Eli kertokaa lemmikeistänne!
Kertokaa lemmikeistänne!!!!
4
399
Vastaukset
- PEKa
Mitäs pitäisi kertoa? :)
No.. Minulla on kaksi lintuhämähäkkiä/tarantellaa/tarantulaa millä sitä haluaakin kutsua.
Mukavia ja helppoja on. Vasta slingejä.
syö hyvin.
Ei oo mua ainakaan tappanu..
kysyppä tarkemmin :) - meredith
Minulla on neljä hämähäkkiä. Yksi aikuinen Chromatopelma Cyaneopubescens ja kolme Brachypelma Albopilosum poikasta (katso googlella millaisia ovat). Cyano on vähän sätky luonteeltaan, joten esim. ruokkiessa pitää pitää maltti mukana. Ei se mitenkään aggressiivinen ole, mutta se saattaa säikähtäessään pinkaista ulos boksistaan. Niin on itse asiassa kerran käynyt :) Mutta mukava ja kaunis otus on kyllä.
Poikaset ovat myös säikkyjä, mutta poikasinahan ne ovat ravintoketjun pohjalla, joten ei ihme. Lapsoset kasvavat hyvin ja sapuska kelpaa hyvin.
Mitäpä muuta noista kertoisi? - Tella
Minulla on chilen tarantula (Grammastola Spatulata).
Se on tosi rauhallinen ja helppo otus. Olen sitä jopa kädessä pitänyt. Toisinaan se on hieman arka, mutta ei kuitenkaan lähde terraariostaan pakoon hyppinään vaan piiloutuu mökkiinsä tai maan alle. Pitää tunnelien kaivamisesta mutta, on kuitenkin aika paljon näkösällä. Hyvin on sirkat maistunu. - Yhdenmiehenorkesteri
No Tarantuloita omistan parikymmentä kappaleta.. Lajit rustaan jos jotain kiinnostaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1482543
- 1801818
- 701637
- 921628
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91281- 80988
- 95979
- 72978
- 67891
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes188884