ylennetään vain reiluja suomalaisia, isänmaallisia ja luotettavia. Komunistimme (vasemmistoliitto ja n. 65 % demareita, sekä 55 % vihreitä) ajavat meitä sosialismin kurjuuteen eri keinoin. Varokaamme!
Emmekö opi kymmenistä valtioista, jotka ovat päässeet irti neukkujen holhouksesta ja miehityksestä! Tosin aina ne ottaa uusia alusmaita, kuten Gruusia, Tsetsenian ja niin eespäin. Kaikkialla valloitustouhut menossa. Jos ei saada juonimalla ja kiristämällä, pannaan aseet puhumaan ja akohta on taas uusi valtio, jossa puhutaan Venäjää ja jossa on Venäjän armeija ja PYSYY!
Mutta mitä! Suomikin vaikenaa ja kahdella kielellä!
Komunisteja ei saisi päästää esimiehiksi = VAARA
hirmuhallintoonko?
4
507
Vastaukset
- Plake
Uu älä viitsi pelotella!
- koko armeijaan
niin ei ole vaaraa että suomi joutuisi kommareiden käsiin.
Armeijaan pitäisi olla kokoomuspuolueen jäsenkirja, sekin useamman vuoden jäsenmaksut maksettuina.
Olin unohtaa papit he pääsevät kaikki ilman jäsenkirjaa.
Kyllä on turvallinen olo. - Suomalainen sosialisti
Kyllä siellä armeijassa tuli jonkinverran rautaa kerättyä kaulukseen.
- kirjoitus
Ei sosialisteja mihinkään valtiolliseen asemaan,
koskee myös SDP:tä kannattavia poliitikkoja.Teke-
vät tuhoa yhteiskunnalle enemmän kuin ovat raken-
tajia hyvinvoinnin eteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893328
- 623087
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802363
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402016- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil351563