Leijona M + Vesimies N?

SarkKKIS

Mitä sanotte? Miten lähtis homma käyntiin?

4

786

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anni

On toiminut jo 22 vuotta.Ollaan tavallaan vastakohtia toisille mutta kumminkin niin samanlaisia.
      Toivotan onnea!

• Veskarinainen

Juu toimii kyllä, mutta muista, että haaremi on melkoinen... Itse olen jo pian 5 vuotta ollut jellonan onnellinen rakastajatar ja meitä kyllä jellonalla riittää. Että melkoisia pelimiehiä ovat nää isot kissat, älä satuta itseäsi. :)

• samaa mieltä
        Veskarinainen kirjoitti:

Juu toimii kyllä, mutta muista, että haaremi on melkoinen... Itse olen jo pian 5 vuotta ollut jellonan onnellinen rakastajatar ja meitä kyllä jellonalla riittää. Että melkoisia pelimiehiä ovat nää isot kissat, älä satuta itseäsi. :)

minä oon ollut noin 10vuotta leijonan kanssa.voin vain valaista sen verran,että leijona on äärettömän omistushaluinen,mustasukkainen,luovuttamaton ja sillä riittää todella haaremia(pettänyt jo usean naisen kanssa minua).he eivät myöskään ole kovinkaan rehellisiä.auttavaisia ja sosiaalisia kyllä ja suojelee perhettään aina viimeiseen asti.mutta onnea, niin kuin jo jossakin mainittiin:älä riko itseäsi,mutta onnea!!!

• Leoman

Nuorella jellonalla on tuota viettiä, mutta vanhemmiten hyväsydämisempiä ja avarakatseisimpia ihmisiä saa hakea fikkarin kanssa. Toki poikkeuksia löytyy, mutta niillä on huono itsetunto. Naisihmisiä toki pyörii ympyröissä, mutta ei se tarkoita, että joka kolossa käydään kärkeä kastamassa. Leijona M Vesimies N toimii, tunne- ja fyysisen tason vireys kohdillaan. Yleensä Vesimies N:t eivät malta odottaa, vaan lankeavat ensimmäiseen jäpikkään, joka puskista ulvoo ja pokkuroi heidän nilkoissaan. Sitten surevat ja ruikuttavat, kun jäi elämän mies väliin eikä uskalleta enää liikahtaa.

Osoita kiinnostuksesi häneen (olit sitten kumpi osapuoli vaan) mahdollisimman usein ja tee treffit, niin koette joten aivan ihanaa!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      85
      7951
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      81
      7857
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      167
      6120
    4. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      10
      5290
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      58
      5118
    6. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      21
      4200
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3940
    8. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      37
      3729
    9. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      38
      3692
    10. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      37
      3558
    Aihe