Millaisia nämä kondylooma patit oikein ovat? Minulle on ilmestynyt noin viikko sitten patteja häpyhuuliin ja yksi on "välilihan" alueella! Osa niistä on kuitenkin jo häipynyt itsekseen! Ne eivät kutise vaan ovat kipeitä kuin finnit mutta puristaessa niistä ei tule mitään! Ne ovat ikäänkuin ihon sisäisiä finnejä! Voisiko olla kondylooma patteja vai kenties jotain muuta? Lähteekö kondyloomapatit ylipäätään itsestään pois vai tarviiko hoitoa? Osa näistä pateista on jo hävinnyt muutamassa päivässä!
Kaikki kondylooman kokeneet tai muuten vaan asiasta tietävät auttakkaa! Tämä asia vaiva minua todella! KIITOS!
Yritin jo googlettaa mutta en saanut vastausta siihen kysymykseen ovatko kondyloomapatit kipeitä ja millaisia? Ihon pinta ei minulla ole rikki vaan nämä patit tuntuvat olevan täysin ihon sisällä!
Kondyloomasta...
7
1432
Vastaukset
- Sussu2
Ainakin tiedän sellaiset jotka ovat valkoisia ja kovia, eli vähän syylämäisiä patteja. Niitä voi olla erikokoisia tai niitä voi olla monta yhdessä.
Kannattaa näyttää gynelokille jos tälläisiä löytyy. - nainen555555555555555
kondylooman aiheuttamat syylät voivat hävitä itsestään mutta niihin on myös reseptillä saatava lääke (voide, neste jota penslataan näkyviin syyliin). miehelle kondylooma on ymmärtääkseni suhteellisen vaaraton ja aiheuttaa (kutinaa ja) syyliä. Syylät ovat vaaleita, kovia ja kukkakaalimaisia koko vaihtelee riisinjyvästä suurempaan. Naisille kondylooma aiheuttaa syyliä ja mahdollisesti kohdunkaulan solumuutoksia jotka hoitamattoman voivat johtaa kohdunkaulansyöpään ja sitä ennen jopa kohdunpoistoon. Suosittelisin että menisit lääkäriin näyttämään pattejasi sittenpähän tiedät. Itselläni on kondylooma ja on ollut syyliä sekä solumuutoksia jotka näkyvät papassa (ei aina). Käy papassa joka vuosi niin mahdolliset solu muutokset eivät pääse niskanpäälle. Selaile vanhoja kondylooma, laser- tai loop- hoito otsikoiden alla olevia keskusteluja. Myös naistentaudit osiosta löydät kondyloomaan liittyviä keskusteluja.
- nainen555555555555
muistutan vielä että vaikka oireet häviäisivät hoidon ansiosta tai ilman hoitoa kondylooma virus ei koskaan poistu elimistöstä! Eli voit tartuttaa muita edelleen.
- Tuntematon
nainen555555555555 kirjoitti:
muistutan vielä että vaikka oireet häviäisivät hoidon ansiosta tai ilman hoitoa kondylooma virus ei koskaan poistu elimistöstä! Eli voit tartuttaa muita edelleen.
Minulla on ilmeisesti kuutisen vuotta sitten ollut kondylooma jonka tartutin miehelleni myös! Minulla ei kuitenkaan ollut oireita ja vaikka kävin lääkärillä mitään näkyvää ei löytynyt! Papa näytteissä ei myöskään mitään mutta miehelleni tuli kuitenkin kondyloomapatti joka hoidettiin lääkärissä! Tartunnan täytyy olla peräisin minulta koska miehelläni ei ole ollut muita kumppaneita ennen minua ja aloittelimme juuri silloin seurustelua! Mietinkin nyt että voiko tämä todellakin olla ollut kuusi vuotta huomaamaton ja oireeton ja ilmestyä vasta nyt?
- Sussu2
Tuntematon kirjoitti:
Minulla on ilmeisesti kuutisen vuotta sitten ollut kondylooma jonka tartutin miehelleni myös! Minulla ei kuitenkaan ollut oireita ja vaikka kävin lääkärillä mitään näkyvää ei löytynyt! Papa näytteissä ei myöskään mitään mutta miehelleni tuli kuitenkin kondyloomapatti joka hoidettiin lääkärissä! Tartunnan täytyy olla peräisin minulta koska miehelläni ei ole ollut muita kumppaneita ennen minua ja aloittelimme juuri silloin seurustelua! Mietinkin nyt että voiko tämä todellakin olla ollut kuusi vuotta huomaamaton ja oireeton ja ilmestyä vasta nyt?
Voihan se mahdollista olla. Tai sitten olet saanut uuden tartunnan.
Oirteista sen verran että vain 15% kondyloomatartunnoista on oireellisia (näppylöitä) ja koska 80% ihmisistä sairastuu vähintään kerran elämässään kondyloomaan eli suurin osa ei edes tiedä että heillä se on.
Henkilökohtainen kokemus oli kun kondylooma tuli puoli vuotta myöhemmin ilmi kuin sen olin saanut.. - Tuntematon
Sussu2 kirjoitti:
Voihan se mahdollista olla. Tai sitten olet saanut uuden tartunnan.
Oirteista sen verran että vain 15% kondyloomatartunnoista on oireellisia (näppylöitä) ja koska 80% ihmisistä sairastuu vähintään kerran elämässään kondyloomaan eli suurin osa ei edes tiedä että heillä se on.
Henkilökohtainen kokemus oli kun kondylooma tuli puoli vuotta myöhemmin ilmi kuin sen olin saanut..Uutta tartuntaa en ole voinut saada muuten kuin että mies on juossut vieraissa!
- 33v. miekkonen
Tuntematon kirjoitti:
Uutta tartuntaa en ole voinut saada muuten kuin että mies on juossut vieraissa!
... hautaan asti nukkumaan ruususen unta. Joillakuilla uusia näppyjä ei tule enää ikinä uudestaan kun ensimmäiset on hoidettu kunnolla pois (esim. laaserilla). Toisilla uusii joskus vaikkapa 10 vuoden päästä.
Lukaise mun stoori aiheesta:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=119&conference=1000000000000004&posting=22000000018370628
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1092710Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621724SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän151710Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611591Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --91552Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue261256Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.261135Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411052RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?811015