Ja Bardy ohjasi Pahat pojat leffan, jossa yhtä pääosaa esitti Lauri Nurkse ...
http://www.lalli.fi/lalpahaku.asp?fmita=uutinen1&kohde=1923
Lalli kirjoittaa:
"Tarja Halosen vaaliblogeja ei kirjoita hän itse vaan neljä kannattajaa – sanoisinko fanaattista kannattajaa. Näitä olivat käsikirjoittaja-tuottaja Aleksi Bardy Helsingistä, kirjailija Anja Snellman Helsingistä, kampanjapäällikkö Markku J. Jääskeläinen Helsingistä ja toimittaja Hilppa Kimpanpää Kotkasta."
Aleksi Bardy on Halosen himokannattaja!
12
826
Vastaukset
- JA OPPIPOIKA?
Ihan mielenkiintoinen kuvio, Bardy on Halosen fanaattinen kannattaja, ja Nurkse nuori lupaus, joka on mm näytellyt Bardyn tuotannoissa...
Olisiko isokaan ihme, jos maan "parhaat" luovat mielet olisivat kehittäneet hienon julkisuuskuvion Halosen kampanjan tarpeisiin...? - juoksupoika...
käy neuvottelemassa asian...? Olisiko näin?
- avaukseen
että pahat pojat ohjasikin Aleksi Mäkelä, eikä Bardy!!!
http://www.dvdhohto.fi/page86.phtml- olikin..
hyvä elokuva!
- Bardyn leffa?
olikin.. kirjoitti:
hyvä elokuva!
Minusta se oli paska leffa.
- kuitenkin
olikin.. kirjoitti:
hyvä elokuva!
toisensa ... Suomen leffapiirit ovat pienet ...
- Berlusconi
suurimpia tekijöitä täällä Suomessa.
Itse valtiaiden käsikirjoittajana sai
toimillaan Ville Itälän kannatuksen laskuun, joka
lopulta johti eroon.
Tämän jälkeen kyseisessä ohjelmassa onkin keskitytty Keskustan
mollaamiseen ja melko hyvin tuloksin.
Tämäkään ei näköjään heille riitä, sillä nyt on tulossa
lapsille ja lapsenmielisille suunnattu piirroselokuva nimeltä Keisarin Salaisuus.
Sosialistisen propagandan pakkosyöttö täytyy näköjään siis aloittaa
jo hyvin nuorena.
Kyseisen prop.. siis elokuvan käsikirjoittajana
häärii taas kukas muukaan kuin Aleksi Bardy.
http://www.keisarinsalaisuus.fi/keisarinsalaisuus.html
Jos todella haluat saada tässä maassa puolueetonta
uutistarjontaa tai viihdettä, niin
vaihtoehdot jäävät yllättävän vähiin.
Ylen ja Sanoma-WSOY:n voima maamme mediakentässä
on valtava, valitettavasti.- Berlusconi
Erasmus kirjoitti:
Vain lapsenmieliset tekevät äänestyspäätöksensä kyseisen ohjelman perusteella.
kuitenkin aika paljon tässä maassa, vai mitä?
Kaikenlainen propaganda on siitä ikävää, että
siihen ei voi vastata kuin vastapropagandan
avulla.
Sellaista ei kuitenkaan tule ikinä tässä maassa
tapahtumaan, kiitos siitä kuuluu aneemiselle
Alma-Medialle.
Aleksista sen verran lisää, että eikös hänen avokkinsa Anna "laulaja" Tulusto potkaistu
pihalle Ultra-Bra yhtyeestä?
Täytyy todeta, että kyseinen pariskunta on kaikessa röyhkeydessään ja valehtelussaan aivan
ylivertainen.
- Antti S.
tulee lisää, sitä häikäilemättömämmäksi hän tulee.
Kyseinen heppu on yksi ärsyttävimmistä ihmisistä
mitä olen koskaan tavannut.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Aleksi_Bardy- Penan bonuskortti
Marxilainen perserassi
- Mehtäpeto
Penan bonuskortti kirjoitti:
Marxilainen perserassi
Itsevaltiaat aikansa elänyt vasuripropaganda.Vanhempien on pakko seurata lastensa mieliksi ja samalla selitää mitä mikäkin tarkoitaa.Päivi Räsäsen kohtelu on pöyristyttävää.Veronmaksajien rahoja käytetään kun taas kokoomus käyttää sissimarkkinointia joka ei maksa paljon mitään ja on fiksua.Oli hauska seurata demareiden kömpelöitä vastavetoja Tarja rap yms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592