mitä vois hyvin käyttää myös meikin alla..? oisko ehdotuksia.. tai mitä ite käytätte? =)
hyviä kosteusvoiteita apteekista?
13
2080
Vastaukset
- piik
laittakaa hintaki (suunnilleen) jos vastaatte..? =)
- ...
Käytän Pure Zonen kosteusvoidetta meikin alla, mut oon huomannu, et se ei enää olekaan niin hyvää. Aluks oli ihan huippuu, meikki levitty tosi tasasesti.
- piik
käyttäny pure zonee mut se oli liian vahva mun iholle.. siks haluisin mielummin jotain apteekin tuotteita =)
- Geryer
piik kirjoitti:
käyttäny pure zonee mut se oli liian vahva mun iholle.. siks haluisin mielummin jotain apteekin tuotteita =)
Humektan on hyvää.
- piik
Geryer kirjoitti:
Humektan on hyvää.
mul on itse asias sitä viel vähän jäljel ja on se hyvää kyl mut aika kevyttä.. tai et saattaa iho kuivuu aika paljon jos käytän sitä meikin alla
- geryer
piik kirjoitti:
mul on itse asias sitä viel vähän jäljel ja on se hyvää kyl mut aika kevyttä.. tai et saattaa iho kuivuu aika paljon jos käytän sitä meikin alla
Seuraavaksi tulee Aqualan tai Aqualan L.
Nekää ei vielä ole kovin rasvaisia. Eikä tuki ihohuokosia.
- on sellanen
kun essex hydrogeeli...sopii meikin alle, kunhan ei laita 5 senttistä kerrosta =)
- piik
vastauksista.. =) harkitsen varmaa jotain noist mut lisääki saa laittaa :P
- voide
piik kirjoitti:
vastauksista.. =) harkitsen varmaa jotain noist mut lisääki saa laittaa :P
biodroganin oxygen voide. happiköyhälle herkälle iholle. vain luonnollisia aineita käytetty, ei tuki huokosia, kosteuttaa todella hyvin ilman näppyjä ja kun iho on hehkuva ja kostea niin talintuotantonikin väheni. niin ja tosiaan parantaa ihon väriä ja heleyttää todella paljon. kosmetologilta sain näytteen ja luulin et turhaa mut olipas loistavaa!! hinta kylläki muutaman kympin..mut paljon parempi ku noi apteekin mitä olen kokeillu
- tiitti
Vihreä Humektanin puteli on akne ihoiselle paras. Itse käytän sitä illalla viimeiseksi ja ennen meikin laittoa aamulla. Sitä saa myös kätevänä pumppu pullona.
- piik
kiitos kaikille vastauksist.. löysin kuitenki yhen mitä kukaa ei oo viel maininnu.. sebamedin hoitava kosteusvoide herkälle iholle! siin on kans sitä samaa allantoiinia ku piharatamos, mikä auttaa uudistaan ihoo joten eipä tarvii enää lehtiäkään keräillä.. =) ja talviki tulee koht ni eipä niit koht enää saiskaan
- minä itse
piik kirjoitti:
kiitos kaikille vastauksist.. löysin kuitenki yhen mitä kukaa ei oo viel maininnu.. sebamedin hoitava kosteusvoide herkälle iholle! siin on kans sitä samaa allantoiinia ku piharatamos, mikä auttaa uudistaan ihoo joten eipä tarvii enää lehtiäkään keräillä.. =) ja talviki tulee koht ni eipä niit koht enää saiskaan
Sitä samaa allatoiinia on aika monessa muussakin tuotteessa kuin vain tuossa mainitsemassasi Sebamedin lotionissa. Taitaa olla yksi kosmetiikan peruskiviä tuo allatoiini.
Dermoshopilta löytyy myös... www.dermoshop.fi
Ainakin kasvovesi, joka sisältää ko. ainetta.
Ja Sebamediltä myös. - piik
minä itse kirjoitti:
Sitä samaa allatoiinia on aika monessa muussakin tuotteessa kuin vain tuossa mainitsemassasi Sebamedin lotionissa. Taitaa olla yksi kosmetiikan peruskiviä tuo allatoiini.
Dermoshopilta löytyy myös... www.dermoshop.fi
Ainakin kasvovesi, joka sisältää ko. ainetta.
Ja Sebamediltä myös.tiiän kyl et sitä on monissa tuotteissa.. mut siit ratamost tuli vaan mieleen.. ku joskus luin just et ratamossa se aine on just se mikä uudistaa, ni en sit jaksa enää niit lehtii keräillä.. =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83834232Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2553123Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy732569Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har271703Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään701615Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1821580Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j171240Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.501113- 641093
- 951013