liekö menestyksen loppuminen alkuvaiheissa ollut ratkaiseva tekijä?
miten Toni Nieminen vältti nykäskohtalon?
kysynpä vaan...
6
1262
Vastaukset
- Danny
Ei kaikki urheilijat ole yhtä sairaita nupistaan kuin nykäs matti, vai pitääkö porukat nykäsen touhuja normaalina?
- kkun juo
Niemeinen vain ei ole ns viinaanmenevää tyyppiä. Tykkää enemmän muista arvoista kuten työ, perhe jne toisinsanoen elää normaalia elämää.
- Viiksi-Vallu
Niemisellä oli ja on vieläkin muitakin kiinnostuksen kohteita kuin viina ja koheltaminen mm. ravihevoset. Asustelee nykyisin jossain Savossa päin, on perhettä ja hevosia. Niemisen vaimokin on "tavallinen", hyvä niin, ei viinaan menevä julkisuustyrkky.
- nvbnbv
käsitykseni mukaan
- eikö sulle maistu??
pidä huoli omasta dokaamisesta,
- Samoin
Sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938108
- 403912
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241380
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html331224Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311109Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia12980Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797