Mikä merkki sopii parhaiten leijonalle?

_leijonatar_87

Nii elikä kertokaapas mikä merkki teidän mielestä on kaikken paras leijonalle? mulla itelläni on härkä mies =D

11

4263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poik@

      ei ainakaan leijona :D

    • noiOinas

      Oinas, en sano että helppo suhde mutta tulinen ja mielenkiintoinen..kumpikin yllyttää niin hyvää kuin pahaan :)

    • ja kokemuksestani

      vaaka ja oinas.

    • Kaksosnainen

      Eiks muka kaksosnainen sovi kaikista parhaiten leijonalle ;)

    • Nimetön

      vaaka

      • Susie

        Ei varmaan Skorpioni-Leijona yhdistelmäkään paha ole.


      • Poison.
        Susie kirjoitti:

        Ei varmaan Skorpioni-Leijona yhdistelmäkään paha ole.

        Eihän ne olekaan kuin neliössä keskenään ja luonteeltaan pirun erilaisia. ;)


      • Jellona 1968
        Susie kirjoitti:

        Ei varmaan Skorpioni-Leijona yhdistelmäkään paha ole.

        Olen asunut Vaaka-miehen kanssa ja hänen tasaisuus ahdisti,muute nsujui ihan hyvin, hän ei ymmärtänyt minun räväkkää luonnettani, olen seurustellut myös kahden leijona-miehen kanssa ja kaikki sujui ihan tosi hyvin , suhteet vaan loppuivat olosuhteiden vuoksi, yksi kiihkeä suhde oli skorpiooniin joka oli minusta todella mustasukkainen,siitä suhteesta en tosin olisi halunnut pois, skorpiooni mies lähti, ja nyt olen ollut pidempään neitsyen kanssa ja siitä nyt ei ole tullut yhtään mitään, neitsyen kriittisyys on mulle myrkkyä. Joten jos jollain on viisastenkivi niin olen korvana! Seksi näiden miesten kanssa: parasta se on ollut tuon skorpioonin kanssa ja toisen leijonan, neitsyenkin kanssa se sujui jotenkin, huonoiten vaaka-miehen kanssa. Suhteet järjestyksessä huonoimmasta parhaimpaan: Neitsyt, Vaaka, nuorempi leijona, skorpiooni ja vanhempi leijona oli siis paras!


    • .......

      sopisiko teidän mielestä rapu leijonalle?

      • Jousileijona

        Ennemminkin niin, että leijona ei sovi ravulle. Rapu ei sulata sitä, että leijonalla on elämää kodin ulkopuolellakin.


    • jellonabeib

      itselläni ainakin on aivan ihana rapu mies :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1332
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1255
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1032
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe