Vesimies ja tunteet

haisuli

En käsitä mitä vesimiesmies tuntee minua kohtaan. Kun välillä haluaa nähdä ja välillä ei. Yleensä kun hän on humalassa hän haluaa nähdä. Kun kysyn häneltä mitä hän minun kohtaan tuntee niin hän sanoo ettei itekkään oikein tiedä! Mitä hittoa miten niin ei muka tiedä? Onko se niin vaikea sanoa ettei välitä minusta tai että välittää? Ollaan yli vuosi tunnettu ja samanlaista soutamista ja huopaamista ollut koko aika. Välillä hän saattaa olla oikeenkin vittumainen ja käskee minun painua ulos. Kun hän on vähän aikaa ollut hiljaa hän pyytää anteeksi ja ottaa syliin ja halailee. Sanoo ekaksi ettei halua enää nähdä ja vähän ajan päästä sanoo ettei tiedä haluaako nähdä. Alkaa mennä jotenkin jo hermot, kun hänen tunteistaan ei saa ollenkaan mitään selvää. Välillä niin ihana ja välillä taas täys ääliö, mutta silti niin rakas vesimiesmies.

59

13928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naisena samoin =)

      Vesimies tarvitsee omaa aikaa aika paljon... En ihmettelisi, vaikka vesimiehillä olisi omat asunnot (tai edes huoneet), joissa olla tiettyjä hetkiä ihan omassa rauhassa.

      Painostaminen on kamalinta mitä tiedän ja ripustautuminen. Haluan tulla, mennä ja olla ihan omassa tahdissani. Mikäli kumppani ei ymmärrä sitä, hän on väärä minulle. Vapauden kaipuu kasvaa iän myötä (ei tarkoita pettämistä tms.)... Välillä vaan tarvitsee omaa aikaa, ilman parisuhteen vaikeita rutiineja.

      Ns. ilkeyskin (lue: suorapuheisuus) kuuluu vesimiehille ja vesimiehen tunteet heittelevät, joten ei varmaan aina tiedäkään mitä tuntee sinua kohtaan.

      Suosittelen, ettet painosta tai ripustaudu... Silloin vesimiestä viedään toiseen suuntaan =)

    • Juu,myö ollaan tuollasii.Ja ihan oikeesti lausahdus:"mä en tiiä" on iha totta,ei myö aina iha oikeesti tiedetä mitä halutaan. Välillä halutaan enemmän,välillä vähemmän:)koita kestää,kyllä se sitten kun ei enää oikeesti tykkää niin lopettaa sen soutaamisen ja huopaamisen,sillo se sit oikeesti kaikkoaa,etkä nää sitä enää ku vahingossa!Nauti nyt ku vielä voit,ellei liikaa kiiri sun hermoja...

      • haisuli

        Kiitos vastauksista :) meillä on välillä pitkiä taukoja ettei nähdä ja viimeksi mies ehdotti itse että haluaisi tavata, mutta taas kerran humalassa. Tuntuu vaan välillä niin tyhmälle edes haaveilla meistä kunnon parisuhteessa, kun ei tiedä mitä toinen haluaa, että leikkiikö hän vaan minun kanssa.


      • Akilla
        haisuli kirjoitti:

        Kiitos vastauksista :) meillä on välillä pitkiä taukoja ettei nähdä ja viimeksi mies ehdotti itse että haluaisi tavata, mutta taas kerran humalassa. Tuntuu vaan välillä niin tyhmälle edes haaveilla meistä kunnon parisuhteessa, kun ei tiedä mitä toinen haluaa, että leikkiikö hän vaan minun kanssa.

        Kuulosti hauskalta, kun mainitsit että haaveilet teistä kunnon parisuhteessa. Itse veskarinaisena en nimittäin ole vielä moista urbaania legendaa tavoittanut. Minulle on jopa sanottu, ettei minun kanssani kerta kaikkiaan voi elää (pyh)! Tämä siis johtuu juuri tuosta aiempien kirjoittajien kertomasta soutamisesta ja huopaamisesta, vapauden kaipuusta ja muista "emmä tiiä" -liikkeistä.. =)

        Mutta jos jaksat malttaa, sinua voi odottaa hieno ja kokemuksellinen suhde veskarin kanssa! ;) Onnea eteenpäin!


      • haisuli
        Akilla kirjoitti:

        Kuulosti hauskalta, kun mainitsit että haaveilet teistä kunnon parisuhteessa. Itse veskarinaisena en nimittäin ole vielä moista urbaania legendaa tavoittanut. Minulle on jopa sanottu, ettei minun kanssani kerta kaikkiaan voi elää (pyh)! Tämä siis johtuu juuri tuosta aiempien kirjoittajien kertomasta soutamisesta ja huopaamisesta, vapauden kaipuusta ja muista "emmä tiiä" -liikkeistä.. =)

        Mutta jos jaksat malttaa, sinua voi odottaa hieno ja kokemuksellinen suhde veskarin kanssa! ;) Onnea eteenpäin!

        kiitos kiitos =) Kyllähän minä ainakin yritän jaksaa oottaa :) mutta tuntuu vaan niin toivottomalta!


    • vapaa äityli

      Hehheh, ihan ku oisit kuvaillu minua, vaikka olen naispuolinen veskari.
      Me tarttemme paljon omaa rauhaa, ja välillä tuntuu että liian tiiviit suhteet on katkastava pienellä tauolla.
      Mulla esim on ystävä, joka ärsyttää minua suunnattomasti koska nähdä pitäs joka pv tai ainakin viikko. Sille on maailmanloppu kun en aina jaksa vastailla sen soitteluihin ja viesteihin, ällöttää semmonen pommitus. Mitä enemmän se takertuu, sen kauemmas haluan siitä!! Silti hän on paras ystäväni.
      Miestä ei minulla ole juuri tämän takia, kokeilin avoliittoa mutta ei se sopinut.
      En minä osaa sanoa mikä meitä vesimiehiä vaivaa. Kehottaisin kuitenkin että annat poikaystäväsi olla kuin ei olisikaan. Kyllä se yhteyttä ottaa kun seura taas kelpaa. Jos inhoat semmosta soutamista ja huopaamista, ehkä kannattaa vaihtaa miestä ja merkkiä!
      Hyvää jatkoa nyt kuitenkin!! :)

      • haisuli

        Sanoit että poikaystävä, mutta just sitä se ei ole valitettavasti! ja kun kerran vuosi ollaan vaan sählätty niin alkaa jo ihmetyttää, että tunteekohan tuo mies ees mitään minua kohtaan, kun vastaus oli viimeksi hartioitten nyökyttely tai "en minä osaa sanoa" tai kokonaan hiljentyminen, kun menetin hermoni ja kyselin hänen tunteistaan. Tuntuu ettei hän todellakaan osaa puhua niistä tunteistaan jos niitä edes on. Välillä tuntuu että ne puuttuvat kokonaan. Ja juuri tuo esim. viestin laittaminen niin olen lopettanut sen melkein kokonaan kun ei hän yleensä vastaa. Eipähän ainakaan luulisi ahdistavan liika yhteyden otto.


      • vesimiehet
        haisuli kirjoitti:

        Sanoit että poikaystävä, mutta just sitä se ei ole valitettavasti! ja kun kerran vuosi ollaan vaan sählätty niin alkaa jo ihmetyttää, että tunteekohan tuo mies ees mitään minua kohtaan, kun vastaus oli viimeksi hartioitten nyökyttely tai "en minä osaa sanoa" tai kokonaan hiljentyminen, kun menetin hermoni ja kyselin hänen tunteistaan. Tuntuu ettei hän todellakaan osaa puhua niistä tunteistaan jos niitä edes on. Välillä tuntuu että ne puuttuvat kokonaan. Ja juuri tuo esim. viestin laittaminen niin olen lopettanut sen melkein kokonaan kun ei hän yleensä vastaa. Eipähän ainakaan luulisi ahdistavan liika yhteyden otto.

        Kuulostaa siis tosi tutulta..Tapailin vesimiesmiestä 8 kk ja kaikki tuo mitä kirjoitettu just noin.Varoituksen sanana voin sanoa et jos vesimies sanoo et se ei tiedä tunteistaan ni se todennäkösesti lopulta lähtee kokonaan ja täysin yhtäkkiä.Ja känniset puhelut ei noin yleensäkään merkkaa mitään.Ite olen jousimies ja aina aatellu et vesimies ja jousimies sopii mut en enää ajattele niin..oli liian vaikeeta ja monimutkasta..jatkuvasti joutu olla miettimäs et mitä sen veskarin päässä nyt pyörii..Toisena hetekenä toi kukkia ovelle tms. ja roisena kylmä ja etäinen ja/tai kuin itse piru!Vaikeeta.Ei enää ikinä vesimiestä!Kaverina vesimies tosi jees.


      • haisuli
        vesimiehet kirjoitti:

        Kuulostaa siis tosi tutulta..Tapailin vesimiesmiestä 8 kk ja kaikki tuo mitä kirjoitettu just noin.Varoituksen sanana voin sanoa et jos vesimies sanoo et se ei tiedä tunteistaan ni se todennäkösesti lopulta lähtee kokonaan ja täysin yhtäkkiä.Ja känniset puhelut ei noin yleensäkään merkkaa mitään.Ite olen jousimies ja aina aatellu et vesimies ja jousimies sopii mut en enää ajattele niin..oli liian vaikeeta ja monimutkasta..jatkuvasti joutu olla miettimäs et mitä sen veskarin päässä nyt pyörii..Toisena hetekenä toi kukkia ovelle tms. ja roisena kylmä ja etäinen ja/tai kuin itse piru!Vaikeeta.Ei enää ikinä vesimiestä!Kaverina vesimies tosi jees.

        Hänen kokonaan häviämiseen oon ollu varautuneena jo puoli vuotta mutta, jotenkin ihmeen kaupalla me aina päädytään samaan paikkaan/sänkyyn. Voi olla, että meidän edellinen tapaaminen oli kokonaan viimeinen tai sitten ei. Siihen olen jo yrittäny varautua ja hieman yrittänyt siirtyä elämässä eteenpäin, mutta silti ihana veskarimies mielessä kokoajan ja pieni toivon liekki palamassa.


      • vapaa äityli
        haisuli kirjoitti:

        Sanoit että poikaystävä, mutta just sitä se ei ole valitettavasti! ja kun kerran vuosi ollaan vaan sählätty niin alkaa jo ihmetyttää, että tunteekohan tuo mies ees mitään minua kohtaan, kun vastaus oli viimeksi hartioitten nyökyttely tai "en minä osaa sanoa" tai kokonaan hiljentyminen, kun menetin hermoni ja kyselin hänen tunteistaan. Tuntuu ettei hän todellakaan osaa puhua niistä tunteistaan jos niitä edes on. Välillä tuntuu että ne puuttuvat kokonaan. Ja juuri tuo esim. viestin laittaminen niin olen lopettanut sen melkein kokonaan kun ei hän yleensä vastaa. Eipähän ainakaan luulisi ahdistavan liika yhteyden otto.

        Helou taas! Sen nyt lohdutuksena sinulle sanon, että kyllä tämä vesimiesmies susta tykkää, koska välillä on sinun kanssa.
        Jos vesimiehellä ei ole MITÄÄN tunteita, se hylkää armotta eikä koske pitkällä tikullakaan, saati pidä MITÄÄN yhteyttä ikinä.
        Jos tämä veskari-mies on alta 3kymppinen vielä, niin tuskin hänellä onkaan vielä sen kummempaa tarvetta sitoutua. Kyllä hänellä jotain tunteita siellä pinnan alla varmaan on.. mutta romantiikka ei sovi vesimiehelle ja rakkaus saa jotenkin ahdistumaan, koska sehän tavallaan kahlitsee.
        EN MINÄ TIEDÄ, AARGH!!!!!


      • haisuli
        vapaa äityli kirjoitti:

        Helou taas! Sen nyt lohdutuksena sinulle sanon, että kyllä tämä vesimiesmies susta tykkää, koska välillä on sinun kanssa.
        Jos vesimiehellä ei ole MITÄÄN tunteita, se hylkää armotta eikä koske pitkällä tikullakaan, saati pidä MITÄÄN yhteyttä ikinä.
        Jos tämä veskari-mies on alta 3kymppinen vielä, niin tuskin hänellä onkaan vielä sen kummempaa tarvetta sitoutua. Kyllä hänellä jotain tunteita siellä pinnan alla varmaan on.. mutta romantiikka ei sovi vesimiehelle ja rakkaus saa jotenkin ahdistumaan, koska sehän tavallaan kahlitsee.
        EN MINÄ TIEDÄ, AARGH!!!!!

        Nähtiin tässä vähän aikaa sitten. oli ihanaa taas kerran hänen kanssaan :)Hän jopa hieman valotti hänen tuntemuksiaan ja vissiin hänellä jotain tunteita minua kohtaan on, mutta vaikeasti hän ne kyllä ilmaisia :D pienellä päänsisäisellä tulkinnalla niistä saattoi ymmärtää jopa jotain.


      • haisuli kirjoitti:

        Sanoit että poikaystävä, mutta just sitä se ei ole valitettavasti! ja kun kerran vuosi ollaan vaan sählätty niin alkaa jo ihmetyttää, että tunteekohan tuo mies ees mitään minua kohtaan, kun vastaus oli viimeksi hartioitten nyökyttely tai "en minä osaa sanoa" tai kokonaan hiljentyminen, kun menetin hermoni ja kyselin hänen tunteistaan. Tuntuu ettei hän todellakaan osaa puhua niistä tunteistaan jos niitä edes on. Välillä tuntuu että ne puuttuvat kokonaan. Ja juuri tuo esim. viestin laittaminen niin olen lopettanut sen melkein kokonaan kun ei hän yleensä vastaa. Eipähän ainakaan luulisi ahdistavan liika yhteyden otto.

        Voi neiti neiti,älä never ever kilahda veskarille,jos se ei suostu/pysty puhuun tunteistaan,jos et saa vastausta kysymykseen ollaanko vai eikö olla,haluatko vai etkö halua.Kilahdus,jankkaus,tivaaminen ja asiasta muputtaminen on pahinta mitä voit tehdä,siinä vaiheessa nimittäin veskari lyö liinat kiinni ja kääntyy kannoiltaan.Et saa enää sitäkää vähää vastauksia mitä aikasemmin! Kysy kauniisti,käytä kiertotieta,valitse sopiva tilanne,suunnittele kysymykset niin,että ne eivät kuulosta tivaamiselta,rauhoita itsesi ja odota!


      • haisuli
        eevuska kirjoitti:

        Voi neiti neiti,älä never ever kilahda veskarille,jos se ei suostu/pysty puhuun tunteistaan,jos et saa vastausta kysymykseen ollaanko vai eikö olla,haluatko vai etkö halua.Kilahdus,jankkaus,tivaaminen ja asiasta muputtaminen on pahinta mitä voit tehdä,siinä vaiheessa nimittäin veskari lyö liinat kiinni ja kääntyy kannoiltaan.Et saa enää sitäkää vähää vastauksia mitä aikasemmin! Kysy kauniisti,käytä kiertotieta,valitse sopiva tilanne,suunnittele kysymykset niin,että ne eivät kuulosta tivaamiselta,rauhoita itsesi ja odota!

        Ookkei kiitos neuvosta. Jospa tästä lähtien yritän olla jankuttamatta :D


      • tuota egoistia
        haisuli kirjoitti:

        Ookkei kiitos neuvosta. Jospa tästä lähtien yritän olla jankuttamatta :D

        Etkö huomaa että veskari pitää sinua liekassa. Unohda koko merkki. se ei vaan sulle sovi. Jos sinä haluat puhua tunteista, niin ne on sulle tärkeet ja jos toinen ei halua puhua, niin se ei kykene siihen nyt eikä myöhemminkään. Sellainen on kylmä ihminen.


      • black_____star__
        eevuska kirjoitti:

        Voi neiti neiti,älä never ever kilahda veskarille,jos se ei suostu/pysty puhuun tunteistaan,jos et saa vastausta kysymykseen ollaanko vai eikö olla,haluatko vai etkö halua.Kilahdus,jankkaus,tivaaminen ja asiasta muputtaminen on pahinta mitä voit tehdä,siinä vaiheessa nimittäin veskari lyö liinat kiinni ja kääntyy kannoiltaan.Et saa enää sitäkää vähää vastauksia mitä aikasemmin! Kysy kauniisti,käytä kiertotieta,valitse sopiva tilanne,suunnittele kysymykset niin,että ne eivät kuulosta tivaamiselta,rauhoita itsesi ja odota!

        Vesimies ei aina ihan oikeesti oo itekkään tunteistaansa varma, me ollana pohjimmiltamme maailman epävarmin merkki. Ja totta, meille ei kannata kilahtaa asiasta koska tosiaan, sitten me lakataan puhumasta tunteistamme ja mennään lukkoon, itselleni se oon äärimmäisen tuttua. Eli kun rauhassa annat sen tehdä päätöstään niin kyllä se oppii sen tietämään mitä sua kohtaan tuntee


      • riittää
        black_____star__ kirjoitti:

        Vesimies ei aina ihan oikeesti oo itekkään tunteistaansa varma, me ollana pohjimmiltamme maailman epävarmin merkki. Ja totta, meille ei kannata kilahtaa asiasta koska tosiaan, sitten me lakataan puhumasta tunteistamme ja mennään lukkoon, itselleni se oon äärimmäisen tuttua. Eli kun rauhassa annat sen tehdä päätöstään niin kyllä se oppii sen tietämään mitä sua kohtaan tuntee

        Niin sitä kuningasta saa odottaa ja palvoa ja miettiä mikä sille nyt tuli. En viitsi enää leikkiä sen kanssa. Heikko itsetunto ja luuloharhaisuus se teettää tuota. Vahvoille ei vesimies sovi. Ole vaan nöyrä ja pokkaa häntä ja sitten se luulee olevansa koko luomakunnan paras olio. Ja kaikki vaan siksi että sillä on heikko itsetunto.


      • Ittellinen
        riittää kirjoitti:

        Niin sitä kuningasta saa odottaa ja palvoa ja miettiä mikä sille nyt tuli. En viitsi enää leikkiä sen kanssa. Heikko itsetunto ja luuloharhaisuus se teettää tuota. Vahvoille ei vesimies sovi. Ole vaan nöyrä ja pokkaa häntä ja sitten se luulee olevansa koko luomakunnan paras olio. Ja kaikki vaan siksi että sillä on heikko itsetunto.

        Joo, vesimies pompottaa juuri noin. Ei mitään selvää eikä yksinkertaista. Ei edes normaalia! Vesimies tuntuu kavahtavan jo kysymystä, mitä kuuluu? Käsittämätöntä. Se panee toisen aivan mahdottomaan tilanteeseen. Mitä voin tehdä että hän ei tulkitse minua väärin. Yritin pitää puoliani ja oikoa luulojaan. Ja siinä sitä sitten olinkin, pompin juuri hänen todellisten ja kuviteltujenkin ajatustensa mukaan. Piti sillä tavoin otteessaan. Ei sellaista aikuinen itsellinen ihminen jaksa. Jos olisin osannut/voinut itseäni muuttamalla suhdettamme jatkaa, olisin sen tehnyt. Nyt nostin kädet pystyyn. Olin aivan neuvoton. Mutta oli se silti ihana kaikessa muussa!


      • riittää
        Ittellinen kirjoitti:

        Joo, vesimies pompottaa juuri noin. Ei mitään selvää eikä yksinkertaista. Ei edes normaalia! Vesimies tuntuu kavahtavan jo kysymystä, mitä kuuluu? Käsittämätöntä. Se panee toisen aivan mahdottomaan tilanteeseen. Mitä voin tehdä että hän ei tulkitse minua väärin. Yritin pitää puoliani ja oikoa luulojaan. Ja siinä sitä sitten olinkin, pompin juuri hänen todellisten ja kuviteltujenkin ajatustensa mukaan. Piti sillä tavoin otteessaan. Ei sellaista aikuinen itsellinen ihminen jaksa. Jos olisin osannut/voinut itseäni muuttamalla suhdettamme jatkaa, olisin sen tehnyt. Nyt nostin kädet pystyyn. Olin aivan neuvoton. Mutta oli se silti ihana kaikessa muussa!

        Tiedossa oli meillä asunnonvaihto ja yllätyksenä en muuttanutkaan mukana. Annoin hänen maistaa omaa lääkettään, ja siitä otti nokkiinsa. Oppilas voitti opettajansa.


    • Marielle82

      1) Minkä ikäinen kyseinen vesimiesmies on?
      2) Mikä itse olet horoskooppimerkiltäsi?

      Tuo kuulostaa tutulta. Kuten kaikkien muidenkin kommentit kirjoitukseesi.

      Olen seurustellut kerran kauriin kans joka ei tiennyt mitä tuntee ja silloin lähdin.

      Jos itse alan seurustella niin varma pitää olla. Ehkä siinä syy miksi et saa tyhjentävää vastausta tunteista kyseiseltä mieheltä. Hän etsii vielä itseään ja sitä mitä elämältä haluaa.

      Inhoan liikaa ripustautumista ja vaikka haluankin sitoutua pysyvästi niin kumppanin pitää olla juuri se oikea, mies joka vie jalat alta, on rehellinen ja luotettava, mutta sopivan menevä ja joka antaa mulle tilaa silloin ku sitä haluan eikä vaadi liikaa (onneksi moisen löytymistä ei tartte enää miettiä :)).

      Jos et jaksa odotella ja soutaa ja huopailla niin kannattaa ottaa vähän enempi etäisyyttä ja pistää homma kokonaan kaveripohjalle vähäksi aikaa. Jos se jotain auttaisi :)

      • haisuli

        Mies on 24 ja itse olen kauris vuoden häntä nuorempi.


      • Marielle82
        haisuli kirjoitti:

        Mies on 24 ja itse olen kauris vuoden häntä nuorempi.

        Tunnen useamman kauriin joten se että haluat olla välitön ja tietää missä mennään on sulle ihan horoskooppimerkin omaista :) Tosin multa ei kauris löydy kuin venuksesta, mutta samalla asenteella kyllä oon kuin sinä.

        Oinas- ystäväni seurustelee, siis viimein seurustelee miehensä kans, ja minun ja hänen mies poikkeaa toisistaan aika lailla vaikka vesimiehiä kumpikin ovat. Minun mieheni on 33 ja on myöntänyt olleensa muutama vuosi takaperin erilainen kuin nyt sitoutumisen osalta. Ystäväni mies on 27. Heillä se oli aluksi soutamista ja huopaamista ja vaikka vakava suhde onkin varmistunut niin tunteista kyseisellä miehellä on vaikea puhua. Muutenkin kyllä aika ympäripyöreä mutta on tehnyt selväksi että kiinnostaa.

        Tällä palstalla näitä juttuja lukiessani oon niin usein törmännyt tähän vesimiehen sitoutumiseen ja siihen missä iässä he alkavat ajatella vakiintumista oon tullu siihen tulokseen, että miehet eivät ajattele/halua/ovat vaikeasti tavoiteltavia tuonne 30 ikävuoteen asti. Naiset taas ovat omaa vapautta ja aikaa kaipaavia aina, ja joko haluavat sitoutua iästä huolimatta tai sitten eivät ollenkaan :D 2 ääripäätä ja miehet siinä keskellä :)


      • kakara vielä
        haisuli kirjoitti:

        Mies on 24 ja itse olen kauris vuoden häntä nuorempi.

        Ei ihme että tunteitsta ei tiedä, eikä tarviikaan. Oikea ikä on vielä edessä. Älä väännä tuota väkisin. Tuskin olet itsekään varma tunteistasi, ehkä olet vaan hurmiossa. Se on eri asia kuin oikea tunne.


    • vesimies miehestä

      Itselläni on hyvinkin samankaltainen tarina. Olen kauris ja mies on veskari. Olemme harrastaneet hyvinkin saman tyylistä suhdetta, kuten tekin. Nyt lopulta melkein vuoden jahkailun jälkeen otin asian puheeksi. Kävi ilmi, että mies on hyvinkin epävarma. Häntä pelottaa, että tämä suhde toistaisi hänen edellistä suhdettaan, jolloin hänen tunteensa ovat myös epävarmat. Hänellä on jo kuitenkin ikää karttunut sen verran, että hän tahtoisi sen oikein ihmisen jo löytää rinnalleen. Omat tunteeni ovat varmat, ja vaikka myös minulta löytyy näitä menneisyyden peikkoja..olen valmis yrittämään. Suhde näyttää kuitenkin melko toivottomalta miehen jahkaillessa, en nimittäin millään saa häntä luottamaan meihin. Enhän toki mitään voi varmaksi luvata, mutta ei voi hänkään. Kunpa tähän olisi olemassa jokin neuvo, jota voisi noudattaa? Ommistaisimpa kristallipallon, jotta voisin ennustaa tulevaisuutta.

      Pahinta on, kun joutuu luopumaan ihmisestä, joka saa perhoset vatsaan,polvet notkahtamaan..ja olon pelottavan hyväksi.

      • haisuli

        Eipä oo taas herrasta pariin viikkoon mitään kuulunu. Alkaa taas ärsyttää. Ja ite oon niin itsepäinen, etten ota kyllä yhteyttä, et ottakoot ite yhteyttä jos kiinnostaa, kun hän minun tunteet kyllä tietää eikä ne miksikään muutu.


      • haisuli kirjoitti:

        Eipä oo taas herrasta pariin viikkoon mitään kuulunu. Alkaa taas ärsyttää. Ja ite oon niin itsepäinen, etten ota kyllä yhteyttä, et ottakoot ite yhteyttä jos kiinnostaa, kun hän minun tunteet kyllä tietää eikä ne miksikään muutu.

        Tiiätkö,et myö ollaan kans niin itepäisiä,et en soita,jos toinen ei soita.Minähän en ota ensiksi yhteyttä.Sun on tehtävä se,muuten vartoot loppu elämäs.


      • haisuli
        eevuska kirjoitti:

        Tiiätkö,et myö ollaan kans niin itepäisiä,et en soita,jos toinen ei soita.Minähän en ota ensiksi yhteyttä.Sun on tehtävä se,muuten vartoot loppu elämäs.

        Niin no sen oon huomannu, että yleensä minä oon se, joka ottaa yhteyttä, mutta pari viime kertaa hän on ite ottanu eka yhteyttä :) kaksi itsepäisyyttä niin siitä lopulta ei seuraa yhtään mitään ja kumpikaan ei ota yhteyttä.


      • tosiaan..
        eevuska kirjoitti:

        Tiiätkö,et myö ollaan kans niin itepäisiä,et en soita,jos toinen ei soita.Minähän en ota ensiksi yhteyttä.Sun on tehtävä se,muuten vartoot loppu elämäs.

        ja totta tuo mitä sanoit.. ite kans vesimies(n) ja rupee tympiin kun ite pitäis olla ottamas yhteyttä kun toinen ei, sit lopahtaa koko homma kun en todellakaan jaksa/halua kinuta keltään yhtään mitään..


    • c-n

      On ollut mielenkiintoista seurata keskusteluanne..

      Merkkien yhteensopivuudesta keskustellaan ja ne toki kiinnostaa, jos olet vähääkään tutustunut astrologian maailmaan.
      Ja ihmisten väliset suhteet ovat aina jotenkin "tapetilla".. juuri se tätä maailmaa pitäisi pyörittää.. ;) eikä raha ja maallinen mammona.

      Tunnen, että itselleni vesimies-energia on tuttua; olen kauris, nousu-kauris, venus veskari, mars härkä ja kuu kalat.. Kaipaan vapaata, mutta myös luottamuksellista suhdetta. Ahdistun, jos minua pommitetaan yhteydenotoilla - varsinkin, jos en ole "niin" kiinnostunut. Onnekseni osaan nykyään jo ottaa etäisyyttä mm. kännykkään.

      Nämä parisuhde-asiathan pitää kuitenkin aina itse kokea.. Itse olin naimisissa (7-kertaisen!!!) neitsyt-miehen kanssa ja se suhde opetti kyllä huomaamaan sen, että kriittisyys on aina suhteellista :).. ja liika sellainen kamalaa!
      (puolin ja toisin).

      Elämän varrella olen huomannut, että tiettyinä
      aikoina "kaipaan"/"vedän puoleeni" samantyyppistä energiaa. Energiat tietysti vaihtelevat.. :)

      Tällä hetkellä; olen tekemisissä kahden vesimies-miehen kanssa. 1) on 4-vuoden takainen "ystävä", jonka kanssa "harjoittelimme" joskus seurustelua 1 kk:n ja sen jälkeen pelkkää ystävää.. - Näemme harvoin, mutta aina - kun näemme hän selvästi nauttii yhteisistä keskusteluistamme. Jos ollaan oltu esim. baarissa, hän seuraa perässä ja etsii minut aina käsiinsä juttua jatkaakseen! Jos naisihmisenä olen joskus tarvinnut apua jossain "miehisessä" asiassa, hän on aina rientänyt pyynnöstä paikalle ja työ on tullut hoidettua.
      Tapasimme pitkästä aikaa taas viikko sitten ja tuntuu siltä, että tämä veskarimies on kasvanut henkisesti ja paljon tämän 4:n vuoden sisällä. Mielenkiintoista nähdä, seuraako tästä vielä jotain suurempaa.. En odota kuitenkaan turhia, vaan elän elämääni normaalisti päivä kerrallaan.
      2) tämä toinen veskarimies on alle kolmikymppinen tyypillinen, kiehtova, vapautta rakastava, originelli.. Tapasin hänet viime kesänä pariin otteeseen festareilla ja näimme viimeksi pari pv sitten. Miten onkaan kiehtovaa huomata heissä samankaltaisuutta. (ensimmäinen yli 30v. ja toinen reippaasti alle sen.)

      Huom. en pidä kahta miestä yht`aikaa, vaan pidän "ovet auki.." olenhan tällä hetkellä sinkku :)

      Olin kuitenkin iloisesti yllättynyt tämän vanhemman veskarimiehen kohtaamisesta. Tuntuu jopa siltä, että voisihan sitä alkaa olla yhdessä, mutta sillä "omalla rytmillä" ja tavalla - ei yhteiskunnan normikaavalla.. :)

      • fisu¤¤

        niin on ollu mielenkiintoista seurata tätä keskustelua.. Itse olen ollu naimisissa 14 vuotta
        vetskari miehen kanssa (itse kalat).. Ja kyllä se
        vetskari osaa olla niin.. raivostuttava välillä..
        tuntuu että ei kato kuin omaan napaansa.. mutta
        kyllä se osaa olla todella ihanakin.. Eihän tässä
        muuten näin kauan ois yhessä oltu.. Mut sanotaan
        että ei ole ollu helppoa.. Mutta on ollu tosi "rikastuttavaakin".. Vetskari on niin erilainen kuin muut.. Tuntuu todellakin joskun et
        toinen on tunnevammanen.. No, mut ei siitä pääse yli eikä ympäri.. yhdessä ollaan ja luultavasti
        pysytäänki läpi elämän.. Ja se mikä on "hassua" niin tuntuu et vetskaria ei todellakaan haittaa se et meidän tunne "elämykset" ei puhalla aina yhteen hiileen.. Tiedän et hän rakastaa mua ja hän varmaanki näkee ja olen myös sanonu nätisti (olen vuosien varella oppinu et nätisti puhutaan ja ei painosteta...) et haluan enemmän hellyyttä, seksiä ja yleensäkin yhteistä puuhaa.. Ja toinen ymmärtää sen mut ei tee mitään
        asioitten eteen... :( Tsemppiä kaikille jotka elää vetskareittenkaa..


    • minä ainakin

      Veskarin tunne-elämää pystyy selvittämään sillä että annat vain niin paljon kuin saat. Et yhtään enempää. Se on minun periaate. ´jos sinä niin minäkin´. Tosin voi kestää kauankin kunnes veskari sen tajuaa, kun se ei ole niitä kaikkein tunneälyisimpiä merkkejä. Osasi kuitenkin kysyä viimein, että eikö meidän välillä ole enää mitään. Sanoin kylmästi, että ei ole. Se kyllä pani veskerin ajattelemaan, mutta nyt se on myöhäistä. Meidän välillä ei ole enää mitään.

      • Hyvä,oikein teit.OLisit vaan menettäny mielenterveytes! Mutta,voit varautua siihen,että tämä mies ottaa vielä kerran yhteyttä,veskarin luonteelle ei anna periks se,että hänet jätetään....


      • Minä ainakin
        eevuska kirjoitti:

        Hyvä,oikein teit.OLisit vaan menettäny mielenterveytes! Mutta,voit varautua siihen,että tämä mies ottaa vielä kerran yhteyttä,veskarin luonteelle ei anna periks se,että hänet jätetään....

        Joo mutta mun tie on toinen eikä kukaan varasta aikaani eikä elämääni.


      • Usko
        Minä ainakin kirjoitti:

        Joo mutta mun tie on toinen eikä kukaan varasta aikaani eikä elämääni.

        Vesimies mies on kyllä aika erikoinen.Minullekin kumppani ilmoitti,että haluaa pysyä poikamiehenä.No minä olen vetännyt sittä johtopäätökseni ja alkanut katsella uutta miestä,jonka hellanvartijaksi pääsisin.
        Olkoon vesimies yksinään,koska ei osaa kunnon naista arvostaa.
        Kaksi vuotta onkin minulle jo vittuillut milloin mistäkin.viimeksi taisi olla,kun katselin TV.stä väärää kanavaa ja luin jotakin juorulehteä.
        Koko ajan kieltää käymästä mm. näillä sivuilla,mutta minua ei miehet kieltele.Kummallisia.
        Seksiä pitää kerjätä.Saan häneltä noin kerran kuukaudessa parin minuutin ajan.Arvatkaa vain saanko.kysyy vielä,miksi en saa.en viitsi edes teeskennellä.Olen yrittänyt opettaa,mistä kannattaisi yrittää kosketella,mutta ei..seuraavalla kerralla on jo unohdettu.
        Hyvästi vesimies mies.


      • on niin..
        Usko kirjoitti:

        Vesimies mies on kyllä aika erikoinen.Minullekin kumppani ilmoitti,että haluaa pysyä poikamiehenä.No minä olen vetännyt sittä johtopäätökseni ja alkanut katsella uutta miestä,jonka hellanvartijaksi pääsisin.
        Olkoon vesimies yksinään,koska ei osaa kunnon naista arvostaa.
        Kaksi vuotta onkin minulle jo vittuillut milloin mistäkin.viimeksi taisi olla,kun katselin TV.stä väärää kanavaa ja luin jotakin juorulehteä.
        Koko ajan kieltää käymästä mm. näillä sivuilla,mutta minua ei miehet kieltele.Kummallisia.
        Seksiä pitää kerjätä.Saan häneltä noin kerran kuukaudessa parin minuutin ajan.Arvatkaa vain saanko.kysyy vielä,miksi en saa.en viitsi edes teeskennellä.Olen yrittänyt opettaa,mistä kannattaisi yrittää kosketella,mutta ei..seuraavalla kerralla on jo unohdettu.
        Hyvästi vesimies mies.

        tuttua!!!!! Ihan kuin oisit omasta miehestäni kertonu...


      • Marielle82
        Usko kirjoitti:

        Vesimies mies on kyllä aika erikoinen.Minullekin kumppani ilmoitti,että haluaa pysyä poikamiehenä.No minä olen vetännyt sittä johtopäätökseni ja alkanut katsella uutta miestä,jonka hellanvartijaksi pääsisin.
        Olkoon vesimies yksinään,koska ei osaa kunnon naista arvostaa.
        Kaksi vuotta onkin minulle jo vittuillut milloin mistäkin.viimeksi taisi olla,kun katselin TV.stä väärää kanavaa ja luin jotakin juorulehteä.
        Koko ajan kieltää käymästä mm. näillä sivuilla,mutta minua ei miehet kieltele.Kummallisia.
        Seksiä pitää kerjätä.Saan häneltä noin kerran kuukaudessa parin minuutin ajan.Arvatkaa vain saanko.kysyy vielä,miksi en saa.en viitsi edes teeskennellä.Olen yrittänyt opettaa,mistä kannattaisi yrittää kosketella,mutta ei..seuraavalla kerralla on jo unohdettu.
        Hyvästi vesimies mies.

        Minun mieheni taas ei ole mitään mitä tässä kirjoituksessa oli sanottu. Ja hän on vesimies. Aivan ihana mies onkin, ottaa aina huomioon, ei valita eikä riitele mistään, kaikki asiat keskustellaan.

        Oma kultani seurusteli aikanaan 10v neitsyt naisen kans joka otti irti minkä miehestä rahallisesti sai, lähti toisen miehen matkaan heti ku koulut oli loppu ja paperit taskussa. Tyhjensipä vielä mieheltä kämpänkin sillon ku tämä oli töissä. Pitäiskö minun nyt tuomita kaikki neitsyt naiset alimpaan helvettiin yhden ihmisen takia?

        Parisuhteen päättymiseen on aina kaksi syyllistä (nyt puhutaan siis normaaleista parisuhteista eikä niistä joissa jompi kumpi on erehtynyt seurustelemaan henkisesti häiriintyneen kans). Joskus ongelmat kahden ihmisen välillä on niin suuret ettei niitä kannata edes yrittää korjata. Ja jos katkeruus pääsee tarpeeksi pitkälle niin rumaa jälkeä tulee.

        Se millainen joku on yhdessä suhteessa, ei tarkoita, että hän olisi samanlainen toisessa. Jotkut ihmiset on niin epäsopivia toisilleen että vain negatiiviset puolet tulee esiin ja siinä vaiheessa kannattaa miettiä onko suhde yhdessäsinnittelyn vaivan arvoinen.


    • Simba

      en ole koskaan uskonut että jollain voisi olla yhtä hankalaa kuin minulla, mutta näköjään voi, niillä jotka ovat myös tavanneet välillä niin ihanan vesimiesmiehen. (: välillä kaikki on täydellistä ja välillä kuin helvetissä! soudettu mekin ollaan kohta vuosi ja tuntuu että mikään ei edisty, mutta kun katsoo taakseen huomaa että ei ole enää samassa pisteessä mistä on vsimiehen kanssa lähtenyt.. huhhuh, miksi vesimiehet ovat niin helvetin hankalia? ja ovatko he tosiaan sen arvoisia että tällasita kannattaa katsella?, sitä olen jo pitkään miettinyt ja silti vain pysynyt vesimieheni rinnalla vaikeimpinakin hetkinä! koska luulen että en voisi elää ilman häntä, tai ei se ainakaan helppoa tulisi olemaan.

      • ihan

        sama homma.. tai olen ollu vesimiesmieheni kans jo 14 vuotta.. Kyllä siihen on mahtunuki vaik mitä.. ollaan oltu erossaki kaks kertaa mut eipä me toisistamme päästä yli eikä ympäri.. olen myös ajatellu et ei kellään muulla voi "tällästä"
        olla.. kai sitä on vähän "latvasta laho" kun jaksaa moista.. ei sitä vois kuvitella et erois lopullisesti vaik kyllhän se joskus houkuttaa..


      • haisuli

        niin samaa haluaisin minäkin kysyä, että miksi he ovat niin helvetin hankalia? :) ei niitten ajatusmaailmaa voi edes käsittää niin outoa sakkia ovat! ja se tunteiden ilmaiseminen on vissiin todella vaikeaa tai niitä ei edes ole :D


      • haisuli
        ihan kirjoitti:

        sama homma.. tai olen ollu vesimiesmieheni kans jo 14 vuotta.. Kyllä siihen on mahtunuki vaik mitä.. ollaan oltu erossaki kaks kertaa mut eipä me toisistamme päästä yli eikä ympäri.. olen myös ajatellu et ei kellään muulla voi "tällästä"
        olla.. kai sitä on vähän "latvasta laho" kun jaksaa moista.. ei sitä vois kuvitella et erois lopullisesti vaik kyllhän se joskus houkuttaa..

        Joo todellakin tunnen olevani välillä "latvasta laho" :D tai sit hän saa minun pään lahoamaan kujeillaan ja käyttäytymisellään!


      • Simba
        haisuli kirjoitti:

        niin samaa haluaisin minäkin kysyä, että miksi he ovat niin helvetin hankalia? :) ei niitten ajatusmaailmaa voi edes käsittää niin outoa sakkia ovat! ja se tunteiden ilmaiseminen on vissiin todella vaikeaa tai niitä ei edes ole :D

        joo eihän sitä käsitäkkään mitä veskareiden päässä oikeen liikkuu, kummaa sakkia, mutta silti niin ihania(: joo ja mitään nättiä on tuskin odotettavissa vesimiesmiehen suusta, eivätkö he tosiaan osaa ilmaista tunteita? vai onko kysy pelosta, ujoudesta? kerran elämässäni olen kuullut veskarin suusta jotain nätti ja sekin vaati paljon työtä> ;) jänniä tapauksia.


      • haisuli
        Simba kirjoitti:

        joo eihän sitä käsitäkkään mitä veskareiden päässä oikeen liikkuu, kummaa sakkia, mutta silti niin ihania(: joo ja mitään nättiä on tuskin odotettavissa vesimiesmiehen suusta, eivätkö he tosiaan osaa ilmaista tunteita? vai onko kysy pelosta, ujoudesta? kerran elämässäni olen kuullut veskarin suusta jotain nätti ja sekin vaati paljon työtä> ;) jänniä tapauksia.

        Humalassa ei ainakaan ujoja olla (kuka nyt olisikaan), mutta selvinpäin ollaan sitten ujoja tai sitten en tiiä eikö kiinnosta vai mikä?!! muutaman kerran minäkin olen kuullut nättiä puhetta, mutta tuntuu etten sitäkään osannu ottaa todesta :D


      • Simba
        haisuli kirjoitti:

        Humalassa ei ainakaan ujoja olla (kuka nyt olisikaan), mutta selvinpäin ollaan sitten ujoja tai sitten en tiiä eikö kiinnosta vai mikä?!! muutaman kerran minäkin olen kuullut nättiä puhetta, mutta tuntuu etten sitäkään osannu ottaa todesta :D

        niin humalassa kaikki on ihan toisin, veskaritkin uskaltavat päästää suustaan jotain nättiä (: vaikea se on ottaa oikeastaan todesta jos yleensä on tapana vain pilailla. olen huomannut myös sen että vesimiehen kanssa on vaikea sopia mitään, esim. tapaamista ym. he eivät ehkä tykkää etukäteen suunnitelluista aikatauluista!


      • timoteusXVI
        Simba kirjoitti:

        niin humalassa kaikki on ihan toisin, veskaritkin uskaltavat päästää suustaan jotain nättiä (: vaikea se on ottaa oikeastaan todesta jos yleensä on tapana vain pilailla. olen huomannut myös sen että vesimiehen kanssa on vaikea sopia mitään, esim. tapaamista ym. he eivät ehkä tykkää etukäteen suunnitelluista aikatauluista!

        Itse olen siis vesimiesmies. Ja vaikeaa se on mitään nättiä sanoa, mutta silloin kun sen saa sanottua niin sitä todellakin tarkoitamme, jos sitä ei silloin osaa ottaa todesta niin seuraavaa kertaa ei ehkä tule.
        Ja tuosta tapaamisten yms. sopimisesta, itse ainakin haluan että aikataulu siihen että missä miten jne on tarkasti sovittu ja että siitä ei luisteta tippaakaan, mutta sen jälkeen pitää mennä vähän niinkuin tilanteen mukaan, ikään kuin että jonkinlainen tavoite on olemassa mutta sitä kohden ei pyritä suoraviivaisesti vaan tuulteen mukaan kuin purjeveneellä, sillä tavoin se ei ole väkinäistä vaan rennon mukavaa. Vesimies pitää aina kokonaisuuden hallussaan ja haluaa tietää missä mennään, täten voi välillä suunnata vaikka päinvastaiseen suuntaan koska se sattuu sopimaan tilanteeseen, tätä ei muut oikein koskaan pysty ymmärtämään. :)


      • Leijonatar74
        Simba kirjoitti:

        niin humalassa kaikki on ihan toisin, veskaritkin uskaltavat päästää suustaan jotain nättiä (: vaikea se on ottaa oikeastaan todesta jos yleensä on tapana vain pilailla. olen huomannut myös sen että vesimiehen kanssa on vaikea sopia mitään, esim. tapaamista ym. he eivät ehkä tykkää etukäteen suunnitelluista aikatauluista!

        Mieluiten päivää ennen on kysyttävä. Muuten voi olla,että peruttavat. Sitten voivat sanoa, että voi kun tekisi mieli tavata, mutta eivät suoraan kysy,että tavattaisko!? Noniin..asiat selvenee tässä minulle kun kaikkea tätä luen. Kaverit ihmettelee, että miksi minun naisena pitää aina ottaa ensi aloitteen? -Itse olen kuitenkin niin oma-alotteinen, että en nyt välitä jos nyt vain haluaa tavata. Sanoopa selvinkinpäin,että tykkää. Ja meidän merkit on vastakohtia..heh.


    • picheron

      Vesimieheen sopii sama sanonta kuin viiniin. Viini ja naiset on nautittava nuorina. Vesimies on kuin vanha viini ja vanhetessaan vaan happanee ja tulee yrmeämmäksi. Kaikessa on jotain vialla. Onko siihen sitten se saturnus hallitsijaplaneettana syynä. Niillä sitä paitsi on negatiivinen kuva itsestään ja siksi ne härnää muita ja luulevat olevansa parempia (näkijöitä) kuin muut.

      • mutta

        viini paranee vanhetessaan kuten myös me vesimiesnaiset. Lämpöä ja tunnetta tulee enempi kehiin, turha touhotus unohtuu, ainakin minulla. Tai en tiedä kaikista....nimittäin tuli mieleen heti kaksi vanhaa erakkovesimiesnaista, mutta miksi ne on erakoita....????


      • picheron
        mutta kirjoitti:

        viini paranee vanhetessaan kuten myös me vesimiesnaiset. Lämpöä ja tunnetta tulee enempi kehiin, turha touhotus unohtuu, ainakin minulla. Tai en tiedä kaikista....nimittäin tuli mieleen heti kaksi vanhaa erakkovesimiesnaista, mutta miksi ne on erakoita....????

        En usko, että ihminen muuttuu itsestään. Muutoksen aiheuttaa elämänkokemukset ja kanssaihmiset eli siis ympäristö. Jotkut oppivat tuntemaan itseään elämänsä aikana paremmin ja ikävä kyllä monet eivät opi koskaan. Monille kuitenkin tuntuu olevan hyve se luonne, epäsovinnainenkin, mikä sillä hetkellä on ihan merkistä riippumatta. Muuttuminen on pikemminkin seurausta sisäisen kontrollin kasvusta. Sosiaalinen kanssakäyminen taas vaatii toisten ihmisten huomioonottamista. Hyvä esimerkki muuttumisesta (kasvamisesta) on Mannerheim. Hänestä kasvoi Mannerheim, ei hän ollut sitä kuten hänenkin elämästään kertovat kirjat osoittavat.


      • vesimieheen
        picheron kirjoitti:

        En usko, että ihminen muuttuu itsestään. Muutoksen aiheuttaa elämänkokemukset ja kanssaihmiset eli siis ympäristö. Jotkut oppivat tuntemaan itseään elämänsä aikana paremmin ja ikävä kyllä monet eivät opi koskaan. Monille kuitenkin tuntuu olevan hyve se luonne, epäsovinnainenkin, mikä sillä hetkellä on ihan merkistä riippumatta. Muuttuminen on pikemminkin seurausta sisäisen kontrollin kasvusta. Sosiaalinen kanssakäyminen taas vaatii toisten ihmisten huomioonottamista. Hyvä esimerkki muuttumisesta (kasvamisesta) on Mannerheim. Hänestä kasvoi Mannerheim, ei hän ollut sitä kuten hänenkin elämästään kertovat kirjat osoittavat.

        ja kamalaa soutamista ja huopaamista tämä on kun ei miehestä ota selvää... joka kolmas viikko nähdään ja arvatkaa ottaako kaaliin.. muutaman kuukauden ollaan jo tunnettu mutta vieläkään en ole oikein selvillä että mitä hän minusta oikein haluaa.. tuntuu ettei hän itsekään tiedä... mutta tässä sitä vielä roikun vaikka mies onkin mahdoton.. mutta kun tuli kunnolla retkahdettua niin minkäs sille voi...:( :D


      • picheron
        vesimieheen kirjoitti:

        ja kamalaa soutamista ja huopaamista tämä on kun ei miehestä ota selvää... joka kolmas viikko nähdään ja arvatkaa ottaako kaaliin.. muutaman kuukauden ollaan jo tunnettu mutta vieläkään en ole oikein selvillä että mitä hän minusta oikein haluaa.. tuntuu ettei hän itsekään tiedä... mutta tässä sitä vielä roikun vaikka mies onkin mahdoton.. mutta kun tuli kunnolla retkahdettua niin minkäs sille voi...:( :D

        Tuo mies tarvitsee tiedostamattaan sinua ja lypsääkin sinua. Itse olen ymmärtänyt niin, että pitkä kivikkoinen tie on edessä. Saat sinäkin jotain ja se on kärsivällisyys, josta taas saat sitten arvostusta ja oletkin jo valmis uutena persoonana parempaan suhteeseen. Niin, jos vain jaksat tai valitset sen tien.


      • haisuli
        vesimieheen kirjoitti:

        ja kamalaa soutamista ja huopaamista tämä on kun ei miehestä ota selvää... joka kolmas viikko nähdään ja arvatkaa ottaako kaaliin.. muutaman kuukauden ollaan jo tunnettu mutta vieläkään en ole oikein selvillä että mitä hän minusta oikein haluaa.. tuntuu ettei hän itsekään tiedä... mutta tässä sitä vielä roikun vaikka mies onkin mahdoton.. mutta kun tuli kunnolla retkahdettua niin minkäs sille voi...:( :D

        Ei mekään kyllä tuon enempää nähdä. Tai no siis, että välillä on monta viikkoa väliä ettei nähdä ja sitten taas saattaa olla viikko tai jotain välissä kunnes taas nähdään.


      • Hyvinpä sinä tiedät..

        Hmmm... Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Veskari ei sovi kaikille.. Tai paremminkin veskari ei huoli kaikkia.

        Neitsyt, no thanks. Liikaa nipotusta. Rento asenne parasta.


      • picheron
        Hyvinpä sinä tiedät.. kirjoitti:

        Hmmm... Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista. Veskari ei sovi kaikille.. Tai paremminkin veskari ei huoli kaikkia.

        Neitsyt, no thanks. Liikaa nipotusta. Rento asenne parasta.

        Vastauksesi on tyypillisen vesimiesmäinen. MINÄ TIEDÄN! Mielipide tulee vakuuttavasti,mutta perustelemattomasti. Saturnusta hallitsijaplaneettana on toki paljonkin käsitelty. Tässä esimerkkinä suora lainaus S. Tanhuan sivuilta.

        >>Vesimies on merkki, joka kaikkein vähiten piittaa siitä, millainen johonkin ikä-, sukupuoli- tai muuhun ryhmään kuuluvan ihmisen ”pitäisi” olla. Vesimiestä hallitsee androgyyni Saturnus, jonka feminiininen Kauris-puoli liittyy palvelemiseen ja toisten tarpeiden hienovaraiseen vaistoamiseen, mutta maskuliiniselta Vesimies-puoleltaan se on kaikkien sopeutumattomien ja ulkopuolisten oma planeetta, ja sen vuoksi Vesimiehillä ei ole taipumusta kulkea massan mukana>>.

        Ennen muuten vesimiehenkin hallitsijaplaneettana oli juuri Saturnus. Se kuitenkin vaihdettiin Uranuksen löytämisen (v. 1781) jälkeen Uranukseksi, kun Saturnus on myös kauriin planeetta. Vastaava ongelma on Merkuriuksen suhteen. Se kun on sekä neitsyen että kaksosten hallitijaplaneetta. Kyllä nykyäänkin monet astrologit pitävät myös Saturnusta vesimiehen hallitsijaplaneettana. Asia ei ole yksinkertainen, mutta silti mielenkiintoinen. Kansakuntana Venäjää pidetään uranusvaikutteisena vesimiehenä. Venäjän kansalliset vaikeudet muistuttavatkin murrosikäisen päämäärätöntä tempoilua. Karmallisesti vanhojen vesimiesten hallitsijaplaneettana voidaan pitää juuri saturnusta. Tämä näkyy vesimiehen vanhoillisina ominaispiirteinä, jotka ovat ristiriidassa nuoren uranus-vesimiehen ominaisuuksiin. Samassa vesimiehessä voi myös asustaa sekä patavanhoillinen entistä säilyttävä luonne että myös kaikkea vanhaa hajoittava raivaajaluonne. Siinäpä se ristiriita onkin. Vesimies ei siksi tunne omia tunteitaan ja toimii vaistonvaraisesti piittaamatta muista ja seurauksista.
        Siltikin nuorena viini ja naiset on nautittava!
        Mutta käsi sydämelle. Löydätkö itsestäsi noita saturnuspiirteitä?


      • Leijonatar74
        vesimieheen kirjoitti:

        ja kamalaa soutamista ja huopaamista tämä on kun ei miehestä ota selvää... joka kolmas viikko nähdään ja arvatkaa ottaako kaaliin.. muutaman kuukauden ollaan jo tunnettu mutta vieläkään en ole oikein selvillä että mitä hän minusta oikein haluaa.. tuntuu ettei hän itsekään tiedä... mutta tässä sitä vielä roikun vaikka mies onkin mahdoton.. mutta kun tuli kunnolla retkahdettua niin minkäs sille voi...:( :D

        Minullekin vesimies sanoi, että haluaa ottaa asiat rauhallisesti ja tarvii paljon omaa aikaa. Minulle sopi hyvin. Olen juuri eronnut itse ja muuttanut kuukausi sitten omaan asuntoon, jota kokoan vähitellen yhteen. Tavattiin aluksi 3 kertaa ekalla viikolla ja sen piti siitä huomauttaa, että oletko ajatellut, että ollaan tavattu jo 3 kertaa? Minä, että mitä sitten? Se, että ei mitään.. Sitten tavattiin kerran-pari viikossa tai joka toinen. Sanoo paljon kännipäissään, mutta myös selvinpäin, että tykkää. Oikein romanttista slow-kissing-juttua.. iltakävelyä ja sanoo selvinkinpäin, että olen ihana. Sitten kun on ollut liian intensiivistä niin sanoi viimeksi,ettei halua tavata niin usein - ihan kuin seurusteltaisiin. Minä, että ok vaikka otinkin pahakseni. Sitten en ottanut yhteyttä niin se otti. Tosin ei vieläkään aloitetta tapaamiseen. Välillä vedän ihan tunteetonta huumorijuttua enkä välitä. Se voi yhtäkkiä kääntää mun huumorihölötyksen totiseen kysymällä, että hymyilenkö kun makaan sängyssä ja juttelen sille ja kuinka ihana olisi olla lähelläni..(tämä kyllä kännipäissään kerran). Selvinpäin tulee harvoin, mutta silloin tällöin, että tykkää ja olen nätti.


    • veskaripoju

      Olen tullut siihen tulokseen että veskarin olisi parempi olla poikamies ja eikä sekaantus naisiin,kaunokaisiin,nami paloihim.
      Välillä tuntuu siltä ettei mikään merkki sovi minun kanssani,olen liian kiltti kai.
      Mutta naiset, naiselliset naiset HUH,HUH....jep,kylmä suihku auttaa juu !

    • Vesinainen78

      Hei kulkaas! Nää on niitä stereotypioita! Mutta niin totta XD Tunnustan.. Ahdistus tulee niin helposti suhteessa. Mitä enemmän vaaditaan suhteelta, sen kauemmas siitä yritän päästä. Vapaa, "mene minne tahdot"-tyylinen suhde sopii hyvin. Toisaalta kun mulla oli musta liian varma kihlattu joka ei kysellyt mitään, niin se taas antoi mun ymmärtää ettei välittänyt.

      Veskarin kans on varmaan vaikea löytää sellainen kultainen keskitie. Täytyy sanoa, että mä tuun parhaiten toimeen muiden vesimiesten kanssa. Ovat jutuissa jotenkin samalla aaltopituudella ja sitä ei näin "oman universumin" omaavana voi usein saada. Ne vaan ymmärtää paremmin sitä vapauden kaipuuta.

      Ahdistus tulee liian helposti, kunpa ei tulisi niin elämä olisi helpompaa. Mut ei voi mitään. Heti kun halit ilmestyy tekstiviesteihin liian aikaisin, mulla lyö jarrut päälle ja se on moro sitten. Ei voi mitään, ällöttää vaan jotenkin luontaisesti.

      Menemisiä ei saa rajoitaa ja nähdä ei saa liian usein, että ehtii tulla ikävä. Toisen osapuolen viileys ja arvoituksellisuus kiehtoo, on silloin jotain haastetta. Rakastan sua sanottuna joka päivä kokee inflaation, ei kannata viljellä liian usein, edes vakiintuneessa suhteessa.

      Keskustelutaito on tärkeintä, mulle ainakin. Ja se, että on mielipiteitä, ja niiden tulee olla sitten perusteltuja jos niitä on.

      Jos älynvalo ei loista voi ulkonäkö kiehtoa hetken, mut tuhoon tuomittua mun mielestä. Hetken vaan jaksaa kiinnostaa kunnes on muuta mielessä. Veskari kyllästyy todella helposti (minä ainakin) ja silloin katse (ja etenkin mieli) alkaa harhailla.

      Ystävät on maailman tärkeimpiä, ja jos et tule niiden kanssa toimeen niin sit on aika turhaa, koska kavereita EI vaihdeta, miehiä (tai naisia riittää kyllä).

      Vaikka veskari vaikuttaa toisinaan välipitämättömältä niin ei kannata ottaa henk.koht. Mulla ainakin on mielessä ihan oma universumi missä tapahtuu 10 000 asiaa yhtäaikaa eikä aina jaksa keskittyä ulkopuoliseen.

      Joo, mut mä oonkin tällänen "Mikki Hiiren ja Albert Zweitserin sekoitus". Uskokoon ken tahtoo XD

      • v.n.

        Veskarinainen 78, niin totta puhut. En itse olisi paremmin voinnut sanoa samaa.


    • veskarinainen 40v

      noista tunteitten näyttämisestä. Itse olen huomannut että tykkään lapsista ja eläimistä ehkä juuri siksi että niille on helppo näyttää tunteensa siis halia ja helliä kun ne ei sano pahasti takaisin, lapsia helppo käsitellä. Eli me ehkä pelkäämme negatiivista vastareaktiota koska olemme , ainakin minä, äärettömän haavottuvainen ja se sitten kestää selvitä pettymyksetä jos sellainen tulee esim. parisuhteessa, koska annan itsestäni ja sydämestäni kaiken ja luotan täysin. Nytkin pelkään näyttää miesihastukselleni miten hiton rakastunut olen, pelkään että karkoitan hänet jos olen liian rakastunut. Mutta kun se tilaisuus tulee että saamme olla lähekkäin ja hän tekee aloitteen, olen kuin hehkuva kakluuni kun kaikki patoutumat tulee ulos.....teen minäkin aloitteen joskus kun selvästi näen että nyt on aika. Eli viileys johtuu siitä että pelkää pettyvänsä, ainakin minulla.

      Ja olen just sellainen etten pidä selvistä aikatauluista. Jos fiilis ei olekaan oikea ja on sovittu lähteä esim. juhlimaan, sehän on extemporejuttuja. Ja yleensäkin asioista tulee jotenkin niinkuin pakkopullaa jos sovitaan aikatauluja. Mennään ilmojen mukaan vähän niinkuin.

      Ja jos mulle sanotaan pahasti, kyllä pitää tulla nätisti pyytään anteeksi ja olla nöyrä, hevillä en unohda ja kyllä se mieleen jää. Mutta yleensä kun näen että ei ystävä näköjään ilman mua "pärjää" annan anteeksi. Olen avoin ja auttavainen, mutta kaikkea muuta jos loukataan.

    • veskarityttö

      Kirjoitit että sinun veskarimiehesi sanoo ettei tiedä tunteistaan... Jos minä sanon jollekin etten tiedä tunteistani jotain ihmistä kohtaan, se tarkoittaa että pidän kyseisestä ihmisestä enemmän kaveri mielessä. Tai että olen saattanut olla kiinnostunut aluksi, mutta loppujen lopuksi olen sitä mieltä ettemme sopisi jatkossa yhteen.

      Eli tämä "en tiiä olenko kiinnostunut vai en" on siis vain minun "hienovarainen" tapa ilmaista etten ole kiinnostunut.

      Jotkut älyää sen heti, mutta jotkut eivät sitten millään! Vaan jäävät kulkemaan perääni. En vain pysty sanomaan sitä suoraan, siis todellakin suoraan että "sori mutta en ole kiinnostunut sinusta". Koska en halua loukata ketään, en pysty sanomaan sitä suoraan päin naamaa. Mutta tiedän että tuo epävarmuus loukkaa varmana enemmän, entä suora puhe. Mutta näin se on minun kohdallani.

      Jos olen kiinnostunut jostain ihmisestä, ja hän sitä minulta kysyy. Vastaan siihen suoraan myöntävästi jonkun ajan päästä, en kuitenkaan heti.

      Toivottavasti saat asiat ja totuuden selville! Onnea yritykseen :)

    • vähän kuin

      lökäpöksyjä?Välillä tuhnaillaan,ja katsotaan uskaltaapiko haistella tuoksuja,vai männöökö hukkaan jos tuulettaapi vällilllä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe