Israelissa on paljon

?????????????

rauhan rakastavaa väkeä, ja moni heistä tuomitsee väkivallan kierrettä joka on jatkunut vuosi kymmennejä. let us and others live. kuten pohjolassakin. ja riittää nää ääri kommenttit puoli ja toiseen täällä palstalla. make peace not war. ja se joka ei ole samaa mieltä menkää armeijaan ja leikkimään sotahulluiks.

25

1345

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiusaamasta?

      Hyvin paljon samaa mieltä.

      Mutta miten me voitaisiin päästä siitä Hizbollahista oikein kunnialla eroon?

      Se on pahatahtoinen terroristijärjestö, joka jo 1980-luvulla tappoi ihmisiä ja Iranin presidentti on sen johdossa - eikä sen silmiin katsottuna hyvältä näytä.

      • IRANIN PRESIDENTTI

        Hullumpi kuin HITLER!


      • ????????????

        politiikassa on paljon likaista pelijä, ja me tavalliset ihmiset emme sitä oikein ymmärrä. ainakin me voidaan vaatia väkivallan kierteen loppuvan, Suomikin pääsi aikoinaan siitä pois miks ei sielläkin joskus, toivottavasti pian


      • Lähi-idän aseistavat Ameriikan-Yhdysvallat ja Venäjän Federaatio. Kielletään asevienti ja maanosa rauhoituu.


      • Suoraan Anttilasta!
        NummelanMatti kirjoitti:

        Lähi-idän aseistavat Ameriikan-Yhdysvallat ja Venäjän Federaatio. Kielletään asevienti ja maanosa rauhoituu.

        Ite olen kans tilannut niitä postimyynnistä.


      • osta vain
        Suoraan Anttilasta! kirjoitti:

        Ite olen kans tilannut niitä postimyynnistä.

        soodaa, AJAXia, asetonia ja pakkaseen....

        kun lämpiää yli 12 asteen posahtaa nätisti.


      • älä kokeile!
        osta vain kirjoitti:

        soodaa, AJAXia, asetonia ja pakkaseen....

        kun lämpiää yli 12 asteen posahtaa nätisti.

        Pidä ihmeessä alle -10 celsius astetta!

        Lähtee muuten koko kylä!

        Yksi säkillinen NPK 30-10-20 ja kastelet sen asetonilla ja annat lämmetä. Mene kauas!


    • Kuitenkin näitä pentuja on kiva ärsyttää. Eivät tajua mistään mitään.

      • ??????????

        siellä kuitenkin on iso hätää lähi-idässä. ja se sais loppua. kaikki kärsii ja kukaan ei voita yhtään mitään.


      • Libyan hyeena

        Nykyisin se on kyllä ihan ok, mutta olipa silloin kauhea hyeena.

        Ihminen varmaan voi kasvaa vihasta pois. Sellaista toivoisi myös Hizbollahin ammattirikollisille.

        Meillä on tapana ottaa kärrinpyörä ja hirttää rikollinen siihen pyörimään, niin ei pääse taivaaseen (=TEILAAMINEN)


      • ?????????? kirjoitti:

        siellä kuitenkin on iso hätää lähi-idässä. ja se sais loppua. kaikki kärsii ja kukaan ei voita yhtään mitään.

        En ihan oikeasti tiedä mitä tässä voisi tehdä. Toivottavasti nämä pennut, jotka lukevat viestejä oppivat jotain.


      • Kysymys musiikin tuntijoille
        Libyan hyeena kirjoitti:

        Nykyisin se on kyllä ihan ok, mutta olipa silloin kauhea hyeena.

        Ihminen varmaan voi kasvaa vihasta pois. Sellaista toivoisi myös Hizbollahin ammattirikollisille.

        Meillä on tapana ottaa kärrinpyörä ja hirttää rikollinen siihen pyörimään, niin ei pääse taivaaseen (=TEILAAMINEN)

        Siinä pyörii juuri teilattuja ja luurankoja....

        Mikä bändi?

        Vinkki: 1970-luvulta!


      • Sosialistien puuhia
        Libyan hyeena kirjoitti:

        Nykyisin se on kyllä ihan ok, mutta olipa silloin kauhea hyeena.

        Ihminen varmaan voi kasvaa vihasta pois. Sellaista toivoisi myös Hizbollahin ammattirikollisille.

        Meillä on tapana ottaa kärrinpyörä ja hirttää rikollinen siihen pyörimään, niin ei pääse taivaaseen (=TEILAAMINEN)

        Kuka myi terroristeille tsekkiläistä kamaa?

        Mulla on itelläni SEMTEXin 1970-luvun myyntikirjekuori, missä on se ikkuna tehty semtexistä. Rähjähdysvoima on noin 50 kg/1 m3 eli sellaisella voisi käsi mennä kappaleiksi.

        AInetta siinä ei ole kuin 3 grammaa.


      • myyntilistalla!
        Sosialistien puuhia kirjoitti:

        Kuka myi terroristeille tsekkiläistä kamaa?

        Mulla on itelläni SEMTEXin 1970-luvun myyntikirjekuori, missä on se ikkuna tehty semtexistä. Rähjähdysvoima on noin 50 kg/1 m3 eli sellaisella voisi käsi mennä kappaleiksi.

        AInetta siinä ei ole kuin 3 grammaa.

        Suomen valtio myi SEMTEXiä!

        Se oli tarjolla tsekkiläisessä vaihtokaupassa kuten sementti.

        Suomi osti SEMTEXiä ja myi sitä arabeille.


      • shhh............

      • turha väittää
        shhh............ kirjoitti:

        http://ra-hbbls.zip2.com/bellsouth/s/community.dll?ep=4&globalmsgboard=1&discussionID=250958249&catID=153&ck=

        Kenen kauppatavaraa oltiinkaan myymässä?

        KLAn kama oli suomalaista tavaraa.

        EIKÖS OLEKIN HIENOA!

        Ei ollut.

        Turha väittää.

        KO. tavara oli varmasti venäläistä ja se hävitettiin suomalaisten toimesta.


      • ÄLÄ VÄITÄ!
        turha väittää kirjoitti:

        Ei ollut.

        Turha väittää.

        KO. tavara oli varmasti venäläistä ja se hävitettiin suomalaisten toimesta.

        Tsekkiläinen tavara oli myyty Suomen kirjanpidosta rähjähdeistä joita Suomi oli ilmoittanut 1978 hallitsevakseen.

        Asia näkyy asiakirjoissa YK:lle lähetetyissä papereissa. Kysykää vaikka KEiJOLTA!


    • ?????????

      Mun sanoma, kommentit monella ihan jostain muusta kun aiheesta. joka tapauksessa olkaa ja eläkää sovussa. elämä on kaunista ja suomi on kaunis maa

      • Herätkää!

        Hizbollahin kännykkäkampanja siviilikohteisiin on julmaa.

        IRANIN PRESIDENTTI ON HITLER!


      • APUA! APUA!

        HIZBOLLAH TAPANNUT PIKKULAPSIA!

        TULKOON LOHIKÄÄRME JA SYÖ KOKO HIZBOLLAH!

        LEBANONIN KANSALLE RAUHA! PAHA TEKO TÄMÄ HIZBOLLAH MIKSI MIKSI MIKSI?

        ISRAEL KIITOS. EI PAHA MIELI.


      • ovelia kuin

        ketut ja siksi ne aina kaiken muilta vievät ja ovat vieneet
        pian jää muulle maailmalle pelkkä luu käteen ellei se tajua minkälaisen vöen kanssa se on tekemisissä ja jonka se on päästänyt jo menemään liian pitkälle valtapyrkimykissään
        pian ollaa talmudismin hallitsemassa maailmassa jota voi verrta kommunistiseen diktatuuriin: yksi kansa (luokka) hallitsee gentilejä eli ei-juutalaisia
        koittakaa nyt tajuta nämä faktat ennenkuin on liian myöhäistä ja pitäkää silmänne auki
        Usassa jo 3% juutalaismäärä omistaa yli 25% sen varallisuudesta ja koko ajan koukkunokat kahmivat lisää.


      • tak
        ovelia kuin kirjoitti:

        ketut ja siksi ne aina kaiken muilta vievät ja ovat vieneet
        pian jää muulle maailmalle pelkkä luu käteen ellei se tajua minkälaisen vöen kanssa se on tekemisissä ja jonka se on päästänyt jo menemään liian pitkälle valtapyrkimykissään
        pian ollaa talmudismin hallitsemassa maailmassa jota voi verrta kommunistiseen diktatuuriin: yksi kansa (luokka) hallitsee gentilejä eli ei-juutalaisia
        koittakaa nyt tajuta nämä faktat ennenkuin on liian myöhäistä ja pitäkää silmänne auki
        Usassa jo 3% juutalaismäärä omistaa yli 25% sen varallisuudesta ja koko ajan koukkunokat kahmivat lisää.

        Vaikka Bushin terroristiarmeija pommittaa kohta
        myös Syyriaa ja Irania,kapitalismin tienpää
        perustuu sielunlakiin.

        Kun ihmisten tajunta muodostuu järjestä ja
        aisteista - sielunlaki tarkoittaa sitä - että
        puolet äärettömän maailmankaikkeuden miehistä
        tajuaa todellisuuden naisellisella tavalla.

        Sielunlain perusteella Lähi-idän sodassa loppuvat
        kaikki valtiot,rahavalta sekä YK.Niiden tilalle
        perustamme Sosialismin ja Rauhan Puolueen.Siinä
        on ylä-ja alarakenne.


      • Janne Puharinen
        tak kirjoitti:

        Vaikka Bushin terroristiarmeija pommittaa kohta
        myös Syyriaa ja Irania,kapitalismin tienpää
        perustuu sielunlakiin.

        Kun ihmisten tajunta muodostuu järjestä ja
        aisteista - sielunlaki tarkoittaa sitä - että
        puolet äärettömän maailmankaikkeuden miehistä
        tajuaa todellisuuden naisellisella tavalla.

        Sielunlain perusteella Lähi-idän sodassa loppuvat
        kaikki valtiot,rahavalta sekä YK.Niiden tilalle
        perustamme Sosialismin ja Rauhan Puolueen.Siinä
        on ylä-ja alarakenne.

        Minun ainoa sielunlakini on mennä paskalle,luettuani tämän kommarin kirjoituksen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe