Kiihottaa aivan suunnattomasti naiset kumihanskoissa. Siis semmoisissa normaaleissa kaupassa myytävissä siivous yms taloushanskoissa. Jotkut sexikaupan latex hanskat ei innosta. Oisko pk-seudulla about 17-40v naista, joka kanssa innostuisi hanskoista. Runkkaisit mua ja mahdollisesti itseäsi hanskoilla ja nuolettaisit sitten hanskojasi minulla?
Kumihanska
5
2523
Vastaukset
- maito
TUU tänne hotellille työnnän hanskat sun perseeseen ja heitän ikkunasta alas siinä sulle fettisiä
- perseessä
Ovat ihan ok tytöltä. mutta kuulostat äijänköriläältä...
Että jätetään tällä kertaa...
PS. eikä se hyppely mua innostanut...
- mr85
kumihanskat on kyllä melekeen parasta mitä tiedän!! täällä ihmiset näköjään vetää kaikki kumihanskajutut ihan vitsillä!! oon onneks saanu muijjan ymmärtämään niiden merkityksen ja se hoiteleeki aina sillontällön käsityöt kumihanskat kädessä... harvemmin edes kerkee kortsua rullata paikolleen ku homma alkaa olla jo pulkassa! :D
Niin, ja tuossa porraskäytävässä sattuu aina joskus olemaan siivoojatyttäret työntouhussa ku siitä kulkee ohi...voi vittu sitä näkyä! monesti olen miettinyt että pitäiskö ehdottaa niille jotaki... mutta en ainakaan vielä ole tohtinu;D- Mayray
mitä suurin että ne näkevät nuo kumihanskansa vain välttämättöminä työrukkasina, joista halusisivat päästä eroon mahd nopeasti. Eli kaukana on kikki tuo meidän näkemä glamuuri ;-/
Mutta onhan siinäkin pieni kiihottumisen paikka jos leikki ajatuksella että niiden on pakko pitää hanskansa päällä, halusivat tai eivät :-3)
Ihan sama pätee varmasti kaupungin palkkaamiin koulutytöihin/opiskelijoihin, jotka (normaalikesinä) hoitelevat kukkapenkkejä kuluneissa kontio-kumisaappaissaan ympäri stadia. Naminami... :)) - mr85
Mayray kirjoitti:
mitä suurin että ne näkevät nuo kumihanskansa vain välttämättöminä työrukkasina, joista halusisivat päästä eroon mahd nopeasti. Eli kaukana on kikki tuo meidän näkemä glamuuri ;-/
Mutta onhan siinäkin pieni kiihottumisen paikka jos leikki ajatuksella että niiden on pakko pitää hanskansa päällä, halusivat tai eivät :-3)
Ihan sama pätee varmasti kaupungin palkkaamiin koulutytöihin/opiskelijoihin, jotka (normaalikesinä) hoitelevat kukkapenkkejä kuluneissa kontio-kumisaappaissaan ympäri stadia. Naminami... :))..itelläki koko kumihanska touhusta jos joutuisin niitä päivät läpeensä pitämään, mutta kun ottaa ne vaan välttämättömimmissä tapauksissa esiin ni johan hohtaa!! :)
Kukkapenkkityttäret on kyllä mannaa meikäläiselle..itteee ainaki ahistais työskennelä sellaisessa vaatetuksessa josta kiihottuu yli kaiken! Kumpparit,sadevaatteet ja kumihanskat kädessä! Siinä koko paketti! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod192188Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2281694Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3021197- 65939
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai53895- 39824
Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?
Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.53805J miehelle viesti menneisyydestä
On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e31696Valitse, kenen kanssa seurustelet
Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan273663Paikat tapeltu
Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh33632