Porin Prikaati

Simputtaa!

Eiköhän lakkauteta koko paska?

17

4406

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tkmnn^

simputa, säälittävät mosat ne valittaa vaan kun on joutunut juoksemaan 100 metriä.. hahah, lähteköön kotiin jos ei miestenkoulua kestä.

• kettett

no tottakai se turhanpäiväinen museo pitäisi pikkuhiljaa lakkauttaa.

Juttelin kerran australialaisen kaverini kanssa, hän ei paljoa suomesta tiennyt mutta oli jostain saanut ajatuksen että suomi on kovin takapajuinen ja juntti maa.

Koitin väittää vastaan ettei tämä nyt ihan niin paha paikka ole. Sitten tämä kaveri kysyi armeijasta että onko meillä sellaista ja jos on niin paljonko maksetaan palkkaa jne.

Vastatessani että käytännössä kaikkien pakko käydä vähintään 6kk parin euron päiväpalkalla hän rupesi nauramaan ja sanoi ettei olisi uskonut että ihan näin takapajuinen paikka sentään kyseessä oli ;)

• juuhi

kyllähän täällä soomessakin palkkaa maksetaan armeijan jampoille. ei tietenkään normaalille tykinruualle.

toiseks se sinun aussikaverisi vois vaan miettii, että mistä aussit on lähtöisin.

• juuhi kirjoitti:

kyllähän täällä soomessakin palkkaa maksetaan armeijan jampoille. ei tietenkään normaalille tykinruualle.

toiseks se sinun aussikaverisi vois vaan miettii, että mistä aussit on lähtöisin.

kyllähän se on sileen et suomes sais kiristää noit simputus lakeja... et saaatas noista pienistä miehistä kunnon miehiä.. etteivät ruikuttas kun varvas on kipeänä tai varpaasta on kynsi katkennut.. ei nykyisessä suomen armeijassa simputeta vaan palvotaan ja hoivetaan.. ei saa tehä enään nykyään mitään väärää kun kaikki valittaa et sattuu/ ahistaa/ häpäisee...!

• Potti5
        socket kirjoitti:

kyllähän se on sileen et suomes sais kiristää noit simputus lakeja... et saaatas noista pienistä miehistä kunnon miehiä.. etteivät ruikuttas kun varvas on kipeänä tai varpaasta on kynsi katkennut.. ei nykyisessä suomen armeijassa simputeta vaan palvotaan ja hoivetaan.. ei saa tehä enään nykyään mitään väärää kun kaikki valittaa et sattuu/ ahistaa/ häpäisee...!

Niin sillon ennen vanhaa kun minä olin armeijassa...Voi vittu,lähtekää jo nyt sieltä vanhasta ajasta kun kaikki oli kovempaa,nyt eletään 2000-lukua.

• Anonyymi
        Potti5 kirjoitti:

Niin sillon ennen vanhaa kun minä olin armeijassa...Voi vittu,lähtekää jo nyt sieltä vanhasta ajasta kun kaikki oli kovempaa,nyt eletään 2000-lukua.

Pullamössö on pullamössö. Itsenäisellä maalla pitää olla uskottava armeija... Ei se armeijan pikku liikunta ketään tappanut. Ei vaan voimennä aina sieltä missä aita on matalin.

• res.ylik.

Armeijan vahvuus ja voima perustuu paljon kuriin ja saumattomaan yhteistyöhön....Pullapojat, joilla ei ole ollut kuria ottavat herneen nenään...jos kyykytetään....se on tehokas keino saada joukko pitämään turpansa kiinni rivissä....yksi mokaa,,,kaikki saavat rangaistuksen,,,,joukko alkaa pitämään myöhemmin itse huolen, että kukaan ei sooloile....Sodassa pelastaa henkiä.Itse vajaat 30 vee, ei siellä turhaan " kyykytetty ", eikä saa olla niin nättinokkainen..pitäis varmaan saada metsäänkin mäkkäristä ateria ykköset punaisella majoneesilla...Menee vaan niin, että rapakuntoisten ylipainoisten ei-ennen kotoa pois olleiden äidin palleroiden määrä kasvaa koko ajan ja on totuttu liian hyvään.Säälittää nähdä katukuvassa näitä 20- vuotiaita cooperin-testi 2200m trendi-plösöjä... jotka varmasti suurinpia valittajia..." Sodasta liian paljon aikaa " Pitää paikkansa, jossain mielessä, vaikkei sotaa varmasti juuri kukaan toivokaan...mutta sotilaat olivat silloin miehiä, jotka eivät kiukutelleet kyykytyksestä ja pitivät Suomen itsenäisenä..Hävettää joskus näiden valittajien höpinät...nooh ei paatosta enempää....kyykytys nyt ei kuitenkaan ole simputusta.....valokuvien ottaminen,,,nuorten huumoria,,,,joku ei pidä, vaan iso meteli pienestä

• Potti5

Jaahas,siellä oli yksi "sotahullu".Itse olin intissä vuonna 99,juoksin reilun kolme tonnia (viiden viikon kesäloman jälkeen)ja ammuin heti ekassa ammunnoissa "kuntsarin " verran.Mutta voin sanoa että ei olis voinut vähemmän kiinnostaa.Eiköhän sotatilanne ole vähän eri juttu kuin intti? Eihän niistä intissä opetetuista jutuista muista enään mitään.

• kauheeta67

Porin Prikaatissa simputettiin alokkaita

Yhdessä Porin Prikaatin perusyksikössä on paljastunut heinäkuussa simputustapaus, joka on koskenut äskettäin palveluksensa alkaneita alokkaita. Iltavahvuuslaskennassa varusmiesjohtajat olivat käskeneet alokkaita toteuttamaan epäasiallisia käskyjä. Vanhemmat varusmiehet valokuvasivat, kun alokkaat noudattivat käskyjä. Porin Prikaati on ojentanut rikkomuksesta kahta vanhemman saapumiserän varusmiesjohtajaa. Prikaatin komentaja pitää tapausta erittäin valitettavana.

• tornitouhu

Kun sen tekee Porin prikaatin keskitysleiriaidan sisällä, tekijästä tekee kersantti ja komentoketjun johtajasta everstiluutnantti. Kun saman tekee Kaisaniemen puistossa, hovioikeus antaa 4 vuotta linnaa.

• my secret

Ai no mää oli 2005 ja tuli homosteltuu pari kertaa. Eka kerta, kun mies tuli suuhuni you know..

• kapiaisten vihaaja

Vuonna 2013 olin kuulemassa Helsingin Kalliossa ruuhkabussissa, kun paikalla oli tätä ryyppäävää rosvosakkia. Yksi puhui kovaan ääneen. "Aliupseerit juovat kasarmilla kaljaa ja raiskaavat, kun heillä ei ole mitään tekemistä. Muuttaaa Korsikalle ja pysyä siellä. Mennä muukalaislegioonaaan. Mulla on kadettikortti näyttää ravintolaan mennessä."

• jääkärin morsian

On siinäkin merkillinen nimi varuskunnalla: Porin Prikaati. Jos se sijaitsisi edes Porissa niin ymmärtäisin nimenkin paremmin mutta kun ei ole edes lähellä.

Vittu minä kun olin siellä intissä niin koskaan en ollut edes porissa käynyt ja vitutti aina kun joku kapiainen mesosi "me porilaiset".

• Anonyymi

Säkylän varuskunta= 0/5 varsinkin varusmiesjohtajana. Skabut vaan palvoo mosia ja mosat saa paremmat varusteet kuin vanhat? mitä vittua

• Anonyymi

Ei niitä varusteita omaksi saa.

Kuten Maarit Hurmerinnan laulussakin lauletaan ne on lainaa vaan.

• Anonyymi

Pojat kansan urhokkaat.

On hienoa olla porilainen.

Porilaisten marssi soi televisiossa. Olen ylpeä porilaisuudestani ja Porin prikaatista.

• Anonyymi

Palvelin Porin Prikaatissa 1969-1970.Alempi upseeristo täyttä pohjasakkaa.Kukaan valmistunut kasdetti ei valinnut Säkylää.Kiitän luojaa ettei maatamme kohdannut sota-porilaisista luutnanteista ei olisi ollut siihen.Kerran onnistuin punttaamaan viikonlopun käryämättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2306
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      425
      2170
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1186
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      975
    5. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      804
    6. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      800
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      776
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      774
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      699
    Aihe