku , aivan mukava sekaannus, koska muuten eipä olisi tullut ostettuakaan.
      Silloin sitä oli Ahosen taimistolla ainakin. Ollut terve ja tullut paljon marjoja . Toisen olen itse lisännyt kun yksi oksa oli juurtunut maata vasten.

• juuso

eli siitä jalostettu muunnos, eikä siis mustaherukan kanssa mitään tekemistä

• tietämäni pensaat

olivat kyllä ainakin 30 vuotta vanhoja,siis todella jotain muuta kuin uutuuslajikkeita.

• jalostusmuoto?
        juuso kirjoitti:

harvinainen?

• herukkalajia
        juuso kirjoitti:

on viljelty iätajat.hyviä kaikki.

• herukka hullu
        tietämäni pensaat kirjoitti:

olivat kyllä ainakin 30 vuotta vanhoja,siis todella jotain muuta kuin uutuuslajikkeita.

ostimme taimitarhalta 10 mustaherukka pensasta ja yksi niistä oli viherherukka
        kauhean suuret ja komeat marjat

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      50
      1643
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1365
    3. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      32
      1189
    4. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      89
      1104
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      89
      1006
    6. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      158
      1004
    7. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      191
      944
    8. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      871
    9. 71
      834
    10. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      831
    Aihe