Kuulin tuossa äsken, että uljaan Stadin keskustassa marssitaan Hizbollahin puolesta. Ihan suomalaisia ovat marssijat kuulemma...
Ehkä olisi parempikin, jos uutinen leviäisi kansainvälisiin viestimiin! Suomalaisten enemmistö heräisi takuulla, häpeä on voimakas motivaattori.
Hizbollahin puolesta Helsingin keskustassa
20
846
Vastaukset
- ...käyntiin
Onpa todella outoa. Vasta muutama kuukausi sitten finnit marssivat mohammedin kuvien vuoksi, nyt näin... Hoh hoijaa.
- Kansallinen häpeä
Niillä on kuulemma tän järjestön lippukin mukana!
- menet
marssimaan Israelin puolesta. Siinähän sitä hävettävää riittääkin. Tuetko murhaamista?
- Kansallinen häpeä
menet kirjoitti:
marssimaan Israelin puolesta. Siinähän sitä hävettävää riittääkin. Tuetko murhaamista?
häpeä on voimakas motivaattori. Katsotaampa, mitä suuri kansamme enemmistö on tästä mieltä? Joka tapauksessa aikamoinen tunneliaivo saa olla, jos tuolla hizbollah-marssilla on mukana.
- ei mene
Kansallinen häpeä kirjoitti:
häpeä on voimakas motivaattori. Katsotaampa, mitä suuri kansamme enemmistö on tästä mieltä? Joka tapauksessa aikamoinen tunneliaivo saa olla, jos tuolla hizbollah-marssilla on mukana.
marssimaan kummankaan puolesta kukaan. alkaa hävettää...
- Israelin
menet kirjoitti:
puolesta marssimaan?
Tapahtumahan on hizbollahin ja hamassin KANNATTAJILLE PYHITETTY!
Sielähän saisi turpaansa "vääräuskoiset", "rauhanhihhuleilta"!
- hiljeni
vasurijutuista, komut lähti hizbollah ja hamas järjestöjen terrorismin puolustus marssille!
- Hiljaista on
Hiljaista on kuin huopatossutehtaalla?
- israel4ever
"Yhdistyneitten kansakuntien yleiskokous julisti kehitysmaiden ja sosialistimaiden muodostamalla enemmistöllä sionismin rasismiksi ja rasistisen syrjinnän muodoksi vuonna 1975 (yleiskokouksen päätöslauselma 3379). Päätöslauselma kumottiin vuonna 1991 (päätöslauselma 4686)." (http://fi.wikipedia.org/wiki/Sionismi)
Israel on edelleen hyvin hyvin vihainen kaikille kommareille ja kehitysmaille! Ei mikään yllätys että komukat taas juonivat sionisteja vastaan. Ettekö ikinä jätä juutalaisia rauhaan?
- Kansallinen häpeä
tällainen yleinen Israel-vastainen mielenosoitusmarssi sotatoimia vastaan. Kuulemma oli Hizbollah-lippu kulkueessa.
- tarvitse olla
kommunisti kun marssii sotaa vastaan.Itse olen äänestänyt aina kokoomusta mutta aion mennä seuraavan kerran marssille.On monta aatetoveria jotka marssivat nytkin.Itse en tänään lähde.
- *Kansalainen*
...että nämä toisen polven pilvenpolttajat saa edes kerran viikossa vähän liikuntaa. Missähän nää vähälahjaiset muuten silloin notkuu, kun eivät ole mieltä osoittamassa?
- Kansallinen häpeä
tarvitse olla kirjoitti:
kommunisti kun marssii sotaa vastaan.Itse olen äänestänyt aina kokoomusta mutta aion mennä seuraavan kerran marssille.On monta aatetoveria jotka marssivat nytkin.Itse en tänään lähde.
samaan kulkueeseen terroristijärjestön sympatiseeraajien kanssa, ei sitten mitenkään. Ei hemmetti, jos sattuisi oma naama samaan lehtikuvaan Hizbollahin lipun kanssa, ei sitä häpeää kestäisi!
- varmasti
tarvitse olla kirjoitti:
ainoa kommunisti joka äänestää kokoomusta!
Mutta eihän Mikolla ole muutkaan asiat järjestyksessä! - päivisin
*Kansalainen* kirjoitti:
...että nämä toisen polven pilvenpolttajat saa edes kerran viikossa vähän liikuntaa. Missähän nää vähälahjaiset muuten silloin notkuu, kun eivät ole mieltä osoittamassa?
siellähän on niiden "olohuone" mäyräkoirat seurana!
*Kansalainen* kirjoitti:
töissä.
- Yeamma
..kuin sellainen ihminen,joka esimerkiksi menee ampumaa raketteja talon vierestä tai takaa jossa on lapsia piilossa, tietäen että kohta taloa tulitetaan ja taas saatiin mediapisteet kotiin kun israel tappoi 39 lasta?
Tällaisessa talossahan ei tietenkään ole mitään merkkejä siitä mitä siellä on sisällä, sen tietävät vain hizbollahin taistelijat.
Mielestäni tuomittavaa ei ole pelkästään israelin teot vaan myös hizbollahin teot ja taktiikka tuliasemia valittaessa.
Eli tahallista oman kansan ja lapsien surmauttamista,jotta saadaan myötätuntoa itselle ja hyvin näyttää toimivan kun mediaa ja tätäkin palstaa lukee.Lisäksi jos puheet pitävät paikkansa, niin helsingissä lähdetään vielä kannatusmarssille???- kun..
RÄJÄYTTÄVÄT EPÄSOSIALLISIA HENKILÖITÄ JOUKOSSA 36 KEHITYSVAMMAISTA LASTA!
- On se kumma
että ihmiset eivät tunnu tajuavan sodan olevan Israelille aina rasite, taloudellisesti valtavan kallista, ihmishenkiä menetetään. Mitä järkeä olisi siinä, että Israel tahallisesti surmaa lapsia? Tällainen ajattelu on kovin naivia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2578870IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076176Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?661320Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61277- 1091091
Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.75923Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut60847Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin43758MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk310680Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23666