Onko William Hillistä kellään kokemuksia, onko luotettava vedonlyöntitoimisto?
William Hill
4
4136
Vastaukset
- Vanha ratsu
Muistaakseni yksi englannin vanhimpia toimistoja. Licenssoitu brittein saarille, toisin kuin monet muut, eli mielestäni etu joskos tulee ongelmia. Omistaa myös "vedonlyöntikioskeja" brittilässä joissa lähinnä lyödään vetoa laukkaradoille.
Huonona puolena on ettei pohjoismaisia lajeja ole yhtä paljon kuin muissatoimistoissa. - Betttari
Tää oli aika jännä firma. Kerroin oli 11 eli 10 punnan panoksella olisi pitänyt voittaa 110 puntaa mutta ensiksi toimisto ei luvannut mitään, sitten yrittivät maksaa 11 puntaa ja sen jälkeen kaveri toimistolla sanoi että panos olisi pitänyt olla 40 puntaa että olisi voinut voittaa.
- Anonyymi
Voitin reilun satasen, mutteivat suostuneet maksamaan. Vaativat yhteiskuvan musta ja henkkareista. Kuva heilahti aina, ja lopulta he päättivät liikesuhteemme, ihan kuin minä olisin heille vielä panostanut.
- Anonyymi
Joku 24tuhatta voiton. Blokkasivat tilini. Vetosivat vastuulliseen pelaamiseen. Se on peli ongelma kun voitat liikaa.... tappelu käynnissä. Muistakaa aina ottaa screenshotteja vedoistanne sun muista voitoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761747
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3471298- 671197
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html201959- 45915
- 57832
- 69788
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244538738- 119674
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79660