Jopa AHL:n ylijäämä pelaajat menevät ennen Saksaan pelaamaan.
SM-lligan maine huono.
5
413
Vastaukset
- Toijalan takana ei mitään.
Kyllä tää on paska liiga.
- Juho.
Suomeen täytyisi saada uusia halleja ja läytää uudenlaista sponsorirahaa.
- kuittaus
aika puppu puhetta, olet yhtään
smliigan peliä käynyt katsomassa. itse olen peto fani, kävin aika monta hifkin peliä katsomassa viime kaudella, ja oli jännittäviä pelejä ja hyvä tasoisia. rahalla ei mitata liigan tasoa AHL:n ylijäämäpelaajista on varmasti paljon iloa saksalaisille jääkiekon ystäville.
Suomen ja SM-liigan maine sen sijaan on hyvä. Varsibkin nuoret pelaajat valitsevat SM-liigan mieluummin kuin Saksan tai Sveitsin liigat, mikäli ajattelevat uransa kehitystä. Veteraanipelaajien kohdalla raha ratkaisee.- blackmagictiger
RUOTSISSA < HV-71.MODO.FRÖLUNDA.LEKSANDS IF.AIK.SKÄLFTEÄ.MALMÖ REDHAWKS.HV-71.VASTRA FRÖLUNDA.HV-71.SKALFTEÄ.HV-71.MALMÖ REDHAWKS.TANSKA ODENSE.VOJENS.ESBJERG.
SAKSA MANNHEIM.LANDSHUT.MANNHEIM.LANDSHUT.SVEITSI SC BERN.HC LUGANO.SC BERN.HC LUGANO.ITALIA BOLZANO.RANSKA CHAMONIX.ITÄVALTA KAC KLAGENFURT,VEV VILLACH.KAC KLAGENFURT.RUOTSI HV-71.NHL MONTREAL CANADIENS.ST LOUIS BLUES.MONTREAL CANADIENS.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad971615- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4201031- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126762- 51698
- 79680
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651