Meteorologi?

säätieteilijä

Mietin ujolle sopivaa työtä, ja tämä voisi olla sellainen, mihin voisi pyrkiä. Kertokaa kaikkea mitä tiedätte. Maantieto varmaan on oleellista. Onko matemaattisesta lahjakkuudesta mitään hyötyä tuossa hommassa? Miten vaikea päästä ja mitä muuta siihen sisältyy kuin sääkarttojen tekemistä? Pitääkö osata esim. piirtää? Ne paikat missä voi opiskella saan varmaan selville netistä, mutta saa nekin kertoa.

496

7134

    Vastaukset

    • sauer

      Meteorologia on hyvin pitkälti pelkkää fysiikkaa ja matematiikkaa, eli matematiikan on syytä olla hallussa. Tietokoneet hoitanevat piirtämisen. Opiskelu onnistuu kaiketi vain Helsingin yliopistossa.

    • tämmöstä

      Meteorologiaa voi opiskella tietääkseni ainoastaan Helsingin yliopistossa, fysiikan laitoksella. Ja kun nappaat ylioppilaskirjoitusten fysiikan ainereaalissa e:n tai l:n niin pääset suoraan sisään, siis fysiikkaan, siellä valitset itse pääaineeksi meterologian.

    • fuksi

      Meteorologiaa voi tosiaan opiskella ainoastaan Helsingin yliopiston fysiikan laitoksella. Fysiikkaa on jostain syystä melko helppo päästä opiskelemaan(hakijoita koulutustapeeseen nähden kait liian vähän?), joten meteorologiksi haluavan on helppo päästä toteuttamaan toivettaan.

      Matemaattisesti saa olla mieluiten aika lahjakas.

      • säätietelijä

        Kiitos teille asiallisista vastauksista. Tämä vaikuttaa todella minun alaltani. Rakastan matematiikkaa eikä fysiikkakaan vaikea ole. Kun olen aika ujo, enkä ole tykännyt asiakaspalvelusta, niin tämä on ehkä minun juttuni. Kauhulla jo ajattelin, että jos minusta vaikka tulisi matikan opettaja jos pelkkää matemaatiikkaa lähtisin yrittämään. Tietääkseni alalla ainakin nyt työllistyykin suurin osa valmistuneista.


      • sellaista
        säätietelijä kirjoitti:

        Kiitos teille asiallisista vastauksista. Tämä vaikuttaa todella minun alaltani. Rakastan matematiikkaa eikä fysiikkakaan vaikea ole. Kun olen aika ujo, enkä ole tykännyt asiakaspalvelusta, niin tämä on ehkä minun juttuni. Kauhulla jo ajattelin, että jos minusta vaikka tulisi matikan opettaja jos pelkkää matemaatiikkaa lähtisin yrittämään. Tietääkseni alalla ainakin nyt työllistyykin suurin osa valmistuneista.

        maantieto, siihen on ympätty kaikki mitä ei saada mahtumaan muihin aineisiin.

        Eli esim. nuo sääasiat eivät oikeasti liity maantietoon tieteenä mitenkään.

        Ainoastaan harvat meteorologit ovat tv:ssä, ettei ala vaatine sen enempää esiintymistä kuin muutkaan alat. Mutta etuahan siitä on kaikkialla.


      • säätietelijä
        sellaista kirjoitti:

        maantieto, siihen on ympätty kaikki mitä ei saada mahtumaan muihin aineisiin.

        Eli esim. nuo sääasiat eivät oikeasti liity maantietoon tieteenä mitenkään.

        Ainoastaan harvat meteorologit ovat tv:ssä, ettei ala vaatine sen enempää esiintymistä kuin muutkaan alat. Mutta etuahan siitä on kaikkialla.

        Luin kerran yhdestä lehdestä Liisa Peltosen, vai mikä se maikkarin nuori nainen olikaan, haastattelun. Siinä hän sanoi, että telkkariin menee tosiaan harva ja sen saa itse valita. Sekä sen, että alalla on töitä. Ei se telkkarikaan pelottaisi, kunhan ei tarvitse suorassa asiakaskontaktissa olla tai puhelimeen vastailla. Olen ollut keskuksessa ja kioskissa, hirveää työtä minulle, mansikanpoiminta on kivempaa. Mutta tosiaan matemaattiset aineet kiinnostavat. Maantiedosta sen verran, että kai sitä alueet ja vyöhykkeet pitää kuitenkin tuntea?


      • yo.
        säätietelijä kirjoitti:

        Luin kerran yhdestä lehdestä Liisa Peltosen, vai mikä se maikkarin nuori nainen olikaan, haastattelun. Siinä hän sanoi, että telkkariin menee tosiaan harva ja sen saa itse valita. Sekä sen, että alalla on töitä. Ei se telkkarikaan pelottaisi, kunhan ei tarvitse suorassa asiakaskontaktissa olla tai puhelimeen vastailla. Olen ollut keskuksessa ja kioskissa, hirveää työtä minulle, mansikanpoiminta on kivempaa. Mutta tosiaan matemaattiset aineet kiinnostavat. Maantiedosta sen verran, että kai sitä alueet ja vyöhykkeet pitää kuitenkin tuntea?

        Eikai siihen tarvitse yliopistotutkintoa maantiedosta jos pitää tietää missä on Jyväskylä tai Italia?

        En tosin enää ihmettelisi mitään.


      • eri tieteenalat
        säätietelijä kirjoitti:

        Luin kerran yhdestä lehdestä Liisa Peltosen, vai mikä se maikkarin nuori nainen olikaan, haastattelun. Siinä hän sanoi, että telkkariin menee tosiaan harva ja sen saa itse valita. Sekä sen, että alalla on töitä. Ei se telkkarikaan pelottaisi, kunhan ei tarvitse suorassa asiakaskontaktissa olla tai puhelimeen vastailla. Olen ollut keskuksessa ja kioskissa, hirveää työtä minulle, mansikanpoiminta on kivempaa. Mutta tosiaan matemaattiset aineet kiinnostavat. Maantiedosta sen verran, että kai sitä alueet ja vyöhykkeet pitää kuitenkin tuntea?

        toisiinsa...että rajanveto mihin mikäkin oppiaine loppuu ja mistä toinen alkaa ei ole helppoa eikä edes tarpeellista.


      • se ei olekaan
        yo. kirjoitti:

        Eikai siihen tarvitse yliopistotutkintoa maantiedosta jos pitää tietää missä on Jyväskylä tai Italia?

        En tosin enää ihmettelisi mitään.

        tiedettä, son maantietooo..;)


      • valinnan vaikeus
        säätietelijä kirjoitti:

        Luin kerran yhdestä lehdestä Liisa Peltosen, vai mikä se maikkarin nuori nainen olikaan, haastattelun. Siinä hän sanoi, että telkkariin menee tosiaan harva ja sen saa itse valita. Sekä sen, että alalla on töitä. Ei se telkkarikaan pelottaisi, kunhan ei tarvitse suorassa asiakaskontaktissa olla tai puhelimeen vastailla. Olen ollut keskuksessa ja kioskissa, hirveää työtä minulle, mansikanpoiminta on kivempaa. Mutta tosiaan matemaattiset aineet kiinnostavat. Maantiedosta sen verran, että kai sitä alueet ja vyöhykkeet pitää kuitenkin tuntea?

        Onkos mitään tarkempaa tietoa meteorolgien työnäkymistä ja palkasta?

        Olen ajatellut hakea tty:lle di-opintoihin, mutta kiinnostusta olisi tähänkin.

        Lukemani infot mm. ilmatieteen laitos työllistää 85% meteorologeista suomessa ei oikeen rohkaise.
        Eli en haluaisi kitkutella työttömänä tai mol.fi:n tarjoamalla palkkaluokalla A19-23, kun tiedän potentiaalia olevan enemmän.

        Kuitenkin http://www.mol.fi/avo/avo.htm
        kohdassa meteorologi ilmoittaa seuraavat ka-palkat, jotka ainakin yksityisellä olisivat hyvät.

        valtiolla - yksityisellä
        naiset 2376 - 3415
        miehet 2816 - 3561

        Seuraava teksti em. linkistä:

        "Meteorologian alaa automatisoidaan yhä enemmän. Ennustavia meteorologeja saatetaan siirtää automatisoinnin vuoksi tutkimustyöhön. Alalla aiemmin vallinnut puute meteorologeista on ohi ja on jopa lievää ylitarjontaa työntekijöistä. Kuitenkin yksilölliseen sääpalveluun ja ilmakehän tutkimukseen liittyvien tehtäväalueiden laajentaminen on aiheuttanut eri vuosina työvoiman runsasta kysyntää."

        - Eli työpaikat vähenevät..?

        Ei se raha kaikkea toki ratkaise, kunhan ala on kiinnostava ja työllistävä. Mihinkään nälkäpalkkoihin en kuitenkaan haluaisi tyytyä.


      • meteorologiksi...?
        valinnan vaikeus kirjoitti:

        Onkos mitään tarkempaa tietoa meteorolgien työnäkymistä ja palkasta?

        Olen ajatellut hakea tty:lle di-opintoihin, mutta kiinnostusta olisi tähänkin.

        Lukemani infot mm. ilmatieteen laitos työllistää 85% meteorologeista suomessa ei oikeen rohkaise.
        Eli en haluaisi kitkutella työttömänä tai mol.fi:n tarjoamalla palkkaluokalla A19-23, kun tiedän potentiaalia olevan enemmän.

        Kuitenkin http://www.mol.fi/avo/avo.htm
        kohdassa meteorologi ilmoittaa seuraavat ka-palkat, jotka ainakin yksityisellä olisivat hyvät.

        valtiolla - yksityisellä
        naiset 2376 - 3415
        miehet 2816 - 3561

        Seuraava teksti em. linkistä:

        "Meteorologian alaa automatisoidaan yhä enemmän. Ennustavia meteorologeja saatetaan siirtää automatisoinnin vuoksi tutkimustyöhön. Alalla aiemmin vallinnut puute meteorologeista on ohi ja on jopa lievää ylitarjontaa työntekijöistä. Kuitenkin yksilölliseen sääpalveluun ja ilmakehän tutkimukseen liittyvien tehtäväalueiden laajentaminen on aiheuttanut eri vuosina työvoiman runsasta kysyntää."

        - Eli työpaikat vähenevät..?

        Ei se raha kaikkea toki ratkaise, kunhan ala on kiinnostava ja työllistävä. Mihinkään nälkäpalkkoihin en kuitenkaan haluaisi tyytyä.

        Itsekin olen harkinnut meteorologian opiskelemista, mietityttää vaan vielä aika paljon ja kysymyksiä riittäisi. Jos joku vaan jaksaisi vastailla, olisin enemmän kuin Erittäin Kiitollinen!

        1.Millaista itse opiskelu on? Täytyykö olla nero fysiikassa ja luonnonlahjakkuus matikassa että pärjää? Itselläni taitaa keskiarvot lukiossa olla 9 pintaan, ei ehkä niinkään lahjakkuuden kuin työnteon ansiosta...
        Miten paljon opiskelu on puhdasta fysiikkaa? Entäs olisiko kemian opiskelu lukiossa hyödyllistä?

        2.Entäs opiskelupaikka sitten?Millaista sen henki ja siellä pörräävä porukka on? Sopeutuuko kaukaa kotoisin oleva maalaistyttö porukkaan helposti?

        3.Minullekin olisi tärkeää hyvät tulevaisuudennäkymät...(kunnianhimoa riittää.) Onko alalla helppo edetä pitkällekin jos tahtoa on? Myös se hieman epäilyttää, että olenko jumissa helsingissä loppuelämäni, jos sinne nyt eksyn? Voisi näet olla opiskellessa ahdistavaa tietää, että tässä samassa rakennuksessa nyt sitten paahdan eläkeikään asti.

        Mutta siinäpä oli kohtalaisen reilusti kysymyksiä. Vastatkaa jos(ja kun toivottavasti) jaksatte, edes osaan!


    • Anonyymi

      Mahtaa tuo Mtv:n tyyppi tietää, että mikä etu pitää olla jotta pääsee duuniin..
      🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Pitää haluta esitellä vartaloaan, kuin telkkarissa näkkyy…..

    • Anonyymi

      Täälläkin on tuosta tyypistä 10:ssä avauksessa suomi24 kirjoituksia, niin olisi helpompaa jo luovuttaa ja laittaa normi vaatetus.
      Kun lukea itsestään näitä faktoja.
      Elämä on valintoja….

    • Anonyymi

      Uutisissa kerrottiin,että Mtv:llä alkaa työntekijöiden vähentäminen.
      Toivottavasti nyt aloittavat juurikin tuosta piiiiiippp henkilöstä

    • Anonyymi

      Kosteus lisääntyy voimakkaasti ja valtaa kosteuden Ylleasti.
      Kosteutta EI saa lipettiin.
      ☔️☔️☔️☔️☔️💦💦💦💦

    • Anonyymi

      On ollut jo toista viikkoa Mette, Liisa ja mies meteorologeja. 😇
      Kyllä on ollut ihana katsoa asiallisesti ❤️pukeutuneita ja hyvin asiallisia meteorologeja kaikin puolin.
      🤙🤙🤙👏👏👏❤️❤️❤️
      KIITOS!
      🙏🏽🙏🏽

    • Anonyymi

      Nuo mainitut meteorologit ovat luonnollisia rentoja, eivätkä näyttele mitään muuta kuin ovat.
      Niin ja asusteet joka lähetyksessä eritäin,erittäin asialliset.
      Ilman mitään itseään näyttämisiä.
      Koskaan nämä henkilöt eivät ole näyttäneet omaa vartaloaan ja se on erittäin,erittäin tärkeää.

    • Anonyymi

      Yt:t alkakoon ja tuo meteorologi Jenna Salminen ekana ulos……..
      👏👏👏👏👏👏👏👏

    • Anonyymi

      Aikaa on ja on ja on!
      🕟🕡🕞🕟
      🤙

    • Anonyymi

      Hei, hei!
      👋👋👋👋👋👋
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      🎈🎈🎈🎈🎈🎈

    • Anonyymi

      Nyt on AIKAA täällä kikkailla, kun muut tekee ihan OIKEITA TÖITÄ!
      🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Miksi laittanut tuollaiset urheiluhousut jalkoihisi?

    • Anonyymi

      Tänään taas oli järkyttävää PUHEEN LÄTINÄÄ Huomenta Suomessa???

    • Anonyymi

      Tuossa lähetyksen alussa kertoi, että käy. kirjoittamassa sääteksteihin kirjoitusta ja sitten vielä mainosti oikein, että käy sitten muuttamassa kirjoitustaan?
      Hältä nuo kirjoitusten rukkaukset/muuttamiset onnistuu!
      Näistäkin avauksista sen jokainen näkee!!!!!

    • Anonyymi

      Kyllä oli taasen niin Diipadaapaa?
      ☹️☹️

    • Anonyymi

      Diipaadaapaa!
      Kuuullla normi sana menee KYLLÄ!
      👎👎👎👎

    • Anonyymi

      Minä katson vaan asiaohjelmia ja siinä tapauksessa on Ylen aamu, koska siellä on jokaikinen kerta loistavat meteorl.
      Jostain syystä ei tee mieli katsoa mtv,n lähetystä.

    • Anonyymi

      Tirskumista on esittänyt jo vaikka miten pitkään, joka muuten ei kuulu ammattiin eikä lähetyksiin.

    • Anonyymi

      Tänään oli Huomenta Suomessa tosi miellyttävä Joonas Koskela.
      Hän on rento, eikä höpötä mitään turhaa.
      Kertoi sään ja se on juuri hyvä asia, emme kaipaa mitään täyte sanoja eikä mitään tyhjänpäiväisiä jaarituksia.
      Kiitos, Joonas. 🤙🤙🤙❤️

    • Anonyymi

      Sammaa miält miekkii uon
      tua Joonas on mahottoma asjalline siämiäs

      • Anonyymi

        Aleksi 🤙🤙


    • Anonyymi

      Kyllä oli miellyttävää katsoa/ kuunnella niin luonnollista Pekka Poutaa.

    • Anonyymi

      Mie pijän tuas Pouvan Pekast
      Ei hää hötkyil eikä hää haasta mittää tyhjää mukavata katsottavvoo

    • Anonyymi

      Kiitos Poudan Pekka.
      🙏🏽

    • Anonyymi

      Tänään oli kymppi uutisten säässä tuo niin ihastuttava Liisa Rintaniemi. Tosi loisto meteorologi.

      • Anonyymi

        Liisamme.
        🤙


    • Anonyymi

      Tänään taasen Viiden jälkeen lähetyksessä oli tuo iki ihana Liisamme.

      • Anonyymi

        Mette ja Liisalle suuret kiitokset.
        Esiintyvät aina kunnioittaen meitä katsojia joka lähetyksessä. Molemmat omaavat mahtavat ammattitaidot.


    • Anonyymi

      Ja aina ihana Aleksi kuten myös tännään.

    • Anonyymi

      Tännään Perjantai aamussa oli piristämäs meittii katsojii Liisa Rintaniemi. Tulleepi ain hyväl mielel ku häät näkköö.

    • Anonyymi

      Miksi yhden pitää erottua joukosta Negatiivisesti?
      🥶🥶🥶☹️☹️☹️👎👎👎

    • Anonyymi

      Älä käännä polvees katsojiin päin, kiitos.

    • Anonyymi

      Kyllä erottuu joukosta tuon lässyttämisen kanssa?
      Opettele puhumaan ihan niin kuin meteorologin kuuluu!
      LÄSSYTYSTÄ, lässytystä.
      Lopeta jo!

    • Anonyymi

      Miksi pitää vääntää joka sana?

      • Anonyymi

        Hmm.Hyvä artikulointi on valttia melkeinpä joka alalla.


    • Anonyymi

      Kannattaa kattoo lauantainen H.S.
      Ja etenki sää osuuret, voi helkutti mitä touhuu…..

    • Anonyymi

      Liisa astesteli tuos Seiskan sääss.
      Kyl ol ihastuttava ja asjalline.

    • Anonyymi

      Liisa kun katsoo ja kuuntelee niin tulee aina hyvälle mielelle.
      😊

    • Anonyymi

      Ja Aleksi on tosi rauhallinen ja asiallinen.
      Ei mitään turhia liikkeitä eikä yhtään turhaa sanaa.

    • Anonyymi

      Aleksi..
      🤙🤙

    • Anonyymi

      Nyt on useasti ollut lähetyksissä seuraavat loistavat Meteorologit:
      Pekka, Aleksi, Joonas, Markus , Liisa ja Mette!
      Nämä parhaat esiintyjät pitää laittaa jatkossakin sää lähetyksiin.
      Nämä ovat loistavia.

    • Anonyymi

      Kyllä oli ilo nähdä H.S. Lähetykses Liisaaaaa!

      • Anonyymi

        LIISA!
        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Liisaa kun kuuntelee ja katselee niin tule AINA hyvälle mielelle.

    • Anonyymi

      Parhaita valitsevat tänäänkin oli Mette ja Pekka säässä.

      • Anonyymi

        Mette & Pekka .❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Tänään aamun säässä oli Markus!
      😊

    • Anonyymi

      Ja tänään la 18.11. Taas oli Markus.
      Kiitos.

      • Anonyymi

        Ja tännään taasen oli Markus ja hänhä on mahottoma loisto säämies


      • Anonyymi

        Markus. !!!
        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Säästösyistäkö ei enää ole 7 sää lähetyksiä?
      Hyvä niin.

    • Anonyymi

      Pekka Pouta oli Ylen Aamussa tänään.
      🤙🤙

    • Anonyymi

      Liisaa näk viihe jälkee ja olt vällee mukavoo

      • Anonyymi

        Liisa, Mette & Markus & Pekka.
        👏👏👏


    • Anonyymi

      Ja Liisa oli säässä viiden jälkeen ja oli taas niin asiallinen.

    • Anonyymi

      Ja 10 säälähetykses ol liisa
      😊

    • Anonyymi

      Taas tuli tuutin täydeltä pelkkää P:tä….Tänään H.S:n sää lähetykses….

    • Anonyymi

      Taivas mite piukka hame taas yllään?
      Itsenäisyyspäivänä oli lähetyksessä…

      • Anonyymi

        🇫🇮🇫🇮🇫🇮


    • Anonyymi

      Miks EI voi vaan kertoa pelkkää säätä? Nyt oli taas aiheena lumikide tai mikä se sitten olikin? Turhaa jaarituksien jaarittelua, kiitos Ei.

      • Anonyymi

        Ja jaaritusta noista RevonTulista, ho, hoijaa.


    • Anonyymi

      Tämä oli VIIDEN jälkeen ohjelmassa.

      • Anonyymi

        Tätä jaaritusta toi mtveen metro pulisi lumikiteistä ym. diibaa Huomenta Suomessa.


    • Anonyymi

      Mtv:n yksi metro ei, ei, jatkoo….

    • Anonyymi

      Miksi tuo Mtv:n meteorologi joka oli lähetyksessä 14.12. Oli puhe niin asiatonta tuossa sää osuudessa ja varsinkin aamun alku kuvassa? Lässytti ja vastaili erikoisesti toimittajalle taas kun toimittaja kysyi hältä säästä? Miksi tota likkaa päästetään lähetyksiin?

    • Anonyymi

      Räntäralli? letkautukset kääntyy itteään vastaan???

      • Anonyymi

        Ei sää lähetyksissä kuulu mainita mitään RÄNTÄRALLISTA, miten se sopii säätiedotuksien sanastoon?


    • Anonyymi

      Jos itse antaa aihetta kirjoitteluihin, niin ketä voi syyttää?

    • Anonyymi

      Vastaa nyt äetee?

    • Anonyymi

      No kerro nyt kun siul on sispiirititova

    • Anonyymi

      Kappas vain, nyt se sulki juuri avatun Anniina Valtosesta olevan avauksen. Kun alettiin heittää Jenna Salmisesta vähän kirjoituksia ja pelkkää faktaa vain.
      Ilmeisesti Jenna pystyy sulkemaan kaikki Vauva avaukset?????

    • Anonyymi

      No aina löytyyuusia avauksi vaan!
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Toi likka on todellinen pyrkyri, mutta sillä taitaa olla ihan väärät työkalut?
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Työkalut🤙

    • Anonyymi

      Muut meteorologit ovat duunissa, mutta tolla yhdellä likalla on aikaa pyöriä näillä sivuilla?
      Poistaa kirjoituksia ja sulkee avauksia. No käyhän tämäkin duunista!
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Kyllä se näin meni,että Anniina Valtosen avaus tehty vain 3 tutia sitten ja nyt toi likka poisti sen heti.

      Ja poisti avauksen oitis ,koska kirjoituksia sinne tuli Jenna Salmisesta.

      Joo ei hänestä saa mitään kirjoittaa?

      Kyllä, on itsetunto no en sano missä.
      Luulee, että tuolla esiintymisellään voi jatkaa vaan?

      Kyllä toi loppuu jossain vaiheessa jos ei muuta vaatetustaan ja puhe kartalla sellaisiksi kuin kaikilla muilla meteorologeillakin on.
      Turhat jaaritukset, jorinat ja lillukanvarsi jutut pois ja äkkii.

      • Anonyymi

        Totta 1+1= totta
        Lillukat ym. jutut.


    • Anonyymi

      Totta on nuo lillukanvarsi jutut…

    • Anonyymi

      Tämä tarina on tosi.
      Jorinoita….

    • Anonyymi

      Minnuu hirvittee ku tuas kartal liikkuup nii jos sattuup vällee kaatummaa ni mite pääse nosemmaa permannoltl
      Ku on nii piukoi pukkui piäl

    • Anonyymi

      Tämäkin piukka asia on tosi.

    • Anonyymi

      Tuli sisäpiiritietoa ????
      Tuonne vauva avaukselle, jonka tuo tyyppi jo sulki???
      Kirjoitti,että puvusto ottaa oikein mitat meteorologista,että saadaan oikean kokoiset asusteet.
      Mutta eivät ilmeisesti osaa ottaa mittoja oikein,kun vaatteet ovat kaikki liian pieniä ja lyhyitä!
      Kannattaa vaihtaa puvustomossakin työntekijöitä. En tiedä tämä on jotakin sisäpiiritietoo ilmeisesti??? Hän tiesi kertoa ( ”hän ”kyllä te tiedätte).

    • Anonyymi

      Meteorologi Jenna Salminen.
      Onko Yteet alkaneet kun ei ole enää tarvinnut katella? 🤙

      • Anonyymi

        Valitettavasti pomppaa pinnalle, kuin Väyryskä.
        ☹️😏


    • Anonyymi

      Enaksi tuo kopioitsija vit:ee muille kirjoittajille lähettäen kymmeniä, kymmeniä kopiotaan. Ja sitten kun saa muut kirjoittajat todella valtavaan vit:een, niin alkaa kirjoitella, että auttakaa pitää saada tämä avaus suljettua,. Kuka muu henkilö jonka likka on tossa asemassa toimii kuin pää olisi per:ssä koko aika?

    • Anonyymi

      Ja ton yhden 👖👖👖👖👖👖👖👖👖🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Nuo jumppa housut kuuluvat salille, jos sinnekään?

      • Anonyymi

        Tyrkyltä näyttää….


    • Anonyymi

      Jenna ymmärrätkö sinä, että et ole enää alakoulu ikäinen?
      Vaatetus on alakoulu ikäiselle sopiva.
      Kyllä täytyy olla pää pimee, kun noissa vaatteissa kehtaa keikaroida lähetykseen kerta toisensa jälkeen.

    • Anonyymi

      Nyt sil on taas uusii sanoi: Kirrrpppaakkkkaaapaaakkaasssspääivä
      JUURI näin VENYTTÄEN!
      Ja
      Aurinko tekee Taikojaan?
      Ja jankutti klo 8.10 lähetyksessä taisi kolmeen kertaan mainita että lämpimistä vaatteista?
      Ja MUTTA sanan on löytänyt myös!
      Lopeta jankuti, jankuti ja jankuti!

    • Anonyymi

      Leppoooosaaampaaa säätä ja Lämmintä vaatetta päälle, lämmintä vaatetta, lämmintä vaatetta ja MUUTTA sitten ja Mutta, Mutta!
      Vaihda sanavarastoasi jo.

    • Anonyymi

      Ihmetyttää miks Jennan pitää joka kerta pulista jotaki jonni joutavaa tuassa kun ankkuri kysyy säästä, mitä vähemmä avaat suutas sen parempi on. Jätä noi tyhmät letkauttees jo taka-aloille. Kuklostat tosi typerält…

      • Anonyymi

        Kyl tiäl omp jok sannaa totisint tot tuast meteoriitist tuas
        Miks sie et muut noit juttuis joit tiäl vällee siut ritisoijaa


    • Anonyymi

      Joo taakke tul sääs ton lika suust et lämmint sukkahousui tai pitkää takkii???
      Ymmärrä jo et kaikki me kyl ymmärretää et mitä me päälle heitetää ku ovest ulos astutaa.
      Lopeta toi jorinas jo pikku hiljaa, älytönt purinaa.

    • Anonyymi

      Kertoisi ihan vaan pelkän sää tiedotuksen, eikä mitään muuta.
      Jätä nuo täytesanasi ja eri vaatekertojen luettelosi jo pois, kun ne eivät kuulu meteorologien sanan varastoohin ollenkaan……Ei nuo toisetkaan meteorologit niin Ylellä kuin Mtvlläkään kerro muuta kuin selkeästi vaan säätiedotuksen. Mihin toi meteorologi oikein pyrkii muualle kuin ärsyttämään katsojia ja kuulijoita.

    • Anonyymi

      Miks sie likka jankutet ja jankutet et lämmint piäl ja lämmint piäl kylhä mie ja muutkii se tiijettää
      Ja nyt hää maint et on kuaruttetuil autoil
      Miee ihmee sannontoi sie likka heittääp televissio ohjelmaas
      Tua on kuul nii merkillist et ei sinnuu jaksais ennee kuunel

    • Anonyymi

      12.2. Samas lähetykses oli outo sana täpötein?????
      Pilvilautta pääseee olemaan iltapäivällä täysin täpötein poissa???? Ja sano vielä, että kyllä tänäänkin ulos pääsee. , mitä ihmeen jorinaa ??
      Mitä ihmeen sanoi jenna käyttää, voi taivas, etkö ymmärrä mitään, että miten toimit????????

    • Anonyymi

      Siitä vaan jonnekin iltapuluun tai johonkin muuhun höpöhöjulkaisuun kirjoittelemaan säätilohin liittyviä klikbaitteja. Siinä vakavasti oettava ja tosi hyödyllinen urapolku

    • Anonyymi

      Viiden jälkeen lähetyksessä 15.2.
      Antoi ohjeen , että MUISTAA SITTEN, ETTÄ MITEN KÄYTTYDYTÄÄN IHMISTEN KESKEN!
      Kantsii miettii kun kirjoittelee noista Ylen ja Mtvn henkilöistä!

      • Anonyymi

        Mä koen taas pelottelua. Olen nyt jo monesti kokenut sen, että tietyt ihmiset maalittavat minua keskustelupalstalla, vaikka kirjoittelen moneen eri ketjuun, niin joku on ottanut allekirjoittaneen kohteekseen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä koen taas pelottelua. Olen nyt jo monesti kokenut sen, että tietyt ihmiset maalittavat minua keskustelupalstalla, vaikka kirjoittelen moneen eri ketjuun, niin joku on ottanut allekirjoittaneen kohteekseen!

        Pelottelutarkoituksella, kuten tässä. Tietysti minun on vaikea todistaa, onko anonyymipalstalla eri aihealueella olevissa keskusteluissa maalitettu juuri allekirjoittanutta.


      • Anonyymi

        Täällä avauksilla ei kukaan mallita, mutta mene katsomaan tuo törkeä Pekka Poudan MAALITTAMISTA. Sieltähän tuota juuri jota kirjoitat täällä, niin löytyy juuri tuolta Pekan avauksilta.
        Eikä näiltä avauksilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä avauksilla ei kukaan mallita, mutta mene katsomaan tuo törkeä Pekka Poudan MAALITTAMISTA. Sieltähän tuota juuri jota kirjoitat täällä, niin löytyy juuri tuolta Pekan avauksilta.
        Eikä näiltä avauksilta.

        Miehiä ei kukaan maalita.

        Sitäpaitsi, julkisuus ja some kuuluu vahvasti nykypäivänä niin meterologin kuin poliitikon työhön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehiä ei kukaan maalita.

        Sitäpaitsi, julkisuus ja some kuuluu vahvasti nykypäivänä niin meterologin kuin poliitikon työhön.

        Pekka Poutaa on noissa kirjoituksissa todellakin mallitettu?
        Miehet ovat fiksuja ja perustelut:

        Miehet eivät näyttele kroppaansa ja puhuvat vain ja ainoastaan asiaa. Jos vertaat tuon yhden meteorologin vaatetusta niin voisi verrata siten, että miehillä kauluspaita napaan asti auki ja housut niin piukat että muna pullistelee housujen läpi.
        Miehet (meteorologit) ovat vaan niin helvatan fiksuja ja järkeä tukan alla.
        Näin yksinkertaista tämä on.
        Miehille 🤙🤙🤙🤙🤙


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehiä ei kukaan maalita.

        Sitäpaitsi, julkisuus ja some kuuluu vahvasti nykypäivänä niin meterologin kuin poliitikon työhön.

        Hyvä kirjoitus
        🤙🤙🤙🤙
        13:37:39


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus
        🤙🤙🤙🤙
        13:37:39

        Näin juuri, hyvä! 🤙🤙🤙🤙🤙
        Ihan turha kitistä, vaan tee muutos itestäs just nyt.
        Vaatetus ja puhe, ei kiitos muuta tarvitakkaa….
        13:37:39


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä koen taas pelottelua. Olen nyt jo monesti kokenut sen, että tietyt ihmiset maalittavat minua keskustelupalstalla, vaikka kirjoittelen moneen eri ketjuun, niin joku on ottanut allekirjoittaneen kohteekseen!

        Älä jaksa puhuu pskaa, lopeta jo jorinasi!
        2024-16-02 17:05:07


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehiä ei kukaan maalita.

        Sitäpaitsi, julkisuus ja some kuuluu vahvasti nykypäivänä niin meterologin kuin poliitikon työhön.

        Julkisuus ja some kuuluvat vahvasti nykypäivään.
        Meteorologin kuin poliitikonkin osalta. Pitää esiintyä siten, että ei itse anna mitenkään kritisoitavaa miltään osilta.
        Tämä on kuitenkin totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Julkisuus ja some kuuluvat vahvasti nykypäivään.
        Meteorologin kuin poliitikonkin osalta. Pitää esiintyä siten, että ei itse anna mitenkään kritisoitavaa miltään osilta.
        Tämä on kuitenkin totuus.

        Mutta allekirjoittanut ei ole julkisuuden henkilö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta allekirjoittanut ei ole julkisuuden henkilö.

        Haista jo pska , vai et ole julkisuuden henkilö? Muuten vaan kirjoitat Maalittamisesta…. 🤣🤣🤣🤣🤣

        Jos, et ole julkisuuden henkilö niin et varmaankaan kirjoittelisi Maalittamisesta sanakaan.

        Pidätkö meitä muita täällä olevia kävijöitä noin pimeinä, että me uskoisimme tota typerää kirjoitteluasi????
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä koen taas pelottelua. Olen nyt jo monesti kokenut sen, että tietyt ihmiset maalittavat minua keskustelupalstalla, vaikka kirjoittelen moneen eri ketjuun, niin joku on ottanut allekirjoittaneen kohteekseen!

        Ihan oikee, et pikku hiljaa alkaa pelottaa sun maalittamises..
        2024-02-16 17:05:17


      • Anonyymi

        Katos vaa itestäskös tuo toinen kirjoittaa?
        2024-02-16 17:10:27


      • Anonyymi

        Kah ai olt sie sit sairastunt?
        No en yhtee eppäil näije siun kirjoituksiloist sen kyl tiijetää.
        Ei siun ol etes tarvint sannoo sit asjaa meil muil.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelottelutarkoituksella, kuten tässä. Tietysti minun on vaikea todistaa, onko anonyymipalstalla eri aihealueella olevissa keskusteluissa maalitettu juuri allekirjoittanutta.

        Voi, voi keksi parempaa pafkaa?
        2024-02–16 17:06:41


    • Anonyymi

      Käykää lukemassa Suomi24 avaus:
      PEKKA POUTA!

    • Anonyymi

      👁👁👁👁👁👁👁

    • Anonyymi

      Nämä avaukset Meteorologi Suomi24 ovat todella asiallisia ja ainoastaan asiallisia kritiikin kirjoituksia.
      Vain asiasta kirjoitellaan, ei muusta.
      Versus Pekka Poudan avauksiin.

    • Anonyymi

      Täällä avauksella ei ketään maaliteta!
      Ei herjata, eikä mitään muutakaan. Täällä meteorologi avauksilla kirjoitetaan kritiikkiä, joissa toivotaan, että niihin tulee korjaukset. mutta käy lukemassa Pekka Poudan mallittamista?

    • Anonyymi

      Eipä ois teijä kahe kannattan kirjoitel sannaakaa maalittamisist. Ko nyt saatte maistaa ommaa lääkettäin
      🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Tänään taas pulisi nugeteista. sää lähetyksessä ja muutenkin sekoili sanoissaan sanoi juuri päin vastoin tuosta jää asiasta?
      Menehän opettelemaan , että miten meteorologin kuuluu ja pitää toimia lähetyksissä.
      🤔🤔😳😳😳😳😳😴😴😴😴😴

    • Anonyymi

      Ja kyllä oli taas niin pal lätinää ja lätinää…..
      Kerro ihan normi asiaa vaa…..
      😳😳

    • Anonyymi

      Pahalta näyttää vaa

      • Anonyymi

        😥😥😥😥😥😥


    • Anonyymi

      Minuu ihmetyttää et miks nuo päällikötkää ei puutu ton vaatteisii?

    • Anonyymi

      😥😥😥😥😥😥

    • Anonyymi

      Miksi sää muute teet itestäs suure
      🤡

      • Anonyymi

        😥😥😥😥😥


    • Anonyymi

      Miksi puhut ihmeillä sanoilla ja ääntäsi vääntämällä , sekä tulee paljon sana virheitä????
      Huono meteoriitti olet..

      • Anonyymi

        😥😥😥😥😥😥


    • Anonyymi

      En voi sietää tota, enkä voi katsoo tota.
      En edes pientä hetkee etes.

      • Anonyymi

        😥😥😥


    • Anonyymi

      Miksi ärsytät katsojia?
      Tätä samaa on jatkunut jolähes 3 vuotta?
      😥😥😥😥😥😥

    • Anonyymi

      Ton näköisen ei sais lähtee ovest etes ulos

      • Anonyymi

        😥😥😥


      • Anonyymi

        👖👖👖👖


      • Anonyymi

        👖👖👖👖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        👖👖👖👖

        😥😥😥😥


      • Anonyymi

        Ei ovest ulos voi mennä tuon näköisenä edes…
        👖👖👖👖👖
        👗👗👗👗👗


    • Anonyymi

      Ei Jenna osaa esiintyä luonnollisena Valitettavasti, koska häpeää omia vaatteitaan joka kerta kun astuu kameran eteen.

    • Anonyymi

      Luovuta jo ja juokse pois kokonaan

    • Anonyymi

      Tänään tuli taas sana KUULLAA?
      Kuuluu sanoa KYLLÄ!

      • Anonyymi

        😥😥😥😥


    • Anonyymi

      Kuuuullllaaaaaaaaaaa!
      On niin kökkö!

      • Anonyymi

        😥😥😥


    • Anonyymi

      Puhuu pulisee kuin papupata, lopeta jo ja hengitä välillä..

      • Anonyymi

        😥😥😥😥😥😥😥


    • Anonyymi

      25.2.
      Oli taas piaruverkat jalas?
      👖👖👖👖

    • Anonyymi

      Jep
      Ja 25.2 .
      Esiintyy kuin 🤡
      Yritä nyt herran jumala ymmärtää, että Huomenta. Suomen toimittajien pitääkin esiintyä ihan eri tavalla kuin sinun meteorologi Jenna Salmisen…
      Miksi esiinnyt kuin 🤡?
      Kun kerrot sään niin hengitä, hengitä ja puhu vain ja ainoastaan säätiedotukset, eikä mitää jorinaa, eikä kilpa kerrontaa.
      Yritätkö sanoa tuossa kartalla mahdollisimman monta sanaa joilla ei ole mitään tekemistä muuten sää lähetyksen kanssa?? Onko sulla kilpailu, että kuinka monta sanaa ehdit sanoa joka kerta noissa sää lähetyksissä?
      Lopeta 🤡 esityksesi??
      Karmivaa katsottavaa??
      Toimittajan ja meteorologin esiintymisellä on SUURI ero. , jos et ymmärrä???

      • Anonyymi

        😥😥😥😥😥😥


    • Anonyymi

      Voi hyvänen akka tuota esitystä:
      Kerro ihan normi sää tiedotukset ilman täytesanoja ja kaikkea muuta ylimääräistä.
      Kiitos ihan normi sää tiedoitukset, kiitos!

      • Anonyymi

        Soriii !!
        Piti kirjoittaa että VOI HYVÄNEN AIKA, eikä akka !!!!


    • Anonyymi

      3.3. klo 11.04 Huomenta suomessa!
      Sää lähetyksessä taas.
      Sanoi että tuo mulle harmaita hiuksia????

      Ei kuulu meteorologin sanoihin tuokaan sana?

      Ja siäl on autingon rajaa näkyviSSS?
      Miten veti SSSSS:ääää?
      Miten oikein vääntää ja venkottaa sanat??

      • Anonyymi

        😥😥😥😥😥😥


    • Anonyymi

      Minäkään en pysty 🦻🏻🦻🏻
      Enkä 👁👁

      • Anonyymi

        😥😥😥😥😥😥


    • Anonyymi

      Juu, ei en katso en.

    • Anonyymi

      😥😥😥😥😥😥😥😥

    • Anonyymi

      Uutisankkuri ku kyssyy meteolt jotakii ni kyl on onnetont puhetyylii tol yhel?
      Lällyä vaa….

    • Anonyymi

      Ankkuri kysyi että miltäs näyttää naistenpäivän sää?
      Tuo meteorologi VASTAA; 😳😳😳
      Siin on harmaa tausta naiset voi sitte kaunistella harmaan taustan eessä?
      Sen suusta pääsee kuin esikoululainen vastaisi, APUAA!
      Lopeta jo!!!!
      Ei aikuistu näköjään?
      😥😥😥😥😥

    • Anonyymi

      Ei pysty kuuntelemaan eikä katsomaan.

    • Anonyymi

      Meteorologimme Liisa on kyllä valtava hyvä , nii pukeutumine kui tuo sääennustukse sanasto jota käyttää on juuri oikee jota meteorologien pitää käyttää,.
      Suuret Kiitokset Liisalle, todella Miellyttävä esiintyjä, Mahtavaa!
      ❤️❤️❤️❤️🤗🤗🤗

    • Anonyymi

      Liisalle.🌹🌹🌹

    • Anonyymi

      Mettelle myös!
      🌹🌹🌹

    • Anonyymi

      Oikeen osuu ja uppoo

    • Anonyymi

      Hengitä välillä pulputtaja??
      Tuolla kartalla.

    • Anonyymi

      Kyllä on karmivaa kateltavaa

    • Anonyymi

      Kyllä nyt menee liian pitkälle ärsyttääkseen meitä katsojia.

      • Anonyymi

        😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥


    • Anonyymi

      Mahotonta menoa!

      • Anonyymi

        😥😥😥😥😥😥😥😥😥


    • Anonyymi

      Kyllä on tosiaan surullista katottavaa.

      • Anonyymi

        😥😥😥😥😥😥😥😥


    • Anonyymi

      Miksi pitää näytää jalkojaan???
      😳😳

    • Anonyymi

      😥😥😥😥😥😥😥😥😥😥

    • Anonyymi

      Miten teillä työttömillä voi mennä noin pahasti tunteisiin Suomen paras meteorologi?

      • Anonyymi

        Toinen täällä on sairaseläkkeellä 👳👳👳
        Ja kulkee koiras kans???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen täällä on sairaseläkkeellä 👳👳👳
        Ja kulkee koiras kans???

        Jätä äiti työttömät rauhaan ja mene hurttas kanssa ulos vaa.


    • Anonyymi

      Tua Likka poistee kok aija muije kirjoituksii tiält??
      Kukkaa muu metero ei käy poistelemmassa muije ja ommii kirjotuksiloit, kui tua yks Likka?
      👳👳👳

    • Anonyymi

      18.3.2024
      Voi kauhistus!
      👖👖👖👖👖

    • Anonyymi

      😥😥😥😥😥😥

    • Anonyymi

      Huament Suami 18.3.
      Jenna sano ekaks et ei oo nastat heitetty vaatekaappii? Mitä ihmeet jorisee?
      Uutis ankkur sannoi, et Jennan sääkartoil täst;
      JA TUA JENNA PAUKAUT TUAS KARTL,
      KYYLLLÄ
      EN TIÄ PÄÄSEEKÖ JO GOLFAAMAN, MUT AINAKAA EI TARVII UKKOSTA SIÄL PELÄTÄ VIÄLÄ?
      JA NAURAA TYHMÄL JUTULLEE?
      MIkrofoonis kuulostaa ton nauruki ärsyttävält.
      Voi nuit housui???

      Mit ihmee jorinoit puhhuu?
      Ei nua muutkaa meteoriitit tommossii virka?
      Hyä joutais iha muual jo.
      En tykkee.

    • Anonyymi

      Kyllä Jennan pitäisi jo osata ulkoa tuo osoite, johon pyytävät katsojia lähettämään SÄÄ kuvia.
      Onko toi noin tyhmä miltä näyttää?

    • Anonyymi

      On tyhmä ja nauraa höröttää mokilleen.

    • Anonyymi

      Miksi et muuta kahta asiaasi, niin kukaan näillä sivuilla ei enää käy. Kun asiat olisivat kondiksessa.
      1. Vaatetus
      2. Puheesi.
      Siinä se. Ei ole vaikeaa.

    • Anonyymi

      Pilven alla aika lailla kepoisa harmaa pienen pakkasen tuntuinen aamu?
      Lämpötila lähtee kampeamaan?
      Kiitos sama Suomeksi?

    • Anonyymi

      18.3. Jenna sanoi, että auton ikkunia pääsee Raappaamaa??
      Oiikea sana on SKRAPATA, HALOO !!
      🙄😳

    • Anonyymi

      Sairasta pulinaa se pitää vaan jatkuvasti.
      Ei sitä kukkaa jaksa kuunnella ja vielä vähemmän katsoo.

    • Anonyymi

      Kannattaa pyssyy iha paikallaa vaa, nii ei näyttäis niin piiip…..

    • Anonyymi

      Nyt on koko viikon ollut nuo valtavan hyvät ja erittäin asialliset meteorologit esiintymässä meille katsojille lähetyksissä.
      Pekka, Aleksi, Markus, Liisa ja Mette.
      Suuren, suuret kiitokset sää hetkistä.

      • Anonyymi

        Kyl heit pittee vällee kiittääkki hyä uovat totiset hyvvii
        Heit ku kahtoo ja kuuntelloo niin ain tulloo hyväl miälilöil


      • Anonyymi

        Tuolle koko luettelolle suuret kiitokset.
        P, A, M, L, M.
        👏👏


      • Anonyymi

        ❤️❤️❤️❤️❤️ tolle hyvälle meteo ryhmälle.


    • Anonyymi

      Poistant muije kirjoituksiloit 64 kappalet?
      😳🤔

    • Anonyymi

      Poistettui kirjotuksii on paljo enemmä. Tua poistolaskuriin on laitettu jarru pääl

    • Anonyymi

      Kovin surullista.

    • Anonyymi

      HUOMENTA SUOMESSA!
      26.4. Aloitti puheensa sää lähetyksessä taas seuraavasti:
      Kyllä, ilmasta urheilua tua , hyvä laji
      Tosiaan siellä on aika viileetä vielä uimassa mutta virkistää kylläkin.
      Ja aika viileet ovat aamun lämpötilatkin.
      Etenkin sitten pohjoisessa missä on pilvipeite Repsotellut ja siellä ollaan päästy pakkasille selkeämmillä Rakosilla?

      Papattimatto käynissä taas??

      Mitä ihmeen täytesanoja ja aivan sopimattomia sanoja?
      Eihän nuo muutkaan meteorologit tuollaisia sanoja käytä?

      Ja nyt on keksinyt uuden sanan
      MUTTA SiTTEN, mutta sitten sanoja käyttää jatkuvasti?
      Hengitä herran jumala.

    • Anonyymi

      Kyllä on papattimatto?
      🙉🙉🙉

      • Anonyymi

        🗣🗣🗣🗣🗣🗣

        🙉🙉🙉


    • Anonyymi

      Hirast herra jumal tota puhheettas?
      Ku ei vua pysty kuuntelemmaa ennää

      Kuuntelija ja katsoja ova iha pökerryksis.

    • Anonyymi

      Hengitä herra jumala. Puhe on hirvittävää nopeutta ja kerro ihan rauhallisesti ja vähemmän sanoja, kiitos.

    • Anonyymi

      Huippu asiantunteva ja kaunis metereologi jenna. Työttömät akat ne vaan huutelee täällä, joilla ei ole näköjään muuta elämää kuin valittaminen turhasta.

      • Anonyymi

        Miksi kehtaat kirjoittaa seuraavaa:

        Huippu asiantunteva ja kaunis meteorologi jenna? 🤮🤮🤮🙉🙉🙉🙈🙈🙈💃👖

        Järkyttävä mikään näistä kehuistasi ei pidä paikkaansa. 🫣

        Äidin mielestä on näin kun itse äiti kirjoitat, mutta lue nämä kaikki
        Meteorologi Suomi24
        Meteorologit Suomi24
        Niin nämä kaikki kirjoitukset kertovat aivan muuta.

        Tulee pitkä lista jos kirjoitan ja kumoan äireen kirjoituksen välittömästi.

        Äiti olet naurettava.
        Likan äiti on ainut joka kehuu tuota likkaansa?


    • Anonyymi

      Kanava vaihtuu aina hetkeksi pois kun tämä tyyppi astuu kuvaan.
      🤪🤪🤪

    • Anonyymi

      🐵🙈🙉

      • Anonyymi

        Rauhoitu.
        🙉🙉🙉🙉🙉


      • Anonyymi

        Mikä riski on jos ei tule 20 astetta lämmintä?
        Mieti mitä pölötät?
        Hiljennä vauhtia jos suusta tulisi asiallisempia sanojakin?
        Ehkä tuosta suusta ei asiaa saa ulos tulemaankaan?


    • Anonyymi

      Meil Mtveel. omp mahottoma hyvvii meteroit miks tyä et laeta niit sää ohjelmii meil lukkoomaa
      Pekka Pouta
      Aleksi
      Markus
      Mette
      Liisa
      Meil on mahottoma hyvii täs omp listaa heist
      Jättäkee tua yks jo lista ulkopualel
      Ja syyn kii te tiijätte kaik tiäl oleva ja katsoja
      Miks meit katsojii ärsyttettää

    • Anonyymi

      Hirasta jo vauhtiis kuulostaa pahalt

    • Anonyymi

      Ei huippu asiantuntevasta ja kauniista meteorologista näin paljon kirjoiteta turhaan , että miten negatiivinen meteorologi on.

      Likka ja äiti lukekaa nämä kaikki meteo avaukset jospa tekin jotakin älyisitte?

      Teeppä likka muutos nyt jo noihin epäkohtiin ja lopettakaa äitis kanssa kirjoittelut.

      Täällä kukaan ei jatka kirjoitteluja enää näiden korjauksien jälkeen.

      Miksi hakkaatte päätä mäntyyn?

      • Anonyymi

        Totta joka sana tee täyskäännös tai tehkää tyskäännökset, niin päästään näiltä sivuilta jo vihdoinkin pois.
        🙏🏽🙏🏽


      • Anonyymi

        Semmoset foliohattuilut sieltä, tuskin kumpikaan lukee tämmöistä työttömien foorumua


    • Anonyymi

      Kyllä näitä meteorologin avauksia onneksi porukat käyvät kommentoimassa ja lukemassa.
      🤙🤙🤙🤙
      Etkös sinäkin joka haukut kaikki muut tyypit täällä ja työttömät , mutta itsehän olet sairaseläkkeellä niin olen ymmärtänyt?
      Vai olenko väärässä?

    • Anonyymi

      Opettele meteorologi oikeaa kirjakieltä, niin silloin sinun murteesi jää taka-alalle.
      Ja pakostikin tuo valtava puhenopeus vähenee puoleen. Puhe vauhti hirvittää.

    • Anonyymi

      Nyt se ressukka sekoili karttojen kanssa ja kehtaa nauraa omalle mokalle, lopeta jo ihmeessä. Jätä tuo murteesi vekee.

    • Anonyymi

      Mtv ja Fonectalle !
      Laittakaa meteorologi Jenna Salminen koulunpenkille ja opettakaa puheen ja sanojen valintaa ja kaikki ilkkuminen pois. Ja mokat pitää jo jättää pois.
      Miksi pelle päästetään sää lähetyksiin?

    • Anonyymi

      Mutta sitten aurinkoa.
      Mutta sitten vesisadetta
      Mutta sitten sateenkaari
      Mutta sitten
      Mutta sitten

      • Anonyymi

        😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢


    • Anonyymi

      Mies ennee jaksas millee katel tuan Jennan sowhuta
      Miks tuan yhen siä naisen annetaa tollee häärät televiisios
      Eik siäl uo piälliköil järkee et laittaisiva tuan jo kävelee
      Mite iljettää näyttää meil siä lähetyksii tämmöse ihmise johol

      • Anonyymi

        😢😢😢😢😢😢😢😢😢😢


    • Anonyymi

      Miks te katsotte ihmistä jota noin paljon vihaatte? Sään voi katsoa netistäkin helposti

      • Anonyymi

        Kyllä, lähetyksiä pitää pystyä katsomaan.
        Olisi helpompaa laittaa tuo meteorologi pois, jotta muut pystyisivät katsomaan lähetyksiä.
        Näin helppoa senkin on, kun nuo päälliköt nyt ottaisivat tämän asian hoitaakseen.


    • Anonyymi

      Eikö olisi helppoa muuttaa vaatetustaan ja puhua ihan niin kuin muutkin meteot ja samalla nopeudella kuin kaikki Ylen ja MTVeen meteot?
      Eipä ole vaikeaa.
      Miksi ärsytät katsojia, koska näillä kaikilla meteorologi avauksilla on kirjoitettu samoista kritiikeistä tuon tuhannen kertaa.
      Lue ne kaikki ja mene peilin eteen.
      Jospa sinulle selviää arvoituskin.

    • Anonyymi

      Lue nyt nämä kaikki kirjoitukset ihan ajatuksella ja mietihän nyt tovi, että mihin suuntaan nyt tähtäät esiintyessäsi meteorologina?
      Elämä on vain valintoja ja valintoja.
      Jokaiset lähetyksissä esiintyvät henkilöt haluavat tehdä kaikki asiat siten ,että pääsevät katsojien ❤️
      Kaikki ottavat ” normaalisti” kritiikeistä vaariin ja muuttavat toimintansa, mutta sinähän et välitä mistään mitään ja se tuntuu todella oudolta.
      Sinua käy sääliksi, kun et ota opiksi mistään.
      Kyllä on ikävää.

      • Anonyymi

        😢😢😢😢😢😢


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        😢😢😢😢😢😢

        Älä välitä ilkeistä kommenteista. Kaikki rehelliset työt ovat hyviä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä ilkeistä kommenteista. Kaikki rehelliset työt ovat hyviä.

        Pitää tietää, että miten työt esittää, lahopää.
        Kirjoitut:2024-04-30 16:13:22


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä välitä ilkeistä kommenteista. Kaikki rehelliset työt ovat hyviä.

        Eivä ole ilkeitä komment, vaa kritisoijaa vaatteist ja puhetavast. Ja molemmis on kyl kritiki paikka.
        Kaik kritiikit loppuu kun hoijat nää kaks asiaa kuntoo.


    • Anonyymi

      Jos pidät luonnonilmiöistä, fysiikasta, hiukan kemiastakin sekä opiskelet lukiossa pitkää matematiikkaa tietotekniikka ja maantieto ovat mieleisiä, niin ihan hieno ala.

      Jos kirjoitat matemaattiset aineet hyvillä arvosanoilla, ei mahdoton päästä, vaikka varmasti aika suosittu ala luulisin.

      Tsemppiä!

      • Anonyymi

        Arvatkaa kuka tämänkin on kirjoittanut?
        Kehuu, että miten viisas on pelkkä meteorologi.
        Kaikki eivät kuitenkaan omista toimivia aivoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvatkaa kuka tämänkin on kirjoittanut?
        Kehuu, että miten viisas on pelkkä meteorologi.
        Kaikki eivät kuitenkaan omista toimivia aivoja.

        Kiitos kommentista. Kaikki rehellinen työ on arvokasta. Jokaisella on omanlaisia vahvuuksia. Eivät kaikki voi olla lääkäreitä, tuomareita tai meteorologeja.

        Jos joku työ on olemassa, jonkun se on tehtävä. Tähän perustuu kaiken rehellisen työn arvokkuus. Siksi kaikki halveksunta, työehtojen poljenta, palkanmaksun vilpit yms. ovat äärettömän pahoja syntejä myös. Toivottavasti kaikki ymmärtävät tämän.

        Voimia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kommentista. Kaikki rehellinen työ on arvokasta. Jokaisella on omanlaisia vahvuuksia. Eivät kaikki voi olla lääkäreitä, tuomareita tai meteorologeja.

        Jos joku työ on olemassa, jonkun se on tehtävä. Tähän perustuu kaiken rehellisen työn arvokkuus. Siksi kaikki halveksunta, työehtojen poljenta, palkanmaksun vilpit yms. ovat äärettömän pahoja syntejä myös. Toivottavasti kaikki ymmärtävät tämän.

        Voimia!

        Kyllä jokin haavi pitäisi olla valinnoissa meteorologeillakin?
        Ettei sentään kaikkia kelpuutettaisi televisioon asti kuitenkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä jokin haavi pitäisi olla valinnoissa meteorologeillakin?
        Ettei sentään kaikkia kelpuutettaisi televisioon asti kuitenkaan.

        Moi. Ai jaa. Ihan hyviä esiintyjiä mielestäni ovat olleet. Tuo varmaan vaan joillekin ekstraa tuossa ammatissa. Ilmatieteen laitoksessa suurin osa muissa töissä. Varmaan monet ovat käyneet kokeleimassa esiintymistä tv:ssä ja sitten ovat huomanneet, ettei ole heidän juttunsa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi. Ai jaa. Ihan hyviä esiintyjiä mielestäni ovat olleet. Tuo varmaan vaan joillekin ekstraa tuossa ammatissa. Ilmatieteen laitoksessa suurin osa muissa töissä. Varmaan monet ovat käyneet kokeleimassa esiintymistä tv:ssä ja sitten ovat huomanneet, ettei ole heidän juttunsa.

        Ylellä kaikki meteorol. ovat hyviä ja MTV:llä kaikki mies meteorol.
        Ja nais meteorol. Vain LIiSA ja METTE.
        Siinä ne ammattinsa osaavat meteorol.
        Heille 👏👏👏👏👏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kommentista. Kaikki rehellinen työ on arvokasta. Jokaisella on omanlaisia vahvuuksia. Eivät kaikki voi olla lääkäreitä, tuomareita tai meteorologeja.

        Jos joku työ on olemassa, jonkun se on tehtävä. Tähän perustuu kaiken rehellisen työn arvokkuus. Siksi kaikki halveksunta, työehtojen poljenta, palkanmaksun vilpit yms. ovat äärettömän pahoja syntejä myös. Toivottavasti kaikki ymmärtävät tämän.

        Voimia!

        Täällä on kyse yhdestä tyypist ja hänen asu valinnoistaan ja puhe tyylistä, joihin olemme jo yrittäneet saada häntä ymmärtämään 3 pitkää vuotta.
        Ei mitään muutosta näkyvissä, surullista.


    • Anonyymi

      Sulje jo avauksia.

    • Anonyymi

      Vappu uatton tuas ku siä olliit kertomas meil siän nii voi mite en mie saant mittää selvee ku sie puhut nii noppeet

      Meit ihmissii jokka kahtoo siät halluuaisiva suaha jottaa selevää

      Hijasta sie vauhtiis ny jo

      Nua kaik muut Mtveen siä immeiset puhhuu nii hyväl ja raahallisel tyylilöil et heit omp ilo kuunnel

      Seuraa sie heit
      Eipä miul muut sit oltkaa

    • Anonyymi

      Hiljennä herrantähde tuota puheeen nopeutta?
      Ihan pahaa tekee kuunnella.

    • Anonyymi

      Olipas loistavasti vedetty taas Jennalta eilen ja tänään säätiedotukset, voisivat muut ottaa mallia

      • Anonyymi

        Järkkyä papapattimattoa ja nuo piukat karmivat höysyt?????
        😳😳😳😳😳
        Äiti tykkää vai onko tuon itsensä omakehua?


    • Anonyymi

      Äiti ja likka kehuu itteens?
      🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Voi ku olt tua Aleks kertommas siän meil kahtojil
      Kyl hää on liikkeiltää ja puhuu juur niiko pittää
      Raahallist liikkeet ja puhheet
      Mie anna täyet pisteet häl
      Mahoto mite hyväst hää vettää läp läheetykse ku lähetykse

    • Anonyymi

      Kyllä Mtveen kauniit ja oikeilla vaatteilla esiintyvät Naiset ova seuraavat;

      Ja heitä on MTV:llä ainoastaan kaksi, 2 NAISTA ja he ovat LIISA ja METTE.
      Ja kaikki miehet ovat loistavia!
      ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      Pitäiskö ottaa mallia tuosta tyypistä niin, kuin äiti kirjoitti ylempänä ja kaikille Mtveen metskuille 6-7 numeroa liian pienet vaatteet jokaiselle ylle ja puhe sellaista nopeutta kuin papattimatto paukkuisi.
      Siis kukaan ei saa puheesta selvää ja silmät pitäisi olla peitettynä.
      Nyt on tarvinnut näin toimia vain tuon yhden tyypin kohdalla.

    • Anonyymi

      Onneksi meillä on vielä nuo muut ”KAIKKI” meteoroloogit todella asiallisia, niin vaatetuksin kuin puhein, kiitos heille!
      Mette
      Liisa
      Ja kaikki miehet!
      Kiiti teille!
      ❤️❤️❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        Kyllä Mette ja Liisa..!
        ❤️❤️❤️❤️❤️🤙


    • Anonyymi

      Poistu jo avauksilta sinä tunnettu henkilö.

    • Anonyymi

      Missä on perustelut miksi jenna olisi jotenkin huonompi metereologi kuin muut? Aika köyhiä argumentteja jos aletaan puuttumaan toisen ulkonäköön tai puhetyyliin, ikärasismia?

      • Anonyymi

        Mieti vähän mistä katsojat joutuvat kärsimään yhden ainoan tyypin takia. Hölmökö olet?


    • Anonyymi

      Vaikka miten tuo äiti yrittää tyrkkyä tyrkyttää, niin ymmärräthän, että katsojat vaan eivät pidä tyttärestäsi.

    • Anonyymi

      Tual toisel avauksel on kirjotet nymfomaani?
      Mikä se on?
      😳

    • Anonyymi

      Tuo törppö äiti kysyy, et mitkä on perustelut ku jenna on huanompi ku muut?
      Lue jumala…..! Näit avauksii ja revi lahopää siit sit.

    • Anonyymi

      Jep/ ……….
      Vaatetus on aivan ala-arvoinen
      ( ollut jo 3 vuotta).
      Puheen jorina on aivan liian nopeeta paukuttamista ja puhuu ihan omituisia sanoja käyttäen?
      Vertaa ja ota mallia Liisasta ja Mettestä, sekä kaikista Ylenkin meteorologeista.
      Nyt järki käyttöön jo.

    • Anonyymi

      Kiitos, Liisa ja Mette.
      👏👏👏👏👏👏❤️

    • Anonyymi

      Kaitsoit varmaan kollega, että Markus oli sää lähetyksessä.
      Kuulitko, että miten rauhallisesti Markus puhui, eikä mitään tyhmiä diipa sanoja missään vaiheessa sanonut. Kyllä oli taas niin tasapainoinen esitys.
      Hyvä Markus!
      👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏
      🤙🤙🤙🤙🤙🤙🤙🤙🤙🤙🤙🤙🤙
      ❤️❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        Niin ja asut olivat erittäin asialliset.
        Juuri niin kuin meteorologilla kuuluukin olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja asut olivat erittäin asialliset.
        Juuri niin kuin meteorologilla kuuluukin olla.

        Asialliset asut kaikilla muilla paitsi yhel ja kaikki tietää ton yhe.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja asut olivat erittäin asialliset.
        Juuri niin kuin meteorologilla kuuluukin olla.

        Asialliset asut ovat Liisalla & Mettellä.
        ❤️❤️❤️❤️❤️❤️


    • Anonyymi

      Mistä/kenen äidistä puhutte?

      • Anonyymi

        Tiedät kyllä likkas kans!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedät kyllä likkas kans!

        Kyllä teidät kaksi tyyppiä täällä tiedetään ja jo tunnetaan. Hävetkää molemmat.


    • Anonyymi

      Miksi jatkat täällä vaan oloa?

    • Anonyymi

      Hankkikaa elämä ja lopettakaa tuommoinen foliohattuilu. Jenna tai hänen äitinsä ei pyöri tämmöisillä foorumeilla

      • Anonyymi

        Itse ovat taas tämänkin kirjoituksen takana.
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Muuta tyylis ja lähde täält vekee nii loppuu faktoje kirjoitukset täält

    • Anonyymi

      Nyt tulee kysymys teille kahdelle, jotka kirjoitatte foliohattuilusta!
      Kukaan muu voisi poistaa Jennasta näin paljon kirjoituksia kuin sinä itse. Ja näin sinä olet ihan itse paljastanut itse itsesi lahopää.
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Miksi jatkuvasti kirjoittelet täällä ja poistat kaikkia kirjoituksiasi ja eritoten MUIDEN kirjoittajien kirjoituksia?

      • Anonyymi

        Plz lopeta jo, esitätkö tyhmää vai oletko oikeesti noin vajukki? Jotta voisi poistaa kommentteja pitäisi olla kirjautunut foorumeille ja jos et huomaa kaikki täällä kirjoittavat ovat anonyymeja? Herää jo tähän päivään. Minulla ei ole kiinnostusta poistaa kommentteja koska tämä on hyvää viihdettä lukea viestejä joissa ei ole mitään järkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plz lopeta jo, esitätkö tyhmää vai oletko oikeesti noin vajukki? Jotta voisi poistaa kommentteja pitäisi olla kirjautunut foorumeille ja jos et huomaa kaikki täällä kirjoittavat ovat anonyymeja? Herää jo tähän päivään. Minulla ei ole kiinnostusta poistaa kommentteja koska tämä on hyvää viihdettä lukea viestejä joissa ei ole mitään järkeä

        Poistaa jatkuvasti muiden kirjoituksia ja tämä tarina on tosi.
        💪💪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistaa jatkuvasti muiden kirjoituksia ja tämä tarina on tosi.
        💪💪

        Todista sitten tämä väite? Missä argumentit


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todista sitten tämä väite? Missä argumentit

        Kyllä me kirjoittajat tiedämme, että jatkuvasti poistat kirjoituksemme..
        Kyllä jokainen täällä tietää kun oma kirjoitus on hävinnyt. Tätä peliä on jatkunut jo monta vuotta. Ja juuri näillä ja vauva.fi sivuilla. Vauva.fi sivut meteorologit olet sulkenut ne kaikki onnistuneesti. Niitäkin oli noin 10 avausta ja simsalabim kaikki suljettu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todista sitten tämä väite? Missä argumentit

        Tua tyyppi kehtaa kyssyy , että. mis on ARGUMNTI?
        Ku
        kirjoitus on, että poistaa muitte kirjoituksii.
        Vi##u siin on sul ARGUMENTTI ku kaik tääll näkkee mil vauhdil poistat muitte kirjoituksii!!!!!
        Tämänki kirjotukse on poistant jo kerra, ei mittää kirjota ain sen uusiks vaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plz lopeta jo, esitätkö tyhmää vai oletko oikeesti noin vajukki? Jotta voisi poistaa kommentteja pitäisi olla kirjautunut foorumeille ja jos et huomaa kaikki täällä kirjoittavat ovat anonyymeja? Herää jo tähän päivään. Minulla ei ole kiinnostusta poistaa kommentteja koska tämä on hyvää viihdettä lukea viestejä joissa ei ole mitään järkeä

        Avaahan tarkemmin kirjoitustasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plz lopeta jo, esitätkö tyhmää vai oletko oikeesti noin vajukki? Jotta voisi poistaa kommentteja pitäisi olla kirjautunut foorumeille ja jos et huomaa kaikki täällä kirjoittavat ovat anonyymeja? Herää jo tähän päivään. Minulla ei ole kiinnostusta poistaa kommentteja koska tämä on hyvää viihdettä lukea viestejä joissa ei ole mitään järkeä

        Joo yhdellä tyypillä on annettu hallintaoikeudet, jotta pääsee poistamaan muiden ja omia (herjaavia) kirjoituksiaan pois ja lukita avaus siten, että kukaan ei pysty kirjoittamaan mitään, vaikka avausta ei ole edes suljettu.
        Mistä noita taika-Avaimia jaellaan, kerro sinä, jolla on tieto taito?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo yhdellä tyypillä on annettu hallintaoikeudet, jotta pääsee poistamaan muiden ja omia (herjaavia) kirjoituksiaan pois ja lukita avaus siten, että kukaan ei pysty kirjoittamaan mitään, vaikka avausta ei ole edes suljettu.
        Mistä noita taika-Avaimia jaellaan, kerro sinä, jolla on tieto taito?

        Suosikki meteorologi avaus on laitettu hätäjarrut päälle ,jotta kukaan ei pääse mitään kirjoittamaan?


    • Anonyymi

      Juurikin näin ja nyt vaan on paljastanut itsensä noilla kirjoitusten poistoilla.
      Surkea tyyppi.

      • Anonyymi

        Lopeta jo ja lähde pois näiltä kaikilta avauksilta.
        Ja myös sää lähetyksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopeta jo ja lähde pois näiltä kaikilta avauksilta.
        Ja myös sää lähetyksistä.

        Kukaan ei usko täällä vaikka miten yrität puolustaa itseäsi, kun näitä avauksia lukee. Kaikki tuntee ja tietää kuitenkin totuudet. Miksi jatkat kirjoittamistasi täällä?


    • Anonyymi

      No nyt se on poistanut 103 kirjoitusta ja kenellekkään ei jää epäselväksi, että kuka on poistojen takana!
      🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      Kyneogoloogi ehdottomasti. Vaippoja voi pitää sitten molemmat.

      • Anonyymi

        Avaahan tuota kirjoitustasi TAAS?
        ( tunnettu kirjoittaja 🤕🤕🤕)


      • Anonyymi

        Kyne sanoo, kun näkee taivaan, että voi vi##u mikä taivas ja meteorologi sanoo nähdessään taivaan, voi taivas mikä vi##u.


    • Anonyymi

      Kukaan muukaan ei poista muiden kirjoituksia, kuin tuo tyyppi?
      Käykää 👁👁
      Pekka Pouta, Tommi Fränti ja Kirsi Alm avaukset Suomi24!
      Siellä on ollut joku herjaaja joka on sitten käynyt poistamassa järkyttävät herja ja kunniansloukkaavat kirjoituksensa pois?

    • Anonyymi

      Taas kävi poistamassa jonkun henkilön kirjoituksen?
      Hän kun ei voi sietää, että joku kirjoittaa hänestä FAKTOJA?
      Itsetunto on huono.
      Eihän nuo muutkaan kirjoituksien kohteet edes käy sivuilla toimien noin?

    • Anonyymi

      Ja kehtaa kirjoittaa että en minä ole mitään poistanut.
      En minä, en minä?

      Näillä tekemisillä et koskaan pääse katsojien sydämiin.
      Suuren inhoittavan 🤡 olet itsestäsi tehnyt.

      Koska, sulta löytyy ilkeyttä näin valtavasti, niin Luulisi löytyvän älyä sen verran,että muutat nuo 2 epäkohtaa esiintyessäsi sää lähetyksissä jo 3 vuoden ajan.

      Hanki asialliset ASUSTEET päällesi ja kerro kartalla vain säätiedot ja ihan ilman noita järkkyjä sanojasi , joita kukaan muu meteorol. Ei koskaan käytä.

      • Anonyymi

        Kyl näi on asja sie et millokaa piäse meijä katsojiie sytämii näil likasil temppuloil ja televiisios essiintymisilläs
        Se on nii varmaa ku varma voip ol.


    • Anonyymi

      On tämäkin yks foliohattu palsta. Hakekaa ihmiset hoitoon jos luulette että jenna jaksaa poistaa teidän älyllisen lahjakkaita kirjoituksia. Sen jälkeen kun olette käyneet hoidossa voisitte mennä vaikka töihin niin saisitte jotain sisältöä elämäänne. Nytkään ette ole osanneet todistaa että jenna poistaisi kirjoituksia. Ainut argumentti "me tiedämme"? On tainnut jäädä koulutkin käymättä?

      • Anonyymi

        Älä äiti meitä neuvo , vaan neuvo likkaas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä äiti meitä neuvo , vaan neuvo likkaas.

        Tänään taas
        👖👖👖👖👖👖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänään taas
        👖👖👖👖👖👖

        🥲🥲🥲🥲🥲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä äiti meitä neuvo , vaan neuvo likkaas.

        Kuka muu poistaisi Jennasta koskevia kirjoituksia, kuin hän itse?
        Naurettavaa kieltää totuutta!


      • Anonyymi

        Kuka muu poistaa jennasta satoja, satoja, satoja kirjoituksia???????

        Olette itse paljastaneet itsenne, kun lähditte poistamaan kirjoituksenne.

        Voi miten yksinkertainen pari.


    • Anonyymi

      Mieti äiti kuka kaipaa hoitoa?

    • Anonyymi

      Loistavasti ennustettu tänäänkin jennalta, ei muut ole pystyneet ennustamaan lämpimiä kelejä tälle keväälle. Selkeästi siis paras metereologi

      • Anonyymi

        Oma äiti kirjoittaa taasko?
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        👖👖👖👖👖👖👖👖
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma äiti kirjoittaa taasko?
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
        👖👖👖👖👖👖👖👖
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Paras näyttäjä.
        🤣🤣🤣🤣🤣
        👖👖👖👖👖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paras näyttäjä.
        🤣🤣🤣🤣🤣
        👖👖👖👖👖

        Noilla vetimillä ei pääse milloinkaan katsojien ❤️
        Ei koskaan.


      • Anonyymi

        Voi tuon äidin kirjoitusta taas. Miksi nolaat itses ja Jennan täällä?
        🤕🤕🤕
        Jenna on äidin mielestä hyvä , kun vain Jenna pystyi tänään ennustamaan lämpimiä kelejä.
        Varjele tuota äitiiiiii!

        Hän on Huonoin meteorologi puhuu koko ajan kuin papattimatto paukkuisi ja ihan sopimattomia sanoja käyttäen.
        SEKÄ nuo järkyttävän Tiukat, Pienet, Puristavat ja 6 numeroa joka puolelta liian pienet , sekä liian lyhyet asusteet yllään?

        Hyi, ei viitsi edes katsoa. Kanava vaihtuu heti ,kun tuo keikari näyttää piiip.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi tuon äidin kirjoitusta taas. Miksi nolaat itses ja Jennan täällä?
        🤕🤕🤕
        Jenna on äidin mielestä hyvä , kun vain Jenna pystyi tänään ennustamaan lämpimiä kelejä.
        Varjele tuota äitiiiiii!

        Hän on Huonoin meteorologi puhuu koko ajan kuin papattimatto paukkuisi ja ihan sopimattomia sanoja käyttäen.
        SEKÄ nuo järkyttävän Tiukat, Pienet, Puristavat ja 6 numeroa joka puolelta liian pienet , sekä liian lyhyet asusteet yllään?

        Hyi, ei viitsi edes katsoa. Kanava vaihtuu heti ,kun tuo keikari näyttää piiip.

        Juu samat sanat. En voi katsoa hetkeäkään tuota naista.
        Olen pahoillani, mutta niin pitäisi olla tuon naisen myös.


    • Anonyymi

      Nyt tuo on estänyt pääsyn seuraavaan avaukseen: Suosikki Meteorologit.

      Nyt se poistaa kirjoituksia, jotka koskee juuri häntä ja poistaa muiden kirjoituksia ja kommentteja ristiin rastiin ja saa kirjoitukset näyttämään NIIN , KUIN JOKU MUKA KEHUISI TUOTA VASTENMIELISTÄ TYYPPIÄ!

      Ja sen jälkeen sulkee avauksen ja tietää, että vaikka saa avauksen suljetuksi niin kirjoitukset jäävät näkyviin.
      Siksi siivoo nyt kirjoituksia .
      Ja lisää kirjoituksia joissa kehuu likkaas. Järkyttävää toimintaa?

    • Anonyymi

      Tänään 5- Jälkeen säässä oli Loistava ❤️Markus ja kyllä oli mahdottoman loistava meteo, kun lupasi Lämmintä säätä.
      Markus on aina loisto meteo ❤️ Kiitos, sinulle Markus!

      Oi, oi, voi, voi näi edellä äiti kirjoitti…….., että jenna oli hyvä meteorologi kun lämmintä säätä ennusti , voi, voi oi, oi äiti?

      Markuksella oli asiallinen vaatetus niin kuin AINA ja kertoi sään juuri meteolle kuuluvin sanoja käyttäen. 🤙

      Jenna Salmisesta ei voi sanoa yhtään hyvää sanaa, koska pilaa itse olonsa vaatetuksillaan ja juuri puhellaan joita sanoja käyttää?
      Ammattitaito ei ole hänellä kohdallaan?
      Koulunpenkille opiskelemaan asiallisuutta. Kiitos.

      • Anonyymi

        Juuri näin lisää opiskelemaan vaan tuo Tyyppi.


    • Anonyymi

      Onpas ollut surkeaa suorittamista kaikilla metereologeilla paitsi jennalla. Kaikki muut täysin hmv mutta jenna sentään erottuu.

      • Anonyymi

        Etkö mieti mitä jennan kolleegat ajattelevat äidistä ja Jennasta?
        🤕🤕


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö mieti mitä jennan kolleegat ajattelevat äidistä ja Jennasta?
        🤕🤕

        Jenna erottuu todella NEGATIIVISESTI.

        En lähde erittelemään, koska olisi todella Rajuja sanoja.
        Ja todella loukkaavia.
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö mieti mitä jennan kolleegat ajattelevat äidistä ja Jennasta?
        🤕🤕

        Todennäköisesti eivät ole koskaan tavanneetkaan äitiä?? Ja todennäköisesti ihan defaultteja jennaa kohtaan? Mitä mieltä sinä olet kollegoistasi vai olitko sinäkin työtön?


      • Anonyymi

        Nyt sitten ovat tavanneet avauksilla äidin ja tapanne tulivat tuntemaan, näiden karmivien kirjoitusten kautta.
        Lopettakaa jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt sitten ovat tavanneet avauksilla äidin ja tapanne tulivat tuntemaan, näiden karmivien kirjoitusten kautta.
        Lopettakaa jo.

        Suosikki meteorologi avaukselta on poistettu 208 muiden kirjoitusta ja niistä ei ole ollut ensimmäistäkään kirjoitusta sääntöjen vastaisia???

        Kukakohan on poistanut Jennasta kirjoituksia, siis 208 kirjoitusta?

        Pistää miettimään, että kuka kirjoittaa totta ja kuka ei kirjoita totta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosikki meteorologi avaukselta on poistettu 208 muiden kirjoitusta ja niistä ei ole ollut ensimmäistäkään kirjoitusta sääntöjen vastaisia???

        Kukakohan on poistanut Jennasta kirjoituksia, siis 208 kirjoitusta?

        Pistää miettimään, että kuka kirjoittaa totta ja kuka ei kirjoita totta?

        Eikö hävetä?
        🧐🧐🧐


    • Anonyymi

      Tuo pari löytänyt taasen uuden sanan FOOLIHATTU ja sitä nyt kirjoittavat , sekä TYÖTTÖMIÄ herjaavat kaksikon kirjoituksissa. Tyylinne on hyvin helppo tunnistaa.
      Tämänkin kirjoitan jo toistamiseen, kun poisti edellisen kirjoitukseni?

    • Anonyymi

      Edelleenkin puuttuu argumentit siitä että jenna tai hänen äitinsä muka pyörisi täällä foorumeilla poistelemassa kirjoituksia? Mutu tuntuma ei oikein riitä. Ei teistäkään mitään juristeja tulisi. Kaikki muut metereologit ihan hmv siksi varmaan tykkäättekin niistä kun olette itse hmv

      • Anonyymi

        HMV kerrohan mikä on tuo kirjain yhdistelmä?


      • Anonyymi

        Älä selitä kukakohan poistaa tyypistä satoja,satoja, satoja, satoja kirjoituksia pois siinä sulle ARGUMENTIT.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HMV kerrohan mikä on tuo kirjain yhdistelmä?

        Ja taas
        👖👖👖


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HMV kerrohan mikä on tuo kirjain yhdistelmä?

        Tynnyrissäkö olet elänyt? Voit googlata


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä selitä kukakohan poistaa tyypistä satoja,satoja, satoja, satoja kirjoituksia pois siinä sulle ARGUMENTIT.

        Ja näin, taas trollataan ilman mitään argumentteja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tynnyrissäkö olet elänyt? Voit googlata

        Likkas on tynnyris pidetty kun pääsi pois nii nyt pitää näyttää kaikki mitä hänellä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Likkas on tynnyris pidetty kun pääsi pois nii nyt pitää näyttää kaikki mitä hänellä on?

        Just niin kaikki näytille mitä omistaa.
        Ja näyttää erittäin pahalta.


      • Anonyymi

        Pekka Poudan ja Tommy Fräntin suomi24 avauksilta alkoivat poistaa kaikki herjaavat kirjoituksensa hetkessä kun muut kirjoittajat löysivät yhtäläisyydet kirjoituksiin!!!!
        Hetkessä oli kirjoitukset siivottu ??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näin, taas trollataan ilman mitään argumentteja

        Äiti ja likka taas kyselee Argumentteja ja haukkuu muita troilleiksi. Näitä sanoja kirjoittavat toistuvasti.
        Tehkää jo jotakin muuta ja hävitkää avauksilta.
        Miksi te molemmat roikutte näillä KAIKILLA avauksilla?
        Kaksi 🤕🤕


    • Anonyymi

      Likka LOPETA JO 🥶🥶🥶🥶🥶🥶🥶

    • Anonyymi

      Lueppa muori likkakas kanssa niin näillä kaikilla sivuilla on ihan helv…! Arguja sulle!
      🤕

    • Anonyymi

      Foolihattu, työttömät ja nyt uusi sana Argumentti.
      Hakekaa likkasi kanssa nyt nopeasti apuja, koska toimintanne ei ole millään muotoa enää normaalia?
      Näyttämistä ja ilkeitä, loukkaavia kirjoituksianne vaan jatkatte?
      Eikö siellä jo työporukka ole kehottanut apua sinun hakevan?

    • Anonyymi

      Mie sano siul tai pittää sannoo teil kummallekki et mitee pikemmi lähettä kälppimää näilt sivuloilt nii se ompi teijä parhaaks
      Ymmärrätteks et mitä enemp pyäritte sivuloil nii pahheempaa jälkee teist tiäl kirjotellaa
      Miks työ ette ota mistää opikseen
      Tyä heität vua vet myllyy jos tiijätte et mitee sil tarkotettaa tai jos paremmi ymmärrättä
      Miks tyä sahaatto ommaa oksaa

      • Anonyymi

        2024-05-11 15:39:41
        Tässä on totisesti asiallinen kirjoitus.
        Lue nyt tämä kirjoitus tosissaan ajatuksella.
        Tässä on pelkkää asiaa. Hyvä ajatus tulee tässä kirjoituksessa totisesti hyvin esille.
        Olen aivan samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa.


    • Anonyymi

      Kun kukaan ei vieläkään ole todistanut/kertonut millä perusteilla muka jenna tai hänen äitinsä olisi täällä foorumeilla? Itse en ole kumpikaan. Edelleenkään perustelu tähän ei ole "koska me tiedämme" "lueppa näitä kommentteja" tms. Kumpaakaan tuskin kiinnostaisi tämmöiset foorumit, itse jos olisin julkkis niin silloin suomi24 foorumi olisi viimeinen paikka mihin menisin lukemaan kommentteja itsestäni. Täällä kun tuo ka. iq on varmaan miinuksella

      • Anonyymi

        Kuka poistaa satoja, satoja, satoja,satoja ja satoja kirjoituksia tuosta tyypistä. Kuka pystyi sulkemaan yli 10 Vauva. Fi avauksia?
        Ja kuka sulkee näitä Suomi24 avauksia?
        Miksi esität tuollaista jaaritusta, ihan samaa jaaritusta kuin sä älähetyksissäkin puliset. Lopeta jo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka poistaa satoja, satoja, satoja,satoja ja satoja kirjoituksia tuosta tyypistä. Kuka pystyi sulkemaan yli 10 Vauva. Fi avauksia?
        Ja kuka sulkee näitä Suomi24 avauksia?
        Miksi esität tuollaista jaaritusta, ihan samaa jaaritusta kuin sä älähetyksissäkin puliset. Lopeta jo!

        Minä en ole minä, minä en ole minä , minä en ole äiti, me ei olla mitään.
        Miksi jaksat vääntää, kun kaikki henkilöt jotka näitä kirjoituksia lukevat niin tietävä, että miten asiat juurikin menee.
        Koitahan nyt lopettaa jo.
        Minäkin olen näitä juttuja vaan sivusta seurannut ja olen hyvin vahvasti sitä mieltä että kannattaa lopettaa kaikki kirjoittelu näillä avauksilla.
        Miksi jatkaa tällaista koska tämä on todella huonoa toimintaa.


      • Anonyymi

        Ei tiäl tarvihe kennee totistaa mittä vaa ala sieki lukkoo nuit kirjotuksii
        Sii siul on totistus


      • Anonyymi

        2024-05-11 19:31:20
        Itse taas kirjoittaa, en minä , en minä ?
        Kyllä sinä juuri sinä kirjoitat tämänkin bluffin taas. Lopeta jo!


    • Anonyymi

      Miksi sahaat omaa oksaasi?
      Lopeta jo kirjoittelusi niin pääset paljon vähemmällä. Mikä on kun et ymmärrä asioita?

    • Anonyymi

      Kukahan on mahtanut poistaa 110 kirjoitusta taas?
      Juu en minä ainakaan juu juu etpä sinä.
      Ihan joku muu kirjoittaja poistaisi kirjoituksia?
      Kukaan muu täältä ei edes pysty poistamaan kirjoituksia.

      • Anonyymi

        Jepulist ja yksikään poistettu kirjoitus ei ole ollu sääntöje vastaisii ja se on sata varmaa.
        Miksi poistat kirjoituksii?


    • Anonyymi

      Jos ette daijjut ole ymmärtänyt myös suomi24 modet saattaa poistaa kirjoituksia?? Kun olettehan te aika ilkeitä niin ei ihmekkään. Vieläkään kukaan ei osannut todistaa/perustella että olisin joku jenna. Kertoo kaiken tämän palstan ihmisten älykkyydestä

    • Anonyymi

      Olipas huippu asu ja huipusti vedetty ennustaminen huomenta suomessa jennalta, ottakaa muut mallia.

      • Anonyymi

        Oma äiti kehuu tai onko itse likka? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 oma kehu taas 👃🏻👃🏻💩
        10:17:03
        Huippu on kaukana tuosta papattimatosta , hyi helvatti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oma äiti kehuu tai onko itse likka? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 oma kehu taas 👃🏻👃🏻💩
        10:17:03
        Huippu on kaukana tuosta papattimatosta , hyi helvatti.

        Nyt tuo jenna kirjoittaa seuraavia jankutuksiaan taas, kun keksi uusia sanoja kuten ;TODISTAA, PERUSTELLA, ARGUMENTTI ja miten kehtaa vielä väittää muuta mitä avauksilla kirjoitusten poistolaskurit kertovat.
        Kukaan muu ei ole poistanut Jenna Salmisesta kirjoituksia satoja , satoja, satoja ?? Lopeta lätinäsi.
        Älä lässytä muta kaikki osaavat täällä laskea, että mitä on 1+1 se on todellakin 2! Lopeta paspiiiiip jauhantaai jo!
        Häpeä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuo jenna kirjoittaa seuraavia jankutuksiaan taas, kun keksi uusia sanoja kuten ;TODISTAA, PERUSTELLA, ARGUMENTTI ja miten kehtaa vielä väittää muuta mitä avauksilla kirjoitusten poistolaskurit kertovat.
        Kukaan muu ei ole poistanut Jenna Salmisesta kirjoituksia satoja , satoja, satoja ?? Lopeta lätinäsi.
        Älä lässytä muta kaikki osaavat täällä laskea, että mitä on 1 1 se on todellakin 2! Lopeta paspiiiiip jauhantaai jo!
        Häpeä!

        Uusi sana Daijjut ja mikähän on seuraava sana taas. Jos on tynnyrissä kasvatettu niin sanat ovat sitten tämän näköisiä, valitettavasti.
        Kyllä, jo koulun penkillä on sinullekin opetettu nuo oikeat sanat varmaankin. Kertaus on opintojen äiti ja tule jo pois tynnyristä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tuo jenna kirjoittaa seuraavia jankutuksiaan taas, kun keksi uusia sanoja kuten ;TODISTAA, PERUSTELLA, ARGUMENTTI ja miten kehtaa vielä väittää muuta mitä avauksilla kirjoitusten poistolaskurit kertovat.
        Kukaan muu ei ole poistanut Jenna Salmisesta kirjoituksia satoja , satoja, satoja ?? Lopeta lätinäsi.
        Älä lässytä muta kaikki osaavat täällä laskea, että mitä on 1 1 se on todellakin 2! Lopeta paspiiiiip jauhantaai jo!
        Häpeä!

        Kertoi eilen, että nukkui 16 tuntia, ketä vois vähempää kiinnostaa?
        Ja tänään kertoi, että ei puhuta lapsivedestä vaan kuiva vesistä ja ha, he, haa ?
        Sanoit Lämpövettä mitä se on ja ketään ei kiinnosta sun uima-altaan lämpötilat ja ylipäätään ketä kiinnostaa sun altaas?
        Omintahdoin mitä se tarkoittaa?
        Pääsee uloskin ja miksi ei pääsisisisisi?


    • Anonyymi

      LOPETA jo JENNA !
      🥶🥶🥶

      • Anonyymi

        Juurikin näin lopeta jo ihmeessä.
        Miksi jatkat vaan ? Onko nautinnollista lukea itsestäsi näitä kirjoituksia?
        Mieti jo.


      • Anonyymi

        Henkitä, Henkitä?
        🗣


    • Anonyymi

      12.5. Sanoi, että mätsää hänen hameen värinsä, kartan kanssa , joo ekan kerran mätsäs hänen asu ja sekin vain väri.
      Ei ole vielä mätsänyt koon puolesta ja hameen pituuden puolesta.
      Ei mätsää.

    • Anonyymi

      Ota jo opiksesi niin kuin mainitsit sää lähetyksessä ,kun palautteesta puhuivat.
      Ota jo viimeinkin opiksesi noista kaikista 2 :ta kritiikistä.
      1 puheesi
      2 vaate valintasi.
      Siinä ne.

    • Anonyymi

      Kolme vuotta olet keikaroinut katsojille ja mitään muutosta et vaan saa aikaan?
      Tulee vaan päivä päivältä esiintymisesi pahemmaksi.
      Ota nyt opiksi nämä kritiikit.

      • Anonyymi

        Kerroit että palautetta tulee siitä, että heilut tai et heilu?
        Kyllä varmasti saat palautteita vaatetuksistasi ja tuosta puheen pulinasta.
        Älä kaunistele totuuksia?


    • Anonyymi

      Ootte te ihmeellisiä, kääntäkää jumalauta toiselle kanavalle jos noin paljon häiritsee yhden ihmisen esiintyminen. Aika ala-arvoista kiusata yhtä ihmistä joka esiintymisestä. Eihän kukaan normaali ihminen PUHU kirjakieltä, herätys nyt, se vasta kuulostaisikin typerältä. Hankkikaa elämä ja vähän iloa elämäänne :)

      • Anonyymi

        Pitää muuttua hänen jotta kaikki kirjoitukset loppuvat. Nyt muuttamaan noita 2 asiaa, ei se ole sen vaikeampaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää muuttua hänen jotta kaikki kirjoitukset loppuvat. Nyt muuttamaan noita 2 asiaa, ei se ole sen vaikeampaa.

        Täällä ei ketään kiusata vaan on annettu kritiikkiä ja aivan asiasta.
        Ota opiksesi vain sinä itse saat muutoksen aikaan.
        Käy katsomassa tyypin Maallittamista Pekka Poutaa ja Fräntiä. Nyt on kyllä käyty poistamassa nuo karmeimmat maalitukset.


    • Anonyymi

      Muut meteorol. Kyllä puhuvat kirjakieltä. Eivätkä ainakaan puhu mitään jaarituksia.
      Ja mitään murteita nuo muut eivät puhu ja se on hyvä…

      • Anonyymi

        Typerältä tuo puhe ainakin kuullostaa…
        Kyllä kirjakieli olisi paikallaan.


    • Anonyymi

      Onhan toi jenna legit paras metereologi, ei näistä muista oo mihinkään. Täysin hmv kamaa muut

      • Anonyymi

        Äiti & likka itse kehuvat itse itseään?
        💩💩💩💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti & likka itse kehuvat itse itseään?
        💩💩💩💩

        Jep/ itse pitää kehua itseään, kun muut pitää pohjanoteerauksena tota tyyppii…
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep/ itse pitää kehua itseään, kun muut pitää pohjanoteerauksena tota tyyppii…
        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Te 2 : si LOPETTAKAA JO.
        Vaikka miten te 2:si itseänne kehuutte niin eipä hätää, koska kaikki tietää tuon tyypin.


      • Anonyymi

        Äiti ja jennan sana nyt on
        Hmv, hmv?

        He yrittävät koukkia kaikkea P4skaa!


    • Anonyymi

      Ai on olemassa vain yksi oikea mielipide, Jennan pitää olla kaikkien mielestä ripulia? Kiusaamista? Ikärasismia?

      • Anonyymi

        Miksi jenna eit muuta noita kahta toimintaasi?
        Asialliset asusteet, eikä pullistella lihaksiaan.
        Ja
        Puhe asiallista ihan kuin kaikilla muilla meteorologeilla on?
        Niin kauan kirjoitukset jatkuvat, kun jatkat ala-arvoista toimintaasi. Tee äkkiä korjaavat liikkeesi.
        Sinun pitää itse tehdä muutokset.
        Miksi ärsytät ( jo 3 vuotta) olet ärsyttänyt katsojia?
        Ja lähetykset tehdään vain katsojia varten, eikä Jenna Salmista varten.

        Jos on lahopää, niin silloin toimii juuri näin.


      • Anonyymi

        01::16:25
        On taas aikaa ollut yöllä kirjoitella?

        Äiti kirjoitti taas jennan kanssa ihan ite tämänki kirjoitukse?
        Miks viel ihmettelette?
        🤪🤪🤪


      • Anonyymi

        Löylyä lissää, löylyä lissää….🎼🎹🥁🪘🎸🎤 , eikä se tunnu missää, niinkö?
        No kirjoitaha nyt muari hyvä vastaan taas?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löylyä lissää, löylyä lissää….🎼🎹🥁🪘🎸🎤 , eikä se tunnu missää, niinkö?
        No kirjoitaha nyt muari hyvä vastaan taas?

        Mahoto mite hyvvii siä immeisii ouva
        Pouva Pekka
        Aleeksi
        Mette
        Liisa
        Ei uo muis siä immeisil jakkoo.
        Ja ainoit ku luppailee meil kaikil aurinkoo ja lämmint yl 20 astet.
        Parraat ouva , muihe omp turha kitistel


    • Anonyymi

      Ootte te vaan sekaisin, miks kokoajan kirjoitatte vastauksia kuin yksi kirjoittaja täällä olisi Jenna tai hänen äitinsä. Menkää ihmiset oikeasti kouluun tai töihin jos elämässä ei ole muuta sisältöä kuin valittaminen metereologista. Kaikenlaisia vätyksiä sitä joutuu verorahoin elättää

      • Anonyymi

        Kukakohan muu poistaisi ja eipä se onnistuisikaan normi kirjoittajille, poistaa monta sataa kirjoitusta jenna Salmisesta?
        Te olette itse itsenne paljastaneet näillä teidän kahden kirjoituksillanne ja poistetuilla kirjoituksillanne.
        🤣
        Hyvin menee… 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukakohan muu poistaisi ja eipä se onnistuisikaan normi kirjoittajille, poistaa monta sataa kirjoitusta jenna Salmisesta?
        Te olette itse itsenne paljastaneet näillä teidän kahden kirjoituksillanne ja poistetuilla kirjoituksillanne.
        🤣
        Hyvin menee… 🤣

        Eipä ole likkaskaa erikoinen vaik on koulutettu?
        🤣🤣🤣🤣🤣🤪🤪🤪


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä ole likkaskaa erikoinen vaik on koulutettu?
        🤣🤣🤣🤣🤣🤪🤪🤪

        Juu ei näyt osaava etes puhhuu ja vuatettaa ihtees. Ja näit pittäis jo osat jokkaise iha ilma koulujakki. Jos piä on kunnos.


    • Anonyymi

      Ja sama setti jatkuu, vaaditaan että metereologi puhuu kirjakieltä ja sit itse kirjoitetaan puhekieltä. Minkä takia minä kannan tämmöisiä daijjuja verorahoilla

      • Anonyymi

        Äidin & likan kirjoitusta taas.
        Daijujjuja onko kiva sana,kun tätä käytätte toistuvasti?
        Tähän voisi kirjoittaa tuon parin käyttämät sanat, joista heidät tunnistetaan…
        Ha, ha, haaaaa…


      • Anonyymi

        Kuka on mahtanut poistaa Jenna Salmisesta 113 kirjoitusta?
        Ihan ite hän!


    • Anonyymi

      Liisa lenkkareissa ennustamassa säätä. Miten kehtaakin, jos palstan lempi metereologi tuon ois tehnyt, olisi syntynyt hirveä haloo.

      • Anonyymi

        Likka lopeta kalvaminen ja hanki sinäkin kunnon kengät.
        Joku kirjoittui sinun kengistä, että sinulla on navetta kengät.
        Ja Liisalla oli todella asiallinen asu ja juuri niihin valkoisiin housuihin sopivat lenkkarit! Liisa on todella ihastuttava meteorologi, joka on päässyt katsojien ❤️
        Likka sinulla ei ole kanttia arvostella muiden vaatteita. Katso peiliin oikein SuUREEN sellaiseen.
        Itselläsi on 6-7 numeroa liian pienet vaatteet ylläsi ja hameen pituuteen pitää lisätä joka hameseesi puolimetriä lisää pituutta. Ärsyttävä tyyppi sinä olet.
        Lopeta täällä kirjoittelusi ja jätä työsi televisiossa.
        Kirjoita vaan tota p4skaa niin kyllä saat vähän reilummalla kädellä vastustusta.
        Kerro kolleegalkesi suoraan hänen lenkkareistaan , ettei tarvii täällä asiaa puida.


    • Anonyymi

      Taidatte oikeasti olla verorahoin eläviä työttömiä kun noin myöhään kirjoittelette. Ja taidatte olla vaan kateellisia Jennalle, voi teitä raukkoja, hankkikaa elämä!

      • Anonyymi

        Miksi te kaksi herjaatte työttömiä ?
        Teiltä molemmilta törkeää käytöstä,
        ”MUTTA SITTEN”
        Kun lukee näitä teidät törky kirjoituksia lukee ,niin alkaa pahoinvointi heti.
        Sanotaan, että omena ei puusta kauaksi putoa. Ja tässäkin tuo sanonta on paikallaan.


    • Anonyymi

      Miksi poistit taas äsken kirjoittamani kirjoitukseni?
      Kirjoitan sen uudelleen nyt!

      • Anonyymi

        Kohta taas poistaa tämänkin kirjoituksen. Kun totuus rävähtää silmille, niin kirjoitus poistuu heti?


      • Anonyymi

        Älä poista kirjoituksia…


      • Anonyymi

        Juu , ei saa poistaa


    • Anonyymi

      Poliittisilla urilla on pikemmin ura ujoudessa takana ainaskin.

      • Anonyymi

        Mitäh? Poliittisilla urilla on pikemmin ura ujoudesta?
        Mitäh?
        Onneksi kanat eivät pääse politiikkaan .


    • Anonyymi

      Liisalla taas epäasiallinen vaatetus, ei tommoista voi päästää televisioon. Miksi palstan vanhat akat ei valita tästä, missä tasa-arvo?

      • Anonyymi

        Miksi sinä kehtaat kirjoittaa tollaista Paskaa 💩💩💩
        Liisalla on joka kerta erittäin asiallinen vaatetus joka ikinen kerta ja niin kauan kuin on ollut lähetyksissä!
        Kiitos Liisalle!


        ❤️


    • Anonyymi

      Olipas jenna taas kauniina eilen lähetyksissä, vielä kun metet ja liisat osaisivat pukeutua yhtä hyvin.

      • Anonyymi

        Jennan oma kirjoitus ja äiti taustalla?
        Omakehu haisee.
        Kukaan ei halua kehua tota ihme tyyppii, koska seuraavana on taas piukat, kiristävät, pullistelevat ja liian lyhyet asut yllään.

        Ei minkään näköinen likka ja nämä touhunsa näillä avauksilla laittaa hänet vielä alemmalle tasolle.


      • Anonyymi

        Miksi haukut jatkuvasti Metteä ja Liisa, kun kaikki muut heitä kehuvat!
        Miksi Sinä et voi sietää kolleegoitasi?


    • Anonyymi

      Lopettakaa jo ittenne kehumine.
      Aika sairast touhuu teil riittää.

    • Anonyymi

      Jenna jää kauaksi, noista todella ihanista meteorologeista, jotka ovat päässeet kaikkien muiden ( paitsi tuon inhoittavan kaksikon) SYDÄMIIN!
      Kiitos Liisa ja Mette…❤️❤️❤️

    • Anonyymi

      En voi sietää Jenna Salmista, koska on näyttelijä ja keikari.

      • Anonyymi

        Meitä on monia, jotka tuntevat samoin.
        Ei dikata tuota Jennaa.


    • Anonyymi

      Todella epäsopiva vaatetus metellä eilen, hyihyi. Miten tuommoinen on sallittu televiisiossa

      • Anonyymi

        Taitaa Jenna taas kirjoitella, taitaa olla kateellinen Mettelle???
        Mette on loistava ja säädylliset asusteet aina hällä!
        ❤️


    • Anonyymi

      Ja aika toxic haukkua toista lihavaksi, ja noloa anonyyminä haukkua toisia. Ette varmasti uskaltaisi päin naamaa sanoa mitään.

      • Anonyymi

        Miksi te kaksi valitatte kaikista mitä tuosta yhdestä ei tykätystä tyypistä kirjoitetaan. Lopettakaa ininänne.
        Mitä enemmän inisette ( te kaksi) niin sitä kovemmin vastaamme teille kahdelle.


      • Anonyymi

        Eipä uskalla tuo likkakaan sanoa nuo asiat päin naamaa noille kaikille joita haukkuu näillä kaikilla avauksilla (ANONYMINÄ ja TOXIC), mokomakin vellip……!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä uskalla tuo likkakaan sanoa nuo asiat päin naamaa noille kaikille joita haukkuu näillä kaikilla avauksilla (ANONYMINÄ ja TOXIC), mokomakin vellip……!

        Miksi haukuit Pekka Poutaa Suomi24 avauksilla järkyttävin kirjoituksin.
        Et pysty sanomaan Pekalle päin naamaa noita sanojasi käyttäen. Vaikka sinulla on siihen mahdollisuus?
        Anonyyminä ja Toxic on helppo kirjoittaa.
        Ja kukaan muu kuin sinä haukut Pekka Poutaa ja miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haukuit Pekka Poutaa Suomi24 avauksilla järkyttävin kirjoituksin.
        Et pysty sanomaan Pekalle päin naamaa noita sanojasi käyttäen. Vaikka sinulla on siihen mahdollisuus?
        Anonyyminä ja Toxic on helppo kirjoittaa.
        Ja kukaan muu kuin sinä haukut Pekka Poutaa ja miksi?

        Kuka poistaa jennasta kirjoituksia koko aika?
        158 poistettuja.


      • Anonyymi

        Eipä minusta täällä ole kirjoitusta, jossa olisi kirjoitettu ” Lihava” ei ole kukaan kirjoittanut tuota sanaa. Lueppa uudelleen,
        Ei ole tuota sanaa?
        🧐🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä minusta täällä ole kirjoitusta, jossa olisi kirjoitettu ” Lihava” ei ole kukaan kirjoittanut tuota sanaa. Lueppa uudelleen,
        Ei ole tuota sanaa?
        🧐🧐

        Ei ookkaa… tuota sannaa…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi haukuit Pekka Poutaa Suomi24 avauksilla järkyttävin kirjoituksin.
        Et pysty sanomaan Pekalle päin naamaa noita sanojasi käyttäen. Vaikka sinulla on siihen mahdollisuus?
        Anonyyminä ja Toxic on helppo kirjoittaa.
        Ja kukaan muu kuin sinä haukut Pekka Poutaa ja miksi?

        Niin kerro miksi haukuit, törkeää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kerro miksi haukuit, törkeää

        Joo ja sieltä on järkyttävimmät kirjoitukset ”JOKU ” käynyt poistamassa, mutta se ei ole Pekka uskon näin.


    • Anonyymi

      Todella törkeää kielenkäyttöä ja kiusaamista täällä vaihteeksi. On tainnut pullon korkkikin aueta työttömillä juopoilla kun saa mitää selvää sönkötyksistä? Legit menkää töihin älkääkä lorvailko minun maksamin verorahoin

      • Anonyymi

        Äiti sinä olet sairas narsistinen p4ska, mutta et pysty vaikuttamaan meihin muihin millään tapaa…
        Olet ilmeisesti ollut koko ikäsi päällepäsmäri ja kapteeni. Joka määrää ja provosoi kaikkia muita kansalaisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äiti sinä olet sairas narsistinen p4ska, mutta et pysty vaikuttamaan meihin muihin millään tapaa…
        Olet ilmeisesti ollut koko ikäsi päällepäsmäri ja kapteeni. Joka määrää ja provosoi kaikkia muita kansalaisia!

        Mad? Get mad brah


      • Anonyymi

        Taas Äiti ja tuo tunnistettu Likka haukkuvat työttömiä, miksi?
        Vaikka likallasi on toistaiseksi työtä, niin on todella onneton tyyppi. Kenkää likalle ja heti.


      • Anonyymi

        Törkeää kirjoittelua olet kirjoittanut ja haukkunut mm.
        Pekka Poutaa
        Tommy Fräntiä
        Kirsi Almia
        Anniina Valtosta
        Sinä kehtaat muita kirjoittajia haukkua törkeiksi kirjoittajiksi?
        Puhdista ekana oma pesäsi, ennen kuin tulet aukomaan päätäsi…
        🤕🤕🤕🤕


    • Anonyymi

      Onko jenna muuttanut nimensä modeksi???

    • Anonyymi

      Eipä ole enää tarvinnut katella tuota meteoriittiä. Onko siirtynyt muualle duuniin?
      🤙🤙🤙🤙
      On näkynyt nuo parhaat nais meteoriiti kuten ❤️Mette & ❤️Liisa!

    • Anonyymi

      Foliohatuilla taisi mennä tunteisiin

      • Anonyymi

        Äiti ja häne likkans on juur noit prkele foolihattui


    • Anonyymi

      Joko sille on näytetty OVEE?

    • Anonyymi

      Jos pystyy näin paljo poistamaa kirjoituksii?
      Nii luulis et olis helpompaa sulkee koko avaus.
      Kukkaa ei kaipaa näit avauksii, jote….

    Ketjusta on poistettu 248 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe