Kärsin ennenaikaisesta siemensyöksystä. Tilasin puuduttavaa suihketta nimeltään stud 100 jonka vaikuttava aine on lidokaiini. Onko kellään kokemuksia tästä suihkeesta ja kuinka sitä käytetään, pullo ei ole vielä tullut joten en ole päässyt vielä kokeilemaan.
Stud 100
6
4298
Vastaukset
- käytetään
ainakin leikkauksissa puudutusaineena. Itse en lähtisi sellaisella aineella leikkimään. Varsinkaan jos on netistä tilattua tavaraa.
- putki
hepin päälle ennen toimia, lisäksi vetelet kolmasti päivässä kunnon runkut haljasnahkarukkanen handussa niin etpä ole kauvaa tuollainen nyhverö tuppikulli vaan maankuulu panomies jota naiset tilaa itselleen kilvan. Usot sie! Ja ravintolasaliin kun astut niin naisten puolelta kuuluu kirkumista ja miehet kiristelee hampaitaan.
- auttaako?
No tulihan se kunnon vastaus sieltä! Voi perkele et pistää vihaksi tollaset kusipäät. Jos ei ole muuta tekemistä kuin vastailla herjalla toisten kysymyksiin, niin pysyköön poissa!
- multa tuli
älkää kärsikö ea.siemensyöksystä,yhtä hyvää se tekee,minä ainakin nautin aina orgasmista tuli se heti tai pitkittämällä
- ammattilainen:D
..kyl se toimii, eli vie tuntoa pois. Ei oo vaarallista. Vaikutus häviää tunnissa, parissa riippuen siitä kuinka paljon oot sitä laittannu. Anna vaikuttaa jonkun aikaa ennen äksöniä. Jos käy saman tien hommiin tai vaikka mimmi(tai kuka vaan) ottaa suihin, niin siltä saattaa puutua pimppa/suu.. Toi stud 100 on noista tollasista tehokkain aine. Muitakin on kuten tavallinen stud ja warrior horse..
- nainennn
toimii meillä, ja näin naisena voin suositella sitä erittäin paljon. antaa mukavasti lisäaikaa. kuulemma loppuvaiheessa sen vaikutus saattaa loppua vähän "yllättäen", joten ei kannata ihmetellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703