Voi vain kuvitella niiden Libanonin lasten kauhua jotka pakotettiin menemään rakennukseen, josta raketteja Israeliin laukaistaan. Lapsi kyllä vaistoaa sen, että heitä ollaan tässä viemässä kuolemanpaikkaan - ja kaikki pelkästään sen takia että lännessä - myös tällä suomi24-foorumilla Israelin vastustajat voivat kasvattaa Israel-raivoaan. Onko näiden lasten henki näin halpaa Israelin vastustajien ja sissien mielestä ?
Lännen media on omalta osaltaan vastuussa - hyväksyessään ja hyväksikäyttäessään tätä sissien raakaa taktiikkaa pakottaa siviilejä heidän sotilaskohteisiinsa - näiden naisten ja lasten kuolemaan. Naiset ja lapset ovat tässä suhteessa parasta propaganda"ruokaa".
Voimme vain rukoilla näiden siviilien puolesta, jotka tietämättään taikka pakottamalla viedään näihin kuolemanloukkuihin.
Libanonin lasten kauhu
5
254
Vastaukset
- Uutistoimittaja
Levität virheellistä tietoa, joka on korjattava.
Tähän asti tuhoisin Israelin yksittäinen isku kohdistui evakossa olleisiin lapsiperheisiin.
Ohjus tuhosi 3-kerroksisen asuinrakennuksen johon oli majoittunut sata ihmistä, maaseutukylistä sotaa pakoon lähteneitä lapsiperheitä. Yli 50 kuolleesta kaikkiaan 22 on lapsia, osa kristittyjä, osa muslimeja.
Libanonin hyvin köyhästä väestöstä on 40 % kristittyjä, 60 % muslimeja.
Israelin sodankäynti perustuu Yhdysvaltojen poliittiseen ja aseelliseen tukeen.- Empatia
Kyllä lapsi vaistoaa vaaran, kun hänet raahataan rauhallisesta kotikylästä jossa ei taistella, asuntoon jonka vierestä ammutaan raketteja Israelin lasten niskaan. Libanonin lapset kyllä ymmärtää, miksi heidät on tähän rakennukseen väkipakolla raahattu kylmästä kuolemaan. Missä on länsimainen oikeus, kun tällaista sallitaan nykyaikana ? Jo pelkästään rakettipatteriston laukaisu ihan parvekkeen alla pelästyttää nämä lapset kuollakseen eivätkä he taatusti voi ymmärtää, miksi tulla rauhallisesta kodista tuollaiseen paikkaan kuolemaan.
- mahdollisesti
Empatia kirjoitti:
Kyllä lapsi vaistoaa vaaran, kun hänet raahataan rauhallisesta kotikylästä jossa ei taistella, asuntoon jonka vierestä ammutaan raketteja Israelin lasten niskaan. Libanonin lapset kyllä ymmärtää, miksi heidät on tähän rakennukseen väkipakolla raahattu kylmästä kuolemaan. Missä on länsimainen oikeus, kun tällaista sallitaan nykyaikana ? Jo pelkästään rakettipatteriston laukaisu ihan parvekkeen alla pelästyttää nämä lapset kuollakseen eivätkä he taatusti voi ymmärtää, miksi tulla rauhallisesta kodista tuollaiseen paikkaan kuolemaan.
uskovainen.Sitten sinun valehteluasi voikin ymmärtää.Vai olitko paikanpäällä.Tuskin.Vai oletko"viisaampi"kuin koko maailman media.
mahdollisesti kirjoitti:
uskovainen.Sitten sinun valehteluasi voikin ymmärtää.Vai olitko paikanpäällä.Tuskin.Vai oletko"viisaampi"kuin koko maailman media.
sotatilassa eturintamaan?
mahdollisesti kirjoitti:
uskovainen.Sitten sinun valehteluasi voikin ymmärtää.Vai olitko paikanpäällä.Tuskin.Vai oletko"viisaampi"kuin koko maailman media.
Hyvä kysymys sinänsä. Tai voihan sen muotoilla toisinkin:
miten maailman media voi olla niin yksipuolista ja puolueellista?
Mihin on hävinnyt objektiivisuus?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131208
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1181057- 130940
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten297755Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81676Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504