Mulla on sellainen ongelma, että jännitän ajamista turhan paljon ja haluaisin päästä turhasta jännittämisestä eroon. Olen ollut pari kertaa ajokokeessa ja molemmat on hylätty. Uskon, että jännitys on osittain haitannut tarkkaavaisuutta ja havainnointia, enkä kovin montaa kertaa haluaisi enää möliä inssiä.
inssiajosta
5
1592
Vastaukset
- sybeli
mä ajan inssin ekan kerran kohta....
kyll se jännittäminen vaikuttaa!
mä ainakin ajattelen vaan ajamista enkä muuta, mut kyll muakin jännittää hirveestiItse olen myöskin mieletön koe jännittäjä.Pääsin inssin kolmannella kerralla läpi.Itse suosittelen aamu-inssiä sillä silloin saat sen heti pois päiväjärjestyksestä eikä sitä tarvitse miettiä koko päivää.
- ...
Leena kirjoitti:
Itse olen myöskin mieletön koe jännittäjä.Pääsin inssin kolmannella kerralla läpi.Itse suosittelen aamu-inssiä sillä silloin saat sen heti pois päiväjärjestyksestä eikä sitä tarvitse miettiä koko päivää.
inssi vasta kolmannella läpi mullaki. Eka kerralla jännitin ihan hirveästi ja tein pikkuvirheitä koko ajan. toisella en, mutta tein kuitenkin yhen vakavan kämmin. Kolmannella kerralla en edellisenä yönä nukkunut yhtään. Olin ihan masentunut lähtiessä ja muutenki niin pihalla, että sellaisen ihmisen ei pitäis edes ratissa olla. Eipä kuitenkaan tullut virheitä ja läpi meni. En suosittele tuota valvomista, mutta minkäs teet....
- tilanne se inssi
Joo, itse kävin inssissä 5kertaa ennenkuin meni läpi. Ja varsinkin ensimmäinen kerta oli mulla sellainen että jännitti ihan törkeästi, mutta sitten kun niitä kertoja tuli lisää niin ei se enää niin paljoa. Siinä jo tiesi että mitä siinä kokeessa odotetaan jne... Et ole ainut kuka on saanut hylätyn ajokokeessa. Mä kävin teoriekokeessakin 3kertaa.
- ...
...mutta tuollainen on kyllä vähän kyseenalaista. Eikö tuo ole ennemminkin sitten jo tuuria, että pääsee läpi jollain n:nnellä yrityksellä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514