Nyt riitti Jouskarin pelleilyt

nainen vain

Nyt sanon sen, että enää en jaksa, en kestä.
Tuntuu kuin katsoisi liikaa omia virheitään kun viettää aikaansa Jousimiehen kanssa. Ei tällaisesta tule mitään, kun äijä ei tiedä mistään mitään, eikä osaa päättää mitään.. tekee minusta syntipukin, vaikka itse laittoi alulle koko rumban. Olkoon vain ettei ole merkistä kiinni, mut tuo helvetin vapaudenkaipuu riitti nyt, koska se menee niin yli ettei tosikaan.

Ei Jousimies osaa rakastaa, se vain ihastuu ja kaipaa ihmisiä ympärilleen. Ei ainakaan tälle Jousimiehelle ole mikään niin tärkeää kuin se että kaverit yms. sellaiset ovat lähellä. Muijasta viis. Ei edes SEKSIÄ tipu! Ihan tosi. Perseestä... en jää odottelemaan.

En voi luottaa, enkä luota! Paskan marjat.


Nyt riitti! kiitti vain...

Kalamerkkinen ämmä

33

6459

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      Ehkäpä tämä vain kertoo siitä, ettet ole vielä se oikea tälle jousimiehelle.

      • nainen vaan

        tuon perhanan äijän olisi pitänyt kertoa vähän aiemmin, ennenkuin punoi minut omiin pauloihinsa.

        Sori, kävin tosi kuumana, rauhotuinkin jo.

        Soitin sille perhanan ukolle ja sanoin että NYT loppu, että ellet rakasta ÄLÄ rakasta, mutta minä en leiki enää yhtään leikkejä.

        VAADIN vastausta, tuli... kuulemma rakastaa, mutta on nyt itsesäälissään rypemässä.

        Katsotaan.. vielä.. hetki.


    • .................

      Topakkana pitää olla, tuuleta oikein kunnolla.

      • nainen vaan

        täältä se tuli oikein olan takaa kunnolla! :)

        Ei Jouskarille saa olla topakka, MIE oon ja sanon suoraan, ei se siitä tykkää...

        Katsotaan miten hermot kestää. Ne kestää jo jonnin verran kuitenkin...


    • Jouskari-Nainen

      Tässä, Ole hyvä!
      Teksti suoraan suuresta horoskooppikirjasta.

      Jousimies ja Kalat:
      Turhan tunteikasta Jousimiehen makuun. Sitä paitsi kala yrittää rajoittaa jousimiehen elämää.Kaikesta huomaa, että kala ja jousimies ovat tyystin erilaisia ihmisiä. Jousimies on itsevarma. kala arka. Vihastunut jousimies purkaa raivoaan temperamenttisilla purkauksilla. Ärtynyt kala vaipuu synkkyyteen. Optimistinen jousimies ei luovu koskaan toivosta. Kala on vastoimkäymisten edessä valmis heittämään hanskat tiskiin. Ja niin pois päin, ja niin pois päin. Näettehän:vetinen kalasoppa koko juttu.

      • nainen vaan

        en luokkaannu, mutta tämä pitää meidän suhteessa paikkaansa:

        Vihastunut jousimies purkaa raivoaan temperamenttisilla purkauksilla.

        Tämä ei:


        Ärtynyt kala vaipuu synkkyyteen. Optimistinen jousimies ei luovu koskaan toivosta. Kala on vastoinkäymisten edessä valmis heittämään hanskat tiskiin.

        Mun Jouskari on tällä hetkellä niin masentunut.Henk.koht juttujen takia.. en viitsi puhua miksi. Mut masentuvaa sorttia tuo "mun mies" on , ja minä yritän AINA kannustaa ja ajatella positiivisesti.

        Perhana, taitaa olla puuta heinää horoskoopit. Mun kokemuksen mukaan Jouskarit masentuu ja vetäytyy. Itse en vetäydy kuin pieneksi hetkeksi ja moottori toimii taas ja pakko jatkaa eteenpäin.
        Jousimies ei mun kokemuksen mukaan saa mitään aikaiseksi, vatvoo vuosikausia samoja juttuja, ns. hakkaa päätään seinään.

        Omapa on ongelmansa. Ei kaikkia voi auttaa. Tässä hankalaksi tekee se, että Jouskari on niin itseppäinen, ettei sitä voi neuvoa, vaan sen pitää tosiaan hakata sitä päätä seinään.

        Se kiltti/masis-Kalat on pelkkä myytti.

        Kalat on aika vahvoja loppujen lopuksi ja vapaudenkaipuisia, ja ne on helppo ajaa pois.

        En tiiä..

        MUT EN HALUA YLEISTÄÄ, sinä et välttämättä ole tuon kuvauksen mukainen mitä kerroin. Jokainen on kuitenkin loppujen lopuksi yksilö.

        Mulla on hyljätty olo! :)) (alkaa jo naurattaa tää mun vihanpurkaus... )


      • Täys lahna

        Aika rankka yleistys sinulla Jouskari-Nainen.
        Yli 30v alkaa nouseva merkki vaikuttamaan luonteeseen merkittävästi. On myös sanottu että nousevat merkit ottavat huonompia puolia samasta merkistä kuin aurinko sellaiset.

        Itselläni kartta on täynnä kalaa paitsi, että olen nouseva leijona. Suuttuesani rakkaimmalleni lähden kävelemään, miksi? Siksi että jos en lähtisi, sanoisin niin pahoja asioita että niitä kaikkia ei milloinkaan saisi takaisin. On siis parempi juosta ketutus pois kuin raivota leijonan lailla ja loukata toista verisesti.

        Vastakohdat täydentävät toisiaan, meillä menee kaikki ristiin. Aurinko merkeissä jousimies M hallitsee kala N, mutta nousevassa leijona N hallitsee kala M. Tästä voi jokainen pohtia kumpi tulimerkki yrittää hallita.


      • kauris

        miten sopii kauris(n) ja jouskari(m) kun sinulla oli se horoskooppi kirja kiitti jo etu käteen :)


    • nainen vaan

      tää on ihan turhaa soopaa, sori! :(

      • jousimiestytto

        Olin nuorempana aika samanlainen. Tarvitsen vielakin hirveasti omaa tilaa ja aikaa, mutta olen kyllastynyt siihen pelaamiseen ja tunnen vihdoinkin , etta haluan sitoutua. Itse ainakin tarvitsen kauheasti aikaa ja ajatukset muotoutuvat hitaasti. JOs toinen ei sita anna ja alkaa hiostamaan, on varmaa etta peraannyn. se pelailu on naurettavaa(tosin siita ei voi syyttää pelkästään jousimiestä)ja kannattaa tosiaan tehda selvaksi ettei sita halua, koska siitä saa vain ja ainoastaan sydänsuruja. Jousimiehenä voin sanoa, että yli kaiken arvostan sitä, että minulle ollaan rehellisiä, koska itse olen todella rehellinen ihminen. vaikka myonnan, että aika ajoin, hankala tyyppi. Tsemppiä sen tyypin kanssa, toivottavasti se tajuis nostaa meidan jouskareiden mainetta sun silmissä.


    • myös jouskari

      mutta en ole koskaan seurustellut kalan kanssa. Tapailin ehkä pari kuukautta, mutta sitten tyssäsi. Kaksosia ollut kaksi ja nyt yksi, heidän kanssa olen parhaiten tullut toimeen. Yksi leijona oli, menetteli. Yksi jouskari, ei tultu toimeen ollenkaan.

      Että sellaista. En täysin usko näihin horoskooppi-juttuihin, mutta luulen vähän, että kalat ei sovi jouskarille.

      • jouskari N

        ... kalamiehen kanssa. Suhteen suurin ongelma oli kalan mustasukkaisuus. Itse en pettänyt, mutta mies touhusi muiden kanssa ja vahti menojani. Matkusti jopa 300km, jos kuuli, että olen menossa illalla kavereiden kanssa baariin. Makuuhuoneen puolella oli kyllä aina säpinää.

        En usko kaikkien kala-jouskari suhteiden olevan yhtä ongelmallisia tai kiihkeitä.


      • jousimies-nainen minäkin

        Itsekään en ole seurustellut kalojen kanssa, mutta työn kautta tutustunut, oli mukava tyyppi n. pari kuukautta mutta sitten paljastu todellinen luonne, onneksi ei tarvii tehdä sen kanssa töitä enää koko ajan. Kaksosmieheen en ole saanut oikein otetta, Leijonakin on yrittänyt sitoa suhteeseen liikaa, mikä masensi ja ahdisti minut nurkaan.On-Offia koko ajan. Liian mustasukkainen ja omistushaluinen ja yritti muuttaa mua sellaiseksi kuin halusi minun olevan. Mulle ainakin on tärkeetä että molemat saa olla mitä haluaa ja tehdä mitä haluaa(kunnioittaen kuitenkin samalla toista puoliskoaan). Elämässä on parisuhteen lisäksi myös muuta elämää,tärkeämpää on että toinen on mukana sydämessä kuin että nyhjötetään kokoajan sohvan nurkassa.Toki yhteistä aikaa tarvitaan riittävästi ja yhdistäviä tekijöitä.Tämä toimii ainakin minun kohdallani Vesimies-kaverisuhteissa ja toivottavasti myös ehkä tulevassa Vesimies-jousimies suhteessa:). Alku ainakin näyttää ihan hyvältä vaikken tässä vaiheessa liikaa uskalla haaveillakkaan...


      • Cryz(NeitsytN)s
        jousimies-nainen minäkin kirjoitti:

        Itsekään en ole seurustellut kalojen kanssa, mutta työn kautta tutustunut, oli mukava tyyppi n. pari kuukautta mutta sitten paljastu todellinen luonne, onneksi ei tarvii tehdä sen kanssa töitä enää koko ajan. Kaksosmieheen en ole saanut oikein otetta, Leijonakin on yrittänyt sitoa suhteeseen liikaa, mikä masensi ja ahdisti minut nurkaan.On-Offia koko ajan. Liian mustasukkainen ja omistushaluinen ja yritti muuttaa mua sellaiseksi kuin halusi minun olevan. Mulle ainakin on tärkeetä että molemat saa olla mitä haluaa ja tehdä mitä haluaa(kunnioittaen kuitenkin samalla toista puoliskoaan). Elämässä on parisuhteen lisäksi myös muuta elämää,tärkeämpää on että toinen on mukana sydämessä kuin että nyhjötetään kokoajan sohvan nurkassa.Toki yhteistä aikaa tarvitaan riittävästi ja yhdistäviä tekijöitä.Tämä toimii ainakin minun kohdallani Vesimies-kaverisuhteissa ja toivottavasti myös ehkä tulevassa Vesimies-jousimies suhteessa:). Alku ainakin näyttää ihan hyvältä vaikken tässä vaiheessa liikaa uskalla haaveillakkaan...

        ..juuh, minäkin kallistun tohon Vesimies, suhteeseen kuitenkin... ennen olin sohvanurkassa kyyhöttäjä, kunnes koin kovia ja minusta tuli vouhottaja. En voisi kuvitellakaan enää kyyhöttäväni sohvannurkassa, koska en ole vielä nähnyt kaikkea elämästä... se on sit sen ajan murhe, kun on tarpeeksi nähny kaikkee eikä enää jaksa...sitä päivää tuskin mulla tulee... Vesimies on kyllä sellanen että ollaan lähdetty seikkailuihin sen kanssa monesti, ja ihme kyllä, jopa se jää joskus mun varjooni seikkailemisessa, vaikka yllättävsti Neitsyt- nainen olenkin... xD


    • Sama kokemus

      Moikka!
      Luin kirjoituksesi ja oli PAKKO kirjoittaa sulle muutama lause.
      Niin... jousimies ihastuu ja rakastuu ja hehkuttaa.. ja haluaa niin äärettömästi sitä hyväksyntää ja huomiota ja pönkitystä. Ja voi olla niin käsittämättömän ihana, oikeasti! Ja sitten kun sanot muutaman poikittaisen sanan tai lauseen, niin kaikki voi muuttua silmänräpäyksessä muuksi. Ja hänessä ei ole vikaa, syy on sinussa. Jaksa, olet mielessäni!!
      Terv. skorpioni, kuu kaloissa (=ymmärrän hyvin sua!!!)

    • olet pettynyt

      vain häneen ,vikaa on varmaan myös sinussa et ole täydellinen niin kuin ei hänkään.

    • jouskarityttö

      ...yleistäjä!! vikaa on myös sinussa! et voi väittää että kaikki jousimiehet,nimenomaan miehet,olisivat kaikki tuollaisia.Itse tunnen 2 jousimies-miestä,toinen (24v.) Onnellisesti naimisissa.(muuten jousimies-naisen kanssa:))
      Toinen Mies (38v.) onnellisesti ollut avoliitossa monen monta vuotta Neitsyt -naisen kanssa,ja heidänkin onnensa kukoistaa.
      Itse olen vielä kovin nuori naisen alku,(20v.)joka on tällä hetkellä aivan älyttömän rakastunut skorpioniMieheen,joka on vielä itseäni 20vuotta vanhempi,mut se ei haittaa kumpaakaan,mies palvoo minua,on maaailman kiltein ja kohteliain mies mitä tiedän,itse olisin valmis tekemään Hänen vuokseen mitä tahansa.Ja vaikka itsellä on välillä jonkinlainen vapaudenkaipuu,pystyn onneksi matkustelemaan myös mieheni kanssa,jos vaan on rahaa..:) Mutta,aika näyttää,ja ainakin itselläni se näyttää todella hyvältä tänään ja vielä huomennakin:) Jotenka,Älä Yleistä!! Kiitos!

      • nainen vaan

        Tulinpas kurkkaamaan silti vaikka sanoin etten tulisi.
        EN YLEISTÄ!
        Mulla meni hermot tohon mieheen, joka nyt sattuu olemaan Jousimies. Ei varmaankaan tarkoita sitä että KAIKKI Jousimiehet olisivat noin mulkkuja.

        Ai että miten hölmöä olikaan kirjoittaa horoskooppipalstalle :))

        Meinaten että tosiaan älykääpiöitä mahtuu joka merkkiin.

        Ja todentosiaan VIKAA ON VARMASTI MYÖS MINUSSA!

        Tapaan aina kaiken maailman luusereita matkallani! ;-))

        Tsemppiä vaan teille Jouskareille. En yleistä en!
        Eikä tarkoita että olisitte KAIKKI samanlaisia, voi hyvänen aika sentään,ei pidä ymmärtää väärin.
        Kirjoitin kuitenkin vain että se kuva mikä minulla on, on tällainen!

        Hyvää vkl nyt kaikille! Nauttikaa!Niin minäkin....


      • sinulla olla

        isäsundrooma!!


    • Tintsu

      Semmonen se on munkin jouskarimies.erosi viime syksynä,luulin et nyt sen saan itselleni pitkän jahkailun ja lupauksien jälkeen mutta paskat,kaverit ja vapaus on tärkeempii,silloin tällöin käy moikkaamassa,soittelee kun muistaa,ja kun tavataan seksii saa vonkata :-(
      Ja kaiken huippu,selvis et se tapailee toistakin naista,päättäisi nyt jo! prkl.

      • jousimies

        älkäähän nyt syyttäkö jousimiestä noin eihän kaikki ole sellaisia olen leijonan kanssa naimisissa jo 20 vuotta ja hyvin menee enkä ole kertaakaan ajatellut vierasta naista.


      • rikki
        jousimies kirjoitti:

        älkäähän nyt syyttäkö jousimiestä noin eihän kaikki ole sellaisia olen leijonan kanssa naimisissa jo 20 vuotta ja hyvin menee enkä ole kertaakaan ajatellut vierasta naista.

        koko meidän naiskunnan puolesta :)) että olet ihan erilainen kuin monet muut miehet!!

        Annoit toivoa :)


      • jousimies
        rikki kirjoitti:

        koko meidän naiskunnan puolesta :)) että olet ihan erilainen kuin monet muut miehet!!

        Annoit toivoa :)

        kyllähän meidän miesten pitää kunnioittaa naisia ilman heitä emme tule toimeen viekää vaimollenne vaikka kukkia niin vaimo kehrää kuin kissa näin mä teen ja homma pelaa olen jousimies ei kaikki jousimiehet hyppää kukasta kukkaan.


      • kalat
        jousimies kirjoitti:

        älkäähän nyt syyttäkö jousimiestä noin eihän kaikki ole sellaisia olen leijonan kanssa naimisissa jo 20 vuotta ja hyvin menee enkä ole kertaakaan ajatellut vierasta naista.

        Totta on jousimies on hyvä mies 28 avioliitto vuotta takana. t. kalanainen


    • KAKSONEN VAAN

      TUO IHAN TOTTA MITÄ KERROIT, MINULLA ON OLLUT 2 VUOTINEN SUHDE YHDEN JOUSIMIEHEN KANSSA JA JUST TOTA SAMAA PASKOA... MULLEKKIN ALKAA PIKKU HILJAA RIITTÄMÄÄN.

    • nainen vaan

      Nyt on koko paska ohitse.
      Ai että hetken itketti, mutta nyt oikeasti tuntuu et on jo tilaa hengittää ja sinkkuus kutsuu.

    • jousimies

      mun mielestä jousimies on maailman luotettavimpia ihmisiä,kuin minäkin!Mä voin kertoa millainen olen ja elämästäni, jos naisilla on aikaa alkaa kuuntelemaan ,eivätkä ole aina niin kiireisiä mun luonta pois ja antavat vaan kerran!

    • Jousileijona

      Olen tavannut monenlaisia jousimiehiä, mustasukkaisia ja omistushaluisia sekä sellaisia,
      joita tässä kuvataan.

      Jousimiesmies, jolla vaaka oli nousevana merkkinä, oli juuri tällainen, kuin mitä tässä kuvataan.

      Muiden nousevia merkkejä en tiedä.

      • Jousimies ja ylpeä siitä

        Ihmiset hoi! Älkää yleistäkö kaikkia jousimiehiä ja muita samanlaisiksi. En itse edes kovin vahvasti usko horoskooppeihin, mutta täytyy myöntää että moni samanmerkkinen on samanlainen ollut. Geeneistä ja elämästä se luonne tulee!


    • Neitsyt vain

      Olipa osuva kuvaus Jousimiehestä - puuttui vielä että olisit kuitannut kaiken yhdellä sanalla: LAPSI.
      Jousimies tunne-elämältään usein verrattavissa pikkulapseen.

    • Jouskarinainen

      Kal-ihminen on tunteellinen, herkkä, arka, passiivinen, ja altis vaikutteille. Hän ei ole koskaan luonteeltaan ilkeä tai karkea eikä suhtaudu mihinkään väkivaltaisesti. Hän on äärimmäisen hidas. Hänen herkkätuntoisuutensa tekee hänestä hyvin vastaanotavaisen ympäristöstään tuleville vaikutteille.
      Hän on pelokas, taipuisa ja välinpitämätön, ja hänen elämänsä on enemmän unelmointia kuin todellisuutta.
      Joutuessaan tilanteeseen, jossa hänen on tehtävä ratkaiseva päätös, hän yrittää paeta.
      Kal-ihmisen hyvätahtoisuuteen, lempeyteen ja sietokykyy liittyy kielteisenä piirteenä pelko joutumisesta keskelle elämänpyörteitä, ja se saa hänet vetäytymään suojaan omaan pieneen maailmaansa. Hän on tasapainoton, mutta havaitsee helpoksi samastaa itsensä muihin ja ymmärtää heitä. Hänellä on sisäistä näkemystä. Tähän hän luottaa säädellessään liikkeitään. Hän on muinaisten tarujen mukaan Ariadnen poika, joka hädissään tarrautuu äitiinsä.
      Kal-ihmisestä ei ole suurten suunnitelmien toteuttajaksi. Hänen toimintaansa rajottavat apaattisuus, välinpitämättömyys ja mielenkiinnon puute.
      Kala-ihminen on se, miksi hänet kasvatetaan.

    • Cryz(NeitsytN)

      Ihan Oikein että joku on joskus tota mieltä! :D Minäkin olen ja seison sun takanasi. Jos joku osaa syyttää muita omista tekemisistään niin Jousimies... en sano pahalla, onhan niissä hyvätkin puolensa, mutta pääpiirteittäin noin... *huvittuu kun kokemusta on* x) *taputtaa*

    • jouskarin exä

      OLEN AIVAN SAMAA MIELTÄ,antaa sen jouskarin sitt mennä vaan niin tärkeiden frendiensä kanssa,ellei muijia arvosta niin haistakoon äijä..
      samoja kokenut jousimiehestä,vain silloin muijan kans kun hän haluaa ja olettaa vielä että muija aina paikalla kun hän haluaa ja hänellä oikeus mennä kavereidensa kanssa kun hän haluaa!! ei parisuhteessa toimita niin ja ei jouskari sängyssäkään mikään superi ole,ei ota toista mun mielestä tarpeeksi huomioon,minä itse ensin meininki,toinen saa mitä ehtii,vittu mikä tyyppi!!! no kyllä sitä meille naikkosille vielä löytyy hyviäkin tyyppejä! tsemppiä!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      131
      2211
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      268
      2067
    3. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      69
      1591
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      117
      1381
    5. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1268
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      130
      1229
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      980
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      66
      958
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      47
      895
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      861
    Aihe