Kenestä muusta mäkihyppääjästä on tehty elokuva, jota näytetään ulkomaita myöten, kysyn vaan?
Msa on kingi
4
541
Vastaukset
- tietää kylä näin on!!
Keskustorin teltalla masa oli hyvässä kunnossa.
on se urheilija. piimää ei tosin tainut juoda? - pellellele
Matista ei olisi tehty elokuvaa, ellei se olisi ollut ja on tuollainen säälittävä pelle. Sen juopon koomailuja ja mokailuja haluavat kaikki 7 päivää-luonteiset ihmiset seurata jatkossakin. Rahasta tuossakin elokuvassa oli kysymys, ei siitä, että juoppo-matti oli niin hyvä hyppäämään kännissä. Kyllä joku vielä saa uuden kuningasajatuksen, miten Matilla vielä tehdään rahaa...
- turhaa
Samaa mieltä Matti on pelle jota käytetään hyväksi. Itse on silti syyllinen oloonsa. Turha julkkis!!!
- matti nykänen
turhaa kirjoitti:
Samaa mieltä Matti on pelle jota käytetään hyväksi. Itse on silti syyllinen oloonsa. Turha julkkis!!!
minä en ainakaa oo koskaa mitää ryypänny en tiä mitä on muut tehny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411471
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770