Olen koittanut katsella josko retkuilukauppojen nettisivuilta löytyisi minkään sortin mainintaa bensakeittimestä, mutta hedelmätöntä on ollut. Bensakeitin kiinnostaisi parhaan hyötysuhteen takia, kaasulla on pelattu tähän asti ihan hyvin mutta siinäkin tulee ylimääräistä painoa varapullon kantamisesta, loppumista kun on vaikea arvioida ennen reissuun lähtöä. Osaisiko kukaan neuvoa, mistä noita saisi?
Bensakeitintä?
8
1496
Vastaukset
- Koskikara
niitä pitäisi vain selailemalla löytyä.Itse olen löytänyt liiankin monta,kylläkin Ruotsissa.Muuten,aika hyvä keino ottaa selville paljonko polttoainetta on kaasupullossa,etenkin jos käyttää samanlaisia pulloja on että punnitsee tyhjän ja täyden pullon.Sitten vain lähdön edellä punnitsee pullon niin tietää ainakin paljonko ainetta on jäljellä ja paljonko on kulunut.
- esim
Näistä linkeistä
www.ulkoilukauppa.com =>astiat ja keittimet
Primus Gravity MF,Primus MultiFuel ja Omnifuel.
www.reittipiste.fi => keittimet ja astiat
MSR:n keittimiä löytyy - .....ooo7....
onkos se bensiini turvallista???
Muule on kerrottu,et alussa voi tulla isokin liekki!!?
Eikös se oo vaarallista näin kuivaan aikaan ja teltas.
Kaasua itte käytän,mut talvella se ei tietty pelitä.
Ja sinolikin on talvelle hidasta,varsinkin jos se pitää viel lantrata nokeamisen estämiseksi.
Eli onko bensa yhtä kuumaa kesät ja talvet?
Sehän kans höyrystyy ennenkuin syttyy???- jabooo
niin, nuohan ovat monipolttoainekeittimiä joten ei välttämättä kannata bensaa käyttää sen ärhäkkyyden vuoksi vaan mieluummin lamppuöljyä, ei leimahda niin helposti ja muutenkin paremmin hallittavissa, lämpöarvoltaan lähes sama bensan kanssa.
- ...........
jabooo kirjoitti:
niin, nuohan ovat monipolttoainekeittimiä joten ei välttämättä kannata bensaa käyttää sen ärhäkkyyden vuoksi vaan mieluummin lamppuöljyä, ei leimahda niin helposti ja muutenkin paremmin hallittavissa, lämpöarvoltaan lähes sama bensan kanssa.
Ja ei noi keittimiin tarkoitetut bensat leimahda yhtä voimakkaasti, kuin normi ysi-viis-ee.
- jabooooooooooo
........... kirjoitti:
Ja ei noi keittimiin tarkoitetut bensat leimahda yhtä voimakkaasti, kuin normi ysi-viis-ee.
kyllä muuten leimahtaa... lamppuöljy on turvallisempi
- joojuujaa
...ne olis tunkenu sylin niit täyteen,kyl niit on
kaikis retkuiluliikkeis tai ainaki retkeilysellasis.
retkuiluliikkeis mä teen muuta....
(mun yks kamu sanoo kapakoita retkuiluliikkeiks :)- ofjky'123
Löytyy käytettyinä aina silloin tällöin tarjolle. tuolla voi olla nyt -> http://www.kivelaoutdoor.com/Tervetuloa.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä201041- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875