Aleksi Bardy on Halosen himokannattaja!

Ohos!

Ja Bardy ohjasi Pahat pojat leffan, jossa yhtä pääosaa esitti Lauri Nurkse ...

http://www.lalli.fi/lalpahaku.asp?fmita=uutinen1&kohde=1923

Lalli kirjoittaa:

"Tarja Halosen vaaliblogeja ei kirjoita hän itse vaan neljä kannattajaa – sanoisinko fanaattista kannattajaa. Näitä olivat käsikirjoittaja-tuottaja Aleksi Bardy Helsingistä, kirjailija Anja Snellman Helsingistä, kampanjapäällikkö Markku J. Jääskeläinen Helsingistä ja toimittaja Hilppa Kimpanpää Kotkasta."

12

826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JA OPPIPOIKA?

      Ihan mielenkiintoinen kuvio, Bardy on Halosen fanaattinen kannattaja, ja Nurkse nuori lupaus, joka on mm näytellyt Bardyn tuotannoissa...

      Olisiko isokaan ihme, jos maan "parhaat" luovat mielet olisivat kehittäneet hienon julkisuuskuvion Halosen kampanjan tarpeisiin...?

    • juoksupoika...

      käy neuvottelemassa asian...? Olisiko näin?

    • avaukseen
      • olikin..

        hyvä elokuva!


      • Bardyn leffa?
        olikin.. kirjoitti:

        hyvä elokuva!

        Minusta se oli paska leffa.


      • kuitenkin
        olikin.. kirjoitti:

        hyvä elokuva!

        toisensa ... Suomen leffapiirit ovat pienet ...


    • Berlusconi

      suurimpia tekijöitä täällä Suomessa.
      Itse valtiaiden käsikirjoittajana sai
      toimillaan Ville Itälän kannatuksen laskuun, joka
      lopulta johti eroon.
      Tämän jälkeen kyseisessä ohjelmassa onkin keskitytty Keskustan
      mollaamiseen ja melko hyvin tuloksin.

      Tämäkään ei näköjään heille riitä, sillä nyt on tulossa
      lapsille ja lapsenmielisille suunnattu piirroselokuva nimeltä Keisarin Salaisuus.
      Sosialistisen propagandan pakkosyöttö täytyy näköjään siis aloittaa
      jo hyvin nuorena.
      Kyseisen prop.. siis elokuvan käsikirjoittajana
      häärii taas kukas muukaan kuin Aleksi Bardy.

      http://www.keisarinsalaisuus.fi/keisarinsalaisuus.html


      Jos todella haluat saada tässä maassa puolueetonta
      uutistarjontaa tai viihdettä, niin
      vaihtoehdot jäävät yllättävän vähiin.
      Ylen ja Sanoma-WSOY:n voima maamme mediakentässä
      on valtava, valitettavasti.

      • Vain lapsenmieliset tekevät äänestyspäätöksensä kyseisen ohjelman perusteella.


      • Berlusconi
        Erasmus kirjoitti:

        Vain lapsenmieliset tekevät äänestyspäätöksensä kyseisen ohjelman perusteella.

        kuitenkin aika paljon tässä maassa, vai mitä?
        Kaikenlainen propaganda on siitä ikävää, että
        siihen ei voi vastata kuin vastapropagandan
        avulla.
        Sellaista ei kuitenkaan tule ikinä tässä maassa
        tapahtumaan, kiitos siitä kuuluu aneemiselle
        Alma-Medialle.


        Aleksista sen verran lisää, että eikös hänen avokkinsa Anna "laulaja" Tulusto potkaistu
        pihalle Ultra-Bra yhtyeestä?

        Täytyy todeta, että kyseinen pariskunta on kaikessa röyhkeydessään ja valehtelussaan aivan
        ylivertainen.


    • Antti S.
      • Penan bonuskortti

        Marxilainen perserassi


      • Mehtäpeto
        Penan bonuskortti kirjoitti:

        Marxilainen perserassi

        Itsevaltiaat aikansa elänyt vasuripropaganda.Vanhempien on pakko seurata lastensa mieliksi ja samalla selitää mitä mikäkin tarkoitaa.Päivi Räsäsen kohtelu on pöyristyttävää.Veronmaksajien rahoja käytetään kun taas kokoomus käyttää sissimarkkinointia joka ei maksa paljon mitään ja on fiksua.Oli hauska seurata demareiden kömpelöitä vastavetoja Tarja rap yms.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe