Onko kellään kokemusta Kia Carnivalin kuskin puolen ajovalon vaihtamisesta? Yritin vaihtaa sitä huonolla menestyksellä ja soitin Delta-autoon niin siletä ei osattu neuvoa. Pyysivät tuomaan liikkeeseen???
lampun vaihto
2
1013
Vastaukset
- vitsinikkari
130 ihmistä:
125 ihmistä kommentoi Suomi24:lla Kian surkeutta autona ja yleisesti ottaen lampun vaihtamista
1 sheriffi poistaa asiattomat viestit
1 Deltan varaosamyyjä ottaa lampun hyllystä ja antaa duunarille
1 duunari vaihtaa Delta-autossa lampun
1 työnjohtaja johtaa lampun vaihtamista
1 kirjoittaa 290€ laskun työstä ja tarvikkeista
...olipa huono!Minulla on kyllä sellainen käsitys, että laskua ei tarvitse erikseen kirjoittaa, vaan se syntyy automaattisen tietojenkäsittelyn menetelmin työnjohtajan tietokoneelle kirjoittamasta työtilauksesta ja -raportista. Työnjohtaja ottanee myös kuittauksen tai maksun. Jossakin isossa korjaamossa saattaa kyllä olla erillinen kassanhoitaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510272
- 816863
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon444964- 614567
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724296Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333873- 472888
- 362675
- 402310
- 2161912