yhteensopivuus? Kokemuksia?
jousimiehen ja
7
1718
Vastaukset
- myrskyisää
Todella riitaisaa... siitä olen kuullut.
Kait hyviäkin puolia löytyy? - Jousimies N51
Olen seurustellut ravun kanssa yli neljä vuotta ja yhdessäolo on hyvää ja tasapainoista. Rakastuneita ollaan edelleen, keskustellaan kaikista asioista ja seksi on nautinnollista. Tämä rapumies on uskollinen ja luotettava. Onnea suhteellenne :) jos ravun kanssa seurustelet.
- Ravun
"Vetäytyä" riidan aikana? Eli heittäytyä aivan mykäksi ja kehittää tietynlainen panssari?Itse jouskarina kun annan tulla suoraan kaikki niin tämä rapu raukka on ihan hiljaa :D
- et hillitse
Ravun kirjoitti:
"Vetäytyä" riidan aikana? Eli heittäytyä aivan mykäksi ja kehittää tietynlainen panssari?Itse jouskarina kun annan tulla suoraan kaikki niin tämä rapu raukka on ihan hiljaa :D
Kokeilepa välillä vähän hillitä itseäsi ja kuunnella vastapuoltakin, niin hänen ei ehkä tarvitsekaan vetäytyä kuoreensa. Ei se mikään maailmanlaki ole, että jousimiehenkään pitää päästellä suustaan mitä tahansa. Kyllä sinulla on siihen päätösvaltaa.
- TheDragonLord
et hillitse kirjoitti:
Kokeilepa välillä vähän hillitä itseäsi ja kuunnella vastapuoltakin, niin hänen ei ehkä tarvitsekaan vetäytyä kuoreensa. Ei se mikään maailmanlaki ole, että jousimiehenkään pitää päästellä suustaan mitä tahansa. Kyllä sinulla on siihen päätösvaltaa.
ja olen itse jousimies, pidän tuollasesta...
Tuo oli jo tulista meininkiä..;)
- ja rapu
Menee jonkin aikaa...mutta ei tuu mitään loppuiän juttua. Rapu on kovin takertuvainen ja tykkää käpertyä "omaan lämpimään pesään" talvipakkasella kun taas jousimies ei panisi pahaksi vaikka reissua etelän lämpöön...vaan nyt yksi esimerkki.
- Josekka Girl
Olen jouskari-tyttö ja mulla on ihana rapu-mies. Hyvin toimii! Paremmin ei vois mennä :-)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446