Hiiren vieressä vilkkuu tiimalasi?

sateliitti

Eli siis kokoajan hiiren osoittimen vieressä vilkkuu tiimalasi ja tämä alkaa jo ärsyttämään. Mitä tehdä? Käyttis on Windows XP. Ja virukset on tarkistettu F-securella.

14

2574

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • red härkä

yleisin syy taitaa olla se että joku haittaohjelma siellä taustalla tekee tekosiaan, toiseks yleisin se että winukka on hivenen sekaisin. Paina control alt plus del ja katso prosesseista mikä siellä käyttää prosessoria.

• asetuksiin ja etsi

kohta "osoitin"

• xyz

Mulla on hiiren vieressä juomalasi, puolillaan kaikki vaivat parantavaa rohtoa. Mutta se ei vielä vilku eikä näy kahtenakaan.

• red härkä

se juomalasi muutaman viikon putken jälkeen ala vilkkua ja liikkuakin jopa, saattaa jopa muuttua vaaleanpunaiseksi elefantiksi (joka tietysti pelkää hiiriä).

• Hiiri.

Käynnistä > Ohjauspaneeli > Ulkoasu ja teemat > vasemmalla Hiiren osoittimet.
      Sieltä Osoittimet-kohdasta valikosta voit valita.
      Tiimalasi ei ole minkään haittaohjelman tai viruksen tekemä.
      Tällä palstalla riittää provo-harhaanjohtajia.

• ei provo

mitkä ovat syyt että se tiimalasi tulee näkyviin? Mulla ainakin kun winukka jumittaa johonkin outoon prosessiin, ei siinä paljoa hiiren osoitinmuutokset auta. Koittakaa edes antaa jotain järkeviä neuvoja.

• xyz
        ei provo kirjoitti:

mitkä ovat syyt että se tiimalasi tulee näkyviin? Mulla ainakin kun winukka jumittaa johonkin outoon prosessiin, ei siinä paljoa hiiren osoitinmuutokset auta. Koittakaa edes antaa jotain järkeviä neuvoja.

Kyllä se on niin monesti nähty, että suuri osa vastaajistakin tietää koneista yhtä paljon kuin mustalainen työnteosta.

• alkuperäinen´
        ei provo kirjoitti:

kysyjä, tarkista ensin jollain online skannerilla kone http://koti.mbnet.fi/pattaya1/muut_ilmaisohjelmat.htm

Ja enemmän tietoa koneesta.

• lödjflksm prpqävmpew

• kursorin mall

Kun sä klikkaat auki jonkin tiedoston tai sovelluksen niin se tiimalasi pyörii sen latauksen ajan merkkinä siitä homma toimii.
      Sehän lakkaa kun sivu aukeaa!
      Sen kursorin mallin voi valita >Ohjauspaneeli >Hiiri >Osoittimet.

• ei ihan pöljä

Kyl mä sen tiedän. mutta kun kursori on vapaana siinä ei vieressä pitäis villkkua epäsäännöllinen tiimalasi himmeästi. Nyt vilkkuu. Osaan mä ne kursorisäädöt.

• Wanha Wanha

Mikä idea on kaivaa tämmösiä 5 vuotta vanhoja juttuja esiin ?

• JJ

Aloittelijat oppii uusia asioita tälläkin tavalla.

• Lekkerkomma

On niin kiva muistella niitä vanhoja "hyviä aikoja".
      Ja miten niin ei ollu ubuntua?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1117
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      48
      1031
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      999
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      912
    6. Upotuskaste on raamatullisin kaste

Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.
      Kaste
      717
      847
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      89
      827
    8. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      182
      800
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      51
      703
    10. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      699
    Aihe