Itse olen surkeassa kunnossa oleva luuseri, ja ajattelinkin että pitäisikö tässä ensin alkaa vähän kuntoilemaan ja kohottamaan peruskuntoa, vai voiko Krav Magan aloittaa jo nyt niin että kunto kohoaa siinä harrastellessa?
Krav Magan kuntovaatimukset
2
1074
Vastaukset
- kiukulla sekaan
Itse harrastan thai-nyrkkeilyä ja aloitin lajin aivan ***kalla peruskunnolla. Alkeiskurssin aikana kunto nousi aivan älyttömästi ja lajin ohella aloin käymään 1-2 kertaa viikossa lenkillä. Ensimmäisen treenikerran jälkeen jouduin istumaan pukuhuoneessa n. puolituntia ennenkuin pystyin lähtemään kotiin. Olisi nimittäin lentäny laatta. Siihen kuntoon pääsemiseen jossa alkeiskurssin puolivälissä olin olis tarvinnu todella paljon itsekuria, jos sen omatoimisesti lenkkeilemällä oisin tehny. Ei siis muutakun suoraan kurssille vaan.
Toiseksi kaveri joka krav magaa harrastaa sano, ettei niiden treeneissä ylipäänsä käytetä aikaa kovinkaan paljon kunnon kohottamiseen vaan se puoli jätetään ikäänkuin harrastajalle itselleen ja aika käytetään enemmänkin lajitreeniin.- Daisuke
Aivan totta! Olen treenannut kumpaakin vuoden (vain) ja voin todeta, että Thaitreeni oli fyysisesti rankkaa 3min erineen, kun taas Krav magassa keskityttiin hiomaan selkäytimeen yksinkertaisia ja nopeita liikkeitä (ei niin fyysisiä). Molemmat loistavia lajeja omiin tarkoitusperiinsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1066852- 954351
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista473658Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee483482- 513398
- 1833360
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san242889- 672584
- 422424
- 131814