Onko Torfjanovkan VTK:lla (1. bensis) ok bensa vai pitääkö ajaa Nesteelle asti tankille ?
Bensan laatu
8
1838
Vastaukset
- bensukko
Viipurin Neste bensaasema myy vain venäläistä bensa :)
- bajahali
98e: Suomesta Nesteen toimittama.
95e: Venäläläinen peruspensa lisäaineet Suomen Nesteeltä, Viipurin Nesteellä siis nämä
Ps: computari toimii melkein jo, safra batom... bensa on venäjällä valmistettua,mutta lisäaineet suomesta,joten laatu ihan samaa kuin suomessa.
- extank
Pitää mennä viipuriin tai muuten tankkiisi kaadetaan paskaa bensaa. Viipurissa pönttöuazi pukkaa nissanisi kylkeen ja sie maksat viulut.
tankkaillut raja asemilla.toista kymmentä vuotta käyttökelpoista bensaa on!
- uudempaan
Mitäs katti ruisku tykkää raja-aseman bensasta ? Vai tankkailetteko vain niitä 80-luvun autoja niillä ?
- Itäsuomalainen
uudempaan kirjoitti:
Mitäs katti ruisku tykkää raja-aseman bensasta ? Vai tankkailetteko vain niitä 80-luvun autoja niillä ?
Kun tankkaa oikeilta huoltoasemilta, eikä juokse kalleimman perästä. Ja pitää huolen, että tankkaa lyijytöntä.
Olen mulla on jo toinen katti-auto menossa, jossa on pääasiassa tankattu Venäjän bensaa, Nesteelä olen käynyt vain kerran.
Tulppia olen joutunut vaihtamaan vähän useammin. - Svetossa
uudempaan kirjoitti:
Pökötti 406 2,0i, vm.-03 ei vielä ainaskaan ole huonoa tykännyt. Viides tankillinen menossa. Mittautin päästöt, lukemat oli vielä ihan kuin Teboilin bensalla ajettu...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475915
- 515394
- 533768
- 143705
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise993524- 313146
- 592894
- 592776
- 572446
- 451883