Lopetan kirjoittelun

...

joksiksin aikaa, ja mitä todennäköisemmin aivan kokonaan.
Jumala puhui minulle harvinaisen selkeällä tavalla (uskokokaa, tai älkää, Jumala haluaa puhua lapsilleen)ja sanoi, että olen vaarassa menettää kutsumukseni, jos jatkan vastoin Hänen tahtoaan tällä palstalla kirjoittelua. Olen jo jonkin aikaan ymmärtänyt, että Jumalan tahto tuskin on, että minä kirjoittelen tällä palstalla. En kuitenkaan ole halunnut ottaa Jumalan puhetta todesta, koska välillä keskustelu täällä on hauskaa ja mukavaa ajanvietettä.
Olen nuori ja kypsymätön ja vasta matkalla siihen kutsumustehtävään, missä Jumala haluaisi minun olevan, ja ymmärrän, että tieni kohti kutsumustani voi häiriintyä, jos leikittelen vastoin Jumalan tahtoa täällä.
Internet on antikristillisen hengen vallassa, vaikka netin avulla voidaan tehdä paljon hyvääkin työtä. Täällä kirjoittavat uskovat joutuvat sen hengen kiusattavaksi tavalla, tai toisella, ja minäkin olen saanut kokea painostusta aina kun olen käynyt näillä sivuilla.
Halusin tuoda julki tämän, koska kolmepistettä tulee olemaan ahkerassa käytössä lähtöni jälkeen. Haluan siksi kertoa, että minä en ole jatkossa minkään kolmepisteen viestien takana.
Siunausta kaikille ja etsikää Jumalan tahtoa elämässänne. Olkaa uskollisia loppuun asti. Luulen, että tämä koskee kaikkia uskovaisia: Kenenkään todella Jeesusta seuraavan ei tulisi rakentaa itseään tällä palstalla. Jos Jumala kehoittaa sinua lopettamaan, lopeta.

8

408

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omistaan huolen!

Kolme pistettä, minä olen henkilö, jonka kirjoituksia arvostelit tuolla palstalla "Jumalan Henki ja me" ja se on aivan oikein, sillä meidän tulee arvostella kaikki.

Tuo tieto, jota toin tänne, on monille käsittämätöntä, mutta se on totta ja avautuu heille, joille Jumala tuon tiedon tarkoittaa.

Mutta, ei nyt siitä aiheesta enempää, vaan keskustellaan siitä, että tunnet Jeesuksen kehoituksen lopetaa kirjoitteleminen tänne, koska tämä palsta ei rakenna.
      Ei tämä palsta rakennakaan ja ehkä on hyvä, että vielä jonkin aikaa vahvistut Jeesuksen opetuksessa ja sitten palat tuomaan tänne totuutta, sillä olen lukenut kirjoituksiasi ja tiedän sinun olevan Jumalan kasvatuksen alaisuudessa.

Kyllä tällä palstalla käy heitäkin, jotka todella rakentavat, mutta paljon heitäkin, jotka eivät usko ja heitä, jotka kaikessa vastustavat elävää Jumalaa. Paljon on kirjanoppineisuutta, joka ei ole Hengessä.

Minä olin Jumalan kasvojen edessä kauan kasvatettavana ja sitten Hän antoi minulle tehtäväksi tulla tänne tuomaan Hänen totuuttaan ja viestejään, mutta minä en ole yhdenkään palstan vaikituinen kävijä, vaan käyn useilla palstoitta viemässä Jumalan Sanaa.

Mitä ahkerammin luet Sanaa, sitä pikemmin palaat jälleen tänne ja teet evankelioimistyötä, sillä Pyhä Henki Itse opettaa meitä Jumalan Sanan kautta.
      Jos et muuta innostu tekemään joka päivä Jumalan tuntemisen eteen, niin lue ainakin luku päivässä Raamatusta ja lue aloittamasi evankeliumi tai muut kirjeet ja kirjoitukset alusta loppuun.

Itselläni tulee silloin tällöin ihan mahdoton Sanan nälkä ja silloin minua ei kiinnosta tv tai muu kirjallisuus, vain Jumalan Sana.
      Siksipä kerroin tuolla vastauksessani sinulle, että emme me ole vielä koko armotalouden tuntijoita, vaan Pyhä Henki antaa meille aikakauteen kuuluvaa tietoa, avaten Sanaa ja siksi Sanan lukeminen on mielenkiintoisin asia uskovaisen elämässä.

Elämme mielenkiintoista aikaa ja voit täysin turvata Jeesukseen kaikessa, sillä Hän pitää omistaan huolen, jopa antamalla Sanan nälän. Koska Pyhä Henki ei voi opastaa heitä, joilla ei itsessään ole Sanaa, niin emme jää toisten opetusten varaan, vaan luemme itse Sanaa ja näin saamme suoran ja turvallisen opetuksen, emmekä eksy. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö jokainen meistä välillä saisi opetusta myös muiden Jumalan työtoverien kautta, sillä yhteen astiaan ei kaikkea tietoa lasketa, vaan jokainen ruumiin jäsen voidellaan omalla voitelulla ja jokainen saa oman koulutuksensa ja sitten vasta, kun olemme kaikki koossa on tieto täydellistä.

• uukke

Netissä kohtaa paljon erilaisia ihmisiä. Joutuu kohtaamaan erilaisia näkemyksiä. Ja vertailemaan niitä omiin näkemyksiinsä.

Saattaa käydä niin, että huomaa omien näkemysten olevan aika hauraalla perustalla...

Sitten on aika tehdä johtopäätöksiä. Muutanko näkemyksiäni? Vai lähdenkö pakoon?

Suosituin pakopaikka on sellainen yhteisö, jossa kaikki ovat yhtä mieltä kaikesta. Kun viettää aikaansa oman lahkon tilaisuuksissa, ei altistu häiritsevän erilaisille näkemyksille. Eivät pääse luterilaiset, katoliset, muslimit, hindut, ateistit yms. roskasakki kiusaamaan?

• ...

No niin, kun sinä lopetat pisteiden käytön, minä voin palata käyttämään niitä. Käytin nimittäin kolmen pisteen nikkiä pari vuotta, ennen kuin sinä kaappasit sen.

• Lukihäiriöinen

On varmaan oma mielikuvitus, joka käskee sinua postua täältä, Jumalan Henki on muutamissa täällä voimallisesti, eikä paha tahdo sinun olla Pyhän Hengen kanssa missän tekemisissä, mieti tarkaan oletko tekemisissä lihn hengen kanssa, vai mistä Hengestä on kyse.
      Raamatusta sinä saat oikeaa opastusta, ei minuakaan anettu nettiin tulla vasta, kun olin 20 vuotta uskossa ollut.
      Kasvu on sinussa alussa, rukoile itsellesi, uudesti syntymistä Jeesuksessa.
      Panen sinut erityiseen rukoukseen, nimittäin
      minulla on kokemusta, haluan ettet joutuisi, väärään, tie joka vie taivaaseen on kapea, itsensä kieltämisen tie.
      Minäkin tei paljon virheitä alkuvaiheessa, ja luulin että kaikki on Jeesuksesta lähtöisin.
      Siksipä kehoitan sinuakin tarkailemaan onko kehoitus Jeesuksesta minkä olet saanut.
      Toivoisin että saisit Henkien Erottamisen lahjan joka Jeesus antaa, Kun olet uudesti syntynyt.
      Pyhä Henki ilmoitaa sinulle, Mistä Hengestä on kysymys.
      Tärkeintä on kuitekin lukea raamattua.
      Siunausta sinulle, toivon että tapaamme vielä, jos ei täällä palstalla, niin taivaassa.

• sinulle Jumala? Sen verran olen kommenttejasi lukenut, että en ihmettele lainkaan, että olet niitä, joille "Jumala puhuu". Riittää tällä palstalle hörhöjä, vaikka lähdetkin. Yksi kun lähtee, tulee kaksi tilalle.

• todé

mikä on se tuleva kutsumustehtäväsi (johon ei sovi internetin käyttö)?

• paikanetsijä

sehän on kaikkialla - mutta turvassa ollaan kaikki silti Jumalan kasvojen edessä, ei meiltä yksikään karva katkea hänen tietämättään/sallimattaan - meidän hyödyksemme käyttää Hän kaiken tämän - epäkristillisenkin - Hän pystyy kääntämään voitoksemme erehdyksemmekin - siis miksi pelkäisimme!?

epäilen minäkin,että taitaa oma pääsi sinun käskeä lopettamaan! minusta olisi kristillisempää sanoa,että minusta tuntuu että nyt minulla ei ole enää mitään annettavaa tälle palstalle kuin että siirtää vastuu asiasta Jumalan harteille -

• Kasva rauhassa Jumalan armon tuntemisessa ja uskon levossa. Sana sinulle: Hepr.4:1-13. Siunausta elämääsi! Perillä tavataan! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      3135
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      120
      1269
    3. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1155
    4. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      981
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      71
      978
    6. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      175
      919
    7. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      917
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      38
      891
    9. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      66
      860
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      794
    Aihe