enpä tiedä tuleeko oikealle palstalle..mutta mistäköhän sais ostettuu edullisesti autoon penkin päälliset???pääkaupunki seudulta. en tarkoita mitään "papparais" päällysteisiä.. siistejä joko yksi tai 2 värisiä.. etsin mieluuten musta keltaista...tietoa kenellekään?
en aio maksaa yli 100e..
kiitos:)
mistä päälliset???
3
289
Vastaukset
niin saat mieleisesi. Naisena osaat varmasti ommella ainakin yhtä hyvät kuin minä. Olen itse tehnyt useampaankin autoon ja hyvät on tullut, paljon paremmat kuin halpapäälliset.
- Elvis elää
Muistan, että Nissan-liikkeissä oli tarjolla Suomalaisen ompelimon istuinpäälisiä, varmaan löytyy muidenkin merkkien edustajilta. Väri- ja kangasvaihtoehtoja oli varmaan yli 20 ja merkkikohtaisia autoon kuin autoon (jopa penkeissä olevat turvatyynyt oli otettu huomioon).
Hinnat oli 250€ ja siitä ylös päin koko sarjalla. Laatu maksaa.
Jos itse teet, niin ota selvää onko auton etuistuimissa turvatyynyt, ne tarvitsevat erillaisen sauman niiden kohdalle (ei saa istuinpäälinen rajoittaa niiden toimintaa). - eukko pelkääjän paikalta
Mulle riittää papparais-pääliset, mutta katselin tässä yhtenä päivänä Keravan Hong Kongissa aika kivan näköisiä istuinten päälisiä. Keskellä siniset, punaiset, harmaat tai oranssit "makkarat" ja sivuosat mustat. Hinta oli etuistuimille 25€ ja takaistuimille 25€ siis yht.50€. En kyllä sitten tiedä millaiset mahtavat olla asennettuina????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215674- 541785
- 251259
- 721070
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom1811062Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531017Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.140973Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️61955- 48938
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58935