Libanonin lasten kauhu

Empatia

Voi vain kuvitella niiden Libanonin lasten kauhua jotka pakotettiin menemään rakennukseen, josta raketteja Israeliin laukaistaan. Lapsi kyllä vaistoaa sen, että heitä ollaan tässä viemässä kuolemanpaikkaan - ja kaikki pelkästään sen takia että lännessä - myös tällä suomi24-foorumilla Israelin vastustajat voivat kasvattaa Israel-raivoaan. Onko näiden lasten henki näin halpaa Israelin vastustajien ja sissien mielestä ?

Lännen media on omalta osaltaan vastuussa - hyväksyessään ja hyväksikäyttäessään tätä sissien raakaa taktiikkaa pakottaa siviilejä heidän sotilaskohteisiinsa - näiden naisten ja lasten kuolemaan. Naiset ja lapset ovat tässä suhteessa parasta propaganda"ruokaa".

Voimme vain rukoilla näiden siviilien puolesta, jotka tietämättään taikka pakottamalla viedään näihin kuolemanloukkuihin.

5

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uutistoimittaja

      Levität virheellistä tietoa, joka on korjattava.

      Tähän asti tuhoisin Israelin yksittäinen isku kohdistui evakossa olleisiin lapsiperheisiin.

      Ohjus tuhosi 3-kerroksisen asuinrakennuksen johon oli majoittunut sata ihmistä, maaseutukylistä sotaa pakoon lähteneitä lapsiperheitä. Yli 50 kuolleesta kaikkiaan 22 on lapsia, osa kristittyjä, osa muslimeja.

      Libanonin hyvin köyhästä väestöstä on 40 % kristittyjä, 60 % muslimeja.

      Israelin sodankäynti perustuu Yhdysvaltojen poliittiseen ja aseelliseen tukeen.

      • Empatia

        Kyllä lapsi vaistoaa vaaran, kun hänet raahataan rauhallisesta kotikylästä jossa ei taistella, asuntoon jonka vierestä ammutaan raketteja Israelin lasten niskaan. Libanonin lapset kyllä ymmärtää, miksi heidät on tähän rakennukseen väkipakolla raahattu kylmästä kuolemaan. Missä on länsimainen oikeus, kun tällaista sallitaan nykyaikana ? Jo pelkästään rakettipatteriston laukaisu ihan parvekkeen alla pelästyttää nämä lapset kuollakseen eivätkä he taatusti voi ymmärtää, miksi tulla rauhallisesta kodista tuollaiseen paikkaan kuolemaan.


      • mahdollisesti
        Empatia kirjoitti:

        Kyllä lapsi vaistoaa vaaran, kun hänet raahataan rauhallisesta kotikylästä jossa ei taistella, asuntoon jonka vierestä ammutaan raketteja Israelin lasten niskaan. Libanonin lapset kyllä ymmärtää, miksi heidät on tähän rakennukseen väkipakolla raahattu kylmästä kuolemaan. Missä on länsimainen oikeus, kun tällaista sallitaan nykyaikana ? Jo pelkästään rakettipatteriston laukaisu ihan parvekkeen alla pelästyttää nämä lapset kuollakseen eivätkä he taatusti voi ymmärtää, miksi tulla rauhallisesta kodista tuollaiseen paikkaan kuolemaan.

        uskovainen.Sitten sinun valehteluasi voikin ymmärtää.Vai olitko paikanpäällä.Tuskin.Vai oletko"viisaampi"kuin koko maailman media.


      • mahdollisesti kirjoitti:

        uskovainen.Sitten sinun valehteluasi voikin ymmärtää.Vai olitko paikanpäällä.Tuskin.Vai oletko"viisaampi"kuin koko maailman media.

        sotatilassa eturintamaan?


      • mahdollisesti kirjoitti:

        uskovainen.Sitten sinun valehteluasi voikin ymmärtää.Vai olitko paikanpäällä.Tuskin.Vai oletko"viisaampi"kuin koko maailman media.

        Hyvä kysymys sinänsä. Tai voihan sen muotoilla toisinkin:
        miten maailman media voi olla niin yksipuolista ja puolueellista?
        Mihin on hävinnyt objektiivisuus?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1057
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      940
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      297
      755
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      676
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe