Kenestä muusta mäkihyppääjästä on tehty elokuva, jota näytetään ulkomaita myöten, kysyn vaan?
Msa on kingi
4
500
Vastaukset
- tietää kylä näin on!!
Keskustorin teltalla masa oli hyvässä kunnossa.
on se urheilija. piimää ei tosin tainut juoda? - pellellele
Matista ei olisi tehty elokuvaa, ellei se olisi ollut ja on tuollainen säälittävä pelle. Sen juopon koomailuja ja mokailuja haluavat kaikki 7 päivää-luonteiset ihmiset seurata jatkossakin. Rahasta tuossakin elokuvassa oli kysymys, ei siitä, että juoppo-matti oli niin hyvä hyppäämään kännissä. Kyllä joku vielä saa uuden kuningasajatuksen, miten Matilla vielä tehdään rahaa...
- turhaa
Samaa mieltä Matti on pelle jota käytetään hyväksi. Itse on silti syyllinen oloonsa. Turha julkkis!!!
- matti nykänen
turhaa kirjoitti:
Samaa mieltä Matti on pelle jota käytetään hyväksi. Itse on silti syyllinen oloonsa. Turha julkkis!!!
minä en ainakaa oo koskaa mitää ryypänny en tiä mitä on muut tehny
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848