Onko William Hillistä kellään kokemuksia, onko luotettava vedonlyöntitoimisto?
William Hill
4
4136
Vastaukset
- Vanha ratsu
Muistaakseni yksi englannin vanhimpia toimistoja. Licenssoitu brittein saarille, toisin kuin monet muut, eli mielestäni etu joskos tulee ongelmia. Omistaa myös "vedonlyöntikioskeja" brittilässä joissa lähinnä lyödään vetoa laukkaradoille.
Huonona puolena on ettei pohjoismaisia lajeja ole yhtä paljon kuin muissatoimistoissa. - Betttari
Tää oli aika jännä firma. Kerroin oli 11 eli 10 punnan panoksella olisi pitänyt voittaa 110 puntaa mutta ensiksi toimisto ei luvannut mitään, sitten yrittivät maksaa 11 puntaa ja sen jälkeen kaveri toimistolla sanoi että panos olisi pitänyt olla 40 puntaa että olisi voinut voittaa.
- Anonyymi
Voitin reilun satasen, mutteivat suostuneet maksamaan. Vaativat yhteiskuvan musta ja henkkareista. Kuva heilahti aina, ja lopulta he päättivät liikesuhteemme, ihan kuin minä olisin heille vielä panostanut.
- Anonyymi
Joku 24tuhatta voiton. Blokkasivat tilini. Vetosivat vastuulliseen pelaamiseen. Se on peli ongelma kun voitat liikaa.... tappelu käynnissä. Muistakaa aina ottaa screenshotteja vedoistanne sun muista voitoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291310
- 1181137
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97944- 113857
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa279840- 48725
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi19721- 52709
- 28647
- 49609