Eli siis kokoajan hiiren osoittimen vieressä vilkkuu tiimalasi ja tämä alkaa jo ärsyttämään. Mitä tehdä? Käyttis on Windows XP. Ja virukset on tarkistettu F-securella.
Hiiren vieressä vilkkuu tiimalasi?
14
2574
Vastaukset
- red härkä
yleisin syy taitaa olla se että joku haittaohjelma siellä taustalla tekee tekosiaan, toiseks yleisin se että winukka on hivenen sekaisin. Paina control alt plus del ja katso prosesseista mikä siellä käyttää prosessoria.
- asetuksiin ja etsi
kohta "osoitin"
- xyz
Mulla on hiiren vieressä juomalasi, puolillaan kaikki vaivat parantavaa rohtoa. Mutta se ei vielä vilku eikä näy kahtenakaan.
- red härkä
se juomalasi muutaman viikon putken jälkeen ala vilkkua ja liikkuakin jopa, saattaa jopa muuttua vaaleanpunaiseksi elefantiksi (joka tietysti pelkää hiiriä).
- Hiiri.
Käynnistä > Ohjauspaneeli > Ulkoasu ja teemat > vasemmalla Hiiren osoittimet.
Sieltä Osoittimet-kohdasta valikosta voit valita.
Tiimalasi ei ole minkään haittaohjelman tai viruksen tekemä.
Tällä palstalla riittää provo-harhaanjohtajia.- ei provo
mitkä ovat syyt että se tiimalasi tulee näkyviin? Mulla ainakin kun winukka jumittaa johonkin outoon prosessiin, ei siinä paljoa hiiren osoitinmuutokset auta. Koittakaa edes antaa jotain järkeviä neuvoja.
- xyz
ei provo kirjoitti:
mitkä ovat syyt että se tiimalasi tulee näkyviin? Mulla ainakin kun winukka jumittaa johonkin outoon prosessiin, ei siinä paljoa hiiren osoitinmuutokset auta. Koittakaa edes antaa jotain järkeviä neuvoja.
Kyllä se on niin monesti nähty, että suuri osa vastaajistakin tietää koneista yhtä paljon kuin mustalainen työnteosta.
- alkuperäinen´
ei provo kirjoitti:
kysyjä, tarkista ensin jollain online skannerilla kone http://koti.mbnet.fi/pattaya1/muut_ilmaisohjelmat.htm
Ja enemmän tietoa koneesta. - lödjflksm prpqävmpew
alkuperäinen´ kirjoitti:
kysyjä, tarkista ensin jollain online skannerilla kone http://koti.mbnet.fi/pattaya1/muut_ilmaisohjelmat.htm
Ja enemmän tietoa koneesta.KANNATTA HUOLLATTAA PÄÄ.
- kursorin mall
Kun sä klikkaat auki jonkin tiedoston tai sovelluksen niin se tiimalasi pyörii sen latauksen ajan merkkinä siitä homma toimii.
Sehän lakkaa kun sivu aukeaa!
Sen kursorin mallin voi valita >Ohjauspaneeli >Hiiri >Osoittimet.- ei ihan pöljä
Kyl mä sen tiedän. mutta kun kursori on vapaana siinä ei vieressä pitäis villkkua epäsäännöllinen tiimalasi himmeästi. Nyt vilkkuu. Osaan mä ne kursorisäädöt.
- Wanha Wanha
Mikä idea on kaivaa tämmösiä 5 vuotta vanhoja juttuja esiin ?
- JJ
Aloittelijat oppii uusia asioita tälläkin tavalla.
- Lekkerkomma
On niin kiva muistella niitä vanhoja "hyviä aikoja".
Ja miten niin ei ollu ubuntua?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621117Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661077- 481031
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373999Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153912Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717847- 89827
Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?182800Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka51703Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu105699