Neptunus

scorpioni

Pyydän apua. Minulla on Neptunus scorpionissa huoneessa 8. Mitä tämä tarkoittaa?

15

2008

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 9786

      Mä olen jostain lukenut, että taipumusta kuolla oman käden kautta tai päisteisiin tai jotenkin hämäräperpisesti.

      • scorpionissa

        Eikä! Siis tuollaista negatiivistako? Eikö joku joka oikeasti tietää voisi valaista? Adi esimerkiksi, olisitko niin kiltti?


      • Adi
        scorpionissa kirjoitti:

        Eikä! Siis tuollaista negatiivistako? Eikö joku joka oikeasti tietää voisi valaista? Adi esimerkiksi, olisitko niin kiltti?

        Kiitos luottamuksesta! :) Voin myöhemmin kommentoida lähemmin, mutta ymmärrän logiikan aiemman nimimerkin tulkinnan takana. Silti tuon ei tarvitse olla noin negatiivista.

        Kiinnostaa tosin tietää, että minkälaisia aspekteja tuo Neptunus tekee. Mihin planeetoihin?


      • Adi
        scorpionissa kirjoitti:

        Eikä! Siis tuollaista negatiivistako? Eikö joku joka oikeasti tietää voisi valaista? Adi esimerkiksi, olisitko niin kiltti?

        Tuosta mitä tuo aiempi nimimerkki sanoi, kommentoisin, että siinä on paljon perää. Katsotaan lähemmin:

        Kahdeksas huone -Pluton hallitsema- on kuoleman huone. Se usein kuvaa kuolintapaa. Planeetta kahdeksannessa vaikuttaa usein lähes demoniselta voimalta, joka yht'äkkiä purkautuu jostain tiedostamattoman mielen syvyyksistä. Joskus tuon "purkautumisen" seurauksena on kuolema.

        Muutamia ihmisiä, joilla on ollut Neptunus kahdeksannessa huoneessa: Adolf Hitler, prinsessa Diana -Molemmilla myös Pluto 8.huoneessa.- ja Janis Joplin. Hitler teki itsemurhan, Diana kuoli onnettomuudessa. Pluto kahdeksannessa vaikuttaakin liittyvän usein väkivaltaiseen kuolemaan. Hitlerille kuolema -8.huone- oli selvästi pelastaja -Neptunus. Janis Joplin kuoli heroiinin yliannostukseen. Melko neptuniaaninen kuolintapa siis.

        Neptunuksen purkautuminen kahdeksannesta ilmenee lähes pakkomielteisinä -8.huone- kaipauksina ja/tai fantasioina -Neptunus. Tärkeintä on olla tietoinen noista fantasioinneista ja kaipauksista, koska ne muuten saattavat pakottautua tietoisuuteen. Esimerkiksi Hitler kehitti pakkomielteisiä fantasioita "rodullisesti ala-arvoisten ainesten" rappeuttavasta vaikutuksesta. Hänen ratkaisunsa: Puhdistaa -Neptunus; planeetta on aika idealistinen- rotu. Luulen, että Hitlerille, kiitos vahvan maapainotteisuuden syntymäkartalla, tuo kahdeksannen huoneen Neptunus oli pääosin alitajuinen.

        Perinnöt ovat eräs 8.huoneen alaisuuteen kuuluva asia. Neptunus kahdeksannessa saattaa kuvata mm sitä, että perintöön liittyy lähes mystisiä epäselvyyksiä, ihminen joutuu jollain tavalla uhrin -Neptunus- asemaan perinnön suhteen -perintö huiputetaan häneltä tms- tai että perintö on jo haaskautunut ennen kuin se ehtii jaettavaksi. Neptunushan pyytää uhrauksia kaikkialla missä liikkuu.


    • heebo

      http://www.astro.com sivustolle.Sieltä saa ilmaiseksi noit kartta analyysejä.Mene kohtaan my astro ja klikkaa add new astro data syötä ne tiedot siihen lomakkeeseen ja paina continue nappia.Tämän jälkeen eteesi avautuu linkki.Klikkaa sitä .
      Valitse sivulta Astro clik portait.Tulkinnan ideana on se,että kun käyttäjä napsauttaa karttan jotain osaa sen viereen tulee selitys mitä se omalla kartallasi tarkoittaa.Tiedot voi poistaa my astrosta.

      Toivottavasti tästä on apua.

    • Mercuriana

      Ns. sukupolviplaneetat Uranus, Neptunus ja Pluto ovat kaikilla tietyn ajanjakson aikana syntyneillä samassa merkissä. Itsekin kuulun tuohon Neptunus Skorpionissa sukupolveen, ja kun huoneita on vain 12, sattuu Neptunus Skorpionissa 8. huoneeseen varsin monelle.

      Sanon tämän siksi, että asia pysyisi perspektiivissä.

      • Adi

        Huomattava kuitenkin on, että askendentti ja sen perusteella määräytyvä huonejärjestelmä on paljon yksityisluontoisempi kuin tuollaisen "sukupolviplaneetan" sijainti merkissä. Siten niidenkin huonesijaintiin kannattaa kiinnittää huomiota.

        Lisäksi jos aloittaneella nimimmerkillä on Neptunus skorpionissa ja kahdeksannessa, niin hänen askendenttinsa ilmeisesti menee suunnilleen oinaan tai härän merkkiin, jotka kokemukseni mukaan eivät ole yleisimpiä askendentin sijaintimerkkejä.


      • scorpioni
        Adi kirjoitti:

        Huomattava kuitenkin on, että askendentti ja sen perusteella määräytyvä huonejärjestelmä on paljon yksityisluontoisempi kuin tuollaisen "sukupolviplaneetan" sijainti merkissä. Siten niidenkin huonesijaintiin kannattaa kiinnittää huomiota.

        Lisäksi jos aloittaneella nimimmerkillä on Neptunus skorpionissa ja kahdeksannessa, niin hänen askendenttinsa ilmeisesti menee suunnilleen oinaan tai härän merkkiin, jotka kokemukseni mukaan eivät ole yleisimpiä askendentin sijaintimerkkejä.

        Hei Adi ja kiitos kun viitsit tutkailla. Minä en ymmärrä itse mitään näistä jutuista ja en osaa katsoa minkä kanssa tekee aspekteja tms. Mutta olen nouseva vesimies.
        Huone 7: autinko vaaka, jupiter vaaka, merkurius vaaka, uranus vaaka, venus neitsyt, pluto neitsyt, vesta leijona

        dc leijona, ic kaksonen, mc jousimies

        huone 1: saturnus härkä, chiron oina, kuunsolmu kalat

        huone 12: kuu ja mars kautiissa

        huone 11 juno kauris, pallas kauris



        Mitä nuo juno, pallas ja kauris on?

        Mitä se tarkoittaa kun on noin monta merkkiä esim. 7 huoneessa ja joissain ei yhtään?

        Varmaan tyhmiä kysymyksiä, mutta olen huomannut lukiessani sinun selityksiäsi asioihin, että tajuan niitä paremmin kuin esim. Tanhuan korkealentoista selitystapaa...


      • Mercuriana
        Adi kirjoitti:

        Huomattava kuitenkin on, että askendentti ja sen perusteella määräytyvä huonejärjestelmä on paljon yksityisluontoisempi kuin tuollaisen "sukupolviplaneetan" sijainti merkissä. Siten niidenkin huonesijaintiin kannattaa kiinnittää huomiota.

        Lisäksi jos aloittaneella nimimmerkillä on Neptunus skorpionissa ja kahdeksannessa, niin hänen askendenttinsa ilmeisesti menee suunnilleen oinaan tai härän merkkiin, jotka kokemukseni mukaan eivät ole yleisimpiä askendentin sijaintimerkkejä.

        Kommenttini oli reagointia yläpuolella esitettyyn kovin negatiiviseen tulkintaan. Siksi sukupolviplaneetat kannattaa mielestäni laittaa isompaan perspektiiviin, sillä (liian) henkilökohtaisesti selitettyinä tulkinta voi olla liian rajua.

        Mitä tulee nousevien merkkien yleisyyteen, se on ymmärtääkseni maakohtaista. Tällä palstalla kun puhutaan suomalaisista, ovat tietyt merkit toki yleisemmät täällä meillä. Mutta kun ajatellaan ihmiskohtaloita yleensä, kaikki sulautuu kaikkeen...

        Ei kovin käytännöllinen lähestymistapa ehkä, mutta lohdullinen ainakin minulle näin pelkkänä astrologian harrastelijana.


      • Adi
        scorpioni kirjoitti:

        Hei Adi ja kiitos kun viitsit tutkailla. Minä en ymmärrä itse mitään näistä jutuista ja en osaa katsoa minkä kanssa tekee aspekteja tms. Mutta olen nouseva vesimies.
        Huone 7: autinko vaaka, jupiter vaaka, merkurius vaaka, uranus vaaka, venus neitsyt, pluto neitsyt, vesta leijona

        dc leijona, ic kaksonen, mc jousimies

        huone 1: saturnus härkä, chiron oina, kuunsolmu kalat

        huone 12: kuu ja mars kautiissa

        huone 11 juno kauris, pallas kauris



        Mitä nuo juno, pallas ja kauris on?

        Mitä se tarkoittaa kun on noin monta merkkiä esim. 7 huoneessa ja joissain ei yhtään?

        Varmaan tyhmiä kysymyksiä, mutta olen huomannut lukiessani sinun selityksiäsi asioihin, että tajuan niitä paremmin kuin esim. Tanhuan korkealentoista selitystapaa...

        Kiitos palautteesta! :) Tuosta oheisesta:

        "Mitä nuo juno, pallas ja kauris on?"

        Juno ja Pallas ovat asteroideja. Nykyään monet astrologit käyttävät niitä tulkinnoissaan, mutta en ole itse niihin juuri perehtynyt. Itselleni riittää tavalliset planeetat. Kauris on eläinradan kymmenes merkki. Siis jos nyt ymmärsin oikein kysymyksen.

        "olen nouseva vesimies...huone 1: saturnus härkä"

        Onko tuossa jokin virhe? Siis vesimies nousussa mutta Saturnus härässä mahtuu ekaan huoneeseen.

        Näyttää siltä, että sinulla on Venus neitsyessä sekstiilissä tuohon Neptunukseen skorpionissa ja kahdeksannessa. Venus on myös konjunktiossa Pluton kanssa.

        Siten nuo mainitsemani fantasiat ja kaipaukset -Neptunus- tulevat sinulla esille ihmissuhteiden ja rahan -Venus- alueella.

        Venuksen konjunktio Pluton kanssa osoittaa, että ihmissuhteet -V- ovat sinulle elämän ja kuoleman -P- kysymyksiä. Usein tuollaiseen aspektiin liittyy puolison kuolema tai katoaminen. Arroyo mainitsee kirjassaan "Astrology, karma and transformation" miehen, jolla oli tuollainen konjunktio ja jolta kuoli useita morsiamia juuri ennen häitä -kerta toisensa jälkeen.

        "Mitä se tarkoittaa kun on noin monta merkkiä esim. 7 huoneessa ja joissain ei yhtään?"

        Noita "montaa merkkiä" sanotaan "kaapatuiksi merkeiksi". Niillä on vaikutusta huoneiden asioihin, mutta pidän sitä yleensä lähinnä hienosäätönä tulkinnassa. Nousevan vesimiehen kohdalla voidaan soveltaa Sakoianin ja Ackerin esittelemää "tasahuonemenetelmää". Siis esimerkkinä oma versioni:

        1. Vesimies ensimmäisen huoneen kärjessä

        Vesimiehet antavat itsestään ulospäin melko boheemin kuvan.

        2. Kalat toisen huoneen kärjessä

        Vesimiehet käyttävät usein omaisuuttaan yhteisen hyvän edistämiseen.

        3. Oinas kolmannen huoneen kärjessä

        Vesimiehet menevät yleensä puhuessaan suoraan asiaan. He voivat myös olla hyökkääviä ja tylyjä puheissaan.

        Noin yleistyksenä siis.


      • scorpioni
        Adi kirjoitti:

        Kiitos palautteesta! :) Tuosta oheisesta:

        "Mitä nuo juno, pallas ja kauris on?"

        Juno ja Pallas ovat asteroideja. Nykyään monet astrologit käyttävät niitä tulkinnoissaan, mutta en ole itse niihin juuri perehtynyt. Itselleni riittää tavalliset planeetat. Kauris on eläinradan kymmenes merkki. Siis jos nyt ymmärsin oikein kysymyksen.

        "olen nouseva vesimies...huone 1: saturnus härkä"

        Onko tuossa jokin virhe? Siis vesimies nousussa mutta Saturnus härässä mahtuu ekaan huoneeseen.

        Näyttää siltä, että sinulla on Venus neitsyessä sekstiilissä tuohon Neptunukseen skorpionissa ja kahdeksannessa. Venus on myös konjunktiossa Pluton kanssa.

        Siten nuo mainitsemani fantasiat ja kaipaukset -Neptunus- tulevat sinulla esille ihmissuhteiden ja rahan -Venus- alueella.

        Venuksen konjunktio Pluton kanssa osoittaa, että ihmissuhteet -V- ovat sinulle elämän ja kuoleman -P- kysymyksiä. Usein tuollaiseen aspektiin liittyy puolison kuolema tai katoaminen. Arroyo mainitsee kirjassaan "Astrology, karma and transformation" miehen, jolla oli tuollainen konjunktio ja jolta kuoli useita morsiamia juuri ennen häitä -kerta toisensa jälkeen.

        "Mitä se tarkoittaa kun on noin monta merkkiä esim. 7 huoneessa ja joissain ei yhtään?"

        Noita "montaa merkkiä" sanotaan "kaapatuiksi merkeiksi". Niillä on vaikutusta huoneiden asioihin, mutta pidän sitä yleensä lähinnä hienosäätönä tulkinnassa. Nousevan vesimiehen kohdalla voidaan soveltaa Sakoianin ja Ackerin esittelemää "tasahuonemenetelmää". Siis esimerkkinä oma versioni:

        1. Vesimies ensimmäisen huoneen kärjessä

        Vesimiehet antavat itsestään ulospäin melko boheemin kuvan.

        2. Kalat toisen huoneen kärjessä

        Vesimiehet käyttävät usein omaisuuttaan yhteisen hyvän edistämiseen.

        3. Oinas kolmannen huoneen kärjessä

        Vesimiehet menevät yleensä puhuessaan suoraan asiaan. He voivat myös olla hyökkääviä ja tylyjä puheissaan.

        Noin yleistyksenä siis.

        Kyllä vaan nouseva vesimies ja saturnus härässä huoneessa 1. Ei virhettä.


      • Neptunusxxx
        Mercuriana kirjoitti:

        Kommenttini oli reagointia yläpuolella esitettyyn kovin negatiiviseen tulkintaan. Siksi sukupolviplaneetat kannattaa mielestäni laittaa isompaan perspektiiviin, sillä (liian) henkilökohtaisesti selitettyinä tulkinta voi olla liian rajua.

        Mitä tulee nousevien merkkien yleisyyteen, se on ymmärtääkseni maakohtaista. Tällä palstalla kun puhutaan suomalaisista, ovat tietyt merkit toki yleisemmät täällä meillä. Mutta kun ajatellaan ihmiskohtaloita yleensä, kaikki sulautuu kaikkeen...

        Ei kovin käytännöllinen lähestymistapa ehkä, mutta lohdullinen ainakin minulle näin pelkkänä astrologian harrastelijana.

        Tahtoisin tähän mielenkiintoiseen keskusteluun vielä lisätä oman näkökantani neptunuksesta. En ymmärrä, minkä vuoksi neptunus niin usein pyritään tulkitsemaan negatiivisessa sävyssä. Itse olen aina kokenut neptunuksen lohdullisena ja "hyvänä" planeettana. Myös neptunuksen transiitit ovat yleensä lempeitä ja miellyttäviä,ainakin pehmeät transiitit. Mitä sitten,jos jokainen neptunuksen tuoma romanssi ei johtaisikaan avioliittoon tai jokainen neptunuksen luoma haavekuva ei toteutuisikaan? Eivätkö unelmointi ja romantiikka ole miellyttävä osa elämää? Minusta ainakin ovat.
        Samalla tavoin myös syntymäkartan neptunus tuo usein aivan positiivisia asioita ihmisen luonteeseen ja elämään. Yhtä hyvin neptunus 8.huoneessa voisi mielestäni tarkoittaa esim. taiteellisen apurahan myöntämistä.


      • Mercuriana
        Neptunusxxx kirjoitti:

        Tahtoisin tähän mielenkiintoiseen keskusteluun vielä lisätä oman näkökantani neptunuksesta. En ymmärrä, minkä vuoksi neptunus niin usein pyritään tulkitsemaan negatiivisessa sävyssä. Itse olen aina kokenut neptunuksen lohdullisena ja "hyvänä" planeettana. Myös neptunuksen transiitit ovat yleensä lempeitä ja miellyttäviä,ainakin pehmeät transiitit. Mitä sitten,jos jokainen neptunuksen tuoma romanssi ei johtaisikaan avioliittoon tai jokainen neptunuksen luoma haavekuva ei toteutuisikaan? Eivätkö unelmointi ja romantiikka ole miellyttävä osa elämää? Minusta ainakin ovat.
        Samalla tavoin myös syntymäkartan neptunus tuo usein aivan positiivisia asioita ihmisen luonteeseen ja elämään. Yhtä hyvin neptunus 8.huoneessa voisi mielestäni tarkoittaa esim. taiteellisen apurahan myöntämistä.

        Olen täysin samaa mieltä. Kovin negatiivisia tulkintoja Neptunuksesta ovat astrologian kirjat täynnä. Myös kalojen merkki (Neptuksen hallitsija) saa tästä negatiivisuudesta osansa, eli sekin tulkitaan usein negatiivisen kautta.

        Sama koskee myös Saturnusta, mikä onkin jo oma lukunsa...


    • ooneetu

      Minusta neptunuksen olin paikka on avaruudessa huoneesa 14 härän kanssa. En ole aivan varma olen uusi täällä.
      Kiitos.

    • oonville

      kuka idiootti äänestää miinusta..Neptunus on huoneess 14 härän kanssa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe