Mistä löytää sen

"maagisen" G-pisteen

kysyy tietämätön ja kokematon?

8

4987

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SamuelEugenKrewing

G-pisteitä on itseasiassa kaksi. Lisäksi on U- ja
      A-piste. Näistä tulee sänkyä järisyttäviä orkkuja.
      Löydät ne helpoimmin kaavion avulla, jonka saat
      kun mailaat osoitteeseen: [email protected]

Jos et halua käyttää varsinaista mailiosoitettasi,
      ota tätä postailua varten uusi osoitteesta:
      www.yahoo.com
      Haltijatietoihin voit laittaa mielikuvituksen tuo-
      tetta, esim tonttutypy asuinpaikka korvatunturi,tms.

• Sussu2

Naisen pisteet ja vyöhykkeet

G-piste on nimetty löytäjänsä Ernst von Gräfenbergin mukaan 1950-luvulla. Todellisuudessa g-piste on 5 cm kokoinen alue emättimen etuseinässä.
      Löytyy näin: G-piste on löydettävissä vasta kun tämä emättimen alue paisuu, siksi sitä kannattaa etsiä kiihottuneena. Paine g-pisteessä tuntuu yleensä kuin alkaisi pissattaa. G-pistettä on hyvä etsiä etusormella, jota painaa eteen ja ylöspäin aivan kuin tekisi sormella ”tänne” eleen. Löytämisessä voi olla myös avuksi siihen tarkoitettu g-pistesauva. G-piste saa helpoiten yhdynnässä ärsytystä takaapäin asennossa.

U-piste viittaa virtsaputkeen (urethra).
      Löytyy näin: Jos nautit penetraation tuottamasta paineesta tai virtsaputken ympäristön hyväilystä tai hieronnasta olet löytänyt U-pisteen.

V-vyöhyke on emättimen eteinen ja sisäänkäynti. Jos V-vyöhykkeesi on herkkä, luultavasti nautit penetraatiosta (mieluiten isolla välineellä).
      Löytyy näin: Löytyy penetraation tai eteisen hieronnan aikana. Jos kumppani ei tullu riittävän voit supistaa emätinlihaksiasi herkkyyden lisäämiseksi.

R-piste on selkärangassa oleva piste joka on joidenkin mukaan ”naisen syttymisen tärkein piste”, ja sen päälle suositellaan käden laittamista. Lämpö herättää halun, ja silloin pitää jatkaa hieromista, hyväilyjä, pehmeää painamista ja vaivaamista kunnes ”energia ampaisee selkärangasta aivoihin”.
      Löytyy näin: R-piste on n. 5 cm pakaroiden yläpuolella selkärangassa.

AFE-vyöhykeellä ei ole suoraa suomenkielistä nimeä. Nimi tulee sanoista Anterior ornix Erogenous. Se on emättimen etuseinämässä oleva alue, muttei ole varsinaisesti g-piste.
      Löytyy näin: AFE-vyöhyke on emättimessä g-pistettä ylempänä, joten jos löydät g-pisteen jatkat vain etsimistä. Kun nainen kokee yhdynnässä kostuvan runsaasti, on hän luultavasti saanut AFE-vyöhykkeen ärsytystä.

L-vyöhyke on reisien sisäpinnalla oleva alue. Siinä klitoris haarautuu ja kevyt hyväily, lempeä nyppiminen tai nuoleminen parantaa orgasmia.

S-vyöhyke on vain toinen nimi pepulle. Keskeisenä erogeenisenä alueena on peräaukko. Kokeile hierontaa, hyväilyjä ja suuseksiä.

M-vyöhyke on emättimenaukon ja peräaukon välinen alue jonka monet usein unohtavat.
      Löytyy näin: Hyväile, nuole, hiero, näplää ja tee orgasmista parempi.

• SamuelEugenKrewing

Sussu, sussu... unohdit kokonaan A-pisteen.
        Tilaa kaavio, niin löydät senkin;
        [email protected]

• SamuelEugenKrewing
        SamuelEugenKrewing kirjoitti:

Sussu, sussu... unohdit kokonaan A-pisteen.
        Tilaa kaavio, niin löydät senkin;
        [email protected]

G2-piste. Kakkonen on monasti jopa toimivampi, vaikka
        molempia toki on hyvä käyttää, tosin ei session ensiorkkuun.

• Anonyymi

R- piste! Tuo oli uutta!
        Aina on kyllä kuumottanut käden lämpö juuri tuossa kohdassa, se herättää sisukset ihanasti.
        Tykkään myös siitä että lantiosta pidetään kiinni.
        Tuntuu että silloin on hallinta toisella ja itse voi vain nauttia käsittelystä.

• Anonyymi

Miksi näistä puhutaan niin vähän? Nämähän pitäisi käydä läpi jo koulussa bilsantunneilla!

• Anonyymi

Olipa hyvää uutta tietoa, muutama vyöhyke lisää naisen tyydyttämiseen. On myös hyvä tietää, että miehellä ei ole Yhtään Vyöhykettä missään. Jep jep!!!

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe