Toinenkin Haapavesi-foorumi!!

Turisija

No oikeastaan se tuskin saanee suurempaa suosiota ja jäänee minun hiekkalaatikokseni.

Muutamia päiviä sitten tulin kokeilleeksi ilmaista keskustelualustaa, joka toimii yleisesti käytetyllä phpbb-pohjalla. Sivusto toimii ilmaisella alustalla, mistä johtuen siellä ehkä tulee joskus tilarajoituksia?

Joku rikkiviisas toivoi tuolla alempana verenhimoista moderaattoria. Tuli mieleen, että minulle kyllä maistuvat verilätytkin ;-) Niinpä perustin sivustolleni Haapavesi-foorumin, johon voivat kirjoittaa vain rekisteröityneet jäsenet. Testifoorumilla ja Kehityskeskustelussa voit toki viestiä rekisteröitymättömänäkin (sanahirviöitä, huhhuh...)

Olisi mukavaa, jos täältä löytyisi muutama suostuvainen jäsen Haapavesi-foorumilleni! Päästäisiin porukalla testaamaan nettialustan toimivuutta ja voisitte antaa palautetta.

Sivusto löytyy linkin www.phpbbplanet.com/turisija takaa.

Phpbb-keskustelualusta on mielestäni käyttäjille mukavampi kuin Suomi24:n areena. Kullakin foorumilla viimeksi viestejä saanut ketju nousee aina ensimmäiseksi näkyviin ja passiiviset ketjut painuvat vähitellen horisontin taakse. Ja jos häirikön viesti poistetaan ketjusta, ainoastaan se poistuu ketjun välistä ja ketjun muut viestit säilyvät eheinä.

- No, jos kokeilet, sittenhän voit muodostaa oman mielipiteesi.

7

852

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimivaksi:
    • flikka

Mainiota! Täytyypä käydä kokeilemassa! Hyvä idea! Sieltä voi sitten heti huoletta poistaa turhat "chat-viestit".

• Turisija

Palasin tässä juuri "sorvin ääreen" ja vahvistin jäsenyytesi! Meitä on siellä jo kolme, joten kohta voitaisiin vaikkapa järjestää markkinat.

• Turisija

Haapavedeltä on ilmestynyt matteuksen ja minun toimesta hiekkalaatikolleni http://www.phpbbplanet.com/turisija pari valokuvaa.

Avasin Haapavesi-foorumille erillisen ketjun vanhoille haapavetisille maisemakuville. Hyvin monien kätköistä niitä löytyy varmasti ja toivon, että lataatte kuvia linkin osoittaman sivuston foorumeille. Suoraan Valokuvien ketjuun ette voi viestejä lähettää, mutta minä siirtelen mielelläni oikeisiin yhteyksiin esim. Testifoorumille ladattuja rekisteröitymättömienkin lähettäjien kuvia.

Itse olen skannannut kuvia Nuorisoseurapiirin ja Kotiseutuyhdistyksen julkaisemista vanhoista Haapavesi-kirjoista enkä ole aivan varma, sallivatko "Haapavetiset Tahot" noita kuvia julkaistavan nettisivuilla?

• Turisija

Ketjuni painuu jo taivaan rantaan,
      silmistä häipyy kuin Saharan santaan.

Niinhän se kävi, kuten arvasinkin:
      Monet löysivät sivuni linkin,
      vaan jäseneksi ei liittynyt monta.
      Voin viettää aikaa nyt huoletonta
      omilla sivuilla yksikseni.
      Mutisen siellä itsekseni ;-)

• rekisteröinti

ainakin minulle se on kynnys

• Turisija
        rekisteröinti kirjoitti:

ainakin minulle se on kynnys

Poistin rekisteröintipakon sivustolta http://www.phpbbplanet.com/turisija . Katsotaanpa, onko tuolla jotakin merkitystä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      53
      3278
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      28
      2939
    3. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      121
      2346
    4. Onko tässä paljon lääkettä..

Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 4
      Ikävä
      228
      1442
    5. Tapani Kiminkine n on ammuttu Helsingissä

Kertoo poliisilähteet...
      Maailman menoa
      11
      1366
    6. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1336
    7. Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"

Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj
      Suomalaiset julkkikset
      13
      1088
    8. Mitä sä ajattelet

Musta tällä hetkellä? Onko vihaa, rakkautta vai halu vältellä jotta unohtaa
      Ikävä
      74
      989
    9. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      39
      922
    10. Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä

On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän
      Hyrynsalmi
      13
      802
    Aihe