Tanskassa järki-ihmisiä

Asunutkin siellä

Ihmiset polttelevat, syövät hyvin, eivät noudata tunnontarkasti byrokraattien sääntöjä, nauravat usein ja kaikille, eivät ole uskontohörhöjä (muistakaapa vain Muhammed-pilakuvakohu), harrastavat nakuilua rannoilla, juovat paljon hyviä oluita, eivät piittaa terveysterroristien vikinöistä, uskaltavat olla eri mieltä EU:n virkaintoisten poliittisten persreikien kanssa, kuuluvat NATO:on, ovat rikkaampia ja parempiosaisia kuin esim. suomalaiset, sekä ovat valinneet rohkean ja kovan pääministerin/hallituksen itselleen.

Hattu pois päästä selkärangattomat stasilaiset ja viherpunikkipervot. HETI!

9

1049

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuoleva kansa

      kaikki päinvastoin kuin tuossa, ilmankos koko paska maa on myynnissä; kiitos DEMAREITTEN.
      täällä presidenttikin loukkaa ihmisoikeuksia, vain nykyisen presidentin aikana lapsia on kuollut nälkään, enkä tarkoita noita tilaushyysättäviä..

    • kristuksen oma

      Tanska todella on Pohjoismaista maallistunein maa, jopa edellä Ruotsia, mutta pitäkööt tanskalaiset varansa. Suomen vauhti kiihtyy. Kohta tämä maa menee Jumalan ja Hänen Sanansa hylkäämisessä Tanskankin edelle.
      Kaikki tuo, mitä saamme lukea Tanskan nk. onnellisuudesta on elävää, tämän päivän päivitystä Jeesuksen kahdentuhannen vuoden takaiseen puheeseen paluutansa edeltävistä merkeistä. HERÄTKÄÄ SUOMALAISET! Vielä on armo tarjolla sille, joka tunnustaa syntinsä ja ne hylkää.

      • Uskontamietteistä kypsynyt

        Uskovaisten puheet on tarkoitettu munattomille!


      • 1q2w3e

        Huomattu on. Suomessa on enää todella vähän kristittyjä nykyään ja niitä löytää tuskin enää kirkostakaan. Mistähän johtuu?


      • kristuksen oma
        Uskontamietteistä kypsynyt kirjoitti:

        Uskovaisten puheet on tarkoitettu munattomille!

        On se vaan hienoa, että reagoit aiheeseen. Se on merkki taistelusta sisimmässäsi. Hän, joka sinullekin on munat luonut, kysyy kerran kuinka olet niitä käyttänyt. Vaikka kuinka räpistelet uskovaisten "hörhöilyjä" vastaan ja pilkkaat heitä, niin muista, että juuri sinun takiasi Jeesus kärsi Golgatan ristinkuoleman, sinun syntiesi takia. Jeesus tarjoaa sinulle jotain sellaista, minkä sisimmässäsi tiedät olevan olemassa. Hän on valmistanut sinulle Taivaspaikan. Jätätkö sen tyhjäksi? Pidä mielessäsi, että olet tämän asian kuullut elinaikanasi, ainakin tämän yhden kerran.


      • Kirkosta eronnut "atei...
        kristuksen oma kirjoitti:

        On se vaan hienoa, että reagoit aiheeseen. Se on merkki taistelusta sisimmässäsi. Hän, joka sinullekin on munat luonut, kysyy kerran kuinka olet niitä käyttänyt. Vaikka kuinka räpistelet uskovaisten "hörhöilyjä" vastaan ja pilkkaat heitä, niin muista, että juuri sinun takiasi Jeesus kärsi Golgatan ristinkuoleman, sinun syntiesi takia. Jeesus tarjoaa sinulle jotain sellaista, minkä sisimmässäsi tiedät olevan olemassa. Hän on valmistanut sinulle Taivaspaikan. Jätätkö sen tyhjäksi? Pidä mielessäsi, että olet tämän asian kuullut elinaikanasi, ainakin tämän yhden kerran.

        Olen vähän toista mieltä nähdessäni ja lukiessani Dan Brownin Da vinci -koodin ja kauan ennen sitäkin, jolle kohotan vaikka maljani (vedä sä vaan ehtoollisella sitä kamalan makuista ehtoollisviiniä ja luule sitä vaan "Jeesuksen vereksi" jos tahdot...itse tekisin ennen vaikka laboratiokokeen siitä, onko se Jeesuksen verta vai ei ja toteisin että viiniltähän tuo maistuu...eli eräältä alkoholijuomalta)! :)

        Ensinnäkin raamattu on teos, ei minkään Jumalan kirjoittama ja toiseksi älä sä tule edes referoimaan sellaista mitä ei voi todistaa oikeaksi!! Raamatun sanoma on toistaiseksi "ristiriitaista" niin kauan kun sen pystytään todistamaan oikeaksi. Jeesuksellakaan ei ollut taitoa muuttaa "vettä viiniksi tai omaksi verekseen", kuten höpersi raamatussa joku ukkeli! Fysiikka voidaan tulkita oikeaksi tieteeksi ja sen on tulkinnut kaikki tiedemiehet myös oikeaksi...nykyisin myös uskostaan luopuneet pappishenkilöt, jotka palvelevat nykyisin seurakuntia, jotta saisivat siitä rahaa (kuten muukin työtätekevä ihminen) eli palkkaa. Sinulle vaan tiedoksi ettei pastori ole ainakaan minulle tiedemies, jos yrität väittää! Teologia ei ole tiedettä nähnytkään niin kauan kun ihmisillä on ollut vähänkin mielikuvitusta ja sitä on riittänyt alusta alkaen!

        Ainut raamatun henkilöistä on voinut olla Jeesus (sanon sen historialliseksi, mutta en usko tähän uskovaisten höpötykseen) ihan siis ihminen, mutta en usko ennen kuin joku minulle kertoo että hän todellakin eli ja siihen pitää tutkijana löytää joku puolueton henkilö todistamaan sen minulle että hän todellakin eli niin kuin raamatussa kerrotaan!

        Voihan se raamatun lukea vaikka viihteen vuoksi, mutta ei sen vuoksi että siitä tulisi "uudissyntyneeksi".


      • kirkosta eronnut: "ate...
        Kirkosta eronnut "atei... kirjoitti:

        Olen vähän toista mieltä nähdessäni ja lukiessani Dan Brownin Da vinci -koodin ja kauan ennen sitäkin, jolle kohotan vaikka maljani (vedä sä vaan ehtoollisella sitä kamalan makuista ehtoollisviiniä ja luule sitä vaan "Jeesuksen vereksi" jos tahdot...itse tekisin ennen vaikka laboratiokokeen siitä, onko se Jeesuksen verta vai ei ja toteisin että viiniltähän tuo maistuu...eli eräältä alkoholijuomalta)! :)

        Ensinnäkin raamattu on teos, ei minkään Jumalan kirjoittama ja toiseksi älä sä tule edes referoimaan sellaista mitä ei voi todistaa oikeaksi!! Raamatun sanoma on toistaiseksi "ristiriitaista" niin kauan kun sen pystytään todistamaan oikeaksi. Jeesuksellakaan ei ollut taitoa muuttaa "vettä viiniksi tai omaksi verekseen", kuten höpersi raamatussa joku ukkeli! Fysiikka voidaan tulkita oikeaksi tieteeksi ja sen on tulkinnut kaikki tiedemiehet myös oikeaksi...nykyisin myös uskostaan luopuneet pappishenkilöt, jotka palvelevat nykyisin seurakuntia, jotta saisivat siitä rahaa (kuten muukin työtätekevä ihminen) eli palkkaa. Sinulle vaan tiedoksi ettei pastori ole ainakaan minulle tiedemies, jos yrität väittää! Teologia ei ole tiedettä nähnytkään niin kauan kun ihmisillä on ollut vähänkin mielikuvitusta ja sitä on riittänyt alusta alkaen!

        Ainut raamatun henkilöistä on voinut olla Jeesus (sanon sen historialliseksi, mutta en usko tähän uskovaisten höpötykseen) ihan siis ihminen, mutta en usko ennen kuin joku minulle kertoo että hän todellakin eli ja siihen pitää tutkijana löytää joku puolueton henkilö todistamaan sen minulle että hän todellakin eli niin kuin raamatussa kerrotaan!

        Voihan se raamatun lukea vaikka viihteen vuoksi, mutta ei sen vuoksi että siitä tulisi "uudissyntyneeksi".

        Sinuhe Egyptiläinenkin on erään ihmisen kirjoittama ja joku voi "uskoa" sen totena!


    • Eräänlaisia onnellisuuden mittareita tietysti nuokin? Ja tutkimuksista sen verran; että eihän Suomessakaan kuulemma esiinny korruptiota juuri lainkaan?? Ja koulutus- ja peruspalvelujen taso on "tutkimusten" mukaan kansainvälisesti korkeaa tasoa??? Mutta suomalainenhan tuntuu uskovan kaiken roskan, mikä vain tulee mistä tahansa mediatuutista pihalle, kyseenalaistamatta pätkääkään, saati tekemästä jotain asioiden parantamiseksi???? Ei todellakaan riitä, että käy äänestämässä jotain lipevää rahanahnetta paskiaista!!!!!

    • oNSkua

      HAISTA SINÄ SHAIBA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe