Säilyykö kauranjyvät tallin etuhuoneessa, missä saattaa olla pakkastakin talvella. Kestääkö kaura pakkasta ?? Nyt kaura on huoneenlämmössä.
Missä säilytätte kauran tallissa
5
1042
Vastaukset
- ?+++++++++++++
Joillain talleilla kaura säilytetään vanhassa pakastimessa, kuivassa missä ei ole kuuma eikä kosteaa.(pakastin ei tietenkään ole pistokkeessa).Tietääkseni kaura ei pahastu pienestä pakkasesta.
- 3 hebon hoitaja
eli kaurat on "kärryssä" tallin sisällä. Samassa lämpötilassa ovat kuin hevoset! :)
- glowy
valjas/rehu huoneessa
- kokokopukka
Meidän tallissa käytetään litistettyä kauraa ja se säilytetään laareissa sellaisessa suojassa jossa on talvisin lähes yhtä kylmä kuin ulkona, laarin päällä vain käytetään aina hevosen huopalointa suojana.
- mörrimöykkyreal
Taidat huumorimielellä olla liikkeellä, kun moisia kyselet. Mutta kuitenkin: onkos joku nähny lämmitettäviä viljavarastoja? Minä en.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798