yhteensopivuus? Kokemuksia?
Vastaukset 7
- myrskyisää
Todella riitaisaa... siitä olen kuullut.
Kait hyviäkin puolia löytyy? - Jousimies N51
Olen seurustellut ravun kanssa yli neljä vuotta ja yhdessäolo on hyvää ja tasapainoista. Rakastuneita ollaan edelleen, keskustellaan kaikista asioista ja seksi on nautinnollista. Tämä rapumies on uskollinen ja luotettava. Onnea suhteellenne :) jos ravun kanssa seurustelet.
- Ravun
"Vetäytyä" riidan aikana? Eli heittäytyä aivan mykäksi ja kehittää tietynlainen panssari?Itse jouskarina kun annan tulla suoraan kaikki niin tämä rapu raukka on ihan hiljaa :D
- et hillitse
Ravun kirjoitti:
"Vetäytyä" riidan aikana? Eli heittäytyä aivan mykäksi ja kehittää tietynlainen panssari?Itse jouskarina kun annan tulla suoraan kaikki niin tämä rapu raukka on ihan hiljaa :D
Kokeilepa välillä vähän hillitä itseäsi ja kuunnella vastapuoltakin, niin hänen ei ehkä tarvitsekaan vetäytyä kuoreensa. Ei se mikään maailmanlaki ole, että jousimiehenkään pitää päästellä suustaan mitä tahansa. Kyllä sinulla on siihen päätösvaltaa.
- TheDragonLord
et hillitse kirjoitti:
Kokeilepa välillä vähän hillitä itseäsi ja kuunnella vastapuoltakin, niin hänen ei ehkä tarvitsekaan vetäytyä kuoreensa. Ei se mikään maailmanlaki ole, että jousimiehenkään pitää päästellä suustaan mitä tahansa. Kyllä sinulla on siihen päätösvaltaa.
ja olen itse jousimies, pidän tuollasesta...
Tuo oli jo tulista meininkiä..;)
- ja rapu
Menee jonkin aikaa...mutta ei tuu mitään loppuiän juttua. Rapu on kovin takertuvainen ja tykkää käpertyä "omaan lämpimään pesään" talvipakkasella kun taas jousimies ei panisi pahaksi vaikka reissua etelän lämpöön...vaan nyt yksi esimerkki.
- Josekka Girl
Olen jouskari-tyttö ja mulla on ihana rapu-mies. Hyvin toimii! Paremmin ei vois mennä :-)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221266
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1411199Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.2331101Costa Rica on tympeän makuinen kahvi
Ostin kahvin hinnan romahduksen kunniaksi Costa Rican "Premium Blendiä". Piti olla sataprosenttista arabialaista. No ain611052Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,57936- 63861
- 83851
- 63633
Onkin niin, että olet hulluna minuun
mutta et uskalla sitä tuoda ilmi. Salaa haaveilet kiihkeästä suhteesta, vaan siihen se jää, ja syyksi esteet ja muut. S30600- 39555
Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14530- 32509
Jälleen näin nainen unta sinusta
Aika usein tulet uniini, enkä tiedä, mitä se tahtoo minulle sanoa. Tällä kertaa en ollut kotonasi, vaan ulkona jossain t28509- 28480
- 29459
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari39455- 24427
- 52418
Olet komea ja kaikkea
En uskonut kuitenkaan miten laajasti olet kaikkien naisten ihannoinnin kohde. Jälleen kerran. Palsta on hiljainen kun o19409- 45400