paljonko täytyy noin suurin piirtein olla 220 cdi dieselissä kilometrejä takana, kun poljettaessa jättää mustan pilven taakseen. Vai onko syynä vain huoltojen laiminlyönti. Meinaan toi kaveri sellaisen Saksasta ja väittää kivikovaan autoa vähänajetuksi.
sanokaas tietäjät
8
878
Vastaukset
uudenkin auton savuttamaan kun konstit osaa...
- musta savu
lämpimällä koneella kiihdyttäessä esim. ohituksissa, eikä mitään pientä tupruttelua vaan kunnon pilveä
- tuc
musta savu kirjoitti:
lämpimällä koneella kiihdyttäessä esim. ohituksissa, eikä mitään pientä tupruttelua vaan kunnon pilveä
Kyllähän ilmansuodattimen yms. ollessa tukossa auto savuttaa vaikka olisi kuinka vähän ajettu.
Ilmamassamittarit sun muut kun saattavat mennä todella pienilläkin kilometreillä. Kunnossa oleva Mersun dieseli ei suuremmin savuttele edes puoli miljoonaa ajettuna. - Mersu = Skoda
tuc kirjoitti:
Kyllähän ilmansuodattimen yms. ollessa tukossa auto savuttaa vaikka olisi kuinka vähän ajettu.
Ilmamassamittarit sun muut kun saattavat mennä todella pienilläkin kilometreillä. Kunnossa oleva Mersun dieseli ei suuremmin savuttele edes puoli miljoonaa ajettuna.Vai ei savuta??? Hehhehhehehhhehehhhehhehheee....
- tuc
Mersu = Skoda kirjoitti:
Vai ei savuta??? Hehhehhehehhhehehhhehhehheee....
Paskanjauhanta seis, tuo kuuluu hiekkalaatikolle.
PS. Näytä minulle Skoda, jolla on ajettu noin miljoona kilometriä. Sellaisia Mersuja on Suomessakin satoja. - Mersu = Skoda
tuc kirjoitti:
PS. Näytä minulle Skoda, jolla on ajettu noin miljoona kilometriä. Sellaisia Mersuja on Suomessakin satoja.Köyhät tollot ajaa miljoona kilometriä ajetulla mersulla!!! Heehehhheehehheeehheeee....
- Mb -06
tuc kirjoitti:
PS. Näytä minulle Skoda, jolla on ajettu noin miljoona kilometriä. Sellaisia Mersuja on Suomessakin satoja.Sulla kannattaa siistiä tuota kielenkäyttöä ja muutenkin tunnut olevan "aina oikeassa" jos haluat häiriköidä täällä Mersu-palstalla, niin ole jo HILJAA JOSKUS, ja sitä vaan että Mersut savuttaa, UUDETKIN kun polkaisee kunnolla turha väittää takaisin, olen Veholla töissä.
- onpi
musta savu kirjoitti:
voiman merkki nykydieseleis, ja miksei toki vanhoissakin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215674- 541785
- 251259
- 721070
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom1811062Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531017Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.140973Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️61955- 48938
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58935