Minun molemmat teini-ikäiset lapseni, kielloistani huolimatta karkasivat Kuopioon, seuraamaan jotain nuorisoa turmelevaa kokoonpanoa, nimeltään TurmionKätilöt.Pelkään että oppivat siellä pahoilletavoille.Esim: tupakoimaan ja nauttimaan paholaisenjuomaa, keskiolutta.Itseni olen onnistunut varjelemaan, tältä pirun nautintoaineelta.Olen niin huolissani mussukoistani, että teen lähtöä Kuopioon.Tuon mussukkani sieltä vaikka väkipakolla kodin lämpöiseenturvaan.Laitan jo valmiiksi kaurapuuron hautumaan, kersoilla on varmaan kaamea nälkä.
Onko huoleni turhaa
9
930
Vastaukset
- badbad
Turmelusta on tarjolla kaikkialla. Pahin piru
vaanii virtuaalissa. Nyt 10 isämeitää kaik yhes koos!- IsäGamillo
Olen ollut näin sinisilmäinen.Eihän meidän lapset, vaan toisien kakarat.Otan tuosta matkalta pajunvitsan, ja leivon molempien kannikat syltyksi.Sitten ripottelen niihin hiukkasen merisuolaa, ajattelevat ensikerran kaksikertaa, kannattaako tolleen karkailla vanhemmilta.Huoleni on jo melkoinen.Onneksi fillarissani on 52 vaihdetta eteen ja 12 taakse.Molemmissa pyörissä huippuunsa hiotut vierintälaakerit;))
- BadMyntton
IsäGamillo kirjoitti:
Olen ollut näin sinisilmäinen.Eihän meidän lapset, vaan toisien kakarat.Otan tuosta matkalta pajunvitsan, ja leivon molempien kannikat syltyksi.Sitten ripottelen niihin hiukkasen merisuolaa, ajattelevat ensikerran kaksikertaa, kannattaako tolleen karkailla vanhemmilta.Huoleni on jo melkoinen.Onneksi fillarissani on 52 vaihdetta eteen ja 12 taakse.Molemmissa pyörissä huippuunsa hiotut vierintälaakerit;))
ollaan nipin napin:) Setä hakkas taasen musteneulalla, nyt ei tarvitse nuoremman olla kade siskolleen:D
- IsäGamillo
BadMyntton kirjoitti:
ollaan nipin napin:) Setä hakkas taasen musteneulalla, nyt ei tarvitse nuoremman olla kade siskolleen:D
Kivi olisi pudonnut keuhkoiltani. Puuro on valmista, ja rapsakkaa.
Nuoret on nuoria, anna penskojen kuunnella Turmion Kätilöitä.
Taitavat olla muuten BadMynttiksen sukua kun kulkevat naamat peitossa nahkamyssy päässä. Kuten Mynttiskään eivät viitsi paljon esitellä "kaunista" kröhöm naamaansa.- valisevat
Kyllä olivat savoruleksen poikia, kun hallitsivat kurnuttamisen ja osasivat suorimman tien läteikköön aito paviaaninaamari päällä snorkkelin kera.
- huumoria
Ihanaa iltani pelasteetu tätä keskusteluketjua lukiessani, kerrankin kunnon hjuumorii kehissä, yleensä saa lukea vain haukkumisia ja valituksia, onneksi on sentää vielä huumori-ihmisiä.
- oikeilla jäljillä
Luottamuksellisesti voin kertoa, että Turmion Kätilöiden muusikot polttelevat tupakkia ja juovat kaljaa, viiniä ja viinaa. Sitä paitsi sekstailevat tarvittaessa melko estottomasti.
Kannattaa mutustella yhtyeen nimeä, siitä se lähtee ...
Turmion Kätilöiden musiikkia voin kyllä suositella vanhemmillekin, joten Kuopioon olisi kannattanut lähteä kuuntelemaan ellet sitä tehnyt.
Mutta mutta ... aivan samaahan sitä tehtiin itsekin kun oltiin nuoria, mutta kaurapuuroa ei sentään syöty.- IsäGamillo
Palasivat terveinä kotiin. Molemmat kyllä tuoksuivat röökille,taisipa tuoksahtaa tämä saatanallinen juomakin vintiöitten hengityksessä.Mutta kuitenkin puuro maistui molemmille, paistoin siinä mussukoille karjalanpiirakkaat.Natustelivat niitä kuin viimeistäpäivää. Olivat olleet varmaan syömättä koko viikonlopun.Nestevajausta en kyllä huomannut.Loppu hyvin.....kaikki hyvin ;-)))
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651