Halpaa ja hyvää viiniä ei ole. Jos ei halua maksaa
reilusti toistakymppiä punkusta, kannattaa pysyä
kossu- ja bisselinjalla.
Todennan tätä tässä lipittämällä kamalaa 8 euron
punkkua, kun sunnuntai-illan ilokseni varaama
15 eugenin aussie oli korkittunut. Sain tämän
halpiksen lahjaksi.
Punkun ongelma on se, että sitä arvostaakseen pitäisi
tajuta, että nauttii alkoholia muodon (=maku), eikä
sisällön (=prosentit) vuoksi.
Minulla meni siihen melkein 30v siitä kun aloin
maistella alko-ma-hoolia. Kaduttaa kadotetut
vuodet gatonegron ja feherborin kanssa. Anteeksi maksa!
halpaa ja hyvää viiniä
6
1345
Vastaukset
- aivoiltasi
Hyvä henkilö! Älä suotta maksaltasi pyytele anteeksi, aivosi ovat enemmän vahingoittuneet.
T: Maipo Riverin nähneenä ja maistelleena - ........
kun esim. välimerellä juodaan euron viinejä maun takia.
itsekin ostan aina siitä halvimmasta päästä, yli 10 euron en osta koskaan, mutta en ole ikinä nauttinut viiniä enkä mitään muutakaan prosenttien vuoksi.
tietysti suomalaisessa viiniä juovassa väessä on paljon pelleilijöitä, jotka ryystää lipittelevät pikkusormi pystyssä kalleinta viiniä mitä vain suinkin löytävät, ja sitten haukkuvat ylemmyydentunteessaan jokaisen, joka väittää nauttivansa jostain halvemmasta. suomessa kun yleensäkin ollaan aina jostain ääripäästä, joko äärimmäisiä hienostelijoita, tai sitten rapajuoppoja.- hyvähyvähyvähyvä...
Näinhän se on.
Yleensä keskitason (10€/plo) viinit ovat tavalliselle ihmiselle ihan yhtä lailla hyviä kuin ne kalliitkin.
Halvoissa osaa olla huonojakin mutta ihan ok tavaraa löytyy myös. Kuten devils rock riesling jota tuli nautittua viikonloppuna (sitä kuivempaa).
Monesti tällaiset halvat viinit on ns. "helppoja" viinejä jotka ei ole mitenkään erityisen ilmeikkäitä mutta ei tosin aiheuta suuria pettymyksiäkään. halvoista sopii aloitella! - dannyshow
Kiinnostaa muuten ihan vitusti.
- välttää
Vitosella ei saa kaksista viiniä, mutta kympillä jo saa. Ero vitosen viinistä kympin viiniin on useimmissa tapauksissa paljon suurempi kuin kympistä kahteenkymppiin hypättäessä.
Itse olen sen verran nautinnon määrän perään, että ostan ehdottomasti mieluummin kaksi kympin pulloa kuin yhden kaksi kymppiä maksavan. Sellaisille herkuille on sijansa vain muutaman kerran vuodessa.
En maksa enempää, vaikka maksa vinkuisi VISAn lailla. - Goya
Tämä herra Makumies ei tiedä viineistä mitään, ja etenkin hänen oma makuaistinsa on joko häiriintynyt tai täysin kehittymätön. Tai sitten hän haluaa VAIN snobbailla.
Eli pysy todellakin kossubisselinjalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1074957Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744281579- 1921146
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111123Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181044Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826