Cuckold

aisankannattaja_70

heips. Minun fetissini on se kun vieras mahtisonni painaa vaimoani minun katsellessa vieressä voimatta mitenkään osallistua. olen sidotuna tuoliin ja voin vaan katsella kulli kovana kiimalimaa tiputellen. Äijän hoidettua rojut sisään joudun nuolemaan pillun puhtaaksi jotta voivat ottaa uuden rundin....

37

6594

6Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cockold2

      Mulla samanlainen fantasia.Vaimo kävi kerran vuosia sitten reissussa ja tuli pesemättömänä kotiin...Vierestä en ole päässyt seuraamaan,vaikka samanlaisista jutuista on ollut puhetta,hän ei ole toteuttanut meidän kummankin fantasiaa.Tai ehkä se onkin pelkästään minun.Vierasta kyrpää hän kuitenkin on elämänsä aikana saanut paljonkin.

    • kivalta

      entä jos vieras äijä on painanut vaimoasi peppuun, joudutko nuolemaan sieltä myös? voisi olla aika noloa... entä mitä jos joutusit imemään äijän myös puhtaaksi? vieläpä peppuseksin jälkeen?

    • biN37

      Fetissi tai ei, naisena se ainakin on nautinnollista...

      Minulla on bi-naisena sekä naispuolisia seksikumppaneita että yksi oikein mukavasti varustettu miesrakastaja.

      Aviomieheni rooli oli aluksi katsella kuinka nautin ja valitan orgasmeista vieraan miehen käsittelyssä, joskus sidottunakin kikkeli pystyssä mutta yleensä itseään kovasti runkaten, mutta nykyään nuoltuaan minut valmiiksi rakastajalleni hänet yleensä hätistetään "häiritsemästä" vessaan sellaisen hänelle varta vasten hankkimani tekopimpsan kanssa. Ääniä hän kyllä kuulee varmasti, en voi olla hiljaa... Lauettuaan hän saa tulla katsomaan lerppukikkelinsä kanssa, kuinka minua eli hänen vaimoaan tyydytetään oikein kunnolla. On kiihottava kontrasti, kun rakastajan iso kova kalu nai minua ja mieheni kikkeli on pienenä lerppuna vieressä... Toisinaan sanon jättäneeni pillerit pois (vaikka en oikeasti ole) eli hän saa todistaa, kuinka toinen panee minut raskaaksi... saattaa tulla aviomiehelleni uusi seisokki ja taas lähetetään vessaan... Miehet ovat kummallisia, mutta pääasia että kaikki nauttivat...

      Rakastajani jäljiltä hän kyllä nuolee ihan kiitettävästi spermat pois pimpsasta, pepusta tai rinnoiltani, mutta valitettavasti kumpikaan miehistä ei ole suostunut siihen, että hän nuolisi myös rakastajani kalun puhtaaksi.

      Minun fantasiani olisi, että joku naisi aviomiestäni peppuun samalla kun hän kikkeli kovana näkisi rakastajani tyydyttävän minut... taitaa jäädä fantasiaksi, ei mieheni oikein suostu.

      Naispuolisten seksikumppaneideni kanssa miehelläni on samantapainen rooli, ei saa aitoa pimpsaa vaan saa alun jälkeen viihtyä vessassa tekopimpsoineen.

      • se hyvä

        pitää pikkuvaimo tyytyväisenä ja saa itsekin välillä kinkyillä, mutta se on varma että miehelläsi on omat pienet kuviot joihin sinä et kuulu :)


      • cockold2

        Kyllä alkoi kalu kovettua lukiessa.Löytäisinpä jostain kaltaisesi vaimon/kumppanin.Todella kiihoittava ajatus!


      • Uhrzeit83

        Voin suostua tohon jos miehes suostuu


      • cockold2 kirjoitti:

        Kyllä alkoi kalu kovettua lukiessa.Löytäisinpä jostain kaltaisesi vaimon/kumppanin.Todella kiihoittava ajatus!

        Voi kun saisi oman vaimon innostumaan tuollaisesta...
        Haluaisin kyllä nähdä/sormettaa vaimoa samalla kun saa vanhempaa paksukalua...
        Itseltä varmaan ruiskahtaisi kaluun koskematta tilanteen kiihottavuudesta johtuen...😉


      • PikkuPili

        On,mutta kuitenkin haaveilen tuosta...


      • M52Hki kirjoitti:

        Voi kun saisi oman vaimon innostumaan tuollaisesta...
        Haluaisin kyllä nähdä/sormettaa vaimoa samalla kun saa vanhempaa paksukalua...
        Itseltä varmaan ruiskahtaisi kaluun koskematta tilanteen kiihottavuudesta johtuen...😉

        Ei varmaankaan sitten Hesasta paksukaluista,aiheesta kiinnostunutta vanhempaa miestä...😕?


      • Bi-mies

        Tuo oisi minunkin fantasia, olisi ihanaa saada kyrpää samalla, kun sonni nussii sua. Imisin myös kaikkien kyrvät puhtaaksi aaah!


      • Paksukalu
        M52Hki kirjoitti:

        Ei varmaankaan sitten Hesasta paksukaluista,aiheesta kiinnostunutta vanhempaa miestä...😕?

        On täällä


      • alist

        Minä en pääse mukaan ollenkaan kun vaimo käy rakastajansa luona,
        minun tehtävä on nuolla pillu valmiiksi ja jäädä kotiin ja kun tulee takaisin tyytyväisenä posket punoittaen komentaa polvilleen ja sanoo että katso runkku tolta näyttää hyvin nussittu pillu otta tukasta kiinni ja nuolettaa itselleen orkun sen jälkeen pääsen liukkaille vaikka ei minun pieni pili kuulemma tunnu miltään.


      • Paksukalu kirjoitti:

        On täällä

        On missä? Mitä...?


      • Anonyymi

        mun mies saa maata vatasallaan mun päällä tai vieressä, liukastan sen peppua ja levittelen sitä vieraalle. Mieheni tehtäviin kuuluu pitää vieraan muna pystyssä ja laittaa kumi sille samalla kun lämmitellään vieraan kanssa. Sitten kun minut on tyydytety saa vieras jatkaa mieheni liukkaan pepun kanssa jos haluaa, ja haluaahan ne kun istun mieheni selän päällä ja ohjaan sykkivää kalua muka pilluuni. Miehelleni on sohvalla kumipimppa ja erotiikkaa laukeamista varten, ennen kumipimpan panemista mieheni laittaa minulle aroma kylvyn valmiiksi ja tarjoilee viiniä.


      • Anonyymi
        M52Hki kirjoitti:

        Voi kun saisi oman vaimon innostumaan tuollaisesta...
        Haluaisin kyllä nähdä/sormettaa vaimoa samalla kun saa vanhempaa paksukalua...
        Itseltä varmaan ruiskahtaisi kaluun koskematta tilanteen kiihottavuudesta johtuen...😉

        Rohkeasti puhumaan asiasta


      • Anonyymi

        Oi Bin. Olisi ilo tutustua sinuun.
        T: Jaakko

        Ps. Ootko pks seudulta.?


    • Minulle on tärkeää taittaa käsi vaimon pillun viereen ja tuntea vieraiden miesten työntöjen voimat.

      • yhdynnässä

        Haluavat siementää vaimosi sinun nähtesi.


      • TulevaAisuriko
        yhdynnässä kirjoitti:

        Haluavat siementää vaimosi sinun nähtesi.

        Sitähän juuri haluaisin! Vanhempi setä paksulla aisalla kyntäisi vaimoani kunnolla,ja lopuksi runsas lasti sisään,jonka sitten pakottaa minut nuolemaan pimpasta kun se sieltä hiljakseen valuu ulos...


      • yhdynnässä kirjoitti:

        Haluavat siementää vaimosi sinun nähtesi.

        Haluavatko, en pysty ajattelemaan sitä ilman että saan erektion.


    • Uhrzeit83

      Missäpäin olette. Tm34v 193/93/20

    • Bigbi

      Kaverini haluaa nuolla mun palleja ja peppua samalla kun nain hänen vaimoa, lopuksi haluaa spermat suuhunsa. Vaimonsa nauttii kun saa isoa kerran viikossa.

    • Jamovm70

      Hei. Olimme kaverini Taiston kanssa kesämökillämme kalastamassa ja vaimoni Merja oli mukana. Kun verkot oli saatu järveen, mentiin Taiston kanssa saunaan. Kohta Merja ilmestyi verannalle ja sanoi ettei aio itsekseen kupata mökissä vaan tulisi kanssamme löylyyn. Kohta ovi aukesi ja hän työntyi alastomana väliimme istumaan. Olin vähän vaikeana mutta hiukan kyllä kiihotti. Heiteltiin löylyä ja huomasin Merjan tahallaan näyttelevän itseään. Hämärässä saunassa en huomannut reagoiko Taiston kulli tilanteeseen mutta omani ainakin nosti päätään. Merja laittoi kätensä jalkoväliini ja lypsi parruani täyteen mittaan. Kohta hän sanoi että eiköhän mennä rapulle viilentymään ja melkein heitti minut lauteilta. Hyppäsin täydessä erektiossa ulos ja istuin rappusille. Merja tuli perässä ja sitten Taisto puolijäykkä heijari jalkojen välissä. Hetken istuttuamme Merja nousi ylös ja kyykistyi pihalle. Siinä hän sitten lorotti silmiemme edessä ja kysyi haluaisiko jompikumpi maistaa pisua?
      Jamo tykkää aina ottaa maistiaiset mut nytkö ei maistu, kysyi Merja.
      Seuraavaksi hän nappasi penkiltä kaksi pyykkipoikaa ja laittoi ne nänneihinsä. Vapisin kiihkosta ja tilanne ei ollut sen helpompi Taistollakaan, Hänellä seisoi kovana ja silmät paloivat kiimaisina. Merja nappasi kaksi pyykkipoikaa lisää ja ojensi ne Taistolle.
      Laita nämä Jamon nänneihin. Jamo nouse ylös, komensi Merja.
      Nousin seisomaan ja kyrpäni oli kuin rautakanki. Taisto tuli eteeni kalu pystyssä ja kiinnitti pyykkipojat. Irvistin kivusta ja oloni oli hyvin tukala.
      Niitä ei oteta pois ennenkun suostut maistamaan pisua Taiston nähden ja nyt saunaan, komensi naiseni.
      Merja sanoi juoneensa reilusti ennen saunaan tuloa joten jossain vaiheessa alkaisi taas pissattaa ja silloin minun kannattaisi olla suostuvainen.
      Parinkymmenen minuutin päästä kipu nänneissäni oli sietämätön ja Merja ilmoitti häntä pissattavan.
      Joko maistuu, hän kysyi. Pudistin päätäni.
      No sit Taisto maistaa!
      Taisto-parka oli niin kiimassa että oikein vapisi.
      Mennäänkö pihalle, kysyi Taisto.
      Ei kun tässä sanoi Merja.
      Taisto laskeutui lauteilta ja Merja asettui puoliksi makaavaan asentoon levittäen jalkansa.
      Jamo avaa mun huulet, hän komensi.
      Levitin vapisevin käsin Merjan pillua ja Taisto painoi päänsä pillulle.
      Nuole varovasti, kuului käsky.
      Merja inisi ja voihki ja ulvahti. Taisto nykäisi päätään taaksepäin ja näin kuinka pissa lensi hänen naamalleen.
      Se.. Se pitää niellä, sopersin.
      Kipu nänneissäni oli hirveä ja kun Taisto ei uusintayritykselläkään onnistunut nielemään niin annoin periksi.
      Anna minä maistan, sanoin.
      Ei onnistu enää näillä ehdoilla, huusi Merja!
      Molemmat ulos!
      Jamo maahan selälleen! Minä tulen päälle, Taisto nussii mua ja sinä nielet kaiken!
      Vapisin ja tärisin mutta kävin nurmikolle selälleni. Merja tuli päälleni ja Taisto hänen taakseen. Merja laski pillunsa suuni ulottuville ja Taiston kyrpä upposi sisään.
      Pian Merja huusi orgasmissa ja kuuma virtsa ruiskusi suuhuni ja kasvoilleni. Taiston pussit pumppasivat siemensä vaimoni pilluun josta minun oli ne kohta nieltävä. Oma kyrpäni laukaistiin hetkeä myöhemmin Merjan ja Taiston yhteistoimilla ja nännejäni kiduttaneet pyykkipojat poistettiin.
      Valitettavasti tämä jäi ainoaksi kerraksi koska pian tämän jälkeen Taisto löysi naisen joka ei moista touhua suvainnut. Sittemmin ollaan Merjankin kanssa erottu mutta joskus olisi vielä mukava kokea jotain tällaista.
      Anteeksi että tarina oli näin pitkä ja olikohan tämä nyt ihan oikea palstakaan..

    • kalu205

      moi olisin kiinnostunut ja minulla yli 20 cm kalu ;)! voisipa toteuttaa ? lupaan antaa kyytiä ! olen hämeenlinnasta !

    • Tervemenoako

      Seksin mielekkyys perustuu kahdenvälisyyteen. Jos siihen tulee kolmas mukaan kuvioon, niin kahdenvälisyys katoaa ja samalla parisuhteen merkitys erityisenä kahdenvälisenä yhteytenä lakkaa. Sen jälkeen kumppanisi on niinkuin kuka tahansa. Tietysti jaatte yhteiset muistot ja tunnette toisenne hyvin mutta sanottuun suhtaudutaan niinkuin ystävän puheisiin. Niihin uskotaan ja niistä ollaan kiitollisia mutta ne eivät enää suoraan rakenna ihmistä koska teillä ei ole sen jälkeen enää "hermostollista" kytköstä välilläne joka kulki sukuelintenne välityksellä. Menetät alttiutesi olla hänelle mieluisa. Nyt teidän välillänne vielä on se yhteys mutta se katkeaa ihan helposti kun vain tietää miten se tehdään. Seksistä tulee sen jälkeen vain kummankin yksilöllinen asia, se ei ole yhteistä vaikka sitä kahdestaan tekisittekin.

    • aisankannattaja_70

      Ja vieläparempaa olisi kun mahtisonni laittaisi mut kontilleen ja survoisi mun tuhk aluukkua ja laittaisi ro jut sisään

    • Äitipuoli

      Mun 18 v poika puoleni nussii mua säännöllisesti kun mies ei ole kotona joskus kun olemme nauttineet alkoholia ja mieheni nukahtaa niin käyn antamassa pillua pojalle käyn herättään mieheni nuolemaan mun pillua spermasta ei oo huomannut vielä että on vähän toista kyrpää käytetty sisällä mutta kovin tykkää nuolla vasta nussittua pillua

      • Mulla on nyt veli puoli. Meidän vanhemmat meni naimisiin. Se nussii mua säännöllisesti peppuun. Mä en ole päässyt sitä panemaan. Hyvä näin. Nautin botton asemasta.


      • Kuumans

        Toi olis herkkuu


    • Moikka olen 23 -vuotias mies ja voisin nussia naistasi

    • cuckquean

      Olen nainen ja välillä fantasioin siitä että miesystäväni toisi kotiin jonkun kaunottaren ja mä saisin vain katsella tai sitten panisi meitä vuorotellen. Kolmen kimppa toisen miehen kanssa taas ei kiihota yhtään, enkä halua tehdä mitään naisten kanssa. Jotenkin vain kiihottaa ajatus siitä että mulla on niin upea mies että muutkin nuoret ja kauniit haluaa sitä.

      Vois olla kiihottavaa makoilla alla kun mies laukeais tähän naiseen ja yli valuvat spermat tippuisi mun suuhun ;*

    • Mulla ei toi katsominen niin juttu ole. Enempi niin että vaimo tekee ne jutut ominpäin mulle kertomatta ennakkoon. Tulee esim. illanvietosta kotiin aamun puolella spermat sisällään. Yllätäen puhelimeen kilahtava kuva viesti isosta kyrvästä... ja tunnistan lakanat miehen alla omikseni.
      Ehkä pettää naapurin kanssa, jota mun tarttee moikata sit kohteliaasti rappukäytävässä, vaikka se on todennäkösesti siittänyt meidän seuraavan lapsen.

      Ei ole vaimon kanssa näitä kokemuksia. Yhden exän kyllä. Ja mä ikävöin sitä seksielämää joo.

      Alkanu miettii, jos ettis jonkun kunnon alfa bi-top miehen, ihan vaan mun kaa peuhaa. Ja elättelis toiveita, että saa vaimon viel lämpenee ajatukselle. Ja että se seksisuhde etenis siihen että se mies vierailis meidän luona ihan miten haluaa ja siittäis meidän tulevat lapsetkin. Omistais mut ja mun vaimoni himot.

      • Tosin... Kun fetissini on patoutunut toteutumatta, on fantasia pettämisestä kääntyneet myös niin päin, että vierasta naista tekisi mieli.
        Kun osuisikin kohdalle joku nyhverö mies vaimonsa kanssa. Mies jolla on niin pieni, että mun 15 senttinen menis isosta sen naiselle.
        Mä kun meen muutoin fysiikaltani sonnista, mutta onhan toi mun kulli vähän heikko :D


    • Cuckoldkiinnostus

      Millä tavalla pareilla ketkä harrastaa tätä harrastaa niin alistetaan aisuria?
      Kertokaahan kiinnostuneelle

    • Anonyymi

      Jo on cuckoo ajatus

    • Anonyymi

      Meillä nautiskellaan muutaman kerran vuodessa tällaiseen liittyvää leikkiä. Aina pari viikkoa aiemmin kiellän mieheltäni seksin (normisti varsin kiihkeätä menoa lähes päivittäin) ja hänellä halut patoutuvat valtaviksi, toki itseäkin sellaisen tauon jälkeen aina panettaa hurjasti ja mielessä vain vieraat kullit koko ajan. Tuo odotus on osa pitkää esileikkiämme.

      Mieheni sitten kärvistelee ja katselee vieressä kun vieras hivelee ja hyväilee minua valmistellen itselleen pantavaksi. Aivan mielettömän hyvältä sitten tuntuu kun se vaativa vieras kulli työntyy sisään pitkän tauon jälkeen. Kiihottavuutta lisää, kun näen miten mieheni siinä vieressä kärsii puutteestaan oma kikkeli pystyssä. Hän pääsee sitten jälkilämmöille ja laukeaa yleensä ihan hetkessä - ja vieras sitten taas jatkaa tyydyttämistäni sen jälkeen. Loppuillan/yön mieheni sitten saa tyytyä vain runkkailemaan ja joskus auttelen käsin itsekin. Kuumottavaa ja erilaista tuhmaa :)

    • Anonyymi

      Oi ihanuus. Olisi kiva tutustua.
      T: Jaakko

    Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe