Tilasin rautakaupasta ruskeaa terassilautaa 28x95. Kuormassa oli minusta kelvottaman paljon vajaasärmäistä tavaraa ja isoja oksia.
Onko tuo normaalia terassilaudan laatua?
Puutavarasta kuulemma puutetta eli huonompikin laatu kelpaa?
Terassilaudan laatu
8
3449
Vastaukset
- Terassin rakentaja
Sekundaa laittavat aina joukkoon. Puutavara olisi parasta itse ostaa ja valita vain parempia lautoja. Siis peräkärryyn sopivat määrät.
- Juuri näin
pitäisi menetellä eli itse kärryn kanssa puutavaraa ostamaan.
- laatuluokitukseen
Juuri näin kirjoitti:
pitäisi menetellä eli itse kärryn kanssa puutavaraa ostamaan.
Terve
Hämmästelin itse samaa, eli terassilaudan heikkoa laatua Helsingin seudun puutavaraliikkeissä. Paljastui, että 6-portaisesta laatuluokituksesta täällä tarjotaan yleensä vain sitä kaikkein heikointa eli ns. sekstaa. Kysykää piruuttanne kauppiaaltanne (ei siis niiltä juipeilta, jotka eivät takuulla ole kuulleetkaan laatuluokista). Kyse on hinnasta - kaupunkilaiset eivät suostu maksamaan laadusta, joten he saavat sekundaa. Nykyisin ostan puutavarani pelkästään maaseudulta, jossa löytämäni puutavaraliike toimittaa pyynnöstäni vaikka vientilaatua, joten eipä tarvitse enää kiroilla rikkonaisia ja vajaakanttisia oksalautoja. Kyllä hyvääkin tavaraa löytyy, mutta siitä pitää maksaa. - huomattu
laatuluokitukseen kirjoitti:
Terve
Hämmästelin itse samaa, eli terassilaudan heikkoa laatua Helsingin seudun puutavaraliikkeissä. Paljastui, että 6-portaisesta laatuluokituksesta täällä tarjotaan yleensä vain sitä kaikkein heikointa eli ns. sekstaa. Kysykää piruuttanne kauppiaaltanne (ei siis niiltä juipeilta, jotka eivät takuulla ole kuulleetkaan laatuluokista). Kyse on hinnasta - kaupunkilaiset eivät suostu maksamaan laadusta, joten he saavat sekundaa. Nykyisin ostan puutavarani pelkästään maaseudulta, jossa löytämäni puutavaraliike toimittaa pyynnöstäni vaikka vientilaatua, joten eipä tarvitse enää kiroilla rikkonaisia ja vajaakanttisia oksalautoja. Kyllä hyvääkin tavaraa löytyy, mutta siitä pitää maksaa.6 metristä tavaraa ei löydy ainakaan näistä lasipalatsimyymälöistä pääkaupunki seudulta ja maalta löytyy ja jopa halvemmalla kuin nämä oksaset rimat 4,5m max pituudella, ei tule isoissakaan terasseissa hukkaa niin paljon.
- Jimbo
Tällaista tämä on.
Itse tilasin myös kesto(heh!)puuta.
Laitoin koolingin seisomaan pystyyn, mutta se pahus kaatui ja katkesi kolmeen osaan.
Että semmoista kestoa.
Sen jälkeen kaikki puutavara on ostettu itse tarhalta suoraan kuormaan valiten. - Ykköslaatua?
Hain vähän lisää terassilautaa suoraan myymälästä ja tällä kertaa siellä oli parempilaatuista tavaraa. Kaikissa laudoissa oli sentään täydet kantit. Siinä kotiin toimitetussa kuormassa ei tainnut olla yhtään lautaa, jossa olisi ollut kaikki särmät koko mitalla. Eli kyllä Helsingin seudullakin saattaa saada hyvää lautaa isosta rautakaupasta.
Opetus: terassilauta on itse haettava tai muuten tulee mitä sattuu. - täyssärmää
ja vajaata ja eri hintaan.
- Anonyymi
Ostin terassilautaa 4 kpl nipuissa. Nippujen päällimmäiset laudat ok, mutta eka laudan alta täyttä sekundaa. Oksia älyttömästi ja jotkut laudat katkeavat oksien kohdilta, jos vähänkin heittelee tai huolimattomasti nostaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6516953Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?414674HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa2972657- 1381944
Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1321569Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon3961512- 161419
Jos tämän vaan sulkee ja avaa 5 vuoden päästä
Täällä on luultavasti edelleen näitä ihan samoja juttuja. On kuin kauniit ja rohkeat samat jutut junnaa. Heips. 👋🏻 E101293Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki191105mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k101049